Thursday, January 07, 2010

10 πράγματα που θέλω να πω στον κουρέα μου (αλλά δεν τα λέω γιατί θα μου κόψει το αυτί με το ψαλίδι)

Με τον κουρέα μου μισιόμαστε. Μισιόμαστε βαθιά, απύθμενα, πύρινα.

Όμως, μου κάνει καλό κούρεμα, έτσι δεν θέλω να του κάνω μαγκιές- κ υποψιάζομαι ότι κ κ εκείνος αρνείται να κάνει την μεγάλη εχθρική κίνηση γιατί δεν θέλει να με χάσει από πελάτη.

ΟΜΩΣ

αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να του πω κάποια πράγματα. Κ ας ξέρω ότι δεν διαβάζει πρόβατο (αυτό κ μόνο θα έφτανε να τον στείλω, αλλά έχει χάρη που είναι απίστευτα δύσκολο να βρεις καλό ψαλίδι χμφ χμφ χμφ)

Λοιπόν, αγαπημένε μου κουρέα...

1 - όσο κ αν σου φαίνεται περίεργο, όχι, δεν απλώνω dog poop ή κακάκια μωρών στα μαλλιά μου πριν έρθω να με κουρέψεις. Οπότε, όταν σου λέω ότι δεν χρειάζομαι λούσιμο ΔΕΝ υπάρχει λόγος να μου κάνεις σκηνή κ να με τραβάς με το ζόρι στο λαβομάνο. τσιλ άουτ γκέρλ, γκέτ σαμ σεξ!!!!

2 - το γεγονός ότι έχεις φωτό με τα παιδιά σου εκεί παραπέρα, ή ότι δεν φοράς ψηλοτάκουνα όταν με κουρεύειθς δεν πάει να πει ότι δεν έχω καταλάβει ότι είσαι ομοφυλοφιλάκι. In fact νομίζω ότι είσαι πιο gay κ από την κρεβατοκάμαρα της Barbra Streisand ένα πρωινό της άνοιξης. Δεν με ενοχλεί, αλλά μην βρίζεις επιδεικτικά τις αδελφές σε άλλους πελάτες όταν είμαι εκεί γιατί η κατάρα της μάνας είναι κακό πράγμα κ θα στην ρίξω να το ξέρεις.

3 - Όταν σε κοιτάω από τον καθρέφτη με πονηρό ύφος, μην μου κάνεις τον μουντρούχο. Δεν σε κοιτάω για να κάνω καμάκι, σε κοιτάω γιατί ξέρω ότι σου προκαλεί αμηχανία.

4 - Τι λες μωρή που θα κλείσω ραντεβού για να κουρευτώ!!!!! Μην έρθω εκεί!!!! ΓΟΥΑΝΤΑΦΑΚ???? Πρόσεχε κακομοίρη μου, κανόνισε να με κουρέυεις ΑΜΕΣΩΣ όποτε μου καυλώνει να έρχομαι διότι: είμαι ο καλύτερος σου πελάτης, είμαι ευγενικός, λεβέντης, παλικάρι, έχω κ μπλογκ, κ γενικά μου αξίζει. Ο γέρος δεν θα πάθει τίποτε να τον αφήσεις για λίγο στην μέση για να πιάσεις εμένα. έχω να βγω. ΤΕΛΕΙΩΝΕ. γιου γκό μπόη

5 - Αυτό που όταν μου τραβάς το πουκάμισο για να ξυρίσεις σβέρκο κοιτάς μέσα, βαθιά, κάτω, κάτω, κάτω στην πλάτη για να δεις τι σωβρακάκι φοράω το βρίσκω με τυχαία σειρά: lame, κολακευτικό, σπούκη, κ ντέσπερεητ. Για να ξέρεις, αν θες να μάθεις τι σωβρακάκι φοράω απλά ρώτα. Τόσος κ τόσος κόσμος με ρωτά κ δεν παθαίνει τίποτε, αυτοί τι είναι μαλάκες κ εσύ έξυπνας;

6 - Μου αρέσει πολύ πως μυρίζουν τα χέρια σου.

