Monday, April 19, 2010

Παρακαλώ γνωριστείτε: Η Νίτσα Πούλιτζερ...


Εχθές το βράδυ, είχε μία συνέντευξη της Ζυράννας Ζατέλη στην ΝΕΤ. Την πέτυχα τυχαία, έκανα ζάπηγκ ψάχνοντας να δω κανένα μουσικό κανάλι, κ έτσι είδα μόνο το τελευταίο της κομμάτι.

Αν κ λατρεύω την Ζυράννα, άγιο είχα που δεν πέτυχα όλη την εκπομπή! Άγιο! Όχι φυσικά επειδή έκανε εκείνη κάτι κακό, δεν θα μπορούσε να μην την συμπαθώ ακόμα κ αν έσφαζε, σούβλιζε κ έψηνε πρόβατα για να τα φάει... Το πρόβλημα μου ήταν η δημοσιογράφος που έπαιρνε την συνέντευξη. Έκανε την Κατρίτση να μοιάζει παρακλάδι του Larry King, έκανε την Σταματέρη να άκούγεται η Νέα Φαλάτση, τόσο μα τόσο χάλια!

Δεν θέλω να πολυεπεκταθώ, έχω δει κ άλλοτε συνεντέυξεις της συγκεκριμένης δημοσιογράφου κ δεν το έχει καθόλου. Δεν ξέρω, έχει μια φοβερή αδυναμία να συνδεθεί ψυχικά με τον άνθρωπο που έχει απέναντί της, ούτε την ψυχοσύνθεσή του "ερεθίζει" για να τον μάθουμε εμείς καλλίτερα, ούτε ρωτά πράγματα που θα ήθελε ο οπαδός του να μάθει, ούτε είναι ουσιαστικά φιλική για να νιώσει ο άλλος άνετα, τίποτε τίποτε. Σχεδόν κάνει ακόμα και τους πιο ενδιαφέροντες ανθρώπους να μοιάζουν βαρετοί κ μουδιασμένοι!

Συνήθως δεν με πειράζει, έχω άλλα πράγματα να κάνω... έλα όμως που η Ζυράνα Ζατέλλη είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες προσωπικότητες της ελληνικής πνευματικής σκηνής, η οποία συν τοις άλλοις μιλά σχετικά σπάνια, οπότε είναι ΚΡΙΜΑ να αφήνεις την ευκαιρία να πάει χαμένη....

Το χειρότερο είναι ότι η δημοσιογράφος άφηνε απίστευτες της Ζυράννας ατάκες ανεκμετάλλευες.... Κάποια στιγμή την ρωτά "από τι απαρτίζεται η οικογένειά σας" κ εκείνη άρχισε να λέει "είμαστε 5 αδέλφια, υπήρχαν ακόμα 2 αλλά πέθαναν μπλα μπλα μπλα μπλα...". Ε, εκεί δεν είναι σχεδόν αναπόφευκτο να ρωτήσεις "ναι, ok, ok, αλλά όταν λέω οικογέεια δεν εννοώ αυτό, εννοώ την άλλη οικογένεια, αυτή με το σεξάκοι.... γκόμενο ρε παιδί μου δεν έχουμε, έλα μην ντρέπεσαι πες στο φιλαράκο σου..."

Τίποτε όμως. Η δημοσιογράφα έμοιαζε σαν να έχει περισσότερη αγωνία να θυμηθεί την επόμενη ερώτηση που έπρεπε να τιθεί (α, ρε Άντζελα) παρά να ακούσει πραγματικά με την ψυχή της τι της έλεγε η Ζυράννα κ να το χρησιμοποιήσει για να ρωτήσει κάτι ζουμερό.

εκεί δε που πήγα να σκάσω από τα νεύρα ήταν όταν η Ζατέλη έλεγε κάτι για το πως καταγράφει κ εξελίσσει τις ιδέες της... Σε μία στιγμή λέει αυτολεξεί την φράση "ο τίτλος για το με το φως των λύκων μου ήρθε 10 μέρες πριν βγει το βιβλίο.... το είχα στο μυαλό μου με τίτλο...".... Εκεί κάνει πάυση κ συνεχίζει "ήταν αλλιώς ο τίτλος στο μυαλό μου".

