Monday, August 15, 2011

15 πράγματα που μου συνέβησαν αυτόν τον Δεκαπενταύγουστο

Η Wind μόλις μου έκανε φραγή εξερχομένων κλίσεων στο κινητό μου επειδή δεν πλήρωσα 43 ευρώ που έληξαν στις 25 Ιουλίου. έλεος - κατά το γράμμα του νόμου έχουν δίκιο, αλλά είμαι πιστός πελάτης από το 1997, την γούσταρα μία ειδική μεταχείριση να πω την αλήθεια...

Ένας φίλος που κάποτε δίσταζε έστω και να μου πει ότι είναι gay, μου ζήτησε να βρεθούμε το συντομότερο δυνατό για να μου μιλήσει για έναν γκόμενο με τον οποίο έχει τραβήξει μεγάλο ζόρι και δεν ξέρει πως να το προχωρήσει....

Το ανήψι μου το μεγάλο μου είπε ότι είμαι ο αγαπημένος του Θείος - γιου γκό μπόη

Το ανήψι μου το μικρό, τρελό πιτσιφρίκι, με κοίταζε με χαμόγελο και μου έκανε τζα - με αναγνώρισε, με αναγνώρισε

Ο γαμπρός μου είπε για μένα στην αδέλφή μου, μισή ώρα πριν φτάσω στο σπίτι τους για φαγητό, "έρχεται το φαγανό ΜΟΥ!". :-)

Εξομολογήθηκα σε έναν φίλο μου ερημίτη ότι στεναχωριέμαι που περνά τόσο πολύ χρόνο μόνος του και εκείνος μου είπε να μην στεναχωριέμαι και ότι είναι επιλογή του, αλλά εγώ ακόμα στεναχωριέμαι, χμφ χμφ χμφ

Φοβήθηκα πολύ, τρόμαξα πολύ, αλλά ήταν στα πλαίσια μία κατάστασης που δεν έχω τον έλεγχο, που δεν μπορώ να καθορίσω τι και πως και πότε θα γίνει, οπότε αποφάσισα να αφεθώ στην κατάσταση, να δεχτώ τις εξελίξεις όπως θα έλθουν, να ζήσω την ζωή.... όπως εξελιχθεί. Μεγάλη νίκη αυτή. Μεγάλη

Διάβασα σε ένα παλιό τεύχος του New Yorker ένα πολύ βαρετό άρθρο για τα site online dating (search "the love code") και διαπίστωσα πόσο το καλό γράψιμο μπορεί να κάνει μέχρι και την υπέρτατη βαρεμάρα ενδιαφέρουσα

Συνειδητοποίησα, μετά από σκέψη και αναρώτηση και επεξεργασία εσωτερική, για ποιόν λόγο έχω πάθει άρνηση με το blog και γενικότερα τι μου συμβαίνει με το www.provato.gr. Και αποφάσισα ότι είναι σοφό να σταματήσω να αντιδρώ στην νέα κατάσταση - θα αποδεχτώ δηλαδή ότι το βλέπω πια αλλιώς αυτό το παιγνίδι... και θα το "παίξω" τόσο καλά όσο το έπαιζα και στην παλαιότερη μορφή του χεχεχεχε. Δηλαδή, μπορεί να γράφω λιγότερο, αλλά, trust me, θα σε συγκινώ περισσότερο, πολύ περισσότερο. χεχεχεχε ξανά μανά

Μόλις ήπια την δεύτερη μου βόντκα σε 30 λεπτά και είμαι ευχάριστα μεθυσμενάκι.

Ζήτησα από τον συνοδηγό μου στο αυτοκίνητο να αλλάξει το "πως να σε λησμονήσω" της Αλεξίου, που έπαιζε στο cd player, γιατί με ρίχνει. Δεν θα το πίστευα ποτέ ότι δεν θα άντεχα να ακούσω ολόκληρο τραγούδι της Χαρούλας, εγώ ο σκλυροπυρηνικός της κατάθλιψης, που όλα τα αντέχω, όλα τα εκλογικεύω, όλα τα κάνω κάτι γόνιμο, αλλά να που μου συνέβει. Such is life, υπέροχη, ανεξέλεγκτη, τρομακτική, εμπνευστική.... σε αλλάζει, σε προχωρά σε κάποια πράγματα, σε πάει πίσω σε κάποια άλλα....Ας την αποδεχτούμε. Θα την αποδεχτούμε.

