Wednesday, June 21, 2006

Γιατί αγαπώ την Πολωνία



4 comments:

Nemertes said...

Μπόλεκ και Λόλεκ! Τα πρώτα μου κινούμενα σχέδια! Τι μου θύμισες τώρα...

Παράξενος said...

Ήμουν έτοιμος να σχολιάσω ότι τα έβρισκα λίγο μίζερα κι απαισιόδοξα. Αλλά μετά σκέφτηκα το μπλόγκ μου ...

Ιφιμέδεια said...

Αχ βρε τσαχπίνη! Που τις ξετρύπωσες τις υπέροχες φωτο;

Λατρεύω Μπόλεκ και Λόλεκ!

(ζηλεύωζηλεύωζηλεύω που κλες και συ! μπε!)

Provato said...

Νεμέρτη με τσάκισες....εμένα ήταν το εκατοστά μου κινούμενα.... κλαψ λυγμ είμαι μεγάλος πια....

:-))))

παράξενε δεν παίζεσαι!!! ότι πιο ασείο έχω ακούσει σε όλη τη ζωή μου, αυτό το δεκάλεπτο (για να μην ξεχνιόμαστε....). και πλιζ μην ξαναπεις μίζερο το blog σου. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ ΕΣΥ ΕΣΥ ΕΣΥ ΣΟΥ ΣΟΥ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΕΣΥ ΣΟΥ ΣΟΥ!!! χιχιχιχ!

γεια σου γλυκιά μου Ιφιμέδεια! φιλί μεγάλο!!! μπεεεε!