Κ αντί η Νίτσα (από το λαγωνίτσα - νίτσα) να πηδήξει την ευκαιρία κ να την ρωτήσει "ναι, ναι, ποιος ήταν ο τίτλος ΜΠΗΤΣ ΛΕΓΕ;" κ να μάθουμε κ εμείς τρομερό ντεσού, η τύπισσα έκανε σαν να μην άκουσε κ συνέχισε την επόμενη ερώτηση. Τι να πω, ας δώσει κάποιος στην Νιτσα το Πούλιτζερ, δηλαδή έλεος! Νίτσα Πούλιτζερ λέμε.

Τέλος πάντων ας μην τα θυμάμαι κ ταράζομαι! Επί της ουσίας, μου έκανε εντύπωση η ντάουντουέρθνες της ΖΖ, η κανονικότητα με την οποία μιλούσε για τα πιο παρα-μετα-φυσικά πράγματα κ επίσης αισθάνθηκα πάρα πολύ υπερήφανος, γιου γκο μπόη!

Eξηγούμαι: Κάποια στιγμή είπε ότι έχει σημειωματάρια στα οποία γράφει ιδέες, φράσεις, σκέψεις, διαλόγους, χουότέβερ που όταν βρουν τη θέση τους σε κάποιο βιβλίο τα διαγράφει. Αυτά, δε, που δεν τα κάνει κάτι, τα μεταφέρει σε καινούργια σημειωματάρια. Έτσι, έχει φράσεις που μένουν ανοιχτές για δεκαετίες, κ επιμένει: εκεί να τις κρατά κ να τις αντιγράφει κάθε φορά που αλλάζει σημειωματάριο.

Όπου, κάνω Εντελώς το ίδιο πράγμα με τα γραψίματά μου εκτός κ εντός μπλόγκ; εντελώς; βέβαια εμένα οι φράσεις μου δεν είναι όπως φαντάζομαι θα είναι της Ζατέλη, αλλά κ πάλι.... γιου γκο μπόη! χεχεχε πήρα μεγάλη ενθάρρυνση, είναι όσομ να έχεις τα ίδια χούγια με την καλλίτερη συγγραφέα της Ελλάδας - η τουλάχιστον αυτή που σου αρέσει περισσότερο από όλες! :-)

α κ μια μιλάμε για πραγματικές θεές αν αναρωτιέσαι από που ξεσήκωσαν ξεπατικωσούρα την αφίσα της Deppie Vandi που λέει κ ο Neverάκος μου


σου έχω την απάντηση, μάλλον από εδώ


(μλκ θεός πρόβατο, μόνο αυτό ξεκινά ποστ με Ζυράννα κ αστροπελέκι Νίτσα Πούλιτζερ κ το τελειώνει με Βανδή κ Παμελάρα, χεχεχε)

καλή βδομάδα - κ να θυμάσαι, όταν η διάθεσή σου χαλάει, να διαβάζεις πρόβατο :-)

38 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Καλη εβδομάδα, καλό μου μπεεεε. την είδα και εγω την συνέντευξη και άστα, δυστυχώς θα συμφωνήσω μαζί σου.

υγ ακόμα περιμένω τηλέφωνο για εκείνο το καφεδάκι που λέγαμε, χμμμ, να θυμηθώ, χμμμμ, μπεεεεε, χμμμμμ, αααα ναι του Ευαγγελισμού ήταν!!!!

Pink_Fish said...

Η συνέντευξη είναι λαχείο τελικά. Σπάνια βλέπω καλές συνεντεύξεις, οι περισσότερες είναι διεκπεραιωτικές, σαν αυτή που περιγράφεις. Η αφίσα της Vandi έκανε μπαμ ότι είναι ρέπλικα κάποιας άλλης

Takis x said...

εγώ Γιατί δέν τήν είδα????

ΓΚΡΡΡ..

Πες μου ,πού εγώ αλλο εικόνισμα στόν κόσμο τί δέν εχω,πού με βάλαν στήν σειρά στήν Φνακ γιά νά προσκυνήσω τά τιμημένα κόκκαλα τής κι εβαλα τά κλάματα μόλις τήν αντικρισα..

ατιμη προβατίσια κοινωνία μέ τσάκισες

Dorian_Gray said...

Αχ βαχ! Τι κρίμα που δεν έχω τηλεόραση!
Τώρα που το σκέφτομαι η μόνη δημοσιογραφική εκπομπή που μου άρεσε ήταν αυτή της Φλέσσα.Τι μπρίο, τι νάζι, τι ρυθμός!!!

Έγραψα πάλι ο πούστης ... said...

ΛΑΤΡΕΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΕΝΤΑΤΙΚ ΣΕ ΛΕΩ !

:)

bernardina said...

Εγώ αυτήνανε τη δημοσιογράφα που λες τη βλέπω στα φοβερά close-up που της κάνει ο καμεραμάν και σκιάζομαι!
Να 'σαι καλά βρε μπέκι μου, είσαι από τους λίγους που καλύπτουν τόσο διασκεδαστικά το πολυδαίδαλον του χαρακτήρος μου -απ' τη μια Δοσθογέφσκη και Ζατέλη κι απ' την άλλη SATC, βόλιγουδ και αφίσες Πάμελας! Respect!

ysterografo said...

Το χειρότερο είναι ότι ακόμα και η Βίκυ Φλέσσα μέσα στην ανοησία και τη μετριότητά της (επιεικώς μιλώντας πάντα), δίνει περισσότερες αφορμές στον εκάστοτε καλεσμένο για καλύτερες απαντήσεις. Δυστυχώς όμως, η ζωή είναι όντως αλλού στην περίπτωση της δημοσιογράφου που λες, γιατί η ίδια φαντάζει σαν ισοηλεκτρική γραμμή σε καρδιογράφημα...

Aphrodite said...

Κι εγώ πέτυχα τα τελευταία λεπτά σε ζάπινγκ του ελέους (δλδ ο εγκέφαλός μου: "Ελεος! Θέλω να κοιμηθώ, βλαχο-ινσόμνιακ του κερατά!")

Κι εκεί που αυτή η γυναίκα, που όταν γράφει ξεχνάει να βάλει τελείες στις προτάσεις και φρένο στις περιγραφές, που με τέτοιο είδος ευφυίας ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ θα μπορούσε να βγάλει βιτριολικό -ορ νοτ!- χιούμορ, να πει και ΤΙΣ ατάκες, έδινε τη μία πάσα μετά την άλλη, τι έκανε η κυρία "δημοσιογράφα-ξεχειλίζω-το-καρέ-με-λιπγκλος-μες-τις-παραστομάτιες-χαράδρες" (κι ο σκηνοθέτης ματάκια δεν έχει καλιέ-καλιέ?!)?

Αυτό που ακριβώς είπες: κοίταζε να προλάβει να πυροβολήσει τις επόμενες ερωτήσεις! Oύτε «παιχνίδι», ούτε τίποτα!!!!!!!!!

Κρατάτε με, θα εκτιμήσω στο τέλος την Σταματέρη - εκεί τουλάχιστον, ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος...!

Μιλάμε τσαντίστηκα! (και πάει κι ο ύπνος!) Μα να έχεις μπροστά σου ένα άτομο, ξακαλούπωτο από τον χωρο-χρόνο, με δυο μέρη τέτοιο και τέτοιο, ένα μέρος από κείνο, μια πρέζα από τ’άλλο και για τρουφάκι απ’αυτό, και να κάνεις ερωτήσεις προς μπετατζή που μόλις φωτοτύπησε την πρώτη του ποιητική συλλογή "Σπατουλάρω και σε σκέφτομαι, τη μούρη μες τα φλόκια", και την έβγαλε ο χύμας τρεις κόπιες με σπιράλ????

Μα γαμίδια, θα μπορούσε έστω να κάνει μια καλή ερώτηση, ΜΙΑ γαμώτι, να τη ρωτήσει ακόμη και γκοσσιπέ κατινιά, π.χ. το απλούστερο όλων, κάτι που βγαίνει σε όλους όσους την πρωτοαντικρύζουν, το: «Πώς την κοιτάνε όλοι όταν πηγαίνει να πάρει τσιγάρα ας πούμε και δεν σκιάζονται», εκεί να δεις τι θα έλεγε η ΖΖ, θα κεντούσε!

(Θα μου πεις, καλύτερη είναι κι η Στάη που είχε κάνει τον Σάκη φλαμπέ με ούλα μογγολικής σύλφης on the side?... ΄Η δυνατός δημοσιογράφας και μάπας καλεσμένος, ή μάπας δημοσιογράφας και δυνατός καλεσμένος, either/or? Και τα δύο μαζί, δυνατοί να βλέπουμε - και μάπες να το κλείνουμε, δε γίνεται????? )

Τι να πω, πάντα απογοητεύομαι όταν σκέφτομαι ότι έχουμε την τηλεόραση που μας αξίζει...

