Thursday, December 07, 2006

Ωδή στο μαλάκα

μέχρι σήμερα είχα στα Links μου έναν ανόητο τύπο με το ψευδώνυμο gay super hero.

Αυτός, τυπικό παράδειγμα μίας γενιάς ανθρώπων που οι ιδέες τους περί δημοκρατίας και ισότητας πηγάζουν από τα κλισέ που επαναλαμβάνονται σαν μάντρα στις εκπομπές της Άννας Δρούζα,

είχε ένα blog στο οποίο θεωρούσε ότι προάσπιζε τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων.
Εξ ου λοιπόν και του είχε δώσει τον σεμνό και ταπεινό τίτλο gay rights in greece.


Φυσικά δεν πέρασε ποτέ από το μυαλό του ότι ο αγώνας για την ελευθερία, την ισότητα, την αποδοχή και όλα αυτά που μετράνε στην ζωή δεν γίνεται με μεταφράσεις τις οποίες κάνεις ΑΝΩΝΥΜΑ

αλλά με το να ζεις την ζωή σου ελεύθερα και επώνυμα, δίνοντας έτσι το παράδειγμα και διαμορφώνοντας όσο μπορείς τον κόσμο (έστω και αν είναι μόνο ο "μικρόκόσμος" σου...).

Επιπλέον, ζούσε, ακόμα, με την εικόνα ότι οι άνθρωποι που δουλεύουν στην διαφήμιση εργάζονται σε υπόγεια με βελούδινη πολυτελή επένδυση στο τοίχο, όπου σκέφτονται τρόπους να πουλήσουν καρκίνο και κατάθλιψη στον αθώο κοσμάκη, πίνοντας αίμα μωρών και λαμπραντόρ κουταβιών από πανάκριβες χρυσές κούπες...

και γελώντας διαβολικά.

Θα μου πεις, ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ότι θέλει και θα έχεις και δίκιο!!!

έλα όμως που το μικρό (ακολουθεί μηνύσιμη λέξη, you name it) έκρινε ότι έπρεπε να διατυπώνει τις ανόητες υποκριτικές απόψεις του και στο www.provato.gr και μάλιστα με την αγένια που χαρακτηρίζει κάθε τζάμπα μάγκα...

Επειδή τώρα τελευταία ο βαθμός ανεκτικότητάς μου στον "μαλάκα γύρω μου" έχει μειωθεί σε επικύνδυνο βαθμό, σου τα γράφω όλα αυτά, αγαπημένε εστέτ, καλλιεργημένε, ουσιαστικά δημοκράτη και υπέρμαχε της ελευθερίας αναγνώστη του www.provato.gr γιατί...

γιατί καλό είναι να ξέχωρίζουμε καμία φορά την ήρα από το στάρι. και για να ξέρεις που στέκεσαι μαζί μου.

11 comments:

Anonymous said...

Kalimera!
Pes ta kamari mou! Na'kseres poses efarmoges exei olo to keimeno sou opos einai!
Oso gia to vathmo anektikotitas "sto malaka gyro mou", apo kapou prepei na ton roufane giati kai o dikos mou exei piasei monopsifia noumera kai oxi poly makrya apo to miden!

Anonymous said...

Όχι, ρε γαμώτο - κι εσύ, Βρούτε; Πρόσεξέ το, αν είναι ακόμα καιρός, γιατί όταν μειώνεται ο βαθμός ανεκτικότητας στο μαλάκα γύρω μας πολύ συχνά φταίει ότι μειώνεται ο βαθμός ανεκτικότητας στο μαλάκα μέσα μας. (Ασκ Μανιφέστο). Αν είναι έτσι, να επανορθώσεις. Το χιούμορ σπανίζει - μην το χάνεις έτσι στην ψύχρα. Κι εκεί που ξεχωρίζεις την ήρα από το στάρι, πρόσεξε μην κάψεις και τα χλωρά μαζί με τα ξερά. Όλοι σ'ένα λιβάδι βόσκουμε - ας υπάρχει και κανένα γαϊδουράγκαθο. Αν είναι κάτι βαρετό, είναι το γκαζόν.
(Και τώρα, σου είναι τόσο αδιανόητο ότι η διαφήμιση δεν είναι παράρτημα του ΕΚΠΟΙΖΩ;)

Provato said...