7 - Το ξέρω ότι με μισείς, δεν πειράζει κ εγώ σε μισώ, νο προμπλέμο... αυτό όμως δεν σημαίνει ότι όταν μου κουνάς με τα δάχτυλά σου το κεφάλι για να το πάς λίγο πιο πλάγια ή λίγο πιο όρθιο, πρέπει να παθαίνω μίνι αυχενικό. Λιγότερη δύναμη χριστιανέ μου, έλεος.

8 - Όταν κάνω μούτες στον εαυτό μου στον καθρέφτη σου, την ώρα που με κουρεύεις, ναι, ναι, βλέπω στα μάτια σου τον φόβο σου. Κ αισθάνομαι ότι νομίζεις πως το βράδυ θα έλθω στο σπίτι σου να σε σφάξω την ώρα που θα κάνεις ντους (βλέπε ΨΥΧΩ). Ε λοιπόν, όχι καθόλου! Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω από το να σφάζω κουρείς. Μάθε ότι είμαι ένας καθ' όλα νορμάλ άθρωπας που του αρέσει να κάνει στον καθρέφτη "φάτσα Μάρλον" "φάτσα Τζέης Ντην" "μάτια Κλούνη" "χείλια Κάρη Γκράντ"¨κ λοιπά κ λοιπά.

9 - Εννοείται ότι ο βασικοτερότεροτατος λόγος που σου δίνω πουρ μπουάρ είναι γιατί ξέρω ότι σε κάνω έξαλλο χοχοχοχο - αλλά μεταξύ μας θα σου το έδινα κ αν δε σε έκανε έξαλλο. Μεταξύ μας, επίσης, το βρίσκω κομπλεξικό να σε ενοχλεί που κάποιος που δεν ταιριάζει με το μοντέλο "κοιλαράς, ηλικιωμένος, κάγκουρας" σου δίνει τιπ. Ναι, κ άθρωπες μικρότεροί από σένα θέλουν να τιπάρουν.

10 - Σήμερα δε με κούρεψες πολύ καλά, σου ξέφυγε λίγο. Να μην επαναληφθεί. Δεν θα μου καταστρέφεις ΕΣΥ, την ερωτική μου ζωή ΕΜΕΝΑ!

:-))

28 comments:

Takis X said...

Ακου κουρέα του προβάτου,μην κάνεις μαλακίες μην ερθω και σε γα..ξέρεις τι..λοιπόν ξηγήσου ομορφα και λεβέντικα για να χούμε καλή συνέχεια..κρυπτομοφιλόφιλε ,ανώμαλε,που κάνεις την ζωη του πρόβατου δύσκολη.Εχε χάρη που σ`εχουμε ανάγκη ειδάλως θα σε στέλναμε στο διάολα.Ασταδιάλα εχουμε και δικό μας κομμωτή,τι νόμιζες οτι είμαστε στην ανάγκη σου?Θα σε στείλω εγω μαλλιαρέ μου στην πλατεία ριανκούρ που είναι ο δικός μου χερτέτοιος που θα χέσει μαλλί ο δικός σου..Αντε πια.Νισάφι .

Kος Μηδενικός said...

Σου έκανε τέτοιο πράγμα ο κουρέας; Ααπαπαπα...τοιούτοι παιδί μου...τι περιμένεις; Χαχααχαχ!! Πόσα παιδιά έχει αλήθεια; Δικά το είναι; Επίσης δεν μας είπες και με στεναχωρείς. Εντάξει..εσύ τον μισείς, αλλά σαν γκομενάκι ο κουρέας είναι καλός;

Anonymous said...

Μήπως ο κουρέας λέγεται Γιάννης κι είναι στα Δυτικά προάστεια; Γιατί έχω στο νου μου έναν τέτοιο που κουνιέται, λυγιέται και γκομενίζει εμφανώς (αλλά με εμετικό στυλ) με τις κοπελίτσες, έχει και τις κόρες φωτό ταπετσαρία αλλά το νάζι, η τσαχπινιά και το σπάσιμο μέσης πάνε κι έρχονται!

Καλέ τόσο ζόρι να τραβάς για ένα μιζαμπλί; Ουστ βρε τον π-ουστ!

Tanila said...

μαλακίες
Ο κουρέας λέγεται Τάκης και δραστηριοποιείται στην ευρύτερη περιοχή του Αη Δημήτρη- δε θα πω που ακριβώς.
Είναι γκριζομάλλης και με μακριά νύχια.

moukelis said...