ΠΡΟΒΑΤΕ ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ Ε ΜΠΙΓΚ ΜΠΙΓΚ ΜΠΟΥΚ(Λ) ΛΕΜΕ!!!!

XXXXXXXXXXXXXXXX

Aphrodite said...

YΓ- απροπό και τζόκερ, η "έμπνευση" του στυλίστα ήταν το καινούριο "τι-άλλο-θέ-μου" στυλάκι. Σου λέει, μέγκαμπακς τραγουδιάρες αυτές, ας τις προσθέσουμε να κάνουμε και τη δικιά μας έτσι... (κορίτσι πράμα μάι ασσ btw). Εκτός αν του περίσσεψαν μονωτικές ταινίες (μη τις δει ο Ρήγος και την τυλίξει σαλάμι τη Ζήνα μόνο), από κείνες τις φαρδουλές, του μπετατζή που λέγαμε, που είναι και μάστορας στα μερεμέτια... Πςςςςςςςςς! ΖΖ και κλείνεις Πάμελα εσύ? ΖΖ και κλείνω μαστοράτζα εγώ! :)

[Germanos] said...

Αυτο το ονομα (Ζατελη) μου θυμίζει λίγο το Ρασταποπουλος.
Εγω θα την ρωταγα πως την λένε.
Καλη ειναι αν και ομολογώ οτι εχω διαβάσει μονο ενα βιβλίο της (Προπερσινη αραβωνιαστικιά η κάπως ετσι)

sugababe said...

ας μου εξηγησει καποιος ΤΙ βρισκουν στη Φλεσσα και στην εκπομπη της όλοι αυτοί που πηγαίνουν!

"ναι, ok, ok, αλλά όταν λέω οικογέεια δεν εννοώ αυτό, εννοώ την άλλη οικογένεια, αυτή με το σεξάκοι.... γκόμενο ρε παιδί μου δεν έχουμε, έλα μην ντρέπεσαι πες στο φιλαράκο σου..."

τι θελει να πει ο ποιητης;;;

για τη Βανδη, ας μη μιλησω, και αρχισω τις μεγαλες κακιες. χααααλια το στάιλινγκ, νταρλινγκ. χαλια και οι γραμματοσειρες.

{.πavλος.} said...

eida ligo...tyxaia...emeina ligaki...elege gia ton portogallo andra ths kai gia thn family...kai nai exeis dikio...xalia h dhmosiografos...to mono pou mou aresei sthn ekpomph einai ta kontina plana [katalavaineis polla apo to proswpo tou allou] kai to trapezi...lol...

filia mpeeeee...


h ZZ mou 8ymise enan pinaka tou otto dix [h xoreytria anita berber]

look look...

http://images.worldgallery.co.uk/i/prints/rw/lg/1/6/Otto-Dix-Bildnis-der-T-nzerin-Anita-Berber--1925-165787.jpg

veteks said...

e re paidia poia itane i dimosiografos? i bilio i i evi kiriakopoulou? peite mas kai eseis ntesou giati eimaste allou.

Anonymous said...

Η Ζατέλη, κατά τη γνώμη μου, γράφει συμπαθητικά βιβλία. Και η Κυριακοπούλου (ναι, Παvλε, η Κυριακοπούλου) παίρνει συμπαθητικές συνεντεύξεις. Πέραν τούτου ουδέν. Κι αυτό το ουδέν πήρε παραμάζωμα και τις δύο. Καμιά δεν μπήκε στον κόπο να κάνει παιχνίδι. Παπάρια δηλαδή.

Anonymous said...

Ουπς, συγγνώμη! Στον/στην veteks πήγαινε η πληροφορία.

Α, μπα? said...

πρόβατε, άσχετο, αλλά δες εδώ, υπάρχει site αφιερωμένα στα πρόβατα!
http://www.thesheepmarket.com/

Dorian_Gray said...

@Sugababe
Αυτό που γουστάρουν στη Φλέσσα οι καλεσμένοι της(αλλά και οι φαν της) είναι τα εξής

α.είναι μορφωμένη
β.είναι έξυπνη
γ.είναι τσαχπινογαργαλιάρα
δ.τα λέει και έτσι και γιουβέτσι
ε.τους κάνει και γελάνε
ζ.έχει περιποιημένα στιλπνά μαλλιά
η.δε μυρίζει η αναπνοή της.

Νομίζω ότι σε κάλυψα!

