Thursday, August 27, 2009

Ανακοίνωσις

φου φου, ένα δύο ένα δύο. φου φου... ανοιχτό είναι αυτόοοοοο; (Μικροφονίζμ μικροφονίζμ εντατίκ) ναι, ακούγομαι, ναιαιαιαιαιαι; λοιπόν....

Παρακαλείται η προβατίσια όρεξη για γράψιμο να επιστρέψει στον κάτοχό της το συντομότερο δυνατό...

επαναλαμβάνω αυτό που είπα: Παρακαλείται η προβατίσια όρεξη για γράψιμο να επιστρέψει στον κάτοχο της το συντομότερο δυνατό.

Έχει να φανεί περίπου μία βδομάδα κ τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Η έλλειψή της έχει γίνει ιδιαίτερα αισθητή στη καθημερινή ζωή του προβατάκου ο οποίος αναρωτιέται σκεψ σκεψ εντατίκ τι σταδγιάλα έχει γίνει κ δεν μπορεί να κοιτάξει καν το πληκτρολόγιο, πόσο μάλλον να το χρησιμοποιήσει.

Τι είναι αυτό που σε πείραξε όρεξη για γράψιμο κ έφυγες έτσι άκαρδα; είναι η λίγο περισσότερη δουλειά από το σύνηθες; Μα αυτά τα έχεις ξαναπεράσει, κ δεν εξαφανίστηκες έτσι...

Είναι τα ξαφνικά ταξίδια που σου ανέτρεψαν το πρόγραμμα κ διατάραξαν την ισορροπία σου; Μα, τα ταξίδια, πόσο μάλλον τα ξαφνικά, κ μάλιστα σε χώρες πραγματικά έξω από την πραγματικότητά σου θα έπρεπε, με το υλικό που δίνουν, να λειτουργούν με τον αντίθετο τρόπο...

Μήπως είναι η άνοιξη που έσκασε κ σε έχει κάνει να είσαι μέσα στο τραλαλά; Μα.... δεν είναι άνοιξη!

(ξαφνικά ακούγεται ηχητικό εφέ από ψιλοτάκουνα που πλησιάζουν με ένταση): τοκ τοκ τοκ τοκ τοκ τοκ τοκ...