Καλα του τα ειπες προβατακι,οριστε μας,που θα μας τη βγει ενας κουρεας!

Pink_Fish said...

τον καημένο τον μπαρμπεράκο, το μεροκάματο του τρόμου είναι αυτό. Εσύ παιδί μου δεν είσαι πελάτης, τσκ τσκ τσκ.....Υ.Γ. Στ' αλήθεια κοιτάει τι undies φοράς? Χαου λειμ ιζ δατ....

Anonymous said...

Σε καταλαβαίνω απόλυτα...
το μαλλί αν δεν σε κουρέψει κάποιος όπως θες μπορεί να σε κάνει μπλιαχ και να θες ένα μηνα μετά για να βγεις από το σπίτι!
αχ..θα ήθελα να δω πως κάνεις στον καθρέπτη μάτια Κλούνευ!όχι τίποτα άλλο...ο Γιωργάκης νομίζω δεν αντιγράφεται...:)
bisous xxxxxxxxxx!

Anonymous said...

μετα που κουρευεται το προβατο, ο ελεινος κουρευς τι κανει το μαλλι?

πουλοβερ?

DonnaBella said...

kalytera na se diavazei para na se koureuei kaneis :-P

Ο ψεύτικος Πέτρος said...

τονε ποθεις παραδεξου το λοιπον!!!
και θες να τον ξεναγησεις στον καυτο κοσμο του ομοερωτισμου!!!
αλλωστε ποσοι γκευ υπαρχουν στην Αθηνα που πανε σε μπαρμπερη ακομα;;;
και ποσοι μπαρμπερηδες βεβαια!

wilma said...

βρε προβατάκι να σου προτείνω τον δικό μου κομμωτή που είναι πολύ ωραίο παιδί?
δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι gay αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτις, διότι γενικά είμαι λίγο γκα γκα σε αυτό το θέμα (μπερδεύω τα σεξόνια και συνήθως οι άντρες που μου αρέσουν είναι gay). Αν είναι gay θα κάνεις κούρεμα και σεξάκοι, αν δεν είναι θα μείνεις στο κούρεμα.

spirou said...

'Αντε βρε πρόβατο που θες και κουρέα. Στον τσοπάνη σου να πας να σε κουρέψει με αυτή τη μεγάλη την ψαλίδα και πολύ σου είναι. Και να δεις που ο τσοπάνης δε θα σε λούσει καν, γιατί το νερό που πλένει τα προβατόμαλλα είναι πολύ σκληρό για την επιδερμίδα!Αχα αχα!

Κοκκινοσκουφίτσα said...

Πρόβατε, καλή χρονιά. Τι σωβρακάκι φοράς αλήθεια; :P

DonnaBella said...

...aspro minerva apo photo pou eixes anarthsei palaiotera, e? :-p

Anonymous said...

i katerina apo to sako se leei mikro vlaxaki apo makruni eparxia!!!!!

ProFyLaKtiKo said...

ξέρεις την εξέλιξη ε? κάποια στιγμή θα σας πιάσει ντελίριο και θα κάνετε παθιασμένο σεξ πάνω στα ρόλει. και χωρίς κουπόνι!

fieryfairy said...

Κοίτα, και μόνο για το φλερτ και την υποβόσκουσα ένταση την ώρα του κουρέματος αξίζει το τιπ ο άνθρωπος. Και την άλλη φορά κάτσε του. Να σε λούσει.

i am love said...

Καλά μάλλον εδώ κρύβεται ένας έρωτας μεγάλος και δεν θές να το παραδεχτείς!!! χαχαχ αχα!!!!
άλλωστε στα μεγάλα μίση δεν κρύβονται τα μεγάλα πάθη?!

άντε βγάλτε τα μάτια σας εκεί και... αφήστε τις τρίχες!!!
χα χαχαχαχαχαχχαχαχαχ!!!!
φιλούμπες προβατίνο... μπέεεεεΕΕ!!!

AthensVoice said...

To poio dyskolo pragma einai na vreis enan kalo kommwth se mia A8hna pou ka8e tetragwnw exei 2 koureia! Aftos o Amarantos den exei ka8olou metadotikothta...krima to onoma ;-)
To oti goustreis trela ton typo den simenei pws prepei na tou dineis tip ka8e fora, kane kai mia prosfora se eidos... :-)

Anonymous said...

