Monday, June 28, 2010

Έχω κ κότερο, πάμε μία βόλτα; (Ίδε ιδέες 4)

Πάει λοιπόν κ αυτό το παγκόσμιο φεστιβάλ διαφήμισης των Καννών. Χήαρ ηζ δε φάηναλ λιστ με τους μεγάλους νικητές, στις πιο σέξικες κατηγορίες.

Αυτή εδώ, η αμερικάνικη εκδοχή του "έχω κ κότερο πάμε μία βόλτα;" είναι σύμφωνα με τους άνθρώπους του φεστιβάλ, η καλλίτερη τηλεοπτική διαφήμιση που έχει βγει τον τελευταίο χρόνο:

αρονό, α ρήλη ρονό... εντάξει, αστειούλα είναι, περιεργούλα είναι, αλλά πέρα από αυτό δεν νομίζω ότι αξίζει να θεωρηθεί η καλλίτερη! Βέβαια, είχε μεγάλο σουξέ φάκτορ - ας πούμε έχει 12 εκατομμύρια βγιουζ στο γιουτχιούμπ, πράγμα που είναι σημαντικό αν σκεφτείς ότι είναι διαφήμιση που φτιάχτηκε για την τηβή... κ επίσης, κατάφερε να κάνει μία "παλιάκη μάρκα" αγαπητή στα πιτσιφρίκια της εποχής. Δεν είναι καθόλου ασήμαντο αυτό, αλλά σαν διαφήμιση κ μόνο, νομίζω ότι το έντονο αυτο-σαρκαστικό στοιχείο που έχει δεν αρκεί για να την πεις την καλλίτερη διαφήμιση της χρονιάς. Αλλά, κ πάλι, τι ξέρω εγώ, ένα απλό αθώο βοτσαλάκι είμαι...

Αυτή εδώ η μικρού μήκους, για την Phillips, πήρε το μεγάλο βραβείο στην κατηγορία "τεχνική" aka Film Craft Lions. Ναι, είναι πολύ καλοφτιαγμένη, ναι, διαδραματίζεται στην αγαπημένη μου Μόσχα, ναι, έχει πρωταγωνιστή ένα ρομπότ με κάλυμα από άσπρη μελαμίνη, ναι είναι στα Ρώσικα (με υπότιτλους)... αλλά κ πάλι αρονό, αρόλη ρονό:


στην ίδια κατηγορία βραβείων, για την τεχνική, μία πολύ ωραία ταινία από την Σιγκαπούρη πήρε το βραβείο του καλλίτερου κειμένου σε τηλεοπτική διαφήμιση. Η διαφήμιση φτιάχτηκε για το κράτος, κ έχει σκοπό να αποτρέψει τους νέους από την συνεχόμενη αναζήτηση του τέλειου συντρόφου κ να τους πει ότι η αγάπη έχει περίεργες μορφές καμμία φορά... Ενδιαφέρον πολύ σαν πρωτοβουλία, ε; δες την εδώ, πιστεύω ια σου αρέσει:


Πάμε τώρα σε κάτι ακόμα πραγματικά ενδιαφέρον. Θυμάσαι κάτι παλιά βιβλία-παιγνίδια στην δεκαετία του 80 που παρακολουθούσες τις περιπέτειες ας πούμε ενός πολεμιστή κ σε κάποια στιγμή ο ήρωας ήταν μπροστά σε μία πόρτα μέσα από την οποία ακουγόταν κάτι κ μετά σου έλεγε το βιβλίο "αν θες ο ήρωας να μπει στην πόρτα, πήγαινε σελίδα 12 - αν θες να συνεχίσει την πορεία του, πήγαινε σελίδα 18...";
δες πως αυτήν ακριβώς την ίδια ιδέα την έχουνε χρησιμοποιείσει για να πουν στα πιτσιρίκια τα Αγγλάκια να είναι καλά παιδιά, να τρώνε όλο το φαγητό τους κ να μην κλάνουν αθόρυβα όταν έχουν ξένουνς στο σπίτι... (μπαδεγουέη, αυτή η καμπάνια πήρε το μεγάλο βραβείο στην κατηγορία διαφημίσεις κοινωνικής ευθύνης)


Αν θες να δεις όλες τις βραβευμένες διαφημίσεις την χρονιάς πας εδώ - θα μπορούσες να πεις ότι είναι χρήσιμο, με την έννοια ότι βλέπεις πια είναι τα μοδάτα πράγματα της εποχής...

[Η Ελλάδα γενικά δεν τα πήγε κ τόσο καλά, δεν είχε κάποια νίκη σε οποιαδήποτε κατηγορία από όσες συμμετείχε, που δεν ήταν κ πολλές - δυστυχώς δεν είχαμε καν κάποια συμμετοχή σε short list. εντάξει, είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα, αλλά θα φτιάξουν είμαι σίγουρος. α χοπ]

6 comments:

DonnaBella said...

sto shmeio pou les oti eisai ena aplo athwo votsalaki, kontepse na mou pesei to laptop. :-) :-*

kwlogria said...

Η πρώτη πέρα από την κορμάρα, δεν μου άρεσε. Η δεύτερη γαμάτη, στην τρίτη βαρέθηκα και η τέταρτη γαμάτη και έχω λόγο που μου αρέσει, θα δεις, χο χο χο!

Hfaistiwnas said...

Δεν με ενθουσίασαν..

amalthia said...

και το χω πει αυτό για το ροχαλητό που μου ακούγεται τραγούδι!και όλοι πέσατε να με φάτε...βρε γαμούσα στην προηγούμενη ζωή μου..γύρευε πόσα βραβεία θα χα πάρει!

stassa said...

Τη θυμάμαι την διαφήμιση για την οικογένεια. Είναι παλιά όμως! Περισσότερο από χρόνο, νομίζω;

Το Ρώσσικο με το ρομπότ δεν έχει υπότιτλους...

provato said...

donnabella μα δεν είμαι ο άθρωπας; χιχιχιχι

kwlogria περιμένω πως κ πως! να με ενημερώσεις, ναι; xxxxx

hfaistiwna α, είσαι πολύ αυστηρός εσύ, μπράβο γιου γκο μπόη!

amalthia, έτσι, έτσι, στην ελλάδα τα ταλέντα τα κυνηγάμε, τέλος

stassa εγώ πρώτη φορά την βλέπω - υπότιτλους βρήκα κ έβαλα, xxxxxx