Anonymous said...

όοοοοχι το έχασα :(

φτουυυυυ

όπως και να ήταν,όσο χάλια,ήταν μια συνέντευξη της Ζατέλη.

ρε προβατούλη,εκείνη την ώρα κάτι κάνουν,το βγάζουν ανακοίνωση στο φέισμπουκ,κάνουν σήματα καπνού,ρίχνουν βεγγαλικά,κάτι κάνουν τελοσπάντων να ενημερώσουν τον κόσμο!!!

Anonymous said...

πρόβατε, η δημοσιογράφα είναι μέτρια, επιεικώς, αλλά και η συγγραφέας, αν κρίνω από αυτή τη συνέντευξη, γιατί άλλη φορά δεν την έχω ακούσει να μιλάει, δεν έχει και πολλή ευφράδεια. το μότο της ήταν το "πώς να το πω..." και έψαχνε συνεχώς τι θα πει και πώς θα το πει, δεν ξέρω μήπως φταεί για αυτό και η διαμονή της στο εξωτερικό
αυτό βέβαια δε με ενοχλεί καθόλου,γιατί συγγραφέας είναι, ταλέντο στο γράψιμο έχει αναμφίβολα, αν δεν έχει και πολύ λέγειν δεν έχει σημασία.
όπως και η ίδια ανέφερε, ή μάλλον μετέφερε λόγια του κούντερα "ο συγγραφέας είναι γελασμένος αν νομίζει πως είναι πιο έξυπνος από τα βιβλία του"

DonnaBella said...

h Zyranna einai kai poly eyfyhs kai kalh syzhthtria (k kata th gnwmh mou, Thea overall!), it takes omws 2 to tango.

Anonymous said...

Ρε συ πρόβατε, είναι γνωστόν τοις πάσι οτι η Φλέσσα είναι δημοσιογράφος ΓΤΠ (για τον π..ο)! Δικαίως την κοροϊδεύει ο Θέμος χρόνια τώρα. Εγω έχω σταματήσει να βλέπω συνεντεύξεις της γιατί με εκνευρίζει. Ασχετο αλλά βλέποντας σε αντιπαραβολή την πόζα Βανδη vs Πάμελα, έχω να πώ οτι το Παμελάκι αν και ορισμός της τσόντας, υποστηρίζει τόσο την πόζα όσο και το συγκεκριμένο outfit απείρως καλύτερα...vs

Δ. Καννάς said...

Το ότι δέχτηκε να δώσει συνέντευξη σε αυτό το άτομο? Λέω εγώ τώρα…

Anonymous said...

Έχω μπερδευτει με τους αναγνωστες σου, γιατι αναφέρονται στη Φλέσσα;

Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ

sugababe said...

Dorian_Gray

σ ευχαριστω που εκανες τον κοπο να απαντησεις! σμουατς!

DaisyCrazy said...

Λατρεύω Ζυράννα Ζατέλη αν και το τελευταίο της βιβλίο δε με ενθουσίασε όπως τα προηγούμενα.

Αυτό που λες με τους δημοσιογράφους που δεν ξέρουν να κάνουν συνέντευξη μου τη σπάει κι εμένα αφάνταστα. Αλλά τι περιμένεις; Δεν σκέφτονται έξω απ'τα όρια. Κοιτούν το χαρτάκι τους κι ό,τι γράφει εκεί. Δεν ρωτούν πράγματα που ο καθένας θέλει να μάθει. Για αυτό οι εκπομπές τους είναι χλιαρές και άγευστες σαν φαί χωρίς αλάτι :)

Anonymous said...

μη με βρίσεις...τη βαριέμαι τη Ζυράννα απίστευτα...ειναι από τα λίγα βιβλία το "και με το φως του λυκου επανερχονται"..που βαρέθηκα τη ζωη μου και το παράτησα!Το ίδιο έπαθα και με το δαμάζοντας τα κύματα,όλοι έλεγαν δες το ...και με πήρε ο υπνος στον κινηματογραφο!

Provato said...

Παυλούκο μου, αχ ό,τι κ να πεις έχεις δίκιο, αχ αχ αχ.... τα έχω κάνει μούτι με το πρόγραμμα μου φταίω φταιω θα επανορθώσω α πρόμησ!

