Tuesday, December 19, 2006

Ανοιχτή επιστολή στην Καίτη Γαρμπή


Καιτούλα ήθελα καιρό να σου γράψω αυτό το γράμμα.

Μαθαίνω αλλά και διαπιστώνω από την παρουσία σου τα τελευταία χρόνια στο ΜΜΕ ότι σαν να έχει αρχίσει να σε πικραίνει το γεγονός ότι δεν είσαι πια (εδώ και μερικές σαιζόν) νούμερο ένα όνομα στον χώρο του μπουζουκσίδικου.

Καιτούλα.

άκουσε να δεις γλύκα.

Καταλαβαίνω ότι είναι πολύ βαρύ πράγμα να μην μπορείς πια να υπερηφανευτείς ότι όλος ο κόσμος τραγουδά με ένα στόμα μία φωνή το τελευταίο σου τραγούδι, όπως είχε γίνει με τόσα και τόσα τραγούδια σου, κάποια από τα οποία σχεδόν έχουν μείνει ψιλοκλασικά στο ελληνικό λαϊκό τραγούδι.

Ναι, είναι δύσκολο να έχεις γίνει, από πρώτο πρώτο πρώτο όνομα, παρτνέρ του Αντύπα.


ναι δεν είναι και τόσο ελαφρύ να πρέπει να σηκώσεις το γεγονός ότι οι τελευταίοι σου δίσκοι πουλάνε (σε cd) ένα μικρό ποσοστό του τι πουλούσαν οι πιο μέτριοι από τους επιτυχημένους σου...

Αλλά να σου πω κάτι μωρέ Καιτούλα;

Είσαι έξυπνη γυναίκα και φαντάζομαι ότι ξέρεις περισσότερο από εμένα ότι η φωνή σου δεν είναι αυτό που θα λέγαμε φωνάρα. Επίσης γενικά δεν μπορείς να πεις ότι είσαι κάτι πραγματικά εξαιρετικό σαν γυναίκα ή σαν τραγουδίστρια. Δεν είσαι κακιά - αλλά δεν είσαι ούτε η Χαρούλα, ούτε η Lisa Minelli.

Και όμως, παρόλα αυτά τα κατάφερες να είσαι για σχεδόν μία δεκαετία η πιο διάσημη ελληνίδα τραγουδίστρια. και όχι μόνο αυτό, αλλά μερικά τραγούδια σου έχουν γράψει για πάντα στις καρδιές μας (το "θα μελαγχολήσω" ας πούμε ή το "χαμένα")... άρα και εσύ έχεις γράψει για πάντα στις καρδιές μας.

Δεν νομίζεις λοιπόν ότι θα έπρεπε, με δεδομένο το ταλέντο και τις ικανοτητές σου, να είσαι σούπερ εξαιρετικά ευγνώμων που το 15λεπτο διασημότητας που σου αναλογεί έφτασε να διαρκέσει σχεδόν μία ολόκληρη βδομάδα;

Σόρυ αλλά όπως το βλέπω εγώ, θα ένοιωθα σούπερ ευλογημένος από τον Θεό αν είχα με την μετριότητα που με διακρίνει έστω και την μισή από την επιτυχία σου...

Τι θα έλεγες λοιπόν γλύκα μου Καιτούλα να το έβλεπες και εσύ λίγο έτσι. Μην κολάς στην "σχετική αποτυχία" που έχεις τώρα. Κόλλα στην συγκλονιστική επιτυχία που είχες για τόσο πολύ χρονικό διάστημα και κάνε το σταυρό σου.

Όπως θα έλεγε και η Λώρα μου, "μην σκέφτεσαι συνεχώς το που θέλεις να πας... σκέψου το από που έρχεσαι και πες δόξα τω Θεώ!".

Ναι, γλυκιά μου; για να μην μου πικραίνεσαι το λέω.

(αςταδγιάλα με πιάσαν τα ζουμιά ρε πούστη πάλι... κλαψ λυγμ σομπ σομπ σνιφ σνιφ ρε πούστη μου... και είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην κλάψω...)

18 comments:

Anonymous said...

