Friday, April 13, 2007

Κι αν είμαι pop αγώρη και καυτώ μην με φοβάσαι!


από τότε που είδα το Say It Right στο Mad, έχω φάει τρελό κόλλημα με την Nelly Furtado. (φωτό επάνω, με τα μούσια)
Όχι ότι το Maneater με άρεσε λιγότερο, αλλά ειδικά αυτό είναι... αυτιά και συχώριο.
ΛΑ ΤΡΕ ΜΕ ΝΟ τραγούδι. Παραγωγή timbaland, ο Φοίβος της Αμερικής, μόνο που διαφέρει από τον δικό μας στο ότι έχει ουσιαστικό ταλέντο...
και το video πολύ μου αρέσει (ότι θα βλέπαμε μουνάρα κάποτε την Nelly, που όταν είχε πρωτοβγει ήταν σαν μην πω τι και ήταν Πάσχα, με το τσεμπέρι, το ταγάρι, και το μάλλινο πλεχτό εμπριμέ με λαχούρι φόρεμα... δεν το πίστευα!!!) - ψάχτο στο youtube.

4 comments:

Aphrodite said...

Δεντοπιστεώδεντοπιστεύωδεντοπιστεύω!!!!

Καλά, μα ούτε συνεννοημένοι νά'μασταν! Και το Say it right και το άλλο το ζούπερρρρ, από το πρώην ταγάρι... (βέβαια μπορείς να βγάλεις τη Νέλλ-ι-η (προφορά Αρούλ-ι-η, ναι, του πολ-ι-ιτικού) από το gypsy τοτάλ ορίγκιναλ look, αλλά δεν μπορείς να βγάλεις το gypsy τοτάλ από τη Νέλλ-ι-η...

Παραμένει η ένρινη φωνή-εφιάλτης της... αχ πώς τηνελέγανε εκείνη τη Μιςς Πίγκυ εξ Αμερικής δασκάλα φωνητικής των ρηάλιτυ, με τη φωνή Tina Turner στο ντους, αχ, θα με μουτζώσω, που άκουγε ένρινους και τάπαιρνε κανονικά κι έκλαιγε ανάμεσα από την ψεύτικη βλεφαρίδα από τα νεύρα της.... Γμτ! Που διαφημίζει ρούχα δια εύσωμαι κι έχει παντρευτεί ένα σχεδόν γυιό της... Τεσπα, εφιάλτης αυτή η φωνή... Αλλά εφι-Αλτης στην απόδοση του κομματιού, ε? Γαμικαιδέρνι!
:)))

Μωρό μου, στη συκιά πώς θα το πούμε, που θα ψωνίζουμε μαζί άντρες και δεν υπάρχει περίπτωση, όλους θα τους βολεύουμε? Θα έχουμε το beats-all μενού, για όλα τα γούστα!

ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!!

gsus said...

Όλα καλά, μια χαρά το γκομενάκι, φέρνει και στη Μάρω Λύτρα, αλλά αυτός ο γαμώτοστανιόμου Timbaland που πάει και χώνεται σαν τη τσουτσού δεν χαλάει ΟΛΟ το βίντεο;
Κοίτα κοίτα μαμά, από εκεί που πουλούσα ναρκωτικά, εσύ ξενόπλενες να θρέψεις 12 παιδιά, κοίτα πόσο διάσημος έγινα που βγαίνω στη τηλεόραση με ωραίες γκόμενες.
Μάνα του η Ελένη Ζαφειρίου.

Anonymous said...

Είτε το πιστεύεις είτε όχι, αυτό είναι το πρώτο τραγούδι που ακούω από την Νέλλυ (ουχί από το μικρό σπίτι στο λιβάδι). Έπαθα ΠΛΑΚΑ.
Όπως πάντα συνεισφέρεις στον πολιτισμό και την κενωνία! Ευχαριστώ!

Provato said...

αφροδίτη μωρό μου έχω αρχίσει και ανησυχώ. μα τέτοια ταύτιση απόψεων; χμ χμ χμ χμ!!! μπεεεε μωρό μου xxxxxx :-)))


gsus σταμάτα να ζηλεύεις τους άλλους μαύρους παραγωγούς μουσικής! ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΙΠΑ! (ο τύπος είναι γαμώ, δεν το συζητώ, την Δευτέρα με τον κηδεμόνα σου...Μπεεεε :-)) )

giorgio μπεεεεε καλέ μου φίλε. χαίρομαι που συμπίπτουν οι γνώμες μας και σου αρέσει το τραγούδι. Μην με ευχαριστείς όμως - δεν υπάρχει λόγος. Μπεεεε φίλε μου! μπεεεε μπεεεεε μπεεεε