Δεν πήγα στην εκκλησία, αν και το ήθελα, αν και μου λείπει.

Πήρα μία εσωτερική απόφαση. Ακριβή και πολύπλοκη. Επειδή η ζωή είναι γεμάτη αδικία και πίκρα και πόνο και λύπη και δάκρυα, από δω και στο εξής θα σταματήσω να είμαι παράγοντας λύπης και θα προσπαθώ να "γεννάω" χαρά και ομορφιά. Θα τα καταφέρω; δεν ξέρω... το προσεύχομαι.

Ώρες ώρες ακούγομαι πολύ υπερφίαλος (δες την ακριβώς προηγούμενη παράγραφο). Αλλά ακόμα και αυτό μέσα στην ζωή είναι. Δεν μπορούμε να τα ελέγχουμε όλα, δεν πρέπει να προσπαθούμε να τα ελέγχουμε όλα. Η αποτυχία, η απροσεξία, το στραβοπάτημα, όταν δεν έχουν κακή πρόθεση αλλά είναι αμέλεια, μπορούν να είναι σούπερ σούπερ σούπερ γόνιμες. Στο λέω και στο υπογράφω.

γράψε εσύ το 15 πράγμα. Ποιό είναι αυτό που σου συνέβη αυτόν το Δεκαπεντάυγουστο και που θέλεις να καταγραφεί;

32 comments:

athinovio said...

Σα να ξαλάφρωσες από μερικές ενοχές ακούγεται.
Να πάνε να &%*$@ούνε οι ενοχές, λέω εγώ.

kstinion said...

προβατακι μου τι κανεις;ελπιζω να περασες πολυ ομορφα.απο πνευματικες αναζητησεις του δοσες και καταλαβε βρε!το χει η εποχη φαινεται!εχεις δικιο ομως δε πρεπει να προσπαθουμε να τα ελεγχουμε ολα γιατι απλα δε γινεται!καλο ειναι να χαλαρωνουμε λιγο παραπανω και να μη μας πιανουν ενοχες με το παραμικρο λαθος...εμενα αυτο ειναι το θεμα μου...

Lina said...

το δικό μου 15αυγουστιάτικο ... πράγμα, είναι ένα αψυχολόγητο κάλεσμα για φαγητό. Όπου πήγα με μισή καρδιά κι έφυγα έχοντας στο μυαλό μου πόσο διαφορετικά σενάρια μπορεί να έχουν 2 δικοί μου άνθρωποι για το ίδιο πράγμα. Ένιωσα όμως παράλληλα ότι με κουράζει αυτό, δεν το αντέχω. Εν τέλει δεν είμαι σίγουρη ούτε καν για το αν πέρασα καλά =Ρ

(φαγανο σε είπε αυτός με τον οποίο έτρωγες μπιφτέκες στην θάλασσα; =ΡΡρρΡΡρ)

Tanila said...
This comment has been removed by the author.
Tanila said...

Εμένα τον 15αύγουστο με δάγκωσε ένα ψαρι στον κώλο.

Περσέας said...
This comment has been removed by the author.
Περσέας said...

χρόνια πολλά προβατάκι!!
εμείς μαδάγαμε μαργαρίτες για τους γνωστούς ιδιοτελείς σκοπούς χνιαρ χνιαρ

Anonymous said...

Θυμήθηκα αυτό το τραγούδι και το άκουγα συνέχεια. στο μυαλό μου συνέχεια. συνέχεια.

http://www.youtube.com/watch?v=pGlk3v7Ez78

If there's a place I want to go
Then I'll be there with you
'Cos in my dreams the things
I'm wishing for
Keep coming true

........

Don't try to say to me
That this was never meant to be
'Cos the days are long where I come from
The next few days I'm free

ό,τιναναι
Αμφίς

the writer said...