Pink όντως, σπάνια βλέπεις καλές συνεντεύξεις.... είναι πράγμα που θέλει δουλειά.... xxxx

Takis X νομίζω ότι θα συο την έσπαγε λίγο η συνέντευξη, αλήθεια. Πάντως γουώρη νατ, είμαι σίγουρος πως θα την ξαναδείξουν 100% (είσαι πολύ φαν ε; να βρεθούμε να ενώσουμε την αγάπη μας για κείνη)

Dorian αχ αχ, μα πόσα κοινά έχουμε εμείς; εγώ δεν είχα tv για καμία 5ετία! Μου άρεσε, αλλά μετά υπέκυψα - είναι κ η δουλειά στην μέση, είναι κ αμερικάνικα σήριαλ κ οι ταινίες.... Η Φλέσσα μου κάνει τρελά κάλτ χεχεχε

Έγραψες, xxxxxx, σταμάτα βρε με φέρνεις σε αμηχαν αμηχαν εντατίκ χεχεχε

Provato said...

bernardina ναι, ναι, τα κοντινά της είναι λίγο, σκαχτικά, δεν διαφωνώ. Αλλά τουλάχιστον κάνει κ στους καλεσμέμους της κοντινά, κ όταν αυτοί είναι όσομ (όπως Ζυράννα) αυτό είναι πολύ τέλειο! :-) [σταμάτα βρε να με λες καλό λόγο, ντρέπομαι ντρεπ ντρεπ εντατίκ χιχιχι]

ysterografo ή μηπως να σε λέω Dorian, χε χε σε τσάκωσα, συμφωνώ απολύτως.... αν κ η Φλέσσα μου την δίνει σαν φάτσα, δεν μπορώ να την δω καθόλου.... εκτός αυτού, είναι ακόμη απασχολημένη με την συνέντευξη του Θεοδωράκη, χιχιχι

Aphrodite εντάξει, δεν το συζητώ τα σχόλιά σου ίναι θεϊκά έπη, χεχεχε, από τι να ξεκινήσω κ πως να τελειώσω, ρησπέκτ λέμε! κινητή εγκυκλοπαίδεια xxxxx

Germane είναι το αληθινό της όνομα λέμε - το περσυνί αρραβωνιαστικιά ήταν τέλεια συλλογή διηγημάτων, ελπίζω να σου άρεσε κ να μην το καγκούρεψες!

sugababe ε, πηγαίνουν για την προβολή κ για την δικτύωση κ για να τους δει ο κόσμος, τι να πω - πάντως δεν την πήρε η φλέσσα την συνέντευξη που αναφέρομαι, αλλά η άλλη... xxxxx δέσποινα δεν περίμενα κ τίποτε καλλίτερο xxxxx

Provato said...

παύλο μου αγαπημένε, τέλειος ο πίνακας, τέλειος, γμτ γμτ δυστυχώς δεν πρόλαβα το κομμάτι που έλεγε για τον πορτογάλλο, γκρ γκρ γκρ xxxxxxx

βετεκσίδιο, η Μπήλιω είναι καλλίτερη στις συνεντέυξεις, η άλλη ήταν... απαράδεκτη σου λέω!

Ανώνυμε, εμένα μου αρέσουν πολύ τα βιβλία της Ζατέλη, πάρα πολύ. Αλλάη Κυριακοπούλου δεν παίρνει ούτε καν συμπαθητικές συνεντεύξεις, ούτε καν μέτριες. είναι απαράδεκτη, δεν είναι ρε παιδί μου το ταλέντο της αυτό με τίποτε!

Α μπα, καθόλου άσχετο ένα site αφερωμένο στα πρόβατα, ευχαριστώ τα μάλα :-))

Dorian λολ λολ σούπερ λολ. δεν ξέρω την sugababe αλλά εμένα με καρακατακάλυψες!

Provato said...

kihli, αχ αχ αχ συγγνώμη, μην με δείρεις, τι να πω, ναι, ναι ναι, όσο χάλια κ που ήταν, ήταν συνέντευξη της Ζατέλη!
΄
Ανώνυμε δουλειά της ΖΖ είναι να γράφει όχι να μιλά - άσε που η "απομόνωση" που χρειάζεται η συγγράφικη ιδιότητα σε κάνει κάπως "κοινωνικά' στραμπουληγμένο! χεχεχε

donnabella η δεύτερη στο ζευγάρι ήταν εντελώς άχρηστη σαν χορεύτρια τι να σου λέω!

