Tuesday, May 22, 2007

Τσιγάρο μετά το sex? πλάκα μου κάνεις ρε φιλαράκι;

Εντάξει, δεν το συζητώ...
ο κύριος που δημιούργησε το κλισέ της τάχα μου απόλαυσης του τσιγάρου μετά το τάχα μου sex και καλά τάχα μου...

...είναι πολύ μαλάκας. και είμαι 100% πεπεισμένος ότι είναι άθλιος στο κρεβάτι και δεν ξέρει καθόλου να γαμεί.

Και δεν δέχομαι κουβέντα περί αυτού.

Σόρυ, αλλά εγώ μετά το sex είμαι τόσο μα τόσο μα τόσο μα τόσο μα τόσο μα τόσο ξεψυχισμένος που αν ΔΙ Α Ν Ο Η ΘΩ να καπνίσω θα καταλήξω στην Σπιναλόγκα με μόνιμο πρόβλημα στα πνευμόνια.

...διότι είναι σχεδόν αδύνατον να σου περιγράψω την κατάσταση μου μετά τον οργασμό.



Καταρχήν χρειάζονται 5 με 7 λεπτά για να επανέλθω στην πραγματκότητα. Εννοώ σε ψυχολογικό και πνευματικό επίπεδο. Έχω ένα φούρφουρο που δεν μου επιτρέπει όχι τον αναπτήρα να βρω, ούτε καν να θυμηθώ ποιος είμαι...

Όσο για το σωματικό... από που να αρχίσω... πονάνε οι τετρακέφαλοι μου, οι προσαγωγοί, τα παϊδια μου, τα γοφιά και τα μπράτσα μου... μερικές φορές δε, με έχουν πονέσει και οι κοιλιακοί... (μην ρωτάς γιατί και πως... - φοβάμαι ότι δεν μπορώ να provide λεπτομέρειες...).

που θα πει ότι αντί για τσιγάρο μετά το sex χρειάζομαι: μάνικα με νερό για να πιω... δύο μέρες άδεια από τη δουλειά για να επανέλθει το κορμί στο σχήμα του...

και το κυριότερο... τα χείλια μου ελέυθερα για να φιλάω την αγάπη μου ξανά ξανά ξανά και ξανά και ξανά.

...άκου λέει τσιγάρο μετά το sex ίσον απόλαυση...

blow me ρε μαλάκα!

18 comments:

Provato said...

...να σημειωθεί παρακαλώ στα πρακτικά ότι δεν τα παθαίνω όλα αυτά επειδή είμαι σαπιοκοιλιάς, αλλά επειδή πολύ απλά στο sex δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου.

και αυτό είναι κάτι που μπορεί να επιβεβαιώσει και η Sikia που είναι το πιο απαιτητικό κρεβάτι όλων των εποχών.

αυτά. ...εν τω μεταξύ το ξανάκανα πάλι το Pathetic να αφήσω σχόλιο στον εαυτό μου... fuck ρε πούστη μου, fuck!

γαμώτη μου

Anonymous said...

εξίσου μεγάλη παρεξήγηση με τη σοκολάτα.

"μετά" είναι ένα κι ένα, επαναφορτίζεις κιόλας, τρως λίγο κι από τον άλλο(παγωτό σοκολάτα κατά προτίμηση, η μερέντα μετά από λίγο γίνεται ένα χάλι) κλπ κλπ.

όταν τρώω σοκολάτες, είμαι καλά. έτσι και με δείτε με μια αγκαλιά αλμυρά-πατατάκια, σουβλάκια κλπ- και να μην θέλω τη συνήθη μου (υπερ)δόση σοκολάτας,είναι κακές μέρες...

άσε το κρακεράκι μου κάτω!!!

irrelevant

Lina said...

καλά τα λες, αλλά το παραχεσες λίγο..
αν παίρνεις άδεια κάθε φορά, φαντασου πόσο καιρό έχεις να "αγαπηθείς" =Ρ

να επισημάνω εδώ, ότι το τσιγάρο μετά το σεξ, εκτός των άλλων, τη σπάει και στον σύντροφο που δεν καπνιζει, κι αυτό μπορέι να χει τρομακτικά αποτελέσματα (τι το ανάβεις ρε μλκ;δεν σου πα ότι με πειράζει; αι πάαινε απο δω..)

Anonymous said...

ΠΕΣ ΤΑ ΜΠΕ !!!!!!!!
(αν και δεν μπορώ να πω ότι είμαι παθών ..... ε καλά, λίγο!!)

aniaris said...

Αχ. μακάρι να μην ήθελε κανείς να καπνίσει μετά. Δυστυχώς, αυτό δεν ισχύει. Και το χειρότερο είναι ότι σηκώνονται, φέρνουν τασάκι, ανάβουν ένα (μικρό αν είσαι τυχερός) φως, στρίβουν το τσιγάρο και μέχρι να το καπνίσουν, έχουν σπάσει τα νεύρα σου. Βέβαια, όλα αυτά είναι το θετικό ενδεχόμενο. Το χειρότερο (και πιο σύνηθες) είναι να σε παρατήσουν και να πάνε να καπνίσοπυν σε άλλο δωμάτιο γιατι δεν-κανει-να-κοιμόμαστε-με-καπνό! Εκνευρίστηκα. Μπε.

Anonymous said...

Gia autes tis malakies pou grafeis,
den ntrepesai? aporw...
35 xronwn antras...

x-ray said...

