Friday, July 09, 2010

Το 5χρονο γιορτάζει, part 1

Αγαπημένε sexy viewer, στις 7 Ιουλίου, τώρα προχτές, ήταν 5 χρόνια από τότε που το www.provato.gr έγινε μπουκάλι με μήνυμα κ έπεσε στον απέραντο ωκεανό των Interwebs.

[βέβαια, όπως φαίνεται κ στο προφίλ μου στο blogger, είμαι από το 2003 γραμμένος σε αυτό... άρα, θεωρητικά, θα μπορούσε να αναρωτηθεί κάποιος, αν δεν είχε κάτι καλλίτερο να κάνει: από τον Φλεβάρη του 2003 μέχρι τον Γιούλη του 2005 τι ακριβώς έκανες, πρόβατο, στο blogger; σκεψ σκεψ σκεψ, μήστερη μήστερη εντατίκ. Τι θα ανακαλύψει ο ιστορικός του μέλλοντος αν ερευνήσει; Μήπως ένα κρυφό blog με απόλυτα αναπάντεχη θεματολογία; μήπως μία περσώνα γκράτα; μήπως ένα φριχτό σκάνδαλο; χμφ χμφ χμφ χμφ...]

Το να είσαι 5 είναι υπέροχο. Yπάρχουν τόσα που μπορείς να κάνεις κ τα οποία απαγορεύονται όταν είσαι κοντά στα 37. Μπορείς να κατεβάσεις τον πανταλόνη του Βασιλάκη στο παιγνίδι κ να μην πουν ότι είσαι σέξ μέηνηακ. Ή μπορείς άνετα κ χωρίς στίγμα να σκαλίζεις την μύτη σου στο αυτοκίνητο κ να μουτζώνεις τους άλλους οδηγούς.
Όχι, η αλήθεια είναι πως περνάς, όταν είσαι πεντάχρονο, ζωή κ κότα! λάηφ εν τσήκην!

Κ επειδή η χαρά πρέπει να μεταφέρεται κ να μεταδίδεται, κ επειδή γιορτάζω κ χαίρομαι κ για την σταθερότητα κ την συνέπεια που δείχνω 5 χρόνια τώρα σε τούτο δω το ταπεινό blog (ποιος, εγώ που τίποτε δεν κρατάω πολύ, λυγμ) έχω κάτι για σένα αγαπημένε μου σέξη βγιούερ: διαγωνισμό σουπιέρα της γιαγιάς - με υπέροχα, βαθύπλουτα δώρα που επειδή είναι κ καλοκαίρι, θα τα λατρέψεις! τι δώρα; βιβλία!

Πρόσεξε, μην σε πιάσει τώρα η μουργέλα κ αρχίσεις το χασμουρητό κ το γιον γιον εντατίκ κ τα "σιγά τα δώρα, βιβλία, μμμμμμ, μμμμμμ, σιγά".

Καταρχήν δεν υπάρχει καλλίτερος σύντροφΑς από ένα βιβλίο στις διακοπές (ειδικά αν δεν έχεις γκόμενο αυτό το διάστημα - δεν είναι μία μόνιμη κατάσταση, ξέρω ξέρω, απλά θες να μείνεις λίγο μόνh σου να τα βρεις με τον εαυτό σου, ξέρω ξέρω, ναι, σε πίστεψα).

Επιπλεόν, τα συγκεκριμένα βιβλία είναι γαμάτα ό,τι άθρωπας κ να είσαι!

είσαι αδελφή; έχεις γιο αδελφή; κάνεις παρέα με αδελφές; θες να γίνεις αδελφή; αναρωτιέσαι για τις αδελφές της κλασικής εποχής; σου έχω τον "ελληνικό έρωτα στην αρχαιότητα"

είσαι καταστροφολόγος, θες να δεις αν έχει νόημα να συνεχίσεις να πηγαίνεις τζημ κ, συνάμα, να μάθεις τα μελούμενα; - πάρε το υπέροχο "2012. Έρχεται το τέλος;"

είσαι της υγιεινής διατροφής κ fit κ σου αρέσει να ξέρεις τι γίνεται με τα τρόφιμα που τρώμε; κ για σένα έχω! "τροφές κ φάρμακα, η απάτη του αιώνα"

είσαι φιλόζωος κ θες να έχεις ακόμα καλλίτερη επικοινωνία με το μούργο σου; τσεκ τσεκ εντατίκ! Πάρε ένα "Ο εαυτός μας κ ο κόσμος με τα μάτια του σκύλου μας!"


E; E; Δεν έχεις παράπονο! Όποιο κ να είναι το γνωσιολογικό σου ενδιαφέρον, gay, αρχαία ελλάδα, havoc, ζώα, διατροφή, το πρόβατο σε καλύπτει.

Πάμε στον διαγωνισμό; ναι, πάμε. Διαλέγεις την σωστή απάντηση από τις επιλογές, τη γράφεις στα σχόλια κ τα υπόλοιπα είναι στο χέρι μου! θα μαζέψω τα ονόματα όσων έχουν απαντήσει σωστά ή/κ τσαχπίνικα, θα τα γράψω σε χαρτάκια που θα τα ρίξω μέσα στην σουπιέρα της γιαγιάς μου, θα ανακατέψω κ θα τραβήξω τους νικητές. Η κλήρωση είναι αδιάβλητη εννοείται, παρόλα αυτά λίγο γλύψιμο στην κόλλα σου δεν θα κάνει κακό, άθρωπας είμαι κ εγώ, με αρέσει να με φροντίζουν, οπότε κάνε τα κουμάντα σου!

Πάμε στις ερωτήσεις; Πάμε! Καλή επιτυχία.

