Sunday, November 15, 2009

Numbers

Οι Black Eyes Peas στο Νούμερο 1 της Αγγλία με αυτό, το Met me halfway:

σιγά το πράγμα, θα μου πεις - αλλά, όχι ακριβώς. γιατί με αυτό το τραγούσι κράτησαν την Leona Lewis από την πρώτη θέση. Το αντιπαθητικό τσιράκι του λυκειάρχη έμεινο στο νούμερο 2! Γι αυτό κ μόνο θα τους λατρεύω για πάντα, θα βγάζω βόλτα το σκυλί τους κ θα ποτίζω την γλάστρα με το μπάφο όταν πηγαίνουν διακοπές, θα τους παραχωρώ την σειρά μου στην Εθνική Τράπεζα όταν θα πηγαίνουμε να πάρουμε τις συντάξεις μας (καλά, όταν γεράσουμε ούτε συντάξεις θα υπάρχουν, ούτε η Εθνική αλλά οκ) κ.λπ. κ.λπ.

Στην Αμερική ο αγαπημένος μας Roland με το 2012 κατάφερε να μαζέψει περίπου 65 εκατομμύρια δολλάρια στα ταμεία των κινηματογράφων. σε όλο τον κόσμο το μπικικίνι έφτασε τα 225 μύρια! δεν το λες κακό, καθόλου κακό! για να δούμε τι θα κάνει κ στην ελλάδα. Πάντως την Πέμπτη που πήγα να το δω εγώ ήταν πήχτρα η αίθουσα. αυτό έλειπε με τόση διαφήμιση.

10 τραγούδια περιέχει ο νέος δίσκος της Χαρούλας, από αυτά τα 3, άντε 4 μου αρέσουν. Είναι τόσο καλά όσο τα λιγότερο καλά του "Ως την άκρη του Ουρανού σου". Πρόβλημα. Μπορεί. Αλλά μπορεί κ όχι, νομίζω με την Αλεξίου έχω πάθει ένα πράγμα πολύ άδικο για εκείνη, περιμένω τόσα πολλά που είναι σχεδόν δεδομένο ότι θα απογοητευτώ ό,τι κ να βγάλει. Ειδικά αν δεν είναι λαϊκό κ με μπουζούκι. Αρονό.

Οι Per Shop Boys που θα τους δούμε στα μέρη μας την επόμενη εβδομάδα, είναι στο νούμερο 1 του dance chart της Αμερικής με το did you see me coming, το οποίο φυσικά θα το παίξουν στις συναυλίες τους στην Ελλάδα (ψιλοχέστηκα, είναι από το πιο αδιάφορα τραγούδια του album). Σήμερα κ αύριο νωρίς είναι η τελευταία σου ευκαιρία, εν τω μεταξύ, να κερδίσεις 2 εισιτήρια για την συναυλία (όποια θες, Αθήνα ή Θεσσαλονίκη). εδώ κάνε κλικ

Σοκ. Ο Andre Agassi, ο τενίστας ντε, έβγαλε την αυτοβιογραφία του κ μέσα λέει ότι ο λόγος που είχε γκομενιλίκι με την Barbra Streisand στις αρχές των 90ζ παρά το γεγονός ότι έχουν 28 χρόνια διαφορά είναι... είναι... (βαθιά ανάσα) το εξής: K αυτός κ εκείνη είναι πολύ σπουδαίοι σε κάτι που το μισούνε κ οι δύο. Αυτός μισεί το τένις, η Barbra μισεί να κάνει Live!!! πληροφορίες ότι η Barbra είναι αυτή την στιγμή στην κουζίνα της επαύλης της κ σπάει εκατομμύρια ποτήρια σαμπάνιας είναι εντελώς αλήθεια!

2 comments:

Hfaistiwnas said...

Ωραίο το τραγουδάκι και το κλιπ, κάπως ήρεμο μου φάνηκε..

Provato said...

hfaistiwnako εμένα δεν μου πολυαρέσει. αλλά αυτοί έχουν το κοκκαλάκι της νυχτερίδος! μπε