χαχαχα, φαντάσου ενα πρόβατο με τσιγάρο μετά το σεξ! χμμ.. εξίσου ενοχλητικό

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Τσιγάρο μετά το sex; Μόνο ως κινηματογραφική εικόνα "λέει"! Αλλά τι να κάνουν κι αυτοί/ές; την περισσότερη ζωή τους την περνούν με τσιγάρο δίχως sex - ούτε πριν ούτε μετά...
Εσύ στο μεταξύ, δουλειά σου!!!
;-)

Provato said...

irrelevant είσαι super girl που μας έδωσες ανεκτίμητη πληροφορία για σοκολάτα. Και εγώ αλλά και οι sexy αναγνώστες του provato.gr είμαστε ευγνώμονες! μπεεε :-)

βρε Lina ένα σχήμα λόγου έκαμα, μία υπερβολή χρησιμοποίησα! μην τρομάζεις κι εσύ! ...όσο για την επισήμανση, σωστότατη! μπεεε xxx

χαλάρωσε ανώνυμε. και μην ζηλεύεις! (ίσως αν αντί να σερφάρεις στις 3 και μισή τα ξημερώματα κοιμόσουν να ήσουν πιο χαλαρός αλλά και πιο αποδοτικός σε ό,τι κάνεις... άρα θα είχες λιγότερους λόγους να ζηλεύεις... σκέψου το...)

aniaris μπεεε 2 u 2!... χριστέ μου, αυτό που περιγράφεις είναι ο χειρότερός μου εφιάλτης. μπεεεε μπεεε μπεεε μακρυά από μας :-))

lacerta Μπεεεεε :-)) xxxxx

Provato said...

x-ray είσαι πολύ kinky! χεχεχε χιχιχι χοχοχο. Να σημειώσω απλά ότι ένα πρόβατο δεν είναι ΠΟΤΕ ενοχλητικό ό,τι και να κάνει, με ό,τι και να ασχολείται... μπεεεε! xx

asteroid η φράση "εσύ στο μεταξύ, δουλειά σου" θα γίνει το μότο μου δια παντώς! σου έχω πει πρόσφατα πόσο σε πάω; Μπεεεεε μπεεεε μπεεεε :-)))

Tanila said...

De σχολιάζω, δεν είμαι παντρεμένη και δεν κάνω σεξ.

ιακωβος said...

προ-βατος...οκ τα ξερουμε
μετα-βατος η ζωη μου εχει αλλαξει



*

mirikasting kiss + hug

με ασορτι κοκτεηλ

Provato said...

tanila νόμιζα ότι οι παντρεμένες είναι που ΔΕΝ κάνουν sex... τι να πω, δεν παύεις να με εκπλήσσεις. (απλά πρόσεξε μην τυχόν και μετά το γάμο πάλι δεν κάνεις sex όπως τώρα, και μετά ποιος τον σώζει τον κόσμο...) μπεεεε xxx

περ- Μουμουμουμουμου. Kiss Μυρηcasting 2 u 2 - μπεεεεε as always! :-)))
(αμοιβαία τα αισθήματα μωρό μου, αμοιβαία τα αισθήματα...χεχεχε)

Tanila said...

Aν υποψιαστώ ότι εγκρίνεις το προγαμιαίο σεξ ή το σεξ εκτός γάμου θα εμφανιστώ στα γραφεία σας (είδες για να λες όλα στο νέτι;) μαζί με παπά να σας κάνει ευχέλαιο και να σας λιβανίσει.
Εσένα ειδικά θα του πω να σε διαβάσει.

Η Μικρή Ολλανδέζα said...

εγω θα διαφωνήσω κάθετα.
Μετα βεβαίως το 5λεπτο - 10λεπτο που χρειάζεται για να ξαναπάει το δωμάτιο στην θέση του, το τσιγάρο είναι ότι καλύτερο!
Δεν είπα τυτόχρονα με το που ουρλιάζεις XΕΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟ να ψάχνεις και για αναπτήρα....
Αλλα λίγο μετά και αν το μοιράζεσαι κιόλας με τον άλλο ημιθανή ειναι ζουπερ
:)

Anonymous said...

εγώ απολαμβάνω τρελά το τσιγαράκι μετά το σεχ....
Βέβαια αντιλαμβάνομαι την ξενέρα που ενδεχομένως τρώει κάποιος μη καπνιστής όταν καπάκι μετά την πράξη τον παρατάς σύξυλο στο δωμάτιο για να πας να ξεχαρμανιάσεις

alximist said...

Νομίζω ότι αν είσαι ερωτευμένος μέχρι και αυτό το βλέπεις υπέροχο... δεν είναι βέβαια η περίπτωσή μου... αλλά στο παρελθόν όταν έτυχε, δεν φρίκαρα κιόλας...
Τώρα να μην μπορείς να κρατηθείς και να τρέχεις και στο βίτσιο αμέσως, δέιχνει ότι τελικά δεν το ελέγχεις σε ελέγχει... μεγάλη αδυναμία χαρακτήρος...

Provato said...

Μικρή μου για να πω την αλήθεια δεν μπορώ να πω ότι με πειράζει και τόσο το να καπνίζει ο άλλος... δηλαδή what the heck, μόλις σου έσκισα το πατούρι, θα σου απαγορέυσω και το κάπνισμα; δεν λέει. ...περισσότερο αναφερόμουν στο ότι ΕΓΩ δεν υπάρχει περίπτωση να καπνίσω μετά το sex... μπεεε μωρό μου!

ethan ditto. δες το ακριβώς παραπάνω!

alximistako Μου μπεεεε. είσαι μέσα στο μυαλό μου. :-)))