Θέμα 1ο
Ποιος βγήκε πρώτος στο top 10 των καλλίτερων αδελφών του κόσμου, κατά πρόβατο;

1 - Αδελφές Γυμναστηρίου
2 - Αδελφές Τατά
3 - Αδελφές Κανονίδου

Θέμα 2ο
Γιατι πρέπει πάντα να έχΟμε μαζί μας βιβλίο στην παραλία

1 - γιατί το βιβλίο είναι ότι καλύτερο για να ακούμπας το ρέημπαν κ το mp3 player σε σταθερή, χωρίς άμμο, βάση όταν πας να βουτήξεις
2 - Για να κρύβουμε το βλέμμα από πίσω από το βιβλίο κ να τσεκάρουμε γκομενάκια άνετα χωρίς να φαινόμαστε λιγούρια (αρκεί να μην ξεχνιόμαστε κ το κρατάμε ανάποδα)
3 - για να λένε όλοι "ομητζή, μλκ διαβάζει είναι γκομενάκι πχιότητας" κ να μας απευθύνεται ο σέξουλος ο σφίχτης με σεβασμό όταν έρχεται να μας γνωρίσει, επιτέλους ο μαλάκας μία ώρα τον κοιτάω με νόημα κ δεν έχει πάρει χαμπάρι την τύφλα του, ο κάγκουρας
4 - όλα τα παραπάνω

Θέμα 3ο
The curse of Μετζένα είναι...

1 - το νέο σήγκλ της Μετζένας
2 - παρατσούκλι του φρυδιού της κόρης της Μετζένα
3 - φρικτή κατάρα που χτυπά μέλη της showbiz που έχουν συνεργαστεί με την ακατανόμαστη

Θέμα 4ο
Χαράς ευαγγέλια! Ανοίγεις το ντουλάπι κ ανακαλύπτεις ότι από το τελευταίο πάρτη υγιεινής διατροφής σου έχουν μείνει 1 σακουλάκι πιτσίνια, 1 φουντούνια, κ 1 πακοτίνια. Όσομ; ναι, όσομ. Ποια είναι η σωστή σειρά για να τα φας;

1 - φουντούνια πακοτίνια πιτσίνια
2 - πακοτίνια φουντούνια πιτσίνια
3 - πακοτίνια πιτσίνια φουντούνια

Θέμα 5ο
Είσαι casting director σε biopic που γυρίζει ο Martin Scorcese με θέμα την ζωή του Μάκη Δελαπόρτα. Ποιον επιλέγεις, με καλλιτεχνικά κ εμπορικά κριτήρια, ως καλλίτερη επιλογή για να παίξει τον Μάκη σε πολύ βρεφική ηλικία;

1 - Νόνικα Γαληνέα (αν κ είναι λίγο μικρή ακόμα για να παίξει τον ρόλο του μωρού)
2 - Λείντζη Λόχαν
3 - Τάμτα

Θέμα 6ο
Βγαίνει άρωμα endorsed μπάη γιώρζ τρούλη, εμένα. Ποιο είναι το όνομα του;

1 - ητέρναλ σέξηνες
2 - Πάσχιον for σεξάκι
3 - Λαστ λαστ εντατίκ

καλέ μου κ σέξη βγιούερ, καλή επιτυχία σου εύχομαι. Οι εξετάσεις είναι δύσκολες, ανό, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα γράψεις τέλεια. Σε παρακαλώ, όμως, νταντ τσητ! Χάρης στο google έχω τρόπο να καταλάβω ποιος αντιγράφει κ ποιος κάνει σκονάκι κ θα είμαι αμείλικτος.

Α, ξέχασα να σου πω, υπάρχουν 3 αντίτυπα από το κάθε βιβλίο, (αχ, πόσο, ΠΟΣΟ, πόσο σε αγαπώ εκδότη μου γλυκέ κ γενναιόδωρε!). Οι πιθανότητες νίκης είναι πολλά πολλές! Μπρος, μπρος, ξεκίνα - συγκεντρώσου στον γραπτό σου κ ξεκίνα!

κ φυσικά, δεν χρειάζεται να σου πω ότι όταν το πρόβατο γιορτάζει, οι εκπλήξεις δεν τελειώνουν ποτέ(ς). ακολουθούν κ άλλα καλοκαιρινά μπόνουσης
:-)

51 comments:

postbabylon said...

Χαπυ μπερθντει του δε προβατ!

Provato said...

θέγκζ λαβ! ε, δεν θα παίξεις στο διαγώνισμα! λυγμ!

kstinion said...

καλημεραααααα!αχου το μακαρι να τα εκατοστισεις τα bloggoχρονια και να μας μοιραζεις τη σοφια σου εις τους αιωνας των αιωνων αμην! αχ να απαντησω και στις ερωτησεις μηπως κανω την τυχη μου η κοπελα!

θεμα πρωτο :δε ξερω την απαντηση πονταρω ομως στις αδερφες γυμναστηριου.

θεμα δευτερο:αλλ δι αμποβ

θεμα τριτο: η σωστη απαντηση ειναι η 3η επιλογη!yeaaa

θεμα τεταρτο: δυσκολη απαντηση...αχ ηταν απο τα πρωτα θεματα που διαβασα σε αυτο το blog...νομιζω ειναι το 2

θεμα 5ο

δε ξερω αλλα θα βαλω τη λινσει γιατι λισσαξανε πια ολοι και την βαζουν την καρα κατα καημενη φυλακη.ετσι αν ο σκορτσεζε της εδινε το ρολο οσο να πεις θα χαιροταν το κοριτσι και θα εκλειναν τα στωματα του χολυγουντ που με τοσο μπιτσιν εναντιον της.θα γυνοτανε και κουλτουριαρα.οσο να ναι σκορτσεζε ειν αυτος!

θεμα 6ο

εγω σαν σεξιε βγιουερ θα ηθελα το αρωμα by provato να λεγεται ιτερναλ σεξιενεσσσσσ

επιασα τιποτα;αχ αχ εχω τοση αγωνια!αντε να δω τι θα απαντισουν κ οι αλλοι μιας και εγω το καημενο ουτε τοσο λιγο δεν εχω απο καπου μια ματια ενα σκονακι ουτε απο το βιβλιο μπορω μια τοση δια ματια να ριξω ρε παιδι μου λες και καθομαι πρωτο θρανειο σπασικλ σπασικλ εντατικ!

