Saturday, April 17, 2010

Μπόληγουντ! Κονέκτηγκ πήπαλ! ...εντ κάλτσουρζ (χιχιχιχι)

αχααχαχαχαχαχαχχχαχααχαχχχχααααα φιου φιου φιου θα πνιγώ....

αχ σε παρακαλώ δες πρώτα τα πρώτα 30 δευτερόλεπτα από το πρώτο βήντηοου, αχαααχαχααααχαχααααα κ μετά δες τα πρώτα 15 από το επόμενο βήντηόου... ΑΛΛΑ πρόσεχε είναι ζήτημα ζωής κ θάνατα ΜΗΝ ΔΕΙΣ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΙΝ ΔΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ, ένας φίλος μου που το έκανε του πέθανε το Γκρέμλην αχαααχαχααααχαχα....

Λοιπόν, δες τα πρώτα 30 σεξ (secs) από εδώ...



κ τώρα δες τα πρώτα 15 σεξ απ' εδώ - αν κ κόβω το πουλί μου ότι δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσεις στα 15 σεξ, θα θες να το απολαύσεις όλο. χιχιχιχιχι χεχεχεχεχε χοχοχοχοχο:


εντάξει; είδες; ντησκάσ! ΝΤΗΣΚΑΣ είπα!!! χιχιχιχι

17 comments:

Hfaistiwnas said...

Εξαιρετικές ομοιότητες στη μουσική λολ! Κάτι λέει αυτή για πιτζον! Θα την κουτσούλησε κάνα περιστέρι..

bernardina said...

1)Απορία: πώς στην οργή καταφέρνουν αυτές οι τραγουδιάρες και έχουν όλες την ίδια φωνή; Είναι προαπαιτούμενο για να γίνεις σταρ του Μπόλι;
2)Εμένα το αγαπημένο μου τσουκτσέ στο γιουτούμπι είναι το "Να η Κουβέρτα"!

postbabylon said...

φοβερή ανακάλυψη προβατούκο. Και για να μαθαίνεις δες κι αυτό

http://www.youtube.com/watch?v=fmdAF4ihedM

γιατί στην Κέραλα δεν τραγούδανε όπως στην Βομβάη... οι παντζάμπις δε, εχουν άλλο τροπο!

Αιθεροβάμων said...

Χαχαχαχαχαχααχχααχχαχαχαχαχααχ!

Αλλά βρε προβατούκο τι να ντισκάς; (ντΙσκάς και ουχί ντΗσκάς λόγω του ντίσκο κόνσεπτ του 2ου βιντεακίου...)
Είναι προφανές τι έχει συμβεί: Πήραν μια ημιτελή ιδέα των πετ σοπ και την εξέλιξαν σε μια δημιουργία σαφώς πχιοτικότερη, ευηχότερη (όντως αυτό που όλες έχουν ίδιες φωνές είναι αξιοθαύμαστο), με ευρηματικές χορογραφίες και όλα αυτά σε ένα σκηνικό...ύμνο στο μινιμαλισμό. Μια απορία: Αυτηνής τα τραγούδια ποιοι τα ακούνε; Τελείωσε το βιντεάκι κι ακόμα νιώθω τη φωνή της να μου τρυπάει τα τύμπανα.

Anonymous said...

τζιζουσ.

Dorian_Gray said...

Άν ένας νάνος μου έλεγε οτι μπορεί να πραγματοποιησει 3 ευχές μου, σίγουρα η τρίτη μου ευχή θα ήταν να γνωρίζω ινδικά!!!
Μπόλιγουντ εντ ντραι μπρέαντ!!!

bernardina said...

...νάνος; Γιατί νάνος Ντόριαν; Απεργούν τα τζίνια σήμερα; χε χε!
Οι άλλες δύο ευχές σου ποιες είναι; (αδιακρισία εντατίκ, που θα 'λεγε και το μπέκι)
:-D xxxxxx

Dorian_Gray said...

@bernardina
Η δεύτερη θα ήταν να μήν μου κάνουν αδιάκριτες ερωτήσεις.
(χαχαχα! sorry αλλα στο χρωστούσα, σκορπιός γαρ)

bernardina said...

