Friday, February 27, 2009

Πιάσε και μία πορτοκαλάδα χωρίς ανθρακικό για το βλαμμένο....

Είμαι στο γραφείο και φίλος μου στέλνει σούπερ γκέη βηντεάκοι με βογκητά, ουζ και αααααζ, μουσική σούπερ ντούπερ χάη ένερτζη που κάνει τους άμπα να μοιάζουν μπαρόκ, διαλόγους που είναι η αποθέωση του καλιαρντού στα αγγλικά, γενικά ένα ροζ χάλι από αυτά που τα βλέπεις και ανεβαίνουν τα γκεόνιά σου 1123%.

Ο φίλος που μου το έστειλε μου λέει ότι είναι νατ σέηφ φορ γουόρκ αλλά να το δω οπωσδήποτε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ (γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ) οπότε τι να κάνω κι εγώ, επειδή τιμώ και σέβομαι τα φιλαράκια μου που φάγαμε ψωμί και αλάτι μαζί στο στρατό, πάω και δανείζομαι από συνάδελφο τα ακουστικά του για να ακούσω το βίντεο στο προσωπικό μου χώρο.

Βαζω τα ακουστικά στο βύσμα, πατάω με σοβαρότητα και κύρος το πλέοι, αρχίζει να ακούγετεα η μουσική και πατάω πατάω πατάω πατάω πατάω πατάω το κουμπί της έντασης για να ανέβει ο ήχος να ακούσω σε φούλ γκλόρη το βιντεάκοι.

Τσιτώνει ο ήχος στα ακουστικά, "αχ ωραία λέω θα απολαύσω την πχιότητα και την κουλτούρα".

Ακούγονται τα βογκητά στερεοφωνικά, ακούγονται οι μουσικές που τις ακούς και βγάζεις ψεύτικες βλεφαρίδες, ακούγονται και οι κουλοί αμερικάνικοι σούπερ γκέη διάλογοι, ναι ναι αυτό είναι που λένε ακόμα μια βουτιά στην πχιότητα!

Καθώς το βίντεο του Ταρκόφσκι φτάνει στο τέλος βγάζω τα ακουστικά από το βύσμα για να τα επιστρέψω στον συνάδελφα... και αντί να μεταφερθώ στην ηχητική μπάντα του κόσμου γύρω.... ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ μου διαπιστώνω ότι η κουλή ηχητική μπάντα συνεχίζει να ακούγεται το ίδιο δυνατά, το ίδιο ρεζίλικα όσο και όταν τα ακουστικά ήταν βυσματωμένα....

ΓΟΥΝΤΑΦΑΚ?????????????

... λοιπόν για να μην σε κουράζω, είχα βάλει το βύσμα των ακουστικών στην υποδοχή για το μικρόφωνο και όχι για τα ακουστικά, άρα όλη αυτήν την ώρα δεν άκουγα την μουσική από τα ακουστικά, αλλά από τα κανονικά ηχεία του κουμπούτερ τα οποία τα είχα τσιτώσει τα οποία έπαιζαν πολύ δυνατά πολύ πολύ πολύ όχι θέμου δεν είναι δυνατόν να έχει ακούσει όλος ο όροφος αυτό το πράγμα, όχι όχι, και να ξέρει ότι έρχεται από το κομπγιούτερ μου αααααααχ για αυτό, για αυτό ΓΙΑΥΤΟ με κοιτάγανε όση ώρα έβλεπα το βίντεο, όχι επειδή είχα χαρωπό ύφος και όταν έχω χαρωπό ύφος είμαι ομορφούλης.

ααααααααχου!!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑΧΟΥ!

τι έπαθα ο δύσμοιρος, ευτυχώς είναι απόκρια και τα αξιοπρεπόνεια του κόσμου είναι πεσμένα λίγο ελπίζω μέχρι την τρίτη να με έχουν ξεχάσει. πλιζ γκάντ, λυγμ.

ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ

24 comments:

Hfaistiwnas said...

Προβατούκο μου, θα νόμιζαν ότι είναι κάνα βιντεάκι από αυτά τα αστεία..
ωωω θα το ξεχάσουν ούτως ή άλλως, όλοι σήμερα θα σκέφτονταν το τριήμερο!!!

Naf said...

το ψηφίζω ως υπέρτατη γκάφα της σεζόν!

Flonsavardu said...

χαχαχαχαχαχαχα! αμάν ρε προβατάκι τι έπαθες πάλι; δεν κοροιδεύω, γιατί ότι κοροιδεύω το λούζομαι! άσε που στάνταρ μου έχει τύχει αυτό! (όχι με τσόντα, με τσόντες προσέχω που τα βάζω τα ακουστικά μου!!!)

Legally Blonde said...

σ'αγαπω
σ'αγαπω
σ'αγαπω
σ'αγαπω
σ'αγαπω
σ'αγαπω
σ'αγαπω
σ'αγαπω
σ'αγαπω
σ'αγαπω
αγαπω το ξανθο προβατακι!!!!!