Provato said...

αχαχαχαχαχα αχ βρε eathil άμα κιουρδίσεις, να όρκο κάνω στο νέο cd της Καλομοίρας να σου στείλω το δώρο, όχι μόνο στην Πορτογαλία αλλά κ στον Άρη αν στο μεταξύ έχεις μετακομίσει εκεί, xxxxx εντατίκ

GeminiCious said...

Χρονια Πολλα ρε Προβατακο.
Εγω δεν θα απαντησω στο διαγωνισμα αλλα ενα εχω να σ πω, αμα βγει αρωμα Λαστ λαστ εντατικ θα τρεξω στο χοντος να το παρω....:Ρ
Δεν ξερω γιατι αλλα μου φαηκε απειρα αστειο :Ρ
Καλη συνεχεια :)

Provato said...

geminicious ωχ.... αστείο ε; χμφ, δεν ήταν αυτός ο σκοπός του ονόματος του αρώματος. από την άλλη βλέπω ότι βοηθά τις πωλήσεις, οπότε ίσως να πρέπει να το σκεφτώ με το επιτελείο μου, χεχεχε! xxxxx

GeminiCious said...

Εμπορικοτατο Ονομα πιστεψε με....Θα πουλησει τρελα... Αμα το βγαλεις και σε αποσμητικο δε, θα κανει παταγο ειδκα στα ειδη δωρων :Ρ χεχεχε
Φιλια πολλα προβατακο :)

Provato said...

λες να κάνω σιερά προϊόντων, σκεψ σκεψ! όσομ; ναι, όσομ! xxxxx

Hfaistiwnas said...

ωωωωωωω σουπιέρα!!!
Χαρούμενα γενέθλια!!!
χαχαχαχαχα! Θα είμαστε για πολύ ακόμη καιρό εδώ ε;;;;;

Ορίστε οιαπαντήσεις αγαπημένο Προβατάκι!

1=2
2=4
3=3
4=1
5=1
6=2!!!!

Φιλιάαααααααα!

Provato said...

Ηφαιστίωνα ευχαριστώ πολύ καφτώ αγόρη, είσαι ο καλλίτερος, δεν το συζητώ, κ η επιμέλειά σου είναι ασύγκριτη! μπεε! :-)

Dorian_Gray said...

Χα χα! Πρώτη φορά κι εγώ σε διαγωνισμό σουπιέρας της γιαγιάς! Λοιπόν έχομε και λέμε

1= 1 αδερφές γυμναστηρίου

2= 3 να φαινόμαστε γκομενάκια ποιότητος(που είμεθα βεβαίως βεβαίως...)

3=3 Κατάρα (The Ring)

4= 2 νομίζω

5= 1 τη Νόνικα φυσικά

6= 1 το πιο χοτ άρωμα ever!!!

Καλή μου επιτυχία!

Provato said...

αγαπημένε μου, πόσα λάθh μπορεί να έχει ένα γραπτό; ε, τα έχεις όλα! εμ όλο ζαχαρώνεις γκομενάκια στις παραδόσεις που να γράψεις καλά;

xxxxx (χιχιχιχι, μην ανησυχείς, ξέρεις τον καθηγητή κ θα σε φροντίσει να περάσεις, χιχιχι)

man about town said...

Διαλεγω την απαντηση 1 σε ολα και ειδικα στο 6 και περναω στο καυτο θεμα Προβατο-Δε λοστ γηαρζ 2003-2005 που πεθαινω να μαθω λεπτομερειες πληηηηηζ. Ελπιζω να κερδισω δωρο και κουπονι παρ'ολο που εχω το 13ο σχολιο και θα παραλαβω το δωρο μου το Σεπτεμβρη που θα ερθω Αθηνα αν κερδισω.

Provato said...

καλά, έλα εσύ Αθήνα (όλο πρόμησης είσαι) κ όχι κουπόνι, ολάκερο εκδοτικό οίκο θα σου χαρίσω! xxxxxx

moukelis said...

Χρόνια πολλά Πρόβατε,να τα χιλιάσεις,να σε χαιρόμαστε!

Provato said...

moukelis αχ, πολλά ευχαριστώ να σε χαίρομαι κ εγώ xxxxxx

sstamoul said...

Εις πολλά πολλά έτη, με υγεία!
Καλή συνέχεια!

Provato said...

Oh σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μαμά! :-)

Έγραψα πάλι ο πούστης ... said...

ΆΚου με τώρα....

1.--------2 (μου χε κανει εντύπωση το 'ονομα και τις θυμάμαι)
2.--------4
3.--------3 (όλους τους έχει καταστρέψει)
4.--------2(με δυσκόλεψε)
5.--------3 (έχουν ίδια καούκα)
6.--------ΟΛΑ θα πρέπει να τα βγάλεις σε σειρά ...
αλλά θα πω το 3 (λαστ λαστ εντατίκ) γιατί το εντατίκ είναι η προβατολέξη με κόπυράιτ


Σαγαπώ :P

νιαι καλα! said...

συγνωμη μπεκι μου αυτο το τροφες και φαρμακα το χεις διαβασει;;;ακουγεται πολυ τρομακτικο απο το λινκ παντως...μπορω να συμμετεχω στο διαγωνισμα αλλα για ενα απο τα αλλα δυο βιβλια;;

Flonsavardu said...

προβατάκο χρόνια πολλά !! πάντα να μας κάνεις να γελάμε! :)) θα πάιξω φυσικά, διότι λατρεύω τη σουπιέρα!