καταρχήν μιλάμε για άλλα πράγματα ανώνυμε. δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να αντιμετωπίσω με χιούμορ έναν εκνευριστικό υποκριτή που νομίΖει ότι λειτουργεί υπέρ της δημοκρατίας, ούτε γιατί πρέπει να δέχομαι ότι είναι αγενής και βαρετός.

τώρα τα άλλα που λες επί της αρχής είναι πολύ σωστά αλλά κατά περίπτωση, ειδικά όταν αντιμετωπίζεις κάποιον τόσο κουραστικό και ενοχλητικό, χρειάζεται να τα ξεχνάμε πότε πότε...


α για να σου πω και κάτι πρακτικό - ο συγκεκριμένος ογκόλιθος το τελευταίο πράγμα που έχει είναι χιούμορ για τον εαυτό του. Αυτό ΑΜΕΣΩΣ του στερεί το δικαίωμα να κάνει χιούμορ με κάποιον άλλον.
αυτά -

Anonymous said...

Πάνω απ'όλα μη μου στεναχωριέσαι μαναράκο μου, διατήρησε και το χιούμορ και την ψυχραιμία σου
Υ.Γ: Αν μπορώ να σε χαλαρώσω με κάποιον τρόπο just name it... :-)

Anonymous said...

Οκ ήταν "φάουλ" τα σχόλια του "ήρωα" σε προηγούμενο ποστ σου. Και φαντάζομαι αρκετά ενοχλητικά. Φαντάζομαι όμως ότι συμφωνείς ότι το χιούμορ είναι αρκετά πιο ισχυρό (και αποτελεσματικό) από το κούνημα του δακτύλου (τίνος άραγε;), έστω κι αν έχεις δίκιο. So, μην χάνεις το χιούμορ σου, και, να προσέχεις αυτή την αιωρούμενη Μανιφεστίτιδα που κυκλοφορεί τον τελευταίο καιρό στα μπλογκς. Μην επιρεάζεσαι καφτώ αγώρη!!!

Provato said...

blueprints σταμάτα να με βάζεις ιδέες και είμαι και στο γραφέιο!!!! μπεεε

καφταί αναγνόστη!!! έχεις δίκιο ότι το χιούμορ είναι ότι bestest υπάρχει αλλά στην προκειμένη περίπτωση προσπαθώ να διαφυλάξω την ικανότητά μου και το δικαίωμά μου (κυρίως) να κάνω χιούμορ και να έχω ελαφρότητα από ένα παπάρι!

αυτά - μην ανησυχείς για μένα και το χιούμορ μου! είναι πολύ καυτό και μπόλικο για να χαθεί τόσο εύκολα! (αλήθεια, γιατί άνώνυμος;... είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχω καταλάβει ποιος είσαι...)

Anonymous said...

Ποιόθ; Ποιόθ;
Καλά κάνω και δεν εχω γνωριμίες με διαφημιστές, τουλάχιστον μέχρι τώρα;
Αλλά μόνο με χασάπηδες, μανάβηδες, κηπουρούς, κ.λ.π.

Anonymous said...

:-)
Καλά γιατί εγώ που είμαι;
Αλλά είσαι πολύ πρώστιχω μοιαλό αδελφάκι μου, πωπω!!!

Anonymous said...

