Thursday, September 20, 2007

Μία απολύτως μεταφυσική εμπειρία

σήμερα πήγα στο super market. έπεσα 3 φορές σε seizure:

μία όταν έπρεπε να αποφασίσω ποια συσκευασία, από ποιό είδος χαρτί υγείας να αγοράσω...
δύο όταν διαπίστωσα ότι υπάρχει χαρτί υγείας που περιέχει τάλκ...
και άλλη μία όταν διαπίστωσα ότι η συσκευασία στην οποία σου βάζουν τις φέτες τυρί του τοστ στο βασιλόπουλο κοστίζει για να φτιαχτεί όσο περίπου είναι ο ετήσιος προϋπολογισμός μία οικογένειας στο Μπαγλαντές ή την Αφρική.


και μετά αφού συνήλθα από τα τρία seizures έκανα το μεγάλο σφάλμα να αρχίσω να σκέφτομαι.... μεγάλο σφάλμα. πολύ μεγάλο.

γιατί ξέρεις τι σκέφτηκα;

...ότι δεν λυπάμαι καθόλου για την καταστροφή του πολιτισμού που την έχω κάπως σίγουρη. δεν λυπάμαι καθόλου γιατι η γη θα την βγάλει καθαρή από την οικολογική καταστροφή. Όπως την έβγαλε καθαρή όταν πάγοι ή μετεωρίτης ή whatever εξαφάνισε τους δεινόσαυρούς.

έτσι είναι αυτά τα πράγματα: μόνο είδη την πληρώνουν, όχι η ίδια η γη. Η γη θα την βρει την άκρη.

Αλλά το ανθρώπινο είδος, όχι δεν θα την βρει. και όπως προείπα δεν λυπάμαι καθόλου γι αυτό. Δεν λυπάμαι καθόλου όλους αυτούς που δεν έχουν πάρει πρέφα τι γίνεται γύρω μας, γιατί αυτοί προτιμάνε να έχουν ποικιλία στα κωλόχαρτα και πενήντα διαφορετικά καθαριστικά για την χέστρα, από το να λειτουργούν σε αρμονία με τον κόσμο, με το σύμπαν, με την γη.

επίσης, δεν λυπάμαι καθόλου και τους υπόλοιπους που έστω και λίγο προσπαθούν, που δεν είναι εντελώς αδιάφοροι, όπως ας πούμε εγώ. δεν λυπάμαι, λοιπόν, τον εαυτό μου που θα καταστραφώ γιατί... πάω γυρέυοντας: Με το να ξέρω έστω και λίγο και να μην αντιδρώ, πάω γυρεύοντας. Και μου αξίζει αυτό που θα γίνει.

...έλεος ρε μαλάκα.... έλεος. 20 διαφορετικά χαρτιά υγείας, ένα από τα οποία είχε και ... ταλκ! και θες εσύ μετά να μου πεις ότι ο άνθρωπος είναι θύμα. πίπες. και μην ακούσ κανένα να παραπονιέται με αυτά που έρχονται γιατί θα φάει τρελή κλωτσιά στο καλάμι.

9 comments:

Aphrodite said...

Heyyyy!

Μάλλον δε θα είδες και τα απορρυπαντικά με τους "ανακλαστήρες φωτός" (δεν κάνω πλάκα!), να σε μαζεύουν με ζουρλομανδύα...

:ΡΡΡΡ

Στο τελευταία έντυπο της Action Aid διάβασα για το πόσο πληρώνονται ολόκληρα χωριά που ζουν μόνο από την καλλιέργεια των λιγοστών δέντρων με cashews, που δεν έχουν λεφτά να τα βάλουν με τα ζιζάνια, τα έντομα και τις καταιγίδες με τις ολοκληρωτικές καταστροφές φυτειών... Οι άνθρωποι εκεί βυθίζονται ολοένα στη χειρότερη φτώχεια από καταβολής Αφρικής: 0.25 ευρώ το κιλό λοιπόν. Για να φτάσει σε μας τα 8.5 μέχρι και 15 ευρώ το κιλό (μη σου πω και παραπάνω αν είναι "βιολογικά").

