Monday, June 04, 2007

Φίλος έκανε σε φίλο τηλεφώνημα μορντίλο!



Συμβαίνει τώρα! ..στο γραφείο του τρόμου.

Χτυπάει το τηλέφωνο. Είναι ένας φίλος μου ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα σε δουλειές. Δηλαδή δεν δουλεύει. Δηλαδή κάθεται. Δηλαδή είναι άεργος. Δηλαδή είναι όλη μέρα σπίτι και κουράζεται βλέποντας προωϊνάδικα και video clips στο MAD.

.... φυσικά, σκυλοβαριέται. Εντάξει, όσο ήταν να ξεκουραστεί απο την προηγούμενη δουλειά ξεκουράστηκε, αλλά τώρα ΣΚΥΛΟΒΑΡΙΕΤΑΙ.

αποφασίζει λοιπόν να με πάρει τηλέφωνο.

- Έλα Βαγγέλη, καλημέρα!
- Καλημέρα, του λέω, μέσ' στο άγχος και την τσίτα γιατί γίνεται της πουτανοπουτάνας στο γραφείο.
- Τι κάνεις;
- Καλά του λέω... εσύ;
- ...εεεεε, τι να κάνω... βαριέμαι. πήρα να πούμε καμία μαλακία να περάσει η ώρα....
- α, του λέω, για μαλακίες ήρθες στον σωστό άνθρωπο. Μαλακία είναι το μεσαίο μου όνομα.

γελάμε λίγο με την υπέροχη εξυπνάδα που είπα πάλι ο κερατούκλης, και καγχ καγχ καγχ καγχ, και "κοίτα κοίτα, έβγαλα άφθα από τα γέλια..." και αφού συνήλθαμε από το λαχάνιασμα του γέλωτος του λέω:

- Να σου πω ρε Μ.... να σε πάρω εγώ σε λίγο γιατί τώρα δεν μπορώ;

ακολουθεί ολογοδευτερόλεπτη παύση... και μετά όλο έκπληξη στην φωνή, και απίστευτο "δεν το πιστεύω αυτό που λες" factor, και τρελό θίξιμο από πάνω κιόλας, έρχεται η εξής ερώτηση:

- ...τι; δηλαδή έχεις δουλειά;

....ενώ είμαι έτοιμος να τον αρχίσω στα τρελά μπινελίκια και να του θυμίσω ότι με πήρε Δευτέρα πρωί στο γραφείο, στην αρχή εργάσιμης εβδομάδας... και μούμπλε μούμπλε και γρ γκρ γρρ... αποφασίζω να του την κάνω γυριστή, να μπω κι εγώ στον κόσμο της Μαριάνας Τόλη όπου ζει... όχι τίποτε άλλο για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε!

- όχι ρε συ, του λέω. Απλά έκανα bikini area και δεν θέλω να μην μπορώ να σε παρακολουθήσω με την αμέριστη προσοχή μου...

...ακολουθεί ακόμα μία ολιγοδευτερόλεπτη σιωπή.

Και ύστερα μου το κλείνει χωρίς άλλη κουβέντα.

...5 λεπτά μετά ακουλουθεί μήνυμα στο οποίο μου γράφει: "κι εγώ σε αγαπώ. Πάρε με όταν μπορέσεις. Θες να βγούμε το βράδυ; :-)".

οι φίλοι μου είναι τρελοί. και τους λατρεύω!

7 comments:

Anonymous said...

Kai βέβαια δε θα μου πεις ποια είναι η Μαριάννα Τόλη....

Anonymous said...

Μην ήμουν εγώ και δεν θυμάμαι τίποτα;
Υ.Γ.: Τανίλα, είσαι όντως ΤΟΣΟ νέα ή το παίζεις;

Lina said...

ντιρλιντιντιτιιιιι αιγαίοοοο....

έλα ρε τανίλα, 23 είμαι και την ξέρω!

Tanila said...

Όχι δεν είμαι τόσο νέα, αλλά κατάγομαι από τον Μπελτεγεζ και επιπλέον ζω και σε ένα παράλληλο σύμπαν το οποίο σποραδικά και σπάνια διασταυρώνεται με το δικό σας και σας μιλώ.

APSOY said...

tanilla?
Αβάντι, ντο φα-φα-φα, σολ-δα-σολ-δα-μι-ντο-σι-μι-μι-μι...
Η ξανθιά στη μέση...όχι αυτή που ψευδίζει...η άλλη!
Έλα γειά σου! :)
Αυτή είναι η Τόλη! :)))

μπέεεε μου; (το "μου" με όλο το θάρρος...
Ο φίλος σου είναι ΤΡΕΛΟΣ!Σωστός τρελός όμως!!!χαχαχαχαχα

Έχω κι εγώ μια φίλη, που δεν είναι άνεργη...αλλά πληρώνεται για να κάθεται σε ένα γραφείο και συχνά-πυυκνά με παίρνει για να μου πει...
(φαντάσου πολύ χαλαρή, αργή, ήρεμη, και υποερβολικά βαριεστημένη φωνή:)

"Εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεελααααααααααααααααααααα.... τι κάαααααααααααααααααααανεειιιιςςςςςς???

Και όχι τίποτ' άλλο...
Αλλά για να ισορροπήσω τις καταστάσεις, μιλάω σα να τραγουδάω χιπ-χοπ... αντανακλαστικά! Δεν το ελέγχω!!! (με προβληματίσα τώρα...)!

Φιλιάαααα μπεεεεεεεεεεέ
(με έφτιαξες πάλι / "επανόρθωσες" για το παραπάνω... :Ρ)

:)

Anonymous said...

Mάστα.
Μικρή δεν έβλεπα Γιουροβύζιον.

Anonymous said...

ευτυχώς που κατάλαβε απο μόνος του πως δεν διακόπτουμε ποτέ την ιεροτελεστία του μπικίνι και στο έκλεισε.
υγ: ζηλεύω θέλω κι εγώ να κάθομαι σπίτι και να βλέπω πρωινάδικα!