έχουμε και λέμε:

1. 2, οι αδερφές τατά
2. θα έλεγα το 4, αλλά επειδή είμαι και υποψιασμένη, ποτέ δεν θα άφηνα πράγματα αξίας εκτεθειμένα σε κλεφτρόνια, εγώ τα βάζω μέσα στο τσαντάκι που κρύβεται μέσα στη τσάντα! οπότε το 3! :)
3. θα πω το 3. χμ.
4. το ένα φυσικά, αφού είπαμε ξεκινάμε από τα λιγότερα αλμυρά και πάμε προς τα αλμυρά! (ρισπέκτ ρισπέκτ εντατίκ που σου αρέσουν τα φουντούνια και τα πακοτίνια. τα πιτσίνια μ αρέσουν έτσι και έτσι!)
5. θα πω το 1, αλλά και πάλι χμ.
6. θα πω πάλι το 1, διότι δεν θα πίστευα ποτέ ότι ο τίτλος του αρώματος του προβατακίου θα μπορούσε να ήταν έστω και λίγο αστείος. με το ητέρναλ σέξηνες πιστεύω θα μοσχοπουλιόταν.

άμα κερδίσω, που σιγά ποτέ δεν κερδίζω σε διαγωνισμούς γενικότερα, αλλά λέμε αααααν κερδίσω, θέλω το βιβλίο νο.1 καθότι:
δεν είμαι καταστροφολόγος
δεν παίρνω φάρμακα παρά μόνο αν υπάρχει μεγάλη ανάγκη
έχω γάτες.

{.πavλος.} said...

xronia polla provatakiiiiii...8a apantisw kai egw alla den 8elw book...as einai allos tyxeros ayth thn fora...lets play for fun...

1 > 1 ...becauzzz...i like the gym...lol

2 > kanena ...ma poios ta kanei ayta shmera...parakmh!!! lol

3 > 2 ...becauzzz...to pio logiko! e?

4 > aaa edw yparxei mono mia apantisei...3...einai san menu 3 piatwn me ta fountounia san epidorpio...[mallon fanhke oti maresoun poly] :p

5 > dyskolo ayto...lew na kanoume klwnopoihsh sto makh...den nomizw na yparxei kaliteros lol

6 > λ.ο.σ.τ λ.ο.σ.τ ε.ν.τ.α.τ.ί.κ [better e? ]

:))))))...

hugZz & kisses

drSpock said...

Χρόνια πολλά και καλά του γιου, γιες του γιου!

Ποτέ δεν κερδίζω τίποτα αλλά δεν κρατιέμαι γιατί τα ξέρω τα θέματα και ναι, έχω κι εγώ δικαίωμα στο γλύψιμο!

1=2 (το θυμάμαι ξεκάθαρα, πάνω δεξιά, ακόμα δε ξέρω ποιες είναι!)
2=3 (το γυαλί δεν το αφήνουμε εκτεθειμένο, ως γνωστό το φοράμε ΚΑΙ μέσα στη θάλασσα γιατί είμαστε και γαμώ τα γκομενάκια, εξού και η ποιότητα)
3=3 (δεν το συζητώ, ήταν ΣΟΣ)
4=1 (δε μ' αρέσουν τα φουντούνια και θέλω να κρατήσω τις άλλες γεύσεις για το τέλος. Επίσης, δε θέλω να φανεί ότι αντέγραψα γιατί ήταν δύσκολο το θέμα και δε διάβασα το κεφάλαιο πάρτυ υγιεινής!)
5=2 (θα το ομολογήσω γιατί είμαι και τέρας ειλικρίνειας και δε μπορώ και να πω ψέματα στο πρόβατο σαιημ ον μι, δεν ξέρω το Μάκη Δελαπόρτα, αλλά η Λόχαν θα κάνει οτιδήποτε για να γλυτώσει τα ομαδικά ντους)
6=2 (τι να το κάνεις το σέξινες άμα είναι ιντέρναλ?!)

An-Lu said...

Αη άμ φλαμπεργκαστεντ!!!!
Χαπι μπερθντεη προβατούκιε!
Παμε στο τοστακι τωρα!
1)3 (στη τυχη το λεω)
2)4 (οφ κοουρς)
3)3
4)3 (τα φουντουνια γλυκιζουν οποτε αποτελουν ΚΑΙ επιδορπιο σεξη προβατουκε!)
5)2 (δαγκωτο, καθοσο η Λιντσεη και ο Μακης εχουν τα ιδια ζυγωματικά)
6)1 (εννοειται! μ αρεσει που το εβαλες για δυσκολο!)


υγ Μπορώ να διαλεξω το αναγνωσμα λετρεμένε σεξη προβατουλη?!

stella said...

1 - Αδελφές Γυμναστηρίου
2- 3
3- 3
4- 2
5-3
6-1

κι ενα μπλοκ κουπονια με το μετρο πως λεμε πιτσα με το μετρο :P

man about town said...

Διαμαρτυρομαι αγαπητε. 3 φορες ηρθα Αθηνα φετος, το ειπα και στο μπλογκ μου, γνωρισα ενα σωρο μπλογγερς απο τη Fevis μεχρι τον Ηφαιστιωνα και εσυ δεν καταδεχτηκες να μου δωσεις ενα τοσο δα μικρο κουπονακι, σνιφ.(και ειμαι μελος και στο φεισμπουκ προβατο γκρουπ,λυγμ)

Anonymous said...

