Thursday, June 22, 2006

Grand Prix Outdoor Cannes

Αυτή η σειρά 3 αφισών για την Tate Gallery στο Λονδίνο πήρε το μεγάλο βραβείο στο φεστιβάλ διαφήμισης στις Κάννες στην κατηγορία Outdoor. Η Fallon London τις έκανε, μία εταιρία που έχει περάσει καλύτερες μέρες αλλά πότε πότε θυμάται τον καλό εαυτό της. \ Είναι εντυπωσιακό ότι βασίζονται όχι σε ιδέα εικόνας αλλά στο κείμενο - κάτι που είναι taboo αν σκεφτείς πόση ώρα είμαστε διατεθειμένοι να σπαταλήσουμε διαβάζοντας μία διαφήμιση όταν είμαστε στο δρόμο. Το copy πάντως είναι αριστοτεχνικό. Αναφέρεται στο πως η τέχνη έχει τελικά θέση και μάλιστα σημαντική στα της καθημερινότητάς μας. Κάνε κλικ να το διαβάσεις. Έστω το ένα από τα τρία. ΖΗΛΕΥΩΖΗΛΕΥΩΖΗΛΕΥΩΖΗΛΕΥΩΖΗΛΕΩΦΑΚΦΑΚΦΑΚΦΑΚΦΑΚΦΑΚΖΗΛΕΥΩ!



4 comments:

Xilaren said...

cool!

(xa8ika gia 10 meres, twra 8a se pe8anw sta ili8ia comments!!!)

Provato said...

ηλίθια τα comments σου;;;; δεν έχω πολυτιμότερο!!! μπεεεεε!

Anonymous said...

(thee mou, poso tha ithela na vlepame mazi ta Lions live (opws Oscars) apo kanape me popcorn)
Simfwnw apolita mazi sou kai se auto. Einai staurovelonia to keimeno... gia na didasketai sta apantaxou copyshops.
DDespoinaB

Provato said...

χμχμχμχμχμ... ωραία ιδέα despoina! Να μαζευόμαστε και να βλέπουμε shots μαζί ή short lists από βραβεία... θα αλλάζουμε συκώτι με ατάκες του τύπου "αν τολμούσα να το πάω αυτό σε c.d. θα με έβαζε να κάνω αυτοκόλητα προσφορά μέχρι το 2009!!"

ΦΙΛΙ ΜΕΓΑΑΑΑΑΛΟ!!

μπεεεεε