Ακούγεται γυναικεία φωνή: Έλεος, έλεος, ούτε μία βδομάδα άδεια δεν μπορεί να πάρει κανείς γαμώ το χαμό μου γαμώ, με την μπουρδελοδουλειά που έμπλεψα... Τι θες; Τι έγινε; Γαμώ το πουστοφελέκι μου γαμώ, που έχω μπλέξει!!!!
ΓΙΟΡΖ ΤΡΟΥΛΗ: Γλυκειά μου Όρεξη. Αγαπημένη μου! Γύρισες;
ΟΡΕΞΗ ΠΡΟΒΑΤΙΣΙΑ: Γύρισα, η καψερή, γύρισα. Τι να έκανα; Σάμπως κ είχα επιλογή; Δηλαδή, πόσο νήντη είσαι; Όχι πες, πόσο γαμωνήντης είσαι; Όχι πες! Τζήζους!!!
ΓΤ: ΕΓΩ νήντη; ΕΓΩ!!!! εγώ; γουανταφάκ!!!!
ΟΠ: Εσύ, ΕΣΥ, γαμώ την καταδίκη μου, μαλακισμένο, ΕΣΥ!!!!... Ααααααααχ, έχε χάρη που δεν μπορώ τώρα να σε παρατήσω γιατί με την κρίση άντε να βρω αλλού δουλειά. Θέ μου, θέμου δηλαδή, τι τραβάω. Έπρεπε να γίνω Όρεξη Γραψίματος της Ζηνοβίας Μαντά, συγγραφέας του "Μιλούγκρα - Τα καυτά Δάκρυα του Πεπρωμένου"... Α, είναι πιο διάσημη, βου, δεν παθαίνει υστερία όποτε τη εγκαταλείπει η όρεξή της. Απλά περιμένει να της ξανάρθει...
ΓΤ: Μπα... γιατί εγώ τι κάνω;
ΟΠ: Τι κάνεις; ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ! Ε, δεν σε αντέχω άλλο (τσαντιά τσαντιά εντατίκ στο κεφάλι μου, πάλι).
ΓT: ΑΑΑΑΑΑΑΑ! ΜΗ ΒΑΡΑΣ! ΓΑΜΩΤΟ! Έχω βάλει ελνέτ στο κοκκοράκι λέμε! Εγώ φταίω, εγώ, που μου έλειψες... έπρεπε να είμαι κανένας μαλάκας, να μην το προσέξω καν ότι έφυγες..
ΟΠ: μακάρι θέμου! ΜΑΚΑΡΙ!!! Κόκκινα θα έβαζα... γιατί τώρα... τι να πρωτοθυμηθώ; Που την πρώτη νύχτα που έφυγα, μόλις είχα φτάσει Μανχάταν να ξεκουραστώ λίγο η γυναίκα, σε βρήκανε να σουρομαδιέσαι κάτω από το σπίτι σου να πετάς στάχτη στο μαλλί... ή μετά από δύο μέρες που πήγες να απαγάγεις την Όρεξη Γραψίματος Δαβαράκη; Κ είναι κ φίλος σου, όχι τίποτε άλλο... Ή μήπως νομίζεις ότι δεν ξέρω πως έκανες 4 αιτήσεις, με άλλο ψευδώνυμο κάθε φορά, στην Ράνια Θρασκιά να πας στην εκπομπή της να με καταγγείλεις... Ουστ, αλήτη!
ΓΤ: ουχ.... τα έμαθες ε;.... υπερβολές λένε!!!!! υπερβολές!!!
ΟΠ (με τσαντιά στο κεφάλι ξανά μανά): Υπερβολές; ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ; Ε όχι! καλά να είσαι ντράμα έμπερορ, καλά να χτυπάς τις ορέξεις για γράψιμο των άλλων επειδή ζηλεύεις, αλλά να μου λες κ ψέματα δεν θα το ανεχτώ.... Λοιπόν, κανόνισε βρωμολίγδα που νομίζεις ότι γράφεις επειδή πετάς σεφερλιζμς, να γίνεις άθρωπας, γιατί θα σε εγκαταλείψω για πάντα. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; (τσαντ τσαντ εντατίκ)

...κ έτσι έγινε κ σήμερα μου επέστρεψε η όρεξη για γράψιμο. επεισόδιακά μεν, οριστικά όμως!
χιχιχιχιχι

26 comments:

aKanonisti said...

Βηξ βηξ εντατικ....
(πνίγηκα από το γέλιο...)

Hfaistiwnas said...

λολολολ σκληρή είναι μαζί σου πάντως!
Μην της το επιτρέπεις!!!
χαχαχαχα!

χρυσόψαρο said...

καλά, έτσι όπως την έκοψα την Όρεξή σου, αυτό το "οριστικά" μην το δέσεις και κόμπο... Έτσι τσούσα που είναι, θα σου την κάνει πάλι και θα ψάχνεις στάχτη για να πετάς στο μαλλί...

Αβαδιστη said...

Αφού ξέρεις πάντα ότι θα επιστρέψει. Μην είσαι λαμόγιο!

ΗarryTsopanos said...

Μονο ΕΣΥ μπορεις να φτιαξεις αναρτηση απο τετοιο θεμα χι χι χι χι

Anonymous said...

καλως τα αρχιδια μας τα δυο λοιπόν...αχαχαχαχαχαα
Προβατο πες μου ρε προβατο ποσο σαγαπαω βρε βλαμμενο!!!!

Unknown said...

η ελνέτ στο κοκκοράκι μετά από τόση τσαντιά εντατίκ σίγουρα κράτησε έτσι;; ;) αθάνατα ελνέτ!

Litanie des Saints said...

Ελνέτ! Ο, ντίαρ!

vales-koupa said...

εντάξει...δε παίζεσαι λέμε lololololol

tsok said...

Πολύ τζόρας η Όραξη Για Γράψιμό σου... Καλώς τη βρήκες πάντως!

Anonymous said...

αυτη δεν ειναι ορεξη, αυτη ειναι η σαπφω νοταρα.

Glayki said...

κάτι την τάισες και δεν μας το λες...την όρεξη βρε!

Anonymous said...

και τι έγραψες δηλαδή?
Αμφις (σακαφιορετ νεξτ δορ)

Kος Μηδενικός said...

