Thursday, May 12, 2011

-...it's kind of a new thought! - It is a new thought!



το chrome έβγαλε αδελφάκι, το chromebook. Είναι μία συσκευή που μοιάζει με computer αλλά δεν είναι αφού σου παρέχει μόνο ένα πράγμα... πρόσβαση στο internet, εκεί όπου (υποτίθεται ότι) έχεις πια όλα τα αρχεία σου.

έξυπνο, και έχει και ωραίο video για να μας συστηθεί. θα πάμε κάποτε εντελώς σε μία τέτοια λογική χρήσης του internet? ίδωμεν!

πάντως αν είναι φτηνό και όντως πολύ πιο γρήγορο και μανιτζέβελο από ένα βαρυφορτωμένο computer θα το δοκίμαζα.

10 comments:

Mary Ka said...

Δεν ξέρω, οι εταιρείες όλο βγάζουν και δημιουργούν ανάγκες εκ του μηδενός. Το iPad για παράδειγμα, τι διαφορά έχει από ένα notebook? Και αντίστοιχα τα palm computers ή όπως αλλοιώς τα λένε? Είναι για να πάρψ ίδιο με το δικό μου στο μικρό μου το παιδάκι. Ας βάλουν τον κόλο τους κάτω να βρουν κάτι πραγματικά χρήσιμο.

Hfaistiwnas said...

Ναι οκ, εγώ έχω δυο εξωτερικούς δίσκους! Που θα τους πάω;;;

Provato said...

Mary τώρα να πω ότι έχεις άδικο δεν μπορώ, θα ήταν άδικο και κρίμα. Ωστόσο να τονίσω ότι μου αρέσει που γράφεις το κόλο με δύο όμικρον πάρα πολύ, όπως και ότι μου αρέσει η εικόνα μίας εταιρίας που έχει κόλο και τον βάζει κάτω. Ρησπέκτ! :-)

hfaistiwna αν δεις τα υπόλοιπα video για το πράγμα αυτό, κάπου λέει ότι μπορεί α συνδεθεί με usb αλλά μάλλον μόνο για να ανεβάσεις το αρχείο που θέλεις και να το αποθηκεύσεις στο Internet. χμφ χμφ χμφ δεν θα μπορούμε να έχουμε πειρατικά χοχοχοχο

G said...

Ειναι παλιό το concept προβατε απο την εποχή που οι Αμερικλάνοι ειχαν Τ1 και μεις ISDN και Dial up. Ολα στο Web λεγανε , θυμαμαι το διαβαζα στο τευχος 1 του pcmag το 2001
Δεν θα πετυχει διοτι ο υπολογιστης για τους περισσότερους απο μας ειναι private space κτλ
Εγω θα ηθελα μια φορητη χρονομηχανή παντως (ασχετο)

panayotis said...

Ki otan kleineis ('h soy kleinoyn) to internet, olo to periexomeno soy paei peripato.
Poso mporeis na empistey9eis (opoiondhpote) na apo9hkeyeis thn pshfiakh soy zwh sto internet?

the elf at bay said...

Ενδιαφέρον.

the writer said...

Γιατί μου ξινίζει πολύ; Όπως και να 'χει, my blog needs you! Ολόκληρη Φλωροvision γίνεται, να μην έρθει κι εσύ να κάνεις σχόλιο;

Tanila said...

να σου πω...
πήρα νετμπουκ μόνο και μόνο για να έχω ίντερνετ στο σπίτι
δε μ'ενδιαφέρει να κατεβάζω ταινίες, δεν έχω παρά ελάχιστα αποθηκευμένα αρχεία τα οποία είναι κείμενα πριν τ'ανεβάσω στο μπλογκ και φωτο, πριν τις ανεβάσω στο νετ...
δε δουλεύω απ'το σπίτι, τα αρχεία της δουλειάς είναι στο πισί της δουλειάς.
μάλλον είναι κρίμα που δε το πουλούσανε στο πλαίσιο πέρσι, για μένα το φτιάξανε και δε το ξέρουνε

Xenoudis - Ξενούδης said...

Ενδιαφέρον ακούγεται. Αλλά το θέμα της εξασφάλισης των αρχείων...
Ξενούδης
http://xenoudis.blogspot.com

Provato said...

hfaistiwnako το πρόσεξες υποθέτω ότι το πρώτο σου σχόλιο χάθηκε ε; δεν πειράζει, καλά να είμαστε :-)

panayoti δεν έχεις και άδικο... αλλά και πάλι μήπως και δεν κινδυνεύεις με τα κανονικά μηχανήματα;

elf yes indeed! I d give it a try

the writer όπως είδες η επιθυμία σου διαταγή μου! :-)

tanila παίζει να είσαι και η πιο μοντέρνα αιωνόβια που ξέρω xxxx

ξενούδη, ε, τα μυστικά τα αρχεια θα τα έχουμε αλλού, όχι; :-)