Saturday, October 24, 2009

Ο σωστός φορτηγατζής δεν φοράει αντραλάινερ

Oh yes, όταν είσαι βροχερός κ θες λίγο ήλιο στην ζωή σου, δεν έχεις παρά να στραφείς στην Αραβία.

Συνοπτικά: έχουμε ανάλυση βίντεο κλιπ. ...

Όπου η Νουρ, η πρώτη Λιβανέζα φορτηγατζής μένει με το φορτηγό στα Περίχωρα του Αμαρουσίου. (εμ, τι να περιμένεις από φορτηγατζή με αηλάηνερ)! Τηλεφωνεί στην Εξπρές Σέρβης Αραβίας κ της στέλνουνε αδελφή από το Sodade να την ρυμουλκήσει.

Ο ρυμουλκογκέης οδηγεί την Νουρ σιγά σιγά στο σπίτι της. Εκεί βρίσκονται οι δύο συγκάτοικοί της, η μία από τις οποίες έχει χόμπυ να ποτίζει με φλιτ φλιτ τα φυτά από τα παλιά μπόα.

Μετά κάνουν όλες μαζί ένα κέηκ κ αποτρίχωση κ ύστερα έρχεται ο αρραβωνιαστικός της Νουρ κ της δίνει το δαχτυλίδι πίσω κ ύστερα βαρέθηκε ο σεναριογράφος να γράψει άλλο σενάριο κ ξαναβλέπουμε πάλι σκηνές από την αρχή του βίντηοου κ μετά γίνεται ρηγουάηντ κ όλα καλά.

Όπου "όλα καλά" = η πρωταγωνίστρια δεν χάνει τον αρραβωνιαστικό της.

Να εδώ:


μάπα το τραγουδίδιον εν τω μεταξύ, τόσο καιρό μόνο 3500 άραβες το έχουν δει... τσκ τσκ τσκ τσκ

9 comments:

wilma said...

άααασχετο: διάβαζα το post σου κι ήρθε δίπλα το περίπου δίχρονο καμάρι μου, είδε την οθόνη και μου είπε: Μπεεεε Μπεεε!
πρέπει να ασχοληθώ με το παιδί και να δω αργότερα το βίντεο (μα και εσύ ρε παιδί μου δύο δύο τα post! δεν προλαβαίνω!)

spinachArrab said...

ρε καθόμασταν παρά τω νείλω σε λουξ καφετέρια, με βίντεο γουώλ. και μπαίνει Νανσυ. λέω όπα το χω. χαου κουλ, ο πρόβατος είναι μπροστά απ τη καφετέρια μου. και πριν γίνει το οτηδήποτε εγώ ήξερα. τους είπα τώρα ΤΩΡΑ είναι το παπουτσόδεντρο, και τσουπ ΝΑ το παπουτσοδεντρο. εντυπωσίαα άραβες φίλους με την ευρυμάθεια μου. θενκ γιου

{.πavλος.} said...

...kai ta credits poly kala...exei kai making of...fantasou...lol ...kalo vradaki.
h.u.g.Z.z & k.i.s.s.e.s

ΓρεγΚ* said...

Αυτό που έχω εγώ να πω είναι πως το κοντινό στην κοκκινισμένη γάμπα από το κερί, κλέβει την παράσταση =P

"Αισθηματική ηλικία" said...

Τα ζαχαρωτά στο τραπέζι με τα λεμόνια απο την αλλη πλευρά, κάνουν αυτόν το γλυκόξινο κοινωνιολογικό σχολιασμό.
"Με αλλους καβλώνουν αλλους κουκουλώνουν"

γελάω ακόμη με τα της αποτριχωτικής...

μερσι

Hfaistiwnas said...

χαχαχχαχαχα όλα οκ! Αλλά "αδελφή από το Sodade" ;;;;; Αλλά ομορφονιός!
Καημένη Νουρ, άσε τον αρραβωνιαστικό και τρέχα το τεκνο.. !!!

Ερμής said...

Τι θεές οι Αραβίδες ρε παιδί μου!Και οι βιολογικές και οι μη βιολογικές!

Provato said...

wilma αυτά είναι! να βάζεις το παιδί στον σωστό δρόμο - από μικρό στα βάσανα του blogging! Λολ

spinach ναι, ωραία όλα αυτά, ευχαριστώ που μου έδωσες το αραβικό credit.... αλλά τι κάνεις στην Αίγυπτο; Ζουλεύωωωωω! μπεεε

γειά σου dear π, εννοείται ότι όταν μιλάμε για υπερπαραγωγές φορντίζουμε κ τα κρέντητς!!! χεχε xxxx

gregory κ μένα αυτό το πλάνο με σημάδεψε ψυχικά!! χεχε

Provato said...

αισθηματική, μα αν πιάσει κανείς να το αναλύσει αυτό το πράγμα, έχει πολύ ζουμί. σου λέω είναι πιο σπουδαίο από όσο θα θέλαμε να πιστέψουμε! :-)

ηφαιστιωνάκο η νουρ είναι σεμνή, δεν θα σε ακούσει, χεχεχε! :-)

ερμή συμφωνώ! ζήτω οι αραβίδες!!! ;-)