Εγώ το πιο συναρπαστικό πράγμα που έκανα ήταν να γράψω στο fb ότι έχω γιορτή επειδή δεν έχω αναφέρει ότι το δεύτερο όνομα μου είναι Μαρία, αλλά το έσβησα γιατί λέω "Εγώ είμαι κιουρία, δεν θα γράψω ένα status για να μαζέψω 500000000000000 likes σαν κάτι άλλες"

DonnaBella said...

perpathsa me ta podia sthn yperoxa adeia athina, apo gkyzh, kolwnaki, monasthraki. doulepsa gia ena diwro me to laptop sto kouti (teleio pagwto triantafyllo). meta phga cinema sto thiseio, monh mou, giati etsi goustara. k ekei pou kathomouna parathrwntas ton kosmo pou empaine, agnwsth metaxy agnwstwn, vlepw thn koumpara tou prwhn kalou mou. o opoios prosfata mou ekan eth foverh dhlwsh, "o kyklos mou tha se perivallei gia xronia" - pffff! k antistekomai ston peirasmo na exafanosyw xwris na dw thn tainia, h na parw thl kapoion na me swsei apo th ntroph ths monaxikothtas. kai thn xairetw, vlepw thn tainia, eispratttw sto dialeima to anapofeukto "tha hthela toso poly na vlepomaste" k sto telos feugw trexontas. aaaaargh!
k fysika exw lyssaxei sth skepsh oti autos tha leei, ti katalave pou xwrisame, monh ths gyrna h kahmenh k peftei panw stous filous mou, alla h xara tou oti exakolouthw na kanw auto pou thelw, otan to thelw, opws to thelw, k skasila mou gia tis entypwseis twn allwn - anektimhto!

Ελεύθερη Εντώς said...

Το δεκαπενταύγουστο, και μετά το καθιερωμένο στιφαδο-τσιμπούσι (καλά, το στιφάδο της μαμάς δεν παίζεται!), πήγαμε για απογευματινή βόλτα για σύκα με παλιούς φίλους από το χωριό (a.k.a. "τα παιδιά του χωριού") και το μπόμπιρα. Με το "Μαμά, κουλάστικα", τον άρπαξε ένας εκ των "παιδιών" και τον ανέβασε στους ώμους. Και ένιωσα αυτή τη σιγουριά ότι, όσα χρόνια και άν πέρασαν, κανένας μας δεν έχει ξεχάσει ... και είμαστε ακόμα λίγο παιδιά!

Provato said...

athinovio πολύ ενδιαφέρον ότι εντόπισες ενοχές, πολύ ενδιαφέρον χμφ χμφ χμφ. Ναι να πάνε να γαμηθούν οι ενοχές δεν το συζητώ, αλλά όχι όλες, όχι όλες... κάποιες από αυτές μας προστατεύουν από κακοτοπιές μελλοντικές.... σε φιλώ πολύ

kstinion ναι πέρασα και περνάω πολύ όμορφα, έχω μπει σε μία μεγάλη προσπάθεια από το ΖΕΙΝ να περάσω στο ΕΥ ΖΕΙΝ και είμαι αισιόδοξος πως θα τα καταφέρω. Και θυμίσου, τα λάθη είναι απλώς λάθη, τίποτε περισσότερο, ας κάνουμε και κανένα τέτοιο βρε αδελφέ! xxxxxx

Lina ο χρόνος θα δείξει αν πέρασες καλά, αλλά και να μην πέρασες δεν έγινε τίποτε μωρέ, η ζωή έχει και τις λιγότερο "άξιες" μέρες της... χαχαχαχα ναι αυτός είναι που με είπε φαγανό, μα που τα θυμάσαι σκατόπαιδο xxxxxx

Tanila το ψάρι ελπίζω να σου κάνει μήνυση και να σου πάρει τα σώβρακα αποζημίωση xxxx

Περσέα μου, χρόνια πολλά και καλά και σε σένα, ωραία τα χνιαρ χνιαρ με μαργαρίτες πάντα τέτοια εύχομαι

Provato said...