thema 1
tou gimnastiriou einai polles...idromenes kai sfixtes!
thema 2
ola ta parapano,episis mporeis na krifteis apo gomenous,na to petakseis gia na ksipniseis kapoion,na to valeis gia maksilari kai na to kaneis kai facebook giati entglaroses apo ton ilio..
thema3
Jesus,exo ksanarotisei poia einai i Metzena re sexy writer?
thema 4
tha teleiona me pakotinia(...sounds sexy doesn't it lolollolo)
thema 5
Ton Peecachooooo
thema 6
Lust lust entatic!
Kai emena me aresoun ta vivlia...exo katsei kai se gomeno epeidi diavaze stin pisina kai eixe kriko sti roga to moro mou kai eimai kai filozoi kai tha anoikso ta sopsixa mou tora....kamia fora kathomai kai vlepo fotoz apo ta vromoskila mou kai kathomai kai skeftomai tora to zoo mou einai xaroumeno kai tetoia kai mia fora t akousa kiolas na paramilaei ston ipno tou kai mexri na me parei kai mena o ipnos skeftomoun pali ti mporei na skeftotan kai kateliksa fileto giati t akousa enthousiasmeno to vromoskilo..
den eimai sinithismeni sto glipsimo(of any kind at this "spiritual" moment of my life..) kai den ksero an to ekana kala,sigoura mporo na prospathiso kai kalitera kai mporo na kano kai diafora gia sena pou xou n anoigo ta garidakia tou more kai na tou ta dino sto stoma na ta troei na mi kourazei ta xerakia tou i na vgaino oti ora thes na perno oti savoura thes apo opou thes (eimai kai Iraklio Kritis re paidi mou...)
anyway,"o eautos mas kai o kosmos me ta matia tou skilou mas"
ftanei auto ,mporo ki allo...

Jimmy Rose said...

Έστω και με μια μέρα καθυστέρησης (όχι δεν είμαι έγκυος- με τον κρίνο δεν γίνεται) σου εύχομαι και εγώ Χρόνια Πολλά πάντα με χιούμορ. Είσαι ο πρώτος που διάβασα προτού ξεκινήσω να ασχολούμαι και εγώ με τα blogs. Και είσαι ο μοναδικός που διάβασα όλα (ή έστω τα περισσότερα από) τα παλαιότερα κείμενά του. Και είπα: "καλώς ήρθες καινούργιο συκώτι".
Αν και η σουπιέρα δεν μου έχει φερθεί με τον καλύτερο τρόπο μέχρι τώρα και παρά το ότι είναι καλοκαίρι και οι σούπες δεν ενδείκνυνται θα συμμετάσχω και εγώ στον διαγωνισμό. Σκονάκι δεν θα κάνω, θα επιλέξω ό,τι θυμάμαι ή μου φαίνεται λογικό (για τα δικά σου μέτρα) να είναι η σωστή απάντηση.
Έχουμε και λέμε:
1. 2 - Οι αδερφές Τατά
2. 3 - όλα τα παραπάνω
3. 3 - φρικτή κατάρα κλπκλπκλπ
4. 2 - πακοτίνια φουντούνια πιτσίνια
5. 3 - τάμτα
6. 3 - λαστ λαστ εντατίκ (δεν υπάρχει πιο χαρακτηριστικό όνομα)

Αιθεροβάμων said...

Και με 2 μέρες καθυστέρηση να 'μαι κι εγώ... Χρόνια πολλά προβατάκι! Επίσης να πω ότι είμαι συγκινημένη που συμμετέχω για πρώτη φορά στη σουπιέρα της γιαγιάς, επίσης θα είμαι τίμια και δε θα χρησιμοποιήσω σκονάκια και τέτοια (πράγμα που για μένα είναι μέγιστη υπέρβαση), λοιπόν πάμε:

1. 2 - Οι αδερφές Τατά (διότι έχουμε και μια κάποια πχιότητα, επίσης διότι αδερφές γυμναστηρίου υπάρχουν πολλές, αδερφές Τατά μόνο δύο)
2. 3 - Όλα τα παραπάνω
3. 3 - η γνωστή κατάρα, όποιος συνεργάζεται με Μετζένα τον τρώει (η μαρμάγκα)
4. 1 - (αχ, μου θύμισες τα φουντούνια τώρα...), κατά το γνωστό κανόνα του ινκρίζινγκ σάλτινες
5. 1 - Νόνικα Γαληνέα
6. (χμ...το 2 δεν είναι διότι ποτέ δε θα έγραφες "σεξάκι" αλλά "σεξάκοι") θα πω 3 - Λαστ λαστ εντατίκ λόγω του εντατίκ

Καθότι δεν έχω σκύλο, δεν είμαι της υγιεινής διατροφής, αδερφή ή καταστροφολόγος, δεν ξέρω τι βιβλίο θέλω. Αλλά δεν πειράζει, στη σουπιέρα της γιαγιάς και στους ολυμπιακούς αγώνες, από μόνη της η συμμετοχή μετράει.

amalthia said...

χρόνια πολλά και καλά μικρό μου πρόβατο...απο τότε που σε βρήκα βρήκα τον ύπνο μου και βρήκα και την υγειά μου.είσαι ένας άνθρωπας σκέτη πχιότητα και έχεις ένα καταπληκτικό ταλέντο στη μεταφορά εικόνων και συναισθημάτων.καταπληκτικέ πρόβατε κάπου εδώ να σου δώσω και τα συγχαρίκια που είσαι τόσο ξερόλας στις διαφημίσεις,αχ είσαι τόσο ενδιαφέρων γκομενάκι!και ωραίο φυσικά...κουκλακι ζωγραφιστό,σε έχω πετύχει στο φειςμπουκ όπου έχΟμε και έναν κοινό φίλο!έναν ολόκληρο!

θέλω να ξέρεις ποιητή των πάντων ότι εμένα δεν με γνιάζουν τα βιβλία .εαν και εφόσον κερδίσω μου φτάνει που θα δώ εδω μέσα,σε ένα τόσο δα ποστάκι που θα γράψεις εσύ με την ίδια σου την γραμματοσειρά πως η κατσίκα η Αμάλθεια κέρδισε!!αυτό για μένα θα είναι η μεγαλύτερη καταξίωση στην βλογκερική σταδιοδρομία μου,σκέψου...δεν είναι και λίγο να σε τιμά ο μεγαλύτερος εν ζωή βλόγκερ.

ειλικρινά δικιά σου
Αμάλθεια

Σουσουράδα said...