Κα(υ)λημέρα,
ακόμη τρέχουν τα δάκρυα βροχή. Είναι πολύ συγκινητικά τα όσα γράφεις...
ΥΓ. στη φωτό δεν μοιάζει με τίποτα με την Καιτούλα που όλοι γνωρίσαμε, μάθαμε κι αγαπήσαμε.

Provato said...

άσε άσε.. και εγώ από χτες τώρα έχω συνέλθει από τους λυγμούς... τι να πω πια... σομπ σομπ...

όσο για την φωτό, όντως δεν μοιάζει, αλλά όχι ότι δεν είναι όμορφη και έτσι... μπεεεεε καλημπέεεεερα!! :-))

Anonymous said...

Τα λόγια σου με πλήγωσαν, οι αιχμές σου με μάτωσαν. Με έκανες να κλάψω. Σε πληροφορώ ότι το ομώνυμο τραγούδι του άλμπουμ μου "Πως αλλάζει ο καιρός" έχει γίνει μεγάλη ραδιοφωνική επιτυχία ενώ ετοιμάζω το βιντεο κλιπ του δεύτερου σινγκλ με τίτλο Αυτή.
Είμαι ανανεωμένη και επιστρέφω δυναμικά για την κορυφή, είμαι η Καιτούλα που όλοι αγάπησαν και πολύ σύντομα θα είμαι πάλι πρώτη!

Anonymous said...

Ακου τωρα, νταλκα!
Προτεινω να βαλεις τα πραγματα στην θεση τους & για αλλες δοξες του παρελθοντος!
Προτεινω Εφη Σαρρη, Ζιγκ Ζαγκ & Δακη. Σαββιδακη, Λιβιερατο & λατρεμενη Αγγελικη Ζηκα του αγαπημενου μου χιτ "Δεν ειμαστε δυο, ειμαστε ενα"!

Anonymous said...

Είμαι ο άντρας της Καιτούλας ο Διονύσης και σε πληροφορώ χαζοπρόβατο πως και εκείνη και εγώ ασχολούμαστε τελευταία με τα παιδιά μας και γι' αυτό έχει μείνει η καριέρα μας λίγο πίσω. ΤΟ 2007 όμως θα ξαναγίνουμε και οι δύο πρώτα ονόματα γιατί βρήκαμε μιά Βουλγάρα και μιά Πολωνέζα για τα παιδιά και θά αντεπιτεθούμε. Αντε και καλή βοσκή μέχρι το Πάσχα που θα σε σουβλίσουμε στο εξοχικό μας στην Παλαιά Επίδαυρο.

Anonymous said...

Kale afti sti photo einai st'alitheia i Kaitoula i Garmpi?????
Pote????

Provato said...

μακάρι καιτούλα μου μακάρι να γίνεις παγκοσμίως διάσημη!!! ... και εγώ πρώτος θα κάνω κουμάντο και θα φέρω το μέσα μέρος του μπουτιού μου να το υπογράψεις!!! (αφήνω ασχολίαστο το ότι εσύ μία Θεά ήρθες στο www.provato.gr και άφησες σχόλιο... καλά λένε ότι είσαι πραγματικά καλό παιδί...)


billzouk Πιστεύω ότι είμαστε δίδυμα αδέλφια!!! το "δεν είμαστε δγιό είμαστε ένα" είναι το αγαπημένο μου τραγούδι όλων των εποχών. Θυμάμαι ακόμα το υπέροχο video clip που έχει σημαδέψει την ζωή μου για πάντα. respect!!!! love ya!!!

Παναγία μου σήμερα φοβερό name dropping σήμερα το www.provato.gr. Μέχρι και ο Διονύσης Σχοινάς άφησε σχόλιο... πως όμως κατάφερενα κλέψει το όνομα του Άρη μας; ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΕΜΕΝΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΣΥΟΒΛΙΣΕΙΣ, ΦΡΙΚΑΡΩ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΓΙΟΡΤΙΝΕΣ ΜΕΡΕΣ!!! ΜΠΕΕΕΕ! xxxxx χιχιχι χοχοχο χεχεχε!!!

