Monday, March 15, 2010

Μουσούδια σε αργή κίνηση (κυριολεκτικά)


τέλεια διαφήμιση; Ναι, τέλεια!

5 comments:

Hfaistiwnas said...

Πάντως εγώ γέλασα πολύ!

tina said...

Τέλειοι ντόγκηδες μπε μου!

ΥΓ. Τώρα που βλέπω το βιντεάκι και σου γράφω αυτά, ο δικός μου, καθόλου πέντιγκρι, αλλά εντελώς τέλειος, κόπρος, κοιμάται στα πόδια μου και σχεδόν γουργουρίζει από ευχαρίστηση. Γουφ!

Ερμής said...

Καταγγέλω την εταιρία παραγωγής γιατί με απέκλεισε απο το κάστινγκ!(κι έχασα και την τζάμπα μάσα!)

Dorian_Gray said...

Τέλεια διαφήμιση!
Σε πείθει... να αγοράσεις σκύλο!!!

Provato said...

Μα hfaistiwnako αφού είναι τέλεια, τέλεια, πως να μην γελάσεις!

αχ, αχ, Tina, να μου τον εφιλήσεις στην μουσούδα τον κούκλο σου, χεχεχεχε!

Ερμή, γλυκέ μου σκυλάκο, πάμε να κάνουμε διαμαρτυρία στα γραφεία τους! μπεεε

Doria κ σκύλο, κ κάμερα με αργή κίνηση σε πείθει να αγοράσεις! χοχοχοχο