Wednesday, June 23, 2010

Ίδε ιδέες 2

Φτάνουμε πια στο μέσο περίπου της εβδομάδας του Φεστιβάλ Διαφήμισης των Καννών, κ τα πράγματα γίνονται λίγο πιο εξάητηγκ σε σχέση με χθες.

Σήμερα είχαμε την ανακοίνωση των νικητών στην κατηγορία Outdoor - δηλαδή τις διαφημίσεις που βλέπεις στις στάσεις των λεωφορείων, ή στις μεγάλες πινακίδες στις άκρες των δρόμων.

Είχαμε δύο νικητές - ο ένας ήταν "παραδοσιακό αφισομάνι", ο άλλος είχε πιο tech blibliki profile. τον έναν τον ξέρεις, τον άλλον.... όχι

Νικητής 1

θυμάσαι κάτι τζηνάκια που όσο πατσούρα κ να είσαι τα φοράς κ φαίνεσαι να έχεις το ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ το ποδάρι, το καλοσχηματισμένο, το σέξικο, το τρίμετρο; κ που σου κάνουν ένα κωλαράκι πιο δροσερό κ λαχταριστό από την καρδιά καρπoυζιού που ετοιμάζεσαι να πιπιλήσεις στην Ψιλή Άμμο της Σερίφου, ενώ το γκομενάκι δίπλα σου χαϊδολογάει την πλάτη; θυμάσαι;

ΑΚΡΙΒΩΣ, για τα Diesel μιλάω. γιου γκο σέξη βγιούερ που το βρήκες!

Η τελευταία διαφημιστική τους καμπάνια, η Be Stupid, πήρε το μεγάλο βραβείο. Το σκεπτικό πίσω από την καμπάνια είναι ότι όποιος είναι stupid άρα κάνει λάθη, βλακείες κ μπούρδες είναι πιο ελεύθερος, χαίρεται την ζωή περισσότερο από τους smart κ ίσως τελικά είναι κ πιο παραγωγικός στα σημαντικά.

Οι αφίσες που κέρδισαν δείχνουν μάντελζ σε καταστάσεις που εκφράζουν κ καλά την φιλοσοφία be stupid. να μερικά παραδείγματα:





η γνώμη μου: καλή ιδέα, καλή στρατηγική, καλή αισθητική, καλή εκτέλεση (εώς άριστη θα έλεγα - η σκηνοθεσία των καταστάσεων κ οι φωτογραφίσεις είναι state of the art)... αλλά, για κάποιο λόγο δεν τρελλαίνομαι... αρονό, αρήλη ρονό... τι, αυτές είναι οι καλλίτερες αφίσες που έβγαλε φέτο μυαλό άθρωπα; χμφ χμφ χμφ... βέβαια, για να πούμε κ του μεσήλικα το δίκιο, δεν είμαι κ το target group της Diesel, έχω από μόνος μου κορμάρα, δεν χρειάζομαι ύπουλο τζην για να είμαι σέξικο γκομενάκι, οπότε ίσως είναι λογικό που δεν ψαρώνω με αυτό που βλέπω. ....Κανένα πιτσιφρίκι εκεί έξω γύρω στα 20 με 25 να μας πει την γνώμη του;

Νικητής 2

Ας πούμε ότι είσαι ο Φανούρης, ο οποίος μόλις σχόλασες από την δουλειά κ δεν θες με τίποτε να γυρίσεις σπίτι στην γυναίκα σου την Κούλα. Τα παιδιά στο γραφείο σου λένε να πάτε σε κάνα gay bar (ή κ απλά gay friendly - ή και gay hostile, δεν έχει σημασία) να πιείτε απογευματινές μπύρες. Το σκέφτεσαι λίγο, διστάζεις, η Κούλα σε περιμένει, σου έχει κάνει παπουτσάκι μελιτζάνες, τελικά λες "ασταδγιάλα θα πάω κ ας φωνάζει η Κούλα, βαρέθηκα, ώρα να χειραφετηθεί ο σύγχρονός άντρας, όλη μέρα να βλέπω σεξεδεσέρε βαρέθηκα".

Μία κ δύο, παίρνετε όλα τα παιδιά τα μπογαλάκια σας κ πάτε στο μπαρ. Πλακώνεστε στις μπύρες, πλακώνεστε πλακώνεστε κ κάποια στιγμή κοιτάς το ρολόι κ βλέπεις ότι έχει πάει 10 κ μισή η ώρα. Φακ! ΦΑΚ! Συν τοις άλλοις, η Κούλα (φυσικά) σε ψάχνει και (φυσικά) σε έχει πάρει 16 φορές, που λόγω της φασαρίας του bar δεν τις ακούσες. Κοντολόγίς, είσαι σε βαθιά κουράδα (you are in deep shit). Καταλαβαίνεις βαθιά μέσα σου ότι θα κάνεις να ξαναγαμήσεις (την Κούλα) τουλάχιστον τρίμηνο κ μόνο αφού πάτε να δείτε μαζί το καινούργιο της Julia Roberts. Απελπισία... απελπισία... ή μήπως όχι;

