Friday, April 13, 2007

Ασταδγιάλα ρε πούστη μου πάλι. ΑΣΤΑΔΓΙΑΑΑΑΑΛΑΑΑΑΑΑΑ!








Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει πως γίνεται, ενώ η ψυχή μου νυστάζει, το κορμί μου να μην μπορεί να κοιμηθεί πάνω από 6, άντε 6μιση ώρες σερή το πολύ;

χτες κοιμήθηκα 1 και μισή, μετά από μία ατέλειωτη μέρα στην δουλειά, μετά από 1250 μέτρα (γρήγορα...) στο κολυμβητήριο, μετά από μπόλικο διάβασμα (διαβάζω ένα βιβλίο πολύ ενδιαφέροντα...) και παρά το ότι έπεσα πτώμα ...

...7 και 10 το πρωί ήμουν με το μάτι να, με το συμπάθειο - ενώ θα μπορούσα άνετα να κοιμηθώ ακόμη δύο ώρες, κανονικά και με το νόμο.
Το χειρότερο είναι ότι δεν μισοξυπνάω (...που όταν συμβαίνει αυτό υπάρχουν σοβαρές ελπίδες να καταφέρεις να ξανακοιμηθείς...) αλλά ότι ξυπνάω μέσα στην όρεξη και την ενέργεια.
Πως ήταν η Βουγιουκλάκη στα ελληνικά που ξύπναγε μετά από 12ωρο ύπνο κάτω από την ελιά και η φράτζα στο μαλλί ήταν καρατέλεια, η μάσκαρα θεοστρωμένη, το ρουζ σούπερ στρωτό, και το φόρεμα ατσαλάκωτο; ...ένα τέτοια φαντάσου, σε διάθεση άντρα!!!
...οπότε σηκώθηκα κι εγώ και έκανα δουλειές με το σώβρακο στο σπίτι και έβλεπα mad! ..μέχρι να έρθει η ώρα να πάω στη δουλειά! (34 χρονών άντρας... φαντάσου...)
ΣΤΑΔΓΙΑΛΑ ΠΟΥΣΤΗ ΠΟΥΣΤΗ ΠΟΥΣΤΗ νυστάζει η ψυχή μου το καταλαβαίνεις; Νυστάζει!!! θέλω να κοιμηθώ να ξεκουραστώ.
ΑΣΤΑΔΓΙΑΛΑ!

Καλημέρα - λαμπρή μέρα σήμερα.

8 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Με εκανες και νυσταξα!!!

Unknown said...

αχαχούχααα!

και νόμιζα ότι μόνο εγώ είχα την κατάρα! και έλεγα τον εαυτό μου κότα.. αλλά φαίνεται αυτό εξαπλώνεται ομοίως και στα πρόβατα!

να ξενυχτάς το βράδυ, να έχεις πιει, να έχεις ξελυσσάξει κι αντί να ξυπνάς σαν την καλή χαρά κατά τις 2 το μεσημέρι, εκεί στις οκτώ το μάτι γαρίδα! και χωρίς την καρατέλεια φράτζα της Βουγιουκλάκη!

δεν υπάρχει θεός λέμε!

Anonymous said...

Γαμώτο, μήπως κυκλοφορείς σε χάπι αγαπητέ? Που ξυπνάω σαν μαραμένο μαρούλι και σέρνομαι για κανα δίωρο μέχρι να συνέλθω. Και μετά πάω κολυμβητήριο και μόνο μετά τα πρώτα 1.000 αρχίζω να ξυπνάω? 'Εχω όμως να καταθέσω προς υπεράσπισή σου ένα ψήγμα κινεζικής σοφίας: Το σημερινό σου ελάττωμα είναι το αυριανό σου προτέρημα. Άρα σκέψου πόσο πιό πολλές εμπειρίες θα έχεις να γράψεις στα απομνημονεύματά σου - τόσες εκατοντάδες ημέρες επί 2 ώρες παραπάνω ξύπνιος = άπειρες στιγμές κερδισμένες από τον Μορφέα (έστω και με το σώβρακο).
Keep on waking!
Με αγωνιστικά χασμουρητά...

Ιφιμέδεια said...

Μήπως τα ήπιες το προηγούμενο βράδυ;

Anonymous said...

Να 'σαι καλά ρε προβατάκο, τι ποστ ήταν αυτό! Το ασταδγιαλα με στέλνει!!!

Να 'σαι πάντα καλά, φιλιά!

BLUEPRINTS said...

χάλια μας έκανες πάλι, τι να πω... τα ίδια και χειρότερα είμαστε, ρε λες να φταίει το νέρο;

Anonymous said...

na kopseis ton kafe. en anagki min pineis se ka8imerini vasi. works wonders. eixa akrivws to idio provlima kai pleon koimamai 7-8 wres full. enallaktika apefyge tis gymnastikes poly arga to vrady giati se arketous an8rwpous dimiourgoun yperentasi

Provato said...

πρέζα χαίρομαι που σε έκανα και νύσταξες.... τι, μόνο εγώ θα τον τραβάω τον γολγοθά; εεεεε; Μπεεεε; :-))))

isis γάμησέ τα. το έχω ζήσει και αυτό που περιγράφεις και είναι ΦΥ ΡΙ ΚΗ!!! ΦΥΡΙΚΗ σου λέω! μπεεεεεεέλεος! πολλά μπεεεε φιλιά! xxxx

N. δεν το είχα σκεφτεί το κινέζικο σου.... τέλειο! να σου πω, που κολυμπάς αυτά το 1000 μέτρα; για πες... ... :-))

όχι separated at birth sister. δεν είχα πιει καθόλου... τι να πω... μάλλον άγχος ήταν μωρέ. κλαψ λυγμ! xxxxxxx

giorgio κι εσύ να είσαι καλά! χιχιχιχεχεχεχοχοχο! xxxx :-))))

αγαπημένε blueprint τι να πω.... άμα με πειράζει και το νερό, στο λέω το επόμενο Πάσχα θα πάω οικοιοθελώς για σούβλισμα!!! μπεεεεεε xxxx

ethan σε υπερμπεεεεεεευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ξέρεις μάλλον έχεις δίκιο σε αυτά που λες, γιατι το απόγευμα της Πέμπτης ήπια καφέ πολύ αργά κατά τις 8 το βράδυ δηλαδή - λες να είναι αυτό; μπορεί, μπορεί.... μπεεεευχαριστώ και πάλι. :-))