Αμφίς, αχ ρε γαμώτο.... εγώ να δεις ότι να ναι πάντως: http://youtu.be/QNNhRadymuk xxxxx

αγαπημένο μου πιτσιφρίκι, χρόνια σου πολλά και καλά, να είσαι πάντα χαρούμενη, παραγωγική, ουσιαστικά παραγωγική, με γαλήνη και ισσοροπία μωρό μουουουουοουοουοου :-)

Donnabella Μου αγαπημένη, να, είδες που την εδιάβηκες και αυτήν την πόρτα (του να σε δει η κουμπάρα μόνη) και όλα πήγαν καλά; Ου αν ξέραμε πόσες πόρτες μπορούμε να διαβούμε θα νιώθαμε τόσο καλλίτερα με τον εαυτό μας. Σε φιλώ πολύ πολύ πολύ πολύ αζ όλγουεηζ

Ελεύθερη πολιορκημένη αχ αχ, σνιφ συγκινήθηκα... πάντα τέτοια ρε συ! :-)

Χρόνια Πολλά σε όλους! xxx

Hfaistiwnas said...

Πως σε πετυχαίνω να απαντάς στα σχόλια ε;;; χεχεχε Το κάρμα μου!!!
Εγώ βλέπω όμορφα πράγματα μέσα σε αυτά τα 15! Και μ'αρέσει! Ελπίζω όλα καλά να πηγαίνουν και να βγει σε καλό!!!

Provato said...

είδες που είμαστε και οι δύο τυχεροί; σε ευχαριστώ πολύ ηφαιστίωνα, :-)

Anonymous said...

μ' έκανες να κλάψω. από νεύρα σε αρκετό βαθμό. και να πεις ότι καταλαβαίνω; σαν τον ερημίτη που περνάει πολύ χρόνο έρημος. σαν τον μοναχό που μένει σε κοινόβιο. μια σειρά από κατά συρροήν παραδοξότητες. σαν ηλιοθεραπεία με total sun block. μόνο οι παρομοιώσεις περιγράφουν.
και του χρόνου!
Αμφίς.

Provato said...

αχ ρε γαμώτο.

αχ

θυμίσου το εξής. τα δύσκολα σκοτεινά φαράγγια, που θα μας οδηγήσουν στις φωτεινές κοιλάδες, τα περνάμε. Και αντέχουμε να τα περάσουμε. το λάθος είναι να προσπαθήσουμε να τα "γλυτώσουμε" κόβοντας δρόμο.

Ξέρεις... τώρα που είμαστε πια όλοι μπαμπάδες του εαυτού μας, είναι μεγάλη η δύναμή μας - και μπορούμε να περάσουμε μέσα και από τα πιο τρομακτικά σκοτεινά φαράγγια.

Anonymous said...

δύσκολα σκοτεινά φαράγγια που οδηγούν σε φωτεινές κοιλάδες; ούτε φυλλάδιο μαρτύρων του Ιεχωβά. ούτε καν Κοέλιο. εγώ φταίω που διαβάζω τα κείμενά σου και μετά αναπαράγω και αυτά που μου αρέσουν.

;-))))
Αμφίς

Provato said...

με παρασύρεις στον βούρκο των παρομοιώσεων και μετά με πετάς σαν στιμμένο λεμόνι.

ας είναι

:-)))))

xxxxx

Anonymous said...

αν και το "μπαμπάδες του εαυτού μας" είναι πολύ καλό.
;-)
χχχχχ
Αμφίς

Provato said...

σκορπίζω τα μαργαριτάρια μου στους χοίρους.... αχ βαχ, λυγμ λυγμ σνιφ

Anonymous said...

μα πόσα έχεις πια*; ακόμη δεν έσωσαν; πόθεν έσχες; οέο;
Αμφίς

*για όσους δεν κατάλαβαν. απίστευτος έπαινος και κούδος μαζί.

UrbanTulip said...

