Saturday, October 07, 2006

Γυναίκα

Μία απαίσια γυναίκα κρατάει το πέος μου

χρόνια τώρα

δεν μου το δίνει σχεδόν ποτέ...

σχεδόν ποτέ...

εγώ γνωρίζω όμορφους άντρες

θέλω να κάνω έρωτα μαζί τους

αλλά χωρίς το πέος μου δεν μπορώ όσο κι αν θέλω

δεν έχω πέος

το κρατάει η φρικτή γριά

που με ακολουθεί πάντα και δεν μου δίνει το πέος μου ποτέ

...δώσε μου γυναίκα το πέος μου

δώστο μου δώστο μου δώστο μου δώστο μου δώστο μου δώστο μου

είναι δικό μου δικό μου δικό μου δικό μου δικό μου δικό μου

πως το πήρες πως το έκοψες γιατί δεν το κατάλαβα όταν το έκοψες;

....όχι λέει εκείνη

δεν είναι δικό σου όχι δεν είναι δεν είναι όχι όχι όχι όχι όχι

είναι δικό μου... δικό μου δικό μου...

μουτο έδωσε αυτή η γυναίκα που είναι μέσα σου κλεισμένη

μου το έδωσε αυτή η γυναίκα που είναι μέσα σου κλεισμένη

μου το έδωσε αυτή η γυναίκα που είναι μέσα σου κλεισμένη

... και εγώ βλέπω όμορφους άντρες και θέλω να κάνω έρωτα μαζί τους και δεν μπορώ

γιατί δεν έχω πέος