υγ θελεις να ερθεις να κανουμε ριζα μαζι?

Lina said...

τι χαζογκομενος που εισαι!

Fashionitsa said...

Πώς τα κατάφερες και με συγκίνησες πάλι δεν μπορώ να καταλάβω.

Cookie Basher said...

lol δεν πας καλά :Ρ

Τουλάχιστον μπορείς να προσπαθήσεις να τους πείσεις ότι από τα ακουστικά άκουγες κάτι άλλο και ότι όχι, δεν ξέρεις για τί πράγμα μιλάνε

dsquared said...

ΧΑ, ΧΑ, ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕ ΒΙΣΣΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΑΣΟΝ!


DIN

Sophey-Franny said...

eeeetsi! ola edw plirwnodai! se allo post den eleges pou afhsate thn dusmoirh mesa sto asanser?? mouaxaxaxa

ps--skasila sou! leskai aftoi den vlepoun tsodes :P

sikia said...

πάντα το είχες αυτό το πρόβλημα, να χώνεις πράγματα στις λάθος υποδοχές....

dsquared said...

xoxo nai to pathe i din sto grafeio kai ekei pou to peze koultoura na figoume, evale sto diapason to Anna to Vissi kai koitouse ageroxa to monitor les kai den sinevene tipotis...
xoxox
DAN

Crucilla said...

ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΩΡΑ!

Anonymous said...

ποστ οφ δε μανθ

dsquared said...

@DAN

AI MARH KARABLAXARA, POY EXEIS GEMISEI TO PANAKRIBOU IPOD SOU ME TZOYLI ALEXANDRATOY KAI MARO LYTRA... KSOFTYLH!

DIN

fieryfairy said...

LOL!!!

Anonymous said...

Μη στενοχωριέσαι! Σε όλους έχει συμβεί!

Εμένα άλλο με ανησυχεί, αλλά δε θα το ρωτήσω γιατί θα πηδήξει τη θεατρική συμβατικότητα του ποστ. :D

Φιλια!!!

Provato said...

hfaistiwna ελπίζω, από το στόμα σου και στου θεού το αυτί!

ναφ μην ανησυχείς και είμαι σίγουρος ότι μέχρι το τέλος της σαιζόν θα έχω κάνει χειρότερες!

αχ φλο, ναι ελπίζω να προσέχεις, κάποιος πρέπει να προσέχει.

legally κιεγώκιεγώκιεγώκιεγώκιεγώκιεγώ να το σκεφτό για την ρίζα. δέχομαι xxxx

Provato said...

linaκι ευτυχώς που είμαι σούπερ χατ τουλάχιστα!! xxx

fashionitsa αφού ξέρεις ότι πρόβατο ίσον πχιότητα.

cookie τέλεια ιδέα, τέλεια. ρησπέκτ μαν.

ντιν με Ιγκουάνα Βίσση είναι πολύ χειρότερο δεν το συζητώ! ομαγκόντ

Provato said...

Maria αυτή που άφησα σε ασανσέρ δεν την άφησα στην δουλειά έλεος, τι δικαιοσύνη είναι αυτή κουλή! χεχε

sikia γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ! σε βλέπω!

νταν αυτό που περιγράφεις είναι φριχτό, χίλιες φορές φριχτότερο από τα χάλια μου. χοχοχοχο!

crucilla είσαι νινί ακόμα! xxxxx

Provato said...

sapia στουπίντιτη οβ δη μάνθ! λολ

ντιν μην μαλώνεις με την νταν θα γίνει χαμός. νταν κι εσύ! μην μαλώνεις με την ντιν

fieryfairy λολ!

bi bi Μας αρέσουν τα πράγματα που πηδάνε κάτι ή κάτι άλλο. ρώτα! xxxxx

Anonymous said...

χαχαχαχαχαχα!!!μα και συ!!τσεκαρε τα ακουστικα πια!Δε πειραζει θα τους φερουν σε καταστολη τα νηστισιμα

Αιθεροβάμων said...

Χαχαχαχαχαχαχα! Μα και εσείς πρόβατέ μου, να μην προσέχετε καθόλου πού το βάζετε (το βύσμα για τα ακουστικά σας);; Τς τς τς... Δεν πειράζει, θα το ξεχάσουν. Προς το παρόν αυξήστε τα αδιαφορόνιά σας και γιου γουήλ σαρβάιβ!

Crucilla said...

Ακου νινί εγώ! Που έχω ένα σωρό περιεργιόνια και ανοχόνια!!!

Provato said...

guideline και αιθεροβάμωνα τελικά δεν σχολιάστηκε η γκάφα. η την σχολιάζουν πίσω από την πλάτη μου χεχε

crucilla Νινί, νινί, ξέρω εγώ τι λέω χεχε