Πόσες χιλιάδες % κέρδος είναι για τους μεσάζοντες?

Οπότε την επόμενη φορά που θα μασουλίζουμε φυστίκια αλμυρά, τηγανητά, καπνιστά, με πάπρικες, με ρίγανες, με τυρί, με ένα κάρο spicy μπιχλιμπίδια απάνω τους, για συνοδεία της μπύρας ή του σκώτς μας μπροστά στην τιβι, να ξερουμε ότι εμείς έχουμε επιλογές, και τις έχουμε γαμήσει (sideways).

Αρα καλά θα κάνουμε να εξαφανιστούμε, δε θα χάσει η Βενετιά βελόνι...

Οι άλλοι όμως, που δεν έχουν καμμία επιλογή, τι να κάνουν οι έρμοι?

Ισως αν αφήσει η Γη αυτούς ησυχους, να φτιάξουν ένα πολύ καλύτερο κόσμο...

Sorry για το guilt trip! C U!

ΧΧΧΧΧΧ

xipasmenos said...

Είμαστε τραγικοί, κλαιγόμαστε για λίγο και μετά περνάμε στα συνηθησμένα θέματα, πόσα κυβικά Τζιπ να πάρω, πετάμε χαρτιά στα σκουπίδια, κλπ κλπ
Στη δουλεια απο οταν ξεκίνησα τους πρήζω, όποιος δεν ανακυκλώνει τον βρίζω, έχω απαγορεύσει το ΑΖΑΧ και πήρα ενα ειδικό πανάκι που καθαρίζει με νερό, βιοδιασπώμενα απορυπαντικά (εχουν ιδια τιμη με κανονικα αλλα δυστυχως μονο σε βιολογικα μαγαζια υπάρχουν)
To the point πολλα μικρά καθημερινά πράγματα μπορούμε να τα αλλάξουμε για το καλό μας, δεν μας ξοδευουν απλώς θελει δυναμη να αλλάξεις την συνήθεια, λίγο δύναμη να αλλάξει την κίνηση του χεριού και να πετάξεις το αλουμίνιο στον παραδίπλα κάδο ανακύκλωσης.
Σε γουστάρω τρελα ρε προβατο, τα λες ωραία......είσαι βαθυστόχαστο πρόβατο.....

ΠΡΕΖΑ TV said...

Γιατι σπαταλας ενεργεια σε τετοιες σκεψεις;;;;

Anilikos said...

Γιατί καλέ μου πρέζα, τέτοιες σκέψεις, είναι που αξίζουν την ενέργειά μας..

bill g. said...

Το χαρτί με ταλκ βγήκε για μένα, ο ευαίσθητος ποπουλίνος μου είναι ο τακτικότερος πελάτης.... Αμή!

Πάντως αν σκεφτείς ότι τα 20 είδη κωλόχαρτου είναι απόρροια της (διεστραμμένης, κατά την ταπεινή μου άποψη) ευφυίας και λογικής μας, η οποία μας βοήθησε να αλλάξουμε τον κόσμο σύμφωνα με τα αλλοπρόσαλα οράματα μας (πού σκατά μας προέκυψαν οι ιδέες για ουρανοξύστες και κομπιουτέρια;), τότε θα δεις το αναπόφευκτο της υπόθεσης: ή θα μέναμε τόσο ζώα όσο και τα υπόλοιπα ή θα εξελισσόμαστε αεναώς μέχρι να φτάσουμε στην καταστροφή μας από τις ίδιες τις αφύσικες τάσεις του νου μας, όπως δηλαδή γίνεται τώρα. Προσωπικά δε ξέρω ποια από τις 2 πορείες προτιμώ.

