Friday, June 02, 2006

deathdinner




δεν συμφωνώ καθόλου με την στρατηγική τους αλλά αυτές οι τρεις διαφημίσεις έχουν φοβερή εικαστική ιδέα. ειδικά αυτή με την Pizza

8 comments:

amvro said...

καλημέρα προβατίνο μου.

εμένα μου αρέσει εδώ μια διαφήμιση που έχει δυο μικροσκοπικές φέτες ψωμί και στη μέση ένα τεράστιο κομμάτι μπέικον. νομίοζω ότι διαφημίζει.....μπέικον

Provato said...

άντε βρε τρελέ! μπεεεε

:-))

Καλημέρα!

Katerina said...

Bonjour!
Παναγία μου! Και με έπιασε το ενσταντανε με το πρωινό στο χέρι!! Πουρ λε νομ ντε ντιου!
Αλλά είναι πολύ καλή ιδέα.
φιλί!

kukuzelis said...

Η έμφαση πάντως πρέπει να πέσει στο obsession. Αυτό κάνει lethal τα πράγματα. Κάθε είδους πράγματα. Να μη σου πω ότι μια φορά το μήνα δεν αποκλείεται να κάνει και καλό.

bbchris said...

Αυτές οι διαφημίσεις πάντα μου δημιουργούν μία απέχθεια. Μου δείχνουν ένα κακό για να μου πουλήσουν ένα άλλο κακό. Το οποίο δεύτερο κακό δεν είναι σίγουρο ότι είναι ανατρέψιμο... ;)

Μαρκησία του Ο. said...

Μου φαίνονται πολύ τραβηγμένες αυτές οι διαφημίσεις....μπεεεεε...

σε όλα χρειάζεται μέτρο, δεν είναι ανάγκη να δεις τον Χάρο φαντάρο για να κόψεις τα υπερβολικά λιπαρά!
σιγά μην τρομάξω από 2 αυγά μάτια!

μπεεεεεεε!

Katerina said...

Παιδιά μου, τι τα θέτε, δαιμονοποίηση αμερικανικού τύπου! Δεν τους εισέρχεται στην γκλάβα αλλιώς το νόημα...

Provato said...

γενικά συμφωνώ με τους προσχολιάσαντες - η τακτική ¨πάρε ένα φέρετρο στη μούρη για να μάθεις να τρως ή να μην καπνίζεις ή να μην πίνεις" μου φαίνεται λίγο παρωχημένη... αλλά δεν μπορείται να μην παραδεχτείτε ότι το τυρί που έχει τραβηχτεί από την Pizza σε σχήμα χάρου είναι λάικ τόταλι όσομ!

όσο για το Obssesion - άμα ρε συ Kuk είναι μία φορά το μήνα, δεν είναι Obssesion είναι ιδιαίτερο μάθημα...

μπεεε μπεε μπε