Tuesday, June 30, 2009

4 νόμοι της Ταξί-reality


1. Ο ταξιτζής είναι ο ιδιοκτήτης του δρόμου, για τον ίδιο ακριβώς λόγο που κ οι λαπάδες που δουλεύετε σε εταιρίες κ δουλειές γραφείου είστε ιδιοκτήτες της καρέκλας, του τηλεφώνου κ του κομπγιούτερ που σας δίνουν στην δουλειά. Επειδή είναι το βασικό εργαλείο εργασίας.

2. Ο ταξιτζής ξέρει από που να σε πάει. Αν σε πηγαίνει, πιχι, από το Μαρούσι στο κέντρο μέσω Νέας Χαλκηδόνας είναι γιατί ξέρει ότι ο άλλος δρόμος έχει πρόβλημα. Επιπλέον, μην ξεχνάς τον πρώτο νόμο.

3. Ο ταξιτζής δεν θέλει αντίρρηση στο θέμα τι ρέστα θα σου δώσει κ πόσους θα βάλει μέσα στο ταξί μαζί σου. Είναι προγραμματισμένος να επιλέξει την καλλίτερη χρηματοοικονομικά λύση, κ αν διαφωνείς είναι γιατί ως λαπάς δεν ξέρεις τι σου γίνεται! Επιπλέον, μην ξεχνάς τον πρώτο κ τον δεύτερο νόμο.

4. Αν ο ταξιτζής έχει επιλογή είναι υποχρεωμένος να επιλέξει αυτό που θα σου σπάσει τα νεύρα. Ακόμα κ αν η άλλη επιλογή δεν του στοιχίζει/κοστίζει τίποτε, είναι θέμα εκπαίδευσης του αλλά κ σου να διαλέξει αυτό που θα σε κάνει να βγεις από την κούρσα έξαλλος. Έτσι χτίζεις χαρακτήρα, λαπά! Επίσης μην ξεχνάς τους πρώτους 3 νόμους.

13 comments:

ΦΟΥΛΗ said...

Δεν ξεχνώ!!!



ο ταρίφας!!!

Hfaistiwnas said...

Τι σου έκανε ο αχρείος!

Μάγισσα Κίρκη said...

5. Ο ταξιτζής είναι ο μοναδικός σπεσιαλίστας στο δίπτυχο ντουμάνι-derti 98.6 Εκεί δηλαδή που βγάζεις τον καρκίνο, σου ρχεται -και με τα ηχεία τσίτα- το "Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι" μέρα μεσημέρι στην Ποσειδώνος συνοδευόμενο από μπεγλέρι ντράκα ντρούκα. Μην θυμώνεις. Αν δεν είσαι πολυταξιδεμένος, ένα πολιτισμικό ενίοτε και έθνικ σοκ επιβάλλεται...μην σε πουν και βλάχο!

Soraya said...

εμένα μου τη σπάει που το 99% των ταξιτζίδων θέλει να πιάσει κουβέντα...α και παράτα μας γλυκέ γλυκέ ταρίφα...

Litanie des Saints said...

Ποια απολαυστική εμπειρία ενέπνευσε αυτή την τετραλογία του τρόμου;

mariw said...

Αν την πέσει στον γκομενό σου μπροστά στα μούτρα σου, δεν πρέπει να μιλήσεις, δεν φτάνει που σε κουβαλάει (με το αζημίωτο φυσικά) παλιοβλαχάκι μέσα στην Αθήνα, που δεν ξέρεις που παν τα τέσσερα, άμα θέλει θα σε πει και μπάζο! Άσε που έχει και ένα μπράτσο σαν νταλίκα (δεν θες μετωπική σύγκρουση με νταλίκα!).

Γυναίκα ταξιτζής στην Αθήνα στις 7 το πρωί!!!! Α! και διπλοκούρσα (Σουτ, θα πεις και κάτι!)

Βαγγέλης said...

Τι έπαθες ρε; Σου χάλασε ο γάιδαρος;

Ελένα Μπαμπούσκα said...

Ε ρε παιδιά, άνθρωποι είναι και αυτοί. Εγώ πάντως αν ήμουν όλη μέρα στους δρόμους της Αθήνας και έμπαινε στο ταξί μου ο οποισδήποτε, θα ήμουν το χειρότερο είδος ταξιτζή.

Είδωλο said...

Taxi δεν λενε εκεινο το κιτρινο που οδηγουσε η Βικυ Σταυροπουλου?
Μα δεν κοπηκε η εκπομπη? Εσυ που το πετυχες?
Παρκαρισμενο?

microsurfer said...

Εγώ τοχω άχτι πάντως να πετύχω ταξιτζή μεταλά, πήξαμε στα λαϊκά και στα νταλκοτράγουδα.

georgethebeast said...

kalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Provato said...

φούλη πως πετάχτηκε η Κύπρος στο πόστ μου, ουστ μακριά από μας.

Ηφαιστίωνα τίποτα, εγώ τους συμπαθώ, απλά μου αρέσει να είμαι κ λίγο αντικειμενικός χεχε

μάγισσα σωστή!!! χεχεχε

βιβή, τι εστέτ που είσαι, μα τι εστέτ!! εμένα μου αρέσει που θέλουν να μου πιάσουν κουβέντα αμάν όλο γρίνα είσαι!

Litanie τίποτε απλά τελευταία παίρνω πολύ ταξί κ κάνω γενικές παρατηρήσεις! λολ

Provato said...

μαριώ πες το μου ότι σου έχει τύχει αυτό, πες το μου να αυτοκτονήσω λολ! θέμου θέμου τι έχεις ζήσει.

Βαγγέλη μου σκάνε το λάστιχο ρε πούστη μου, κ είμαι όλο στ ταξί τελευταία. που το ξες ότι τον λέω γάιδαρο;

Ελένα όλες οι δουλειές έχουν πιέσεις και δυσκολίες, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε γουρούνια.

x-oyranoy θα σου έλεγα τώρα τίποτε αλλά έε χάρη που είναι σουκού και μπορεί να μου ρίξεις τίποτε στο ποτό, χεχε

Microsurfer ταξιτζής κ μεταλάς είναι σούπερ οξύμωρο!

georgethe beast πες μου τι σου έκανα κ βγάλε το χέρι από την μέση! :-P