Monday, April 25, 2011

Για τους Γιώργηδες

δεν έχω πιο λατρεμένους από Γιώργηδες! Και πόσο τυχερός είμαι που έχω τόσους πολλούς στην ζωή μου - και συγγενήδες και φίλους και συνεργάτες και γκομενάκια και όλα! Λάκη μη, γιου γκο μπόη ηντήντ!

Από όλους όμως ο πιο ξεχωριστός και αγαπημένος και πιο παλιός φίλος είναι ο Γιώργος μου ο Παυριανός. Εσύ τον Γιώργο φέτος θα τον άκουσες από την συμμετοχή του στην κριτική επιτροπή για την επιλογή του Ελληνικού Τραγουδιού που θα πάει στην Eurovision. Επίσης, θα διαβάζεις και τα καταπληκτικά του στιχάκια στην Athens Voice, που είναι να αλλάζεις συκώτι ώρες ώρες.

Ο Γιώργος όμως έχει λαμπρή καριέρα ως στιχουργός στο Ελληνικό Τραγούδι. Δες εδώ 6 τραγούδια του που τα λατρεύω και κάνουν διπλή και τριπλή την περηφάνια μου που με έχει φίλο και με αγαπά όσο και εγώ!

Αυτό το υπέροχο τραγούδι, ίσως το μεγαλύτερο sleeper hit του Νταλάρα τα τελευταία χρόνια μου φέρνει δάκρυα στα μάτια. Και μου θυμίζει τους νεκρούς μου. Φίλους και δικούς... Να με θυμάσαι:


Υπέροχο λαϊκό άσμα, ωδή στην αντρική μοναξιά - ο Μαζωνάκης στα καλλίτερά του, και τι ωραίο video clip. Παιδί της Νύχτας:


Άλλο υπέροχο ποιοτικό καψουροτράγουδο, η Άλκηστις τραγουδά "έλα για λίγο" και εμείς στα πατώματα να ουρλιάζουμε "μη φύγεις θα σκοτωθώ κ έχω κάρτα να πληρώσω την δευτέρα":


έχουμε κάνει και τα mega σουξέ μας, άμα λάχει... Σάκης, Σ έχω ερωτευτεί (ευχαριστώ Σάκης αλλά είμαι αλλού αυτήν την εποχή χεχεχε):
(καλά το clip πιο αλλούτερο πεθαίνεις, το άσχετο του ασχέτου! Plus εντελώς αντοικολογικό;)

Αυτό ο Γιώργης το έγραψε όταν ήταν πιτσιφρίκι 27 χρονών. Τραγουδά ο Γιώργος Μαρίνος, μουσική ο Σταμάτης Κραουνάκης... μα τι παρέα ε; Άντρες:


Και άλλο υπέροχο τραγούδι της αμαρτίας, τραγουδά ο Διονύσης Θεοδόσης, εξαιρετική και "αδικοχαμένη" φωνή! "Τις νύχτες που κυκλοφορώ", υπέροχο, από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια έβερ:


εκτός από αυτά ο Γιώργος έχει γράψει και άλλα, παλαβά και μη, όπως ας πούμε το κλασικό "Εγώ δεν πάω Μέγαρο θα μείνω με τον Παίδαρο" το "Και μου 'ρχεται ζαλάδα να ξέρω πως γυρίζεις γυμνός μες στην Ελλάδα για να με βασανίζεις" (αγαπώωωωωωωωω), το "Βραδιές με ακτινοβολία" επίσης του Νταλάρα, υπέροχο, το "δεν είσαι εδώ" της Βανδή (σκυλάς είμαι, το ξέρω, τι να κάνω, όταν πίνω κάνω αντιπχιότητα) καθώς και το "Όταν το τηλέφωνο χτυπήσει - στο πρώτο χτύπημα, είμαι στην πόρτα, δεύτερο χτύπημα κλείνω τα φώτα" την μοναδική επιτυχία της Ελίνας Κωνσταντοπούλου!

Και εις ανώτερα Γιώργο! Είσαι ο καλλίτερος και σε αγαπώ πολύ!

Και γενικότερα Γιώργηδες της ζωής μου αλλά και οι υποδέλοιποι, χρόνια πολλά και καλά! Εμείς όλοι οι άλλοι, οι μη Γιώργηδες σας αγαπάμε γιατί είστε μαλάματα! :-)

5 comments:

Hfaistiwnas said...

xmmmm! Πάνω που θα σου έλεγα ποιός είναι αυτός! χαχαχαχα!!!
Χρόνια πολλά στους εορταζόμενους!!
Χριστός Ανέστη!

voskopoula said...

Ti oraio post...!

Na tous hairesai tous Giorgides tis zois sou iperoho provataki!

Σουσουράδα said...

Χμμμμμ πόσους κοινούς γνωστούς ακόμα θα ανακαλύψω ότι έχουμε...;

Won ToLLa said...

egw pali lew na eyxhthw se ena Giorgo ths alodaphs...

ton Ko Clooney...
XD

Provato said...

Ηφαιστίωνα είδες τελικά ποιος είναι, χεχε! Αληθώς ο Κύριος! :-)

Voskopoula α τι γλυκειά!! κ εσύ να χαίρεσαι τους δικούς σου γιώργηδες και Γεωργίες! xxxxx

Σουσουράδααααα ξέρεις τον Γιώργη! Απίστευτο, πρέπει να κάνουμε κονέ, το ξέρεις

Won Tolla εγώ του τα πα προσωπικά, χε χε χε.

χρόνια πολλά σε όλους! xxx