Ανώνυμε, ψιλοσυμφωνώ, αλλά η συνέντευξη που είδα ήταν της άλλης μεγάλης συνεντευξιάστριας, χεχεχε :-)) Κ ΝΑΙ Η ΠΑΜΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑ ΛΕΜΕ! ΛΑΤΡΕΥΩ Ο,ΤΙ Κ ΝΑ ΚΑΝΕ! :-)

Δ. Καννά τι να πω, ίσως έχει να κάνει ότι είναι γυναίκα του ΚΥΡ άρα σχετικά δικτυωμένη, αρονό αρονό.... άσε που μεταξύ μας δεν υπάρχουν καλλίτεροι δημοσιγράφοι συνεντέυξεων, από όσο ξέρω τουλάχιστον!

Provato said...

ΑΝΩΝΥΜΕ νομίζω απλά κάποιοι μπερδεύτηκαν, δατς όλ. εσύ μην μπερδεύεσαι η κυριακοπούλου ήταν.

sugababe είσαι πολύ ευγενική, λογικό, ζεις ΓΙΟΥ ΚΑΙΕΙ!

Diasy Crazy εμένα μου άρεσε πολύ κ το τελευταίο, μπορεί απλά να μη σε ενθουσίασε διότι έχουμε πια εξοικειωθεί με τον κόσμο της κ τον τρόπο της. ναι, ναι, σαν φαί χωρίς αλάτι εντελώς οι συνεντεύξεις, εντελώς!

glaykidolcevita γιατί να σε βρίσω παιδί μου, εδώ υπάρχει πχιότητα κ δημοκρατία χεχεχε :-))

Dorian_Gray said...

Μα καλά, πιστεύεις οτι είμαι και το υστερόγραφο????????????
Πως σου ήρθε αυτό προβατίδιο(?)

adbastard said...

Όσον αφορά την αφίσα Ντέπυς/Παμέλα (αλά Borat), είναι ότι πρέπει θέμα για το http://youthoughtwewouldntnotice.com/blog3/

amalthia said...

ούτε εγώ είδα όλη την συνέντευξη,όταν είσαι με το μπιφριέντ μου δεν μπορείς να δεις τόση κουλτούρα.

ήθελα όμως να την μάθω λίγο αυτή την γυναίκα,είναι ενα μυστήριο για μένα,να έχω βιβλίο της από το 2002 και να μην έχω καταφέρει να το διαβάσω!να το αρχίζω,να το αφήνω,να το αρχίζω,να το αφήνω..και πάει γαμιόντας.

χάρηκα λίγο που δεν έχασα πολλά,αυτή η Νίτσα κοιτάει μόνο να καμπουριάζει μπροστά για να δείχνει ότι ενδιαφέρεται και να "σουφρώνει" τα μάτια της...και καλά κουλτούρα.

τι πληρώνουμε Βούδα μου στην κρατική?!!!!

Provato said...

Dorian, μου ήλθε διότι όλα τα σχόλια του ysterografo είναι ένα σχόλιo μετά από τα δικά σου, αμ νοτ πάρανόηντ α θήκγ! χμφ χμφ χμφ συγγνώμη αν σε προσέβαλα, δεν το είχα πρόθεση :-))

adbastard τι τέλειο λήγκ ήταν αυτό παλληκάρι μου, θέκγζ θέγκζ!

amalthia μωρ θα με τρελάνεις εσύ με τα σχόλια σου τα αλλοπρόσαλλα, με την καλή έννοια χεχε χιχιχι

Dorian_Gray said...

Λατρεμένο μου προβατίδιο φυσικά και δε το πήρα στραβά!Άλλωστε σου έχω τεράστια αδυναμία και τίποτα στο κόσμο δε θα ήταν ικανό να με κάνει να σου θυμώσω(πόσο΄μάλλον αυτό).
Τελικά δικαίως το σκέφτηκες γιατί κατα διαβολική σύμπτωση συνήθως προπορέυομαι ακριβώς του Υ.Γ. Αλλά πραγματικά δεν είμαι εγώ.
Γκουγκού σημαίνει φάντασμα!(αυτό είναι η απάντηση του΄παραπάνω ποστ)

amalthia said...

προβατάκο ευχαριστώ!
το παίρνω ως κοπλιμάν..θέλει μαγκιά για να τρελάνεις τον τρελό!

Provato said...

Dorian μου αγαπημένε xxxxx

amalthia καλά κάνεις κ το πήρες ως κοπλιμάν γιου γκο γκέρλ! :-))