Αυτά είναι τεστ! Που χρειάζονται σοβαρές εγκυκλοπαιδικές γνώσεις, όχι αστεία!!!

Σουσουράδα'ς votes:

1.1
2.4
3.3
4.2
5.2
6.1


Α, προβατάκι, εκτός από τα χρόνια πολλά θα ήθελα να μας κάνεις μερικά σχόλια για το βιβλίο με τις τροφές, διάβασα την "περίληψη" στο άλλο site και νομίζω πως θα θρέφομαι με ρίζες και νερό από δω και στο εξής... Μπεεεεεε!

Anonymous said...

An kai kathusterimena.... euxomai xronia polla, uphrkses mia ekplhksh gia mena(ws edw ta kala logia).to loipon den tha ksanapesw sth louba na diagwnisthw se sthmeno paixnidi...aisxos!!!tha ksexasw egw ston prohgoumeno diagwnismo pou phra kati lhgmena kouponia.... polla filiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Love K.

Aphrodite said...

Μα καλά, η μπούκλα όλη πάνω σου έχει ειδικό a/c να σε διατηρεί δροσερό και φρέσκο και μας βάζεις κουίζ καλοκαιριάτικα?! Διότι εγώ τουλάχιστον με την καούκα, λιώνω στη ζέστη!

Είμαι αδιάβαστη, sue me, αλλά δε μπορώ να μη σχολιάσω...

1. Βιβλίο: βασικά το έχΟμε γιατί το laptop μπάζει άμμο! Και σε περίπτωση που θέλουμε να ξεκινήσΟμε παραλιακόν παίγνιον, σκίζΟμε την πρώτη σελίδα, γράφΟμε το τηλεφωνάκι μας και το χώνΟμε στο μαγιουδάκι του γκομενακίου με υποσημείωση: "αν θες να μάθεις πώς τελειώνει το βιβλίο, πάρε με". (Σε περίπτωση που μας αντιμιλήσει το ινδικόν χοιρίδιον, συνεχίζΟμε: "καλά παιδάκι μου, πάρε τηλέφωνο να μάθεις πώς τελειώνω εγώ!". Αν ξαναντιμιλήσει -ρε θράσος τα πιτσιφρίκια!- "οκ, οκ, πάρε να μάθεις πώς τελειώνεις εσύ, γιατί μέχρι τώρα μάλλον δεν ξέρεις..."). Τίποτε απ'όλ'αυτά λοιπόν δε μπορεί να γίνει με ένα laptop (εκτός αν του βάλεις το usb στον κώλο, οπότε εκεί δικαίως αντιμιλήσει!) :))))

Aphrodite said...

2. Φουντούνια και φοφίκια για τη λιγούρα: Πειράζει που τα βάζω ΟΛΑ μαζί σ'ένα μπωλ και γουρουνιάζω?! Αν θέλεις πραγματικό degustation με σειρά εμφάνισης στον ουρανίσκο, να πάρεις ξεροκροκέτια σκύλων και γάτας, εκεί να σε χαρώ... Η νομίζεις ότι έχουν μεγάλες διαφορές από τα "για ανθρώπους"? Μη σου πω ότι είναι πιο θρεπτικά... :Ρ

Τεσπα, χωρίς πλάκα, όταν μεγαλώσεις και γίνεις από behbehlicious προβατάκι, κριάρι-αρχηγός, να δοκιμάσεις τα Burt's και τα Tyrell's, είναι τσιπς... μπουκιά και οργασμός!!! (κοστίζουν λίγο, αλλά οργασμός εγγυημένος!) :)))

3. Αρωμα: μα ένα είναι το όνομα μπεεεεεεεεεεε!

"e-stanee"!!!!!!

(για τρελλό πήδημα στις εξοχές και τα λαγγάδια)


:))))

(με δύο ee, stanee, κι όχι stani, μη τυχόν και κανείς το νομίζει nick της Στανίση ας πούμε!)

Μισό, να ψάξω και το δωράκι σου για το 5χρονό σου...

Aphrodite said...

Μεγάλο τετράγωνο κουτί με φιόγκο-φραμπαλά-γλυφειτζούρι και... VOILA!

:))))

Αντε βρε, να τα εκατοστήσεις (ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ, να μην ξεχνιόμαστε, αυτά που θα γράψεις, όχι αυτά που χαρίζεις) και πάντα με υγεία!

Και προκαταβολικά συγχαρητήρια σε όσους νικήσουν! (εγώ δεν συμμετέχω εννοείται, αφού έδωσα λευκή κόλλα με λαδιές από τσιπς επάνω... πάω να γιορτάσω το ότι ΔΕΝ είδα ΟΥΤΕ αυτό το Μουντιάλ, με μπόλικα gianduja! Σαβουρογάμηδες παίζει, σαβουροφάγηδες όμως... ζαμαί των ζαμών!)

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΗarryTsopanos said...

Αν για να κερδισω ενα πολυτιμο βιβλιο θα πρεπει να ξαναδιαβασω απο την αρχη ολο το ιστολογιο ,συν την εγκυκλοπαιδεια δομη,δεν με φτανει και ο χρονος που μου μενει δηλαδη....τοτε μπεουλη δεν μπορω,Χρονια εκατο και πανω,,,τεσπα...ναμαστε καλα να σε διαβαζουμε.

stassa said...

Μα καλά, δε σου άφησα χρόνια πολλά; Απαράδεκτη... Χρόνια σου πολλά! :)

stassa said...

Να παίξω κιόλας:

1. Αδελφές Κακά.
2. Γιατί μπορεί να μας πιάσει χέσιμο.
3. Ρε συ τόσο καιρό θέλω να σε ρωτήσω. Ποιά είναι αυτή η Μετζένα; Η μέγκενη στα Βραζιλιάνικα;
4. Τα φουντούνια τελευταία για να μείνει η γεύση!
5. Τάμτα (η γκόμενα του Ταμτάκου).
6. Ηντέρναλ Σέξνες!!!