(δεν ξέρω τι έχεις καταλάβει, αλλά δεν είμαστε οι ίδιοι ανώνυμοι, αν και ψιλοσυμφωνούμε, απ'ό,τι διαβάζω. Εγώ πάντως είμαι ο Ανώνυμος ο Πρώτος)

Το πολυκουράζω, αλλά για την ιστορία (της μπλογκμπούλετ, τέλος πάντων):

- ο μόνος τρόπος να διαφυλάξεις το χιούμορ και την ελαφρότητα (από ένα παπάρι ή μη, αδιάφορο) είναι να κάνεις χιούμορ και ν'απαντάς μ'ελαφρότητα. Λέω εγώ τώρα... Διαφορετικά διαφυλάτ(Χ2)εις άλλα πράματα (ένα θιγμένο εγωισμό ,ας πούμε, πράματα βαριά κι ασήκωτα)

- ταυτολογείς: το ερώτημα δεν είναι γιατί να αντιμετωπίσεις με χιούμορ έναν υποκριτή, αλλά γιατί τον λες υποκριτή ιν δε φερστ πλέις. Μπορεί να ξέρεις κάτι παραπάνω, αλλά από τα ποστ και το μπλογκ του δεν προκύπτει (εκνευριστικός και βαρετός, μπορεί, αλλά αυτό είναι αλλού παπά ευαγγέλιο)

- μάλλον έχω χάσει κάποιο ηρωικό ποστ . Αλλά και πάλι, ό,τι κι αν έγραψε, βούρκωσα που διέκρινα σ'ένα ακομπλεξάριστο μπλογκ συμπτώματα μανιφεστίτιδας - περιχαρακώσεις, ευθιξίες και πληγωμένοι εγωισμοί, ξου κακά. Μέιμπι ιτ γουοζ ε μομένταρι λαπς οβ ρίζον. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Τέσπα.

Provato said...

Ανώνυμε πρώτε!

αυτό το "ο μόνος τρόπος" με τσάκισε... πραγματικά. Μήπως άραγε να σου θυμίζω ότι με άλλον τρόπο λειτουργεί ο χ άνθρωπος και με άλλο τρόπο ο ψ;

το γιατί θεωρώ υποκριτή κάποιον γιατί πρέπει να το εξηγήσω; Εδώ δεν συζητάμε για το αν τα συναισθήματα μου είναι δίκαι η άδικα - συζητάμε το ότι υπάρχουν. Απλά...

τα υπόλοιπα δεν τα πολυκαταλαβαίνω να σε πω την αλήθεια αλλά όχι ότι με ενοχλεί κιόλας.

Γενικά παραασχολήθηκα... Neeeeext! πολλά μπεεε φιλιά!

Anonymous said...

Ααααχ καλό μου προβατάκι,
προσπαθώ να καταλάβω αν με την απάντησή σου αδικείς εσένα ή εμένα. Δεν ασχολούμαι τώρα με το θέμα του ήρωα - νεεεξτ, είπαμε. Αλλά τουλάχιστον να διαβάζουμε και να γράφουμε σωστά, για να συνεννοούμαστε:

- θα έπρεπε να το εξηγήσεις, γιατί το υποκριτής δεν είναι συναίσθημα, είναι ιδιότητα που αποδίδεις σε κάποιον, και μάλιστα δημόσια. Κι εγώ που το διαβάζω πρέπει να μπορώ να το κρίνω. ΆΛλο να πεις "με αηδιάζει ο τάδε" (που κι αυτό όταν λέγεται δημόσια θέλει μια εξήγηση, αλλά τεσπα ) κι άλλο "ο τάδε είναι ψεύτης". [εκτός αν εννοούσες ότι είναι υποκριτής μόνο και μόνο επειδή έχει ανώνυμο γκέι μπλογκ - είναι μια εξήγηση, που την κρίνει ο καθένας]

- άδικα τσακίστηκες. Δεν έχει σχέση με το πώς λειτουργεί ο χ και ψ άνθρωπος σε μια δεδομένη κατάσταση - προφανώς διαφορετικά. Αλλά εδώ ήταν απλά μια ταυτολογική φράση: "ο μόνος τρόπος να διατηρήσεις το χιούμορ σου είναι να το διατηρήσεις". Το αντίθετο θα ήταν παράδοξο.

Δε βαριέ. Ολοκλήρωσα. Κι επειδή είναι ετεροχρονισμένο το ποστ, συγχαρητήρια για την προαγωγή. Πάντα τέτοια.