Πολύ παράξενη η ενέργεια του Δεκαπενταύγουστου - έχεις δίκιο.
Μου φαίνεται ότι μπήκες σε μια φάση συνειδητοποίησης για ορισμένα πράματα. Ή έστω αποδοχής αυτών που ήδη ένιωθες!

dimitris.be said...

Παραμονή βραδυ του Δεκαπενταύγουστου καθισμένοι στο τραπέζι σε φιλικό σπίτι, πoλύ στενή φίλη μου έγκυος τερράρων μηνών που συγκαταλεγόταν μεταξύ των συνδαιτημόνων, απέβαλε μπροστά σε όλους μας και την τρέχαμε στα νοσοκομεία... παρόλο που δεν θάθελα να καταγραφεί δυστυχώς συνέβη...:-(

Sorry provatako.

Provato said...

Αμφίς το μόνο που θα σωθεί κάποτε, που δεν το πιστεύω, είναι η διάθεσή μου να τα σκορπίζω.... ζετέμ ρε τρελέ

Urban είσαι ο δικός μου αγαπημένος προσωπικός διαδικτυακός ψυχαναλυτής :-))

Δημήτρη μου, καθόλου σόρυ, πολύ τιμητικό που μοιράστηκες κάτι που σε βάρυνε και σε στεναχώρησε μαζί μας, οι προσευχές μου είναι με την φίλη σου, να της πεις ότι θα της δωθεί αυτό που θέλει, σύντομα. Σε φιλώ πολύ πολύ

σε εμπιστευόμαστε! said...

"μπαμπάδες του εαυτού μας"... νομίζω κάτι λείπει από την καρδιά σου. ίσως ο πατέρας σου, η αντίληψη γιά την δική σου πατρική δύναμη, η ανάγκη να βάλεις κάποιον κάτω από τις φτερούγες σου και δεν ξέρεις αν το αξίζει, ενοχές γιά ολιγωρίες με την πατρική φιγούρα....
κάτι σχετικό με ότι σε δημιούργησε την κατάθλιψη του τελευταίου καιρού.
ψάξτο, με ανατροπές, με διαψεύσεις, με αμφισβητήσεις όσων σε ηρεμούν, μην ..κόβεις δρόμο - χτύπα το στην ρίζα, άγρια, αποφασιστικά
όλοι μας ξέρουμε ότι είσαι άξιος και ικανός συζητητής, θα είσαι αποτελεσματικός και με τον ευατό σου!

Theorema said...

Εγώ αυτό τον Αύγουστο άλλαξα οριστικά χώρα.

~ Fotini Theoharidi ~ said...

Καλησπέρα προβατάκι!
Εγώ αυτό το Δεκαπενταύγουστο, διέγραψα τον λογαριασμό μου στο facebook, που ομολογουμένως το προηγούμενο διάστημα είχα κολλήσει πολύ!
Ένοιωσα πολύ καλά για την απόφαση μου αυτή...και απελευθερώθηκα!

KitsosMitsos said...

Και εις άλλα με υγεία!

Zinala said...

το 15ο πράγμα, ε;...
το οτι άρχισα να ασχολούμαι και πάλι με το blogging! μιας και το ειχα παρατησει... καλη συνέχεια πρόβατε!

Provato said...

stefane σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, θα σε διαβάζω όσο πιο συχνά μπορώ πολλά φιλιά και καλή επιτυχία :-)

σε εμπιστευόμαστε, να είσαι καλά για το σχόλιό σου, μου έδωσε μεγάλη ανάταση όταν το διάβασα, λίγο μετά που το ανέβασες, σου χρωστώ μεγάλη χάρη να ξέρεις!

Theorema άμα σου πω ότι σε ζηλεύω τι θα πεις! Καλή επιτυχία εύχομαι, όλα τα καλά να έχεις, τύχη, τύχη τύχη και ευκαιρίες!

Provato said...

Καρπαθάκι πολύ χαίρομαι που πήρες μία γόνιμη απόφαση! Πάντα τέτοια! πολλά φιλιά, ζήτω οι απελευθερώσεις!

Kitso τι ωραία φωτό ρε συ! Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου!

Fallen Angel καλή επάνοδο, σε ευχαριστώ πολύ! :-)