Αυτά, σε φιλώ, Παύλος.

Όχι, κάτσε. Μαρία.

Όχι.

Γαμώτο, πάλι μπερδεύτηκα γαμώτο...

Takis X said...

Μα καλά γιόρταζες και δεν πήρες ενα τελέφωνο?Αφου ξέρεις ,εγω ντεν βλέπω καλά.Τώρα τελευταία δεν ακούω και καλά,αρα η λεηλάσια επισπευδεται.Να σε χαιρόμαστε παλιοπρόβατο με τα αισχρά βιβλία που προτείνεις και κάνεις τη καρδιά του Takis χ να σπαράζει απ`το κλάμα.

Ζα ντορ

Takis X said...
This comment has been removed by the author.
Moutsakos said...

Με τη βεβαιότητα ότι η διαδικασία θα είναι αδιάβλητη, δημοκρατική και προσήκουσα σ'ένα τίμιο και περήφανο πρόβατο (καλά τα πάω) here are the results of the Greek jury, σορρυ εμπερδεύθην, οι απαντήσεις στο κουίζ της σουπιέρας:
1) 2
2) 1
3) 3
4) 1 Ξέχασες τα δρακουλίνια ή είναι ιδέα μου;
5) 3 Λόγω μεγέθους. Της Τάμτας
6) 3 Για λόγους πολιτικής ορθότητος!

Αμερικλάνος said...

Κοίταξε να δεις τώρα τι γίνεται. Τις απαντήσεις να πω ότι τις ξέρω ψέματα θα’ναι, και δεν μπορώ να πω κι’άλλο ψέμα σήμερα. Οπότε θα χρησιμοποιήσω την λογική μου και θα βρω τις σωστές απαντήσεις. Γνώση μπορεί να μην έχομεν, έχομεν όμως τον τρόπο. ν.

Θέμα πρώτο. Έτσι όπως σε κόβω για γυμναστηρίο δεν θα το’λεγα. Τατα, πάλι όχι. Κανονίδου, ναι. Πρώτον είναι πόντιες και δεύτερον κανονίδου, κανονίσου, σε κανονίσω, σου αλλάξω τα φώτα, έχω και κότερο εδώ είμαστε. Διαλέγω τις Κανονίδου.

Θέμα δεύτερο. Τίποτα από τα παραπάνω. Βιβλίο στην παραλία δεν πρέπει να παίρνουμε ΠΟΤΕ γιατί τα όχι γκομενάκι, ούτε έγκαυμα δεν θα σου κάτσει. Κατακουζινέ.

Θέμα τρίτο. Δεν την ξέρω την κυρία. Μισό. Και το google μασημένα τα λέει. Α. Κάτσε. Η Μαντόνα? Καλά, με κούφανες. Κάτσε να ψάξω και για single. Όχι, κα΄τι σε curse δεν βρήκα. Ε λοιπόν να δεις που θα είναι η κουρτίνα τρία.

Θέμα τέταρτο. Μα είναι χαζή η ερώτηση. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πρώτα τα πακοτίνια που έχουν έντονη γεύση και κολλάνε στα ούλα, μετά τα φουντούνια που έχουν ήπια γεύση και είναι καλά για ενδιάμεσα και τέλος τα πιτσίνια που είναι ΤΕΛΕΙΑ και έχω να φάω κάτι αιώνες! Δεν έχεουν πιτσίνια στην Αμερικη οι μαλάκες? Να πα να δω.

Θέμα πέμπτο. Κοίταξε να δεις, τα περισσότερα από αυτά τα ονόματα δεν τα ξέρω, αλλά θα διάλεγα την Τάμτα για την εκπλξκτική ερμηνεία της στο παρα πέντε που την υποδύθηκε η Ζουμπουλία απά στο δέντρο.

Θέμα έκτο. Τίποτε από τα παραπάνω. Θα ήταν το «Μπε μπε εντατίκ» και το σλόγκαν θα ήταν: Θέλετε να μυρίζετε σαν σαπιοκοιλιές? Να περπατάτε και να πέφτει ο στήλος της ΔΕΗ από δίπλα? Αρονό, αρήλη ρονό, αλλά εμένα δεν θα με άρεσε. Πάρτε το «Μπε μπε εντατίκ» για να μην σαν πέφτει.

Να σου πω, το βραβείο να μου στο στείλεις στο Αμέρικα και άμα βαριέσαι κάνουμε money transfer και αγοράζω εγώ εδώ άλλο.

Αμερικλάνος said...

Κοίταξε να δεις τώρα τι γίνεται. Τις απαντήσεις να πω ότι τις ξέρω ψέματα θα’ναι, και δεν μπορώ να πω κι’άλλο ψέμα σήμερα. Οπότε θα χρησιμοποιήσω την λογική μου και θα βρω τις σωστές απαντήσεις. Γνώση μπορεί να μην έχομεν, έχομεν όμως τον τρόπο. ν.

Θέμα πρώτο. Έτσι όπως σε κόβω για γυμναστηρίο δεν θα το’λεγα. Τατα, πάλι όχι. Κανονίδου, ναι. Πρώτον είναι πόντιες και δεύτερον κανονίδου, κανονίσου, σε κανονίσω, σου αλλάξω τα φώτα, έχω και κότερο εδώ είμαστε. Διαλέγω τις Κανονίδου.

Θέμα δεύτερο. Τίποτα από τα παραπάνω. Βιβλίο στην παραλία δεν πρέπει να παίρνουμε ΠΟΤΕ γιατί τα όχι γκομενάκι, ούτε έγκαυμα δεν θα σου κάτσει. Κατακουζινέ.

Θέμα τρίτο. Δεν την ξέρω την κυρία. Μισό. Και το google μασημένα τα λέει. Α. Κάτσε. Η Μαντόνα? Καλά, με κούφανες. Κάτσε να ψάξω και για single. Όχι, κα΄τι σε curse δεν βρήκα. Ε λοιπόν να δεις που θα είναι η κουρτίνα τρία.