μου το χρωστούσες; από πότε; τι κακό σου έκανα καλέ μου Dorian και δεν το κατάλαβα; ταπεινά ζητώ συγνώμη και πες μου ποιο ήταν το σφάλμα μου να επανορθώσω.
Άλλωστε δεν περίμενα στ' αλήθεια να μου αποκαλύψεις τις ευχές σου, πλάκα έκανα.
:-)

Dorian_Gray said...

Ελα βρέ, πλάκα κάνω!
Δεν θυμάσαι που με χαρακτήρισες "πινόκιο" λίγες μέρες πρίν(?)Σε αυτό αναφερόμουν.
Τέλοσπάντων, ας το κόψουμε, γιατί κάτι μου λέει ότι το προβατίδιο θα θυμώσει μαζί μας.Ciao!

bernardina said...

βρε χαζό (αυτό και κλείνω για να μη μας τα ψάλει το μπέκι) εμένα εννοούσα, για τα πέδιλα του Μανόλο που τάχαμου θα πηγαινα να προβάρω! ίσα ίσα που εγώ πήρα το μέρος σου και για την παπαριά και για την ξυλαγγούρω, το ξέχασες; το κακό μπέκι μάς έβαλε να φαγωθούμε μεταξύ μας γιατί ζηλεύει την αγάπη μας!!! χεεεεεχεεεεχεεεε
xxxxxx

Provato said...

[κάντε δουλειά σας πήπολ, μη κάζα ε σου κάζα]
[άσε που έχω βάλει στοίχημα ποιός θα νικήσει χεχεχεχι :-)]

bernardina said...

Ντόριαααααν, παίζονται συμφέροντα στην πλάτη μας!!! Πάρε θέση, υπερασπίσου τη σχέση... χεχεχε

κακό μπέκι, κακό (αλλά φιλόξενο, no less). Win-win situation για σένα, εε; :-x

Pastaflora said...

Μεταναστεύουμε στο Βόλυγουντ! Αβάδιστα!

Anonymous said...

Πολη καλη η εγγονη της Βούλας Πάλας

Provato said...

Hφαιστίωνα το έχουν γούρι στην Ινδία να σε κουτσουλήσει περιστέρι!

bernardina είναι στάτους σύμπολ το τσιριχτό φαίνεται, χεχεχε! κ εγώ αγαπώ "κουβέρτα" χεχε

thanks thanks εντατίκ postbabylon εντάξει άλλαξα συκώτι από τα γέλια με τον βήντηοου! λολ λολ εντατίκ ζετέμ να το ξέρεις! χεχε

Αιθεροβάμων πολύ, πολύ πολύ σωστά, ΝΤΙΣΚΑΣ είναι το σωστό α στάντ κορέκτεντ χεχεχε.... αχ, σε πληροφορώ ότι στην Ινδία ένας μέτριος σταρ μπορεί να πουλά κ 2 μύρρια αντίτυπα, όχι όπως εδώ που με 6 χιλιάδες γίνεσαι παλτινένιος!

Provato said...

piqtures επικαλείσαι το όνομα του Κυρίου, αχαχ αλλά η πχιότητα εκεί, ακλόνητη :-)

Dorian εμένα ο νάνος θα ήθελα να μου φέρει κινέζικα.... τέλειο, εγώ κ εσύ μαζί θα καλύπταμε το μισό του παγκόσμιου πλυθησμού, όσομ όσομ! επίσης, ήθελα με την ευκαιρία να πω ότι πιστεύω ότι με την Bernardina υπάρχει μεγάλος έρωτας, κ πρέπει αυτή η σχέση κ ο διάλογος να συνεχιστεί. χεχεχε (ελπίζω να μην παρεξηγηθήκατε ο ένας με τον άλλο, πολύ λυγμ, πολύ)

Pasta μου αγαπημένη, αχ μακάρι μακάρι, θα έγραφα κάτι σενάρια εκεί, λουκούμι! :-)

anonymous λολ λολ λολ Που την θυμήθηκες χεχε