Saturday, October 07, 2006

Θρησκεία

όταν βγαίνω βόλτες στον δρόμο είναι καρφωμένος στην πλάτη μου ένας μικρός σταυρωμένος

το δεξί του χέρι είναι καρφωμένο στον αριστερή μου ωμοπλάτη

το αριστερό του είναι καρφωμένο στην δεξιά

έχει το πρόσωπο του κολλημένο πάνω στην πλάτη μου

κλαίει κλαίει κλαίει κλαίει κλαίει

τα σάλια από το στόμα του και τα δάκρυα του και οι πηχτές του μύξες τρέχουν πάνω στην πλάτη μου

κυλάνε μέχρι τον κώλο μου

αισθάνομαι αηδία για τον εαυτό μου

άνθρωποι έρχονται να μου μιλήσουν, χαμογελάνε

εγώ δεν μπορώ να τους πω κουβέντα, με πνίγει η αηδία

και μετά φεύγουν νομίζοντας ότι είμαι αηδιασμένος μαζί τους

και δεν μου ξαναμιλάνε ποτέ και λένε και στους άλλους να μην μου ξαναμιλήσουν

σιχαίνομα αυτό το υγρό βάρος πάνω στην πλάτη μου

τον σιχαίνομαι αυτό τον εσταυρωμένο που δεν πεθαίνει