ωραίο,καιρό είχα να γελάσω ;)

veloz said...

latreyw to 4.... !!!!!


episis exw kai egw parapona apo ti diki mou kommwtria, perna k apo ekei mia bolta!!

love you!

Κακίστρω said...

Και σου 'κανε ένα μαλλί......

Έγραψα πάλι ο πούστης ... said...

Λάτρεψα αυτό το ποστ !

Κλαπ και ιαχές εντατίκ :P

Provato said...

takis x, κανόνισε ακόμα περιμένω τον κουρέα σου τον σένια, σκατά με κούρεψε αυτή τη φορά ο κακούργος! (αλλά μην μου τον βρίζεις, δεν είναι σωστό, είμαστε ευγενικοί εμείς, χεχε) xxxx

zero, μπα, δεν είναι κ τόσο χοτ γκομενάκι, δεν το λες κακό αλλά ούτε κ σούπερ καλό, ;-))

σιγανοπαπαδιά, όχι, όχι δεν είναι στα Δυτικά ο άθρωπας αυτός, είναι πιο κεντρικά, πιο... :-))

tanila σου έχω πει να μην κοιτάς στον καθρέφτη όταν περιγράφεις ανθρώπους μπερδεύεσαι

moukelis ελπίζω μόνο να τα διαβάσει, χοχοχο xxx

Provato said...

pink_fish Ναι ναι κοιτάει σου λέω, είμαι σίγουρος, κ μάλιστα κοιτάει με ύφος ποντικομαμής! καταγγέλω! :-))

glaykidarling ο Γιωργάκης δεν αντιγράφεται αλλά αντιγράφει τρελά!!! εμένα! ναι, ναι! χοχοχο

ανώνυμε, νομίζω το κάνει βελέντζα, χεχεχε!

Donnabella αυτό ξαναπέστο, ξαναπέστο λέω! :-)

ψεύτικε Πέτρε, ε όχι, όχι, δεν τον ποθώ, απλά απολαμβάνω το παιγνίδι! χάου κουλ ηζ δατ!

Provato said...

wilma δέχομαι, δέχομαι, την ευγενική σου προσφορά, απλά μην το τρομάξουμε το παλλικάρι, να κάνουμε προσεκτική στρατηγική, ναι; xxxx

Spirou τι σου έχω κάνει κ με πλένεις σαν ζητιάνο; τι σου έχω κάνει κ με κουρεύεις σαν ζητιάνο; λυγμ;

Κοκκινισκουφίτσα, αν ήσουν συνεπής αναγνώστρια του πρόβατου θα ήξερες ότι φοράω μάυρα Marks & Spencer! yes! xxxx

donnabella όχι ρε συ άσπρο μινέρβα!

ανώνυμε, δίκιο έχει χεχεχε :-))

Provato said...

prof σεξάκοι χωρίς ΚΟΥΠΟΝΙ, ΠΟΤΕ!!!! ΠΟΤΕ! ΖΑΜΕ! :-))

fieryfairy, υπόσχομαι, θα του κάτσω. να με λούσει! αν κ θα προτιμούσα να βρω ένα καλλίτερο κουρέα γιατί την τελευταία φορά με έκανε σκατά λυγμ

I am love, ωραία τα λες, κλαπ κλαπ εντατίκ, αλλά ειλικρινά, δεν είμαι χατ, απλά μου αρέσει το παιγνίδι, να μα τον τουτάτη ορκίζομαι! μπεε

Athens Voice κ πως δίνεται το τιπ σε είδος; να του πάω γάλα πρόβιο, χεχεχε

kihli πολλά φιλιάααα! xxxx

Provato said...

veloz αχ πολύ χαίρομαι που σε βλέπω εδώ, λέγε που είναι η κομμώτρια να πεταχτώ να κάνω τσαμπουκά, δεν σου χαλάω χατήρι μπεεε

κακίστρω άσε μην μου το θυμίζεις, μπλιαξ το μαλλί αυτή τη φορα!

έγραψες πάλι, τι να πω, θέγκζ α λοτ, πολλά φιλιά!