Πωπω...τον αέρα σου έχει πάρει. Τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι! Ούτε γκομενάκι καλέ να ήταν! Και εσύ πληζ...στοπ μπήινγκ σόου ντραμάτικ! Έχει και τα δίκια της η κοπελιά!

Gi Gaga Kouni Beli said...

Τη δανειστήκαμε για λίγο μιας και η αγελαδίσια μας όρεξη είχε λίγο πυρετό. Χαίρομαι που επέστρεψε σώα και α-φρενο-βλαβής!

Birogalo said...

XAXAXAXA..POLI KALO...

Τουρνέ στα νησιά said...

χαχαχαχαχα!
είσαι πολύ μπροστά βρε μπαγάσα !

ΠΑγιαυλάς ΝΙΚΟΣ said...

Παρενέργειες των διακοπών στα Χανιά ή κάνω λάθος;

Anonymous said...

ντράμα έμ-πρες θεζ να πεις μου φαίνεται....

καλό χειμώνα....

Provato said...

akanonisti εγώ πήγα να πνιγώ από την Όρεξη, προσπάθησε να με στραγγαλίσει! χεχε

Ηφαιστιωνάκο, δεν τολμώ να την φέρω αντιρρήσεις, γιατί θα με αφήσει για πάντα, χεχε

χρυσόψαρο, δάγκωσε τη γλώσσα σου!!! έλεος! (πως δαγκώνει την γλώσσα του ένα χρυσόψαρο, άραγε;)

αβάδιστη, μα ναι η γλυκούλα μου. δεν είναι τέλεια;

Χαρούλη, αφού το ξέρεις ότι το πρόβατο ίσον πχιότητα στο χαζό μπλόγκην, xxxxxxx

Provato said...

θεία σταμάτα, κρύβε λόγια, πρώτον ντρέπουμαι, δεύτερον θα μας ματιάσουν. xxxxx

Chichipiru αφού το ξέρεις, ελνέτ ίσος εγγύηση στο κοκκοράκι ακόμα κ μετά από τσαντιά εντατίκ! :-))) xxx

Litanie, τι να κάνω, έχω απαιτήσεις από τα καλλυντικά μου! χεχε

valeδάκο, που είσαι ρε μωρό μου εσύ; χεχεχε

τσοκ κ να φανταστείς ότι η τζοροσύνη είναι από τα πιο γλυκά της ελλατώματα. μπεεε

Provato said...

ανώνυμε θα της πω ότι την είπες Σπαφώ, θα χαρεί!!

ΤΟΓΛΑΥΚ όχι, αφού σου λέω, είναι καθαρά θέμα προσωπικότητας, χεχε

Αμφις, έγραψα, έγραψα... δεν μπορώ να σου πω, σέμνυμαι! λολ xxxx

Zero point τώρα εσύ με ποιον είσαι, με το θεριό ή με το Γιάννη, έλεος ούτε οι φίλοι δεν με στηρίζουν

gi gaga καλά, γι αυτό το α-φρενο-βλαβής μην παίρνεις κ όρκο, χεχε!

Provato said...

Birogalo Ποιο είναι καλό, ότι με δέρνει; μνήσθητι μου κύριε.... (λολ)

τουρνέ, δεν είμαι μπροστά, δαρμένος είμαι! :-)

Πα.νικε σταμάτα τις προβοκάτσιες (κ πιάσε τις προβατοκάτσιες)

Ανώνυμε, άντε καλό χειμώνα! :-P

χρυσόψαρο said...

δεν τη δαγκώνει, γι' αυτό και ό,τι λέει βγαίνει αληθινό. Σε 3 πάνω.. (τρεις ώρες, τρεις μέρες, τρία τέρμινα, τρεις αιώνες, δεν ξέρω).

lee said...

Επισκέψεις σε σπιτια κανει?
Μαλλον την χρειάζομαι. ;)

Εισαι άρχοντας.

Provato said...

χρυσόψαρο, τι να πω, ελπίζω να είναι τρείς χιλιετίες!! χεχε

lee η δική μου η ΟΡΕΞΗ επισκέψεις σε σπίτια; ε όχι, θα τη σφάξω!!! λοολ :-) xxxxx