Friday, May 21, 2010

Ο Alejandro G Inarritu σκηνοθέτης των "21 Grams" κ της "Babel" κάνει μαγκιές με την μπάλα

..Κάνει την σκηνοθεσία σε μία πολύ επική διαφήμιση που έβγαλε η Nike για το Μουντιάλ.

Είναι υπέροχη, δεν το συζητώ - κ αυτό είναι πολύ μεγάλη τιμή όταν το λέει ένα πρόβατο που προτιμά να βλέπει σκατά σκύλου να ξεραίνονται στο πάρκο από τον ήλιο, παρά ποδόσφαιρο.

στην διαφήμιση, που είναι τρελή μπενχουριάδα κ την οποία την είδα ΟΛΗ, παίζουν πολλοί απίθανοι guest stars, μεταξύ αυτών κ ο Homer Simpson!

Όσο για το concept, είναι το πόσο σημαντικές προεκτάσεις μπορεί να έχει ένα φαινομενικά απλό πράγμα, όπως ένα σουτ.

διαφημιστική εταιρία η Wieden+Kennedy, κ μάλιστα το γραφείο του Amsterdam

δώσε μπάλα στο λαό - εντυπωσιακό βίντηόου, βγαίνεις:

15 comments:

sugababe said...

copa mundial, baby!
αλλα δεν αντεχω να βλεπω τους Wayne Rooney & Cristiano Ronaldo! μπλιαχ! γιατι δεν γινεται σε μια διαφημιση να ειναι ο Alessandro del Piero;;; σνιφ σνιφ...

Spyros_VJ said...

game(i)!

bernardina said...

Hate Nike, εκμεταλλεύονται τον ιδρώτα ανήλικων που δουλεύουν στα sweat-shops για τα πανάκριβα προϊόντα τους, καλό βίντεο, που το κάνει πιο γαμάτο το Hocus Pocus των Focus, τραγούδι του '73 παρακαλώ!!!
Από ποδόσφαιρο δε σκαμπάζω πολλά, έτσι κι αλλιώς... καλή διασκέδαση ομως εύχομαι στους ποδοσφαιρόφιλους, να βγαίνουμε κι εμείς τα κοριτσάκια πιο άνετα τις βόλτες μας, χε χε

Anonymous said...

Ανυπομονώ για Μουντιάλ!!! Είμαι από τα λίγα κοριτσάκια που βλέπουν μπάλα για την μπάλα και όχι για τους κοιλιακούς... Υπέροχη διαφήμιση!! Ειδικά εκεί με τον χοντρό αποτυχημένο Ρούνι.....αρέστηκα πολύ!
Thank you Πρόβατο!!

Σοφία

ysterografo said...

Η χαρά του ποδοσφαιρο(μοφυλο)φιλου.

Αιθεροβάμων said...

Τέλεια η διαφήμιση!
Το ποδόσφαιρο πάλι, καλό αλλά σε μικρές δόσεις...

Και, on a different note, επιτέλους θα το πω: Σ' αγαπώ ysterografo!

Ερμής said...

Αχ ωραία ήτανε...

Unknown said...

Ωραίο είναι. Εγώ πάλι αν μου κόψουν το ποδόσφαιρο θα πεθάνω.
Και όσο πλησιάζει το Μουντιάλ, τρελαίνομαι.

Dorian_Gray said...

Ποδόσφαιρο?... Δεν έχω χειρότερο!!!Ευτυχώς δεν έχω τηλεόραση και δε θα το πάρω πρέφα!

Η διαφήμιση όμως καλογυρισμένη κ έξυπνη.Μου αρέσει πολύ το σκηνικό με τον κολοσσιαίο ανδριάντα του Ρονάλντο, στη πλατεία του χωριού του! Χα χα ! τρελή ψωνάρα!

Anonymous said...

Εγώ πάλι είμαι ΦΑΝΑΤΙΚΗ ποδοσφαιρόφιλη (μη βαράτε) και τη ΛΑΤΡΕΨΑ!!!!
Ρε συ προβατάκι, ΠΟΣΟ να κόστισε με τόσους πολλούς σελέμπριτις;;;

tsok said...

3ο κοριτσάκι κολλημένο με τη μπάλα speaking! Ρε σεις φιλενάδες, δεν κάνουμε κερκίδα τώρα στο μουντιάλ να γουστάρουμε;

Anonymous said...

Να σου πω, πρέπει να φτιάξουμε φόρουμ, γυναίκες ποδοσφαιρόφιλες!!!

Provato said...

sugababe ωραίο γκομενάκι ο De Piero; για πες! για πες

Spyros oh yes indeed!

bernardina ε όχι κ άνετη η βόλτα χωρίς γκομενάκια στους δρόμους επειδή βλέπουν ποδόσφαιρα! αυτό μου κάνει εντελώς μη άνετο!

Σοφία, εγώ θέλω ποδόσφαιρο τόπλες, γίνεται;

Provato said...

ysterografo lol lol lol

αιθεροβάμων, σταμάτα να κάνεις καμάκι στο υστερόγραφο, που είναι (ίσως) ο Dorian, χεχεχε

Σκυλάκι μου Ερμή, αχ ναι!

Bear, γιατί να στο κόψουν το ποδόσφαιρο; ετέθη το θέμα ποτέ; χμφ χμφ χμφ. Νομίζω θα περάσεις πολύ καλά στο Μουντιάλ, όχι;

Provato said...

Dorian αχ αχ αχ, δεν έχεις τηλεόραση.... λυγμ, έχω περάσει κ εγώ πολλά χρόνια της ζωής μου μη έχοντας τηβή! νομίζω ότι είμαστε πλασμένοι ο ένας για τον άλλο....

Maestria, δεν λένε οι κάγκουρες πόσο στοίχισε, πάντως ήταν πολλά πολλά πολλά, σίγουρα! βάλε κ το ότι είναι κ 3λεπτη.... κατάλαβες!

tsok, εντάξει, δεν μπορώ να πω ότι εκπλήσσομαι που αγαπάς μπάλα, χεχε όλα τα αλλοπρόσαλλα εσύ, χεχεχε. Να σου πω θα το κάνετε το club που λέει η Maestria???? άντε, άντε, να αρχίσουμε να βρισκόμαστε πιο πολύ!