Faidra νομίζω ότι αυτή η φωτό είναι από την εποχή που είχε βγάλει το μισοσουξέ (που μου άρεσε πολύ όμως...) "τι θέλουνε τα μάτια σου, τα μάτια σου από μένα". πρέπει να είναι περίπου 5 χρόνια πρίν ίσως και 6. Μπεεεε :-)))

Anonymous said...

A pa pa...
Pes matia mou kai kati allo, afto to "den eimaste dgio, eimaste ena" pou ego den to ksero, einai synomotaksias "an pas me alli tha sou spaso to kefali"?

PS: Ontos poly celebrity simera sto provatospito!!! Pali kala giati sti douleia YPNOS!!!!

Provato said...

faidra είναι σαν να συγκρίνεις τον Bethoven με τον Καρβέλα. Το "δεν είμαστε δγιό είμαστε ένα, δεν υπάρχει εγώ αλλά εμείς" είναι κάτι το μοναδικό το τέλειο το υπέροχο.

Το άλλο είναι μία απλή τριτάτζα!!! έλεος πια να διακρίνουμε εδώ μέσα τις πραγματικές στιγμές κουλτούρας που όλα τα έχουμε ισωπεδώσει δεν το δέχομαι αυτό το πράγμα...

Anonymous said...

Mi mou thymoneis kalo provataki!!
Yposxomai na meletiso sklira kai na epaneltho!!!
Entakseiiiii?????

Provato said...

ok, σε συγχωρώ επειδής είναι γιορτές. αλλά άλλη φορά να μην ξαναπροσβάλεις το υπέροχο αυτό τραγούδι "δεν είμαστε δγιο είμαστε ένα".

Μπεεεεε :-))

Anonymous said...

Pote!!
I cross my heart and promise to!!!!

Anonymous said...

Δεν ντρεπεστε που κοροιδευετε το all time classic κομματι? Θα σας δωσω στεγνα.
Ασχετο, τι σε σημαδεψε στο βιντεο κλιπ? Το μοντελο? Γιατι κατα τ' αλλα κατι βαρκες ειχε, ενα λιμανακι, η Αγγελικη ειχε & κατι ωραια κοντινα που μπανιζε τον γκομενο πριν βρεθει στην αγκαλια του, αυτα!

Provato said...

για αυτό ακριβώς με σημάδεψε ανόητε που παντού βλέπεις μία ειρωνία και μία ακύρωση του επιπέδου του συνομιλητή!!! το μεγαλείο της απλότητάς του και της σοβαρότητάς του.!

Katerina said...

Λοιπόν, έχω να καταγγείλω ότι ξέχασες να κάνεις αναφορά στι ρίζες της μεγάλης αυτής αηδού, τότε που έκανε την τριτοκαμπαρετζοχορεύτρια στα σούπερ σόου του εθνικού μας σταρ Φλωρινιώτη. Κατά τα άλλα συμφωνω, η Καίτη πάντα ήταν του μετρίου σε όλα της. Ωσάν μία άλλη Τζένιφερ Λόπεζ, μπορεί το Καιτάκι να ξεκίνησε ως κωλοκουνήστρα εεεεε, χορεύτρια, αλλά δεν ήξεραν και οι δύο ποτέ τον Ιησού τους από χορό. Σ'ετ ιρονίκ, νον;

Anonymous said...

Ενταξει λοιπον! Το βουλωνω!

Anonymous said...

TO OTI EXEI PESEI H KAITH EINAI GEGONOS...EINAI KAI 20 XRONIA STHN DISKOGRAFIA....OPOS KAI POLLES POY HTAN No1 TO 90....H VISSH ME TETOIA PROOTHISH POY GINETE TI EKANE STO TELEYTAIO ALBUM THS? TI-PO-TA
KAI OMOS THN AKOYS KAI NOMIZEIS OTI AKOYS THN MADONNA...

EGO THN PAO THN KAITOYLA KAI MESA SE OLH THN SAVOYRA POY HPARXEI EINAI SIGOYRA POLI KALITERH...KAI KALO PEDI...

Anonymous said...

TON KAKO SAS TON KAIRO MWRE.....H KAITH EINAI APLA THEA KAI EXEI FWNARA...!!!MIN TIN PIANETE STO STOMA SAS........GKE GKE??