Tanila said...

Άμα σε χαλάει, κόψ'το.










(το σουπερμάρκετ)

Alpha said...

χωρίς την καινοτομία η διαφήμηση δεν έχει πολύ νόημα πάντως.

το λίντλ δεν έχει διαφημιζόμενα προιόντα.

μήπως αυτό θέλουμε τελικά?

Provato said...

αφροδιτάκι μου, έχεις απόλυτο δίκιο. αν πρέπει να λυπόμαστε για κάποιους είναι για αυτούς που δεν έχουν καμία επιλογή... γαμώτο στεναχωριέμαι. xxxxx (χαθήκαμε, σου χρωστάω και ένα συγγνώμη για τον τρόπο μου πριν από καιρό... στο λέω τώρα από καρδιάς, ΣΥΓΓΝΩΜΗ ήμουν αδικαιολόγητα απότομος...).

xipaki κι εγώ ρε φίλε σε γουστάρω πολύ και το ξέρεις. ...και ναι ίσως το να κάνουμε όλοι πολλά μικρά πράγματα να είναι μία ελπίδα. αναρωτιέμαι όμως, μπορεί τώρα να ανατραπέι η κατάσταση. δεν το νομίζω! μπεεε φίλε :-)

πρέζα, έλα ρε γαμώτο καλά σου λέει ο ανήλικος, και που να χαλάσω ενέργεια δηλαδή...

anilike πες του τα ρε συ! :-)

bill g αμάν ρε παιδί μου τόσο ευαίσθητος είναι αυτός ο πισινός; τι το θες το ταλκ χριστιανέ μου... τισκ τισκ τισκ. όσον αφορά το δίλλημα που βάζεις, νομίζω ότι εκεί θα έπρεπε να δείξουμε την μαγκιά μος, στο να καταφέρουμε να βρούμε την μέση οδό. μπεεε φίλε :-)

τανίλα μίλα καλύτερα. xxx

mosaic καταλαβαίνω που το πας... κοίτα, δεν είμαι κατά της προόδου γενικά, ούτε είμαι κανένας παλαιοκουμουνιστής που θέλει να φοράμε τσουβάλια. ...αλλά χαρτί με ταλκ ρε συ; αυτό δεν είναι πρόοδος, είναι ξεφτίλα. λες και θα πάει τίποτα ο σκατόκωλος του κωλοέλληνα αν δεν έχει ταλκ... γμτ.

Aphrodite said...

@provato,

σώπα βρε, σιγά! Αφού κρύβεις έναν άντρα κι ένα μωρό μέσα σου, λογικό δεν είναι ώρες-ώρες να μπαίνουν στο μπλέντερ και να μοιράζονται σε δυό σφηνάκια, μέσος όρος δλδ ένας 16-χρονος with a vengeance?
;))))

Ε, πες κι εσύ ότι εμένα μου βγήκαν στα δυό σφηνάκια μέσος όρος γυναίκα και θείτσα (την σέξυ αναγνώστριά σου και το σεξουαλικό πιπίνι τα άφησα σκοπίμως εκτός μίξερ, γιατι σε φάση έντασης μου γαμούν τους κόφτες και γίνεται μια κουζίνα κώλος μόλις ανοίξω το καπάκι!), εξ'ου και το μπαστουνόρθιον σπασαρχίδικα politically correct της απάντησης...

Μη σκας μωρέ, εγώ από την πρώτη ώρα στο είπα, είσαι υπό την προστασία μου (λες και τη χρειάζεσαι, τεσπα). Γιατί πολλές φορές μου ξεφεύγει και λίγο τσοπανόσκυλο στο μίξερ, ξέρεις, να προστατεύω τα κινούμενα εκρού μπουκλέ φλοκατάκια...
:))))))

Γουφ!

(μα τι λέω?!)

Μπεεεεεε εννοούσα!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