Η λύση σε αυτό το φρικτό πρόβλημα, μοιράστηκε με την diesel το μεγάλο μεγάλο βραβείο στην κατηγορία outdoor στις Κάννες. Η μπύρα Andes, στην Αργεντινή (γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ κατάρα λαδέμπορα) έφτιαξε ένα κουβούκλιο το οποίο το περιέφερε από μπαρ σε μπαρ. Πελάτες των μπαρ έμπαιναν σε αυτό, έκλειναν την πόρτα του, διάλεγαν πατώντας κάποια κουμπιά τι ηχητικό εφέ ήθελαν να ακούγεται μέσα στο booth κ μετά τηλεφωνούσαν στις γκόμενές τους ότι έχουν αργήσει όχι επειδή πίνουν μπύρες στα μπαρζ αλλά επειδή είναι στο γραφείο, ή σε διάφορα άλλα μέρη... Το ηχητικό εφέ που ακουγόταν στο κουβούκλιο "επιβεβαίωνε" την ιστορία τους. Κ η Κούλα ήταν ευχαριστημένη: "μπορεί να μην είναι εδώ να τον πρήζω αλλά τουλάχιστον έχω την σιγουριά κ την ηρεμία ότι δεν περνάει καλά ο μαλάκας που μου έχει φάει τη ζωή μου έχει φάει!!!"

να κάνε κλικ στην εικόνα για να καταλάβεις καλλίτερο το όλο πράγμα:

Ωραία ιδέα, όχι; αλλά κ πάλι, όσο ωραία κ να είναι, δεν ξεπερνά αυτή εδώ

8 comments:

Anorgymous said...

Nαι be stupid και ελάτε να τα σκάσετε χοντρά....η diesel δεν...και δεν συγκρίνεται φυσικά με την διαφήμιση την δικια μας για την οποία τι να πρι κανείς...
Για την μπύρα απο την ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ πρόβατο...τσου
Και εγώ αναρωτιέμαι αυτές είναι οι καλλίτερες αφίσες φέτος?

Hfaistiwnas said...

Δεν φόρεσα ποτέ ντίζελ αλλά ούτε και η διαφήμιση της μου έκανε αίσθηση..
Το κουβούκλιο όμως θεϊκό!!!!!!
Φυσικά καμία δεν ξεπερνάει αυτή στο τελευταίο λινκ!!!

amalthia said...

και χρειαζόταν αφίσα για να καταλάβουμε ότι "μακάριοι οι φτωχοί τω πνεύματι"?

μα το χει πει ο Χεσούς χρόνια τώρα,2000 περίπου αν δεν απατώμαι.

ysterografo said...

Ανεπίδεκτος, κύριε Τζάρτζανέ μου, ανεπίδεκτος σας λέω.

Σουσουράδα said...

Πραγματικά απορώ γιατί μερικές γκόμενες είναι τόσο ζήλιάρες εντατίκ; Λες και τον έχεις τον άλλον βαλιτσάκι και πρέπει να τον σέρνεις από τη μύτη, τελικά καλά τις κάνουν και τις δουλεύουν, τα θέλει το πωπουλίνο τους.
(είπα πωπουλίνο και θυμήθηκα... ο Συκιάς τι κάνει; Γιατί δε γράφει τίποτα;)
Η διαφήμιση με τους χαζούς είναι για χαζούς μάλλον κι εγώ που είμαι μια ξανθιά με ανεπτυγμένο iq δεν την κατάλαβα ούτε μου άρεσε. Τς!
Άντε ψηφίζω για άλλη μια φορά τον ελληνάρα!

Aunt Donna said...

η Diesel Κανει ρουχα για ψηλους αδυνατους και πλουσιους,
200 ευρο για παντελονι αγαπη μου δεν τα δινω... που να σε δω να τρεχεις με στριγκακι και τακουνια στην πλατεια συνταγματος!
[ελα μην παιρνουν τα μυαλα σου αερα αμεσως]

provato said...

Anorgymous μην βρίζεις την diesel κάνει ωραίους κώλους στα γκομενάκια!

hfaistiwna κ εμένα μου άρεσε το κουβούκλιο, η diesel έτσι κ έτσι - αλλά τα τζηνάκια της μου αρέσουν πολύ, κάποτε την μισούσα αλλά μετά που έβαλα....

amalthia 12 πόητζ!

provato said...

ysterografo, ναι αλλά είναι καλό παιδί - κ έχεις φαντασία.... χχιχιχιχιιχιχι!

σουσουράδα, κάτω οι ζουλιάρες γκόμενες, ζήτω οι ελληνάρες! xxxxx

Θεία εσύ με ντήζελ πάντως θα ήσουν τρελός μούναρος, τραστ μη