Αμερικλάνος said...

Θέμα τέταρτο. Μα είναι χαζή η ερώτηση. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πρώτα τα πακοτίνια που έχουν έντονη γεύση και κολλάνε στα ούλα, μετά τα φουντούνια που έχουν ήπια γεύση και είναι καλά για ενδιάμεσα και τέλος τα πιτσίνια που είναι ΤΕΛΕΙΑ και έχω να φάω κάτι αιώνες! Δεν έχεουν πιτσίνια στην Αμερικη οι μαλάκες? Να πα να δω.

Θέμα πέμπτο. Κοίταξε να δεις, τα περισσότερα από αυτά τα ονόματα δεν τα ξέρω, αλλά θα διάλεγα την Τάμτα για την εκπλξκτική ερμηνεία της στο παρα πέντε που την υποδύθηκε η Ζουμπουλία απά στο δέντρο.

Θέμα έκτο. Τίποτε από τα παραπάνω. Θα ήταν το «Μπε μπε εντατίκ» και το σλόγκαν θα ήταν: Θέλετε να μυρίζετε σαν σαπιοκοιλιές? Να περπατάτε και να πέφτει ο στήλος της ΔΕΗ από δίπλα? Αρονό, αρήλη ρονό, αλλά εμένα δεν θα με άρεσε. Πάρτε το «Μπε μπε εντατίκ» για να μην σαν πέφτει.

Να σου πω, το βραβείο να μου στο στείλεις στο Αμέρικα και άμα βαριέσαι κάνουμε money transfer και αγοράζω εγώ εδώ άλλο.

Won_toLLa said...

egw den apantw se adiakrites erwthseis...

Alla thelw dwro giati eimai exypnos kai tsaxpinhs...

Ti kerdisa???

un (presque) Français à Londres), said...

1) Αποκλείεται να είναι το 1 η το 2, οποτε θα πω αδερφές Κανονίδου μολονότι δεν τις ξέρω (ούτε καν προσωπικά)

2) Το 4 με κλειστά τα ματια

3) Το 3 που δεν έχει αφήσει καλλιτέχνη για καλλιτέχνη στο στερέωμα η φαρμακομ... Δεν είδες πως την τρέχει τη Lady Gaga για ένα ντουέτο κι η άλλη ούτε να το ακούσει

4) Τίποτα από τα τρία. Παίρνεις γαβάθα, ρίχνεις το περιεχόμενο των τριών μέσα και μετά στοιχηματίζεις στο τι θα πιάσεις πρώτο κι ότι αν πιάσεις αυτό που είπες θα πας ταξίδι και ούτω καθεξής

5) Την Tamta γιατί μπορώ να την χρησιμοποιήσω και για την εφηβική ηλικία

6) Και τα τρία γιατί θα βγάλεις και μια édition limitée και μια édition pour l'été οποτε και χρειάζεσαι τρία ονόματα τουλάχιστον.

Αμερικλάνος said...

Τι θα γένει πρόβατε, μας έβαλες καλά καλά να γράψουμε ολόκληρα κατεβατά και μας έκλασες κιόλα! :Ρ

Drmakspy said...
This comment has been removed by the author.
Drmakspy said...

Πρώτ πρώτ εντατίκ, Μένυ σνόουζ, μούλτικάλορ κι ινντόορντ!!! (τρανσλέητ τρανσλέητ εντατίκ: Χιόνια Πολλά πολύχρωμος κι εντοιχισμένος).
Εγώ τώρα είδα κι έμαθα για τον διαγωνισμό.... Απαντώ χωρις να έχω ανατρέξει στο πχιοτικό σίγουρα παρελθόν σου κατά γενική ομολογία των φανατικών οπαδών σου που τείνουν να με εγκλωβίσουν στο κοπάδι τους.... Τελικά μόνο πρόβατο δεν είσαι... Από πρόβατο ξεκίνησες βοσκός έγινες!!!!
1)Μάλλον για τις Κανονίδου σε κόβω...
2)Όλα τα παραπάνω!
3)Το 3 η κατάρα της τρισκαταραμένης..
4)Εγώ διαλέγω το 1 γιατί θα τα έτρωγα με αυτή τη σειρά. Από το λιγότερο αρεστό προς το πιό αρεστό να μου κ[άτσει η καλύτερη γεύση τελευταία, και να μου αρέσει για να φάω του σκασμού...
5) Η Λέηντζη Λόχαν γιατί τις άλλες δυό που ξέρω αποκλείεται να μοιάζουν του Μάκη τον οποίο επίσης δεν ξέρω... Δια της ατόπου....
6)Το Λαστ λαστ εντατίκ είναι το πιό κατάλληλο γιατί και στο άκουσμά του ακόμα μυρίζεις Πρόβατο!!!
Τώρα αγαπητέ κανόνισε να κερδίσω γιατί είμαι και bookcrosser, και φαρμακοποιός, και σκυλοϊδιοκτήτης, και με τα μελλοντολογικά ασχολούμαι, και την Αρχαία Ελλάδα αγαπώ, και τον έρωτα, και αδερφές γνωρίζω και αν μου την βιδώσει καμμιά φορά μπορεί να χωρίσω και να αρχίσω να ξεσκονίζω κουραμπιέδες... Μιά ζωή την έχουμε...
Υ.Γ. Σπαζ κούτραμ εντατίκ να αντερστέντ δατ ΚΗΙΧΕΜΤΑ.... Πως προφέρεται και τι σιτ μήηνς!!!!! Τελ μη ορ θα σκάσω ωρέ!!!!

Drmakspy said...
This comment has been removed by the author.
Provato said...

Πήπολ, ευχαριστώ για όλα, εδέησα να απαντήσω, στην πρώτη σελίδα του blog θα δείτε νέααααααα ευχαριστώ σόρη για την καθυστέρησήηηηηηη xxxx