Thursday, September 20, 2007

Τι κάνεις όταν τα Χαρουλαλεξόνια στο αίμα σου πέφτουν;

βλέπεις αυτό εδώ από το youtube και γίνεσαι πάλι άθρωπας:



παρατηρήσεις:
1 - το κοντό αυτό μαλλί είναι εντελώς ίουκ. δεν της πάει καθόλου της Χαρούλας.
2 - αυτό το τραγούδι μου θυμίζει έναν γκόμενο. είναι φυσιολογικό τώρα αυτό;
3 - αν ξαναδώ σε ελληνικό video clip παιδάκι σε ερημόσπιτο να ανοίγει ντουλάπα παλιά ξύλινη και να πέφτουν παλιά φθαρμένα παιγνίδια, θα το κλείσω το blog να το ξέρεις
4 - λίγη οικονομία στο κραγιόν δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
5 - ...ναι, μερικές φορές είμαι πάρα πολύ αδερφή. μα είναι δυνατόν να μου αρέσει ΑΥΤΟ το τραγούδι; ...έλα μου ντε - κι όμως είναι.

14 comments:

ramon said...

εμένα μ'αρεσε όταν τα είχε λουρέψει πολύ κοντά. το τραγούδι αυτό αγόρι μου είναι ύμνος
πολλά μπεεεεεεε φιλιά

One Big DJ said...

5 - ...ναι, μερικές φορές είμαι πάρα πολύ αδερφή. μα είναι δυνατόν να μου αρέσει ΑΥΤΟ το τραγούδι; ...έλα μου ντε - κι όμως είναι.

fysika kai einai fysiko.
MPEEEEEEEEEEEEEEEEE

Marvin said...

Εχουν κλισε τα ελληνικα βιντεοκλιπια...στη ντουλαπα εμεινες εσυ?Αμ τα ξεχαρβαλωμενα παντζουρια; Οι κουρτινες που κουνιουνται ανεμελα? Οι παλιες φωτο?

Neverlandean said...

Aχ...

APSOY said...

Εγώ νομίζω ότι είμαι πιό στρέιτλούκιν, αφού αγαπώ μεν χαρούλα, αλλά το συγκεκριμένο το χω λίγο βαρεθεί...
Βάλε μου μια πίστα από φώσφορο και εκεί γίνομαι αδερφάρα του κερατά...

APSOY said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧα
Μόλις διάβασα την τελευταία πρόταση και διαπίστωσα πως πρέπει να διευκρινήσω...
ΕΝΝΟΩ ΒΑΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ...


Φιλάκια μπέκο. καλημέρα

g for george said...

Δεν ξέρεις γιατί σου αρέσει αυτό το τραγούδι;;

Υπάρχει άνθρωπος που να μην του αρέσει; από τα καλύτερα της Χ. Αλεξίου. Από τα πλέον αγαπημένα μου.

Gay or not, they all love it!

ΗarryTsopanos said...

Ετσι βγαινουν τα τραγουδια ματια μου, αυτο τα λεει ολα .

Provato said...

pavlaκο μου πολλά φιλιά. (αυτό με το κούρεμα το κοντό που σου άρεσε να το κοιτάξεις...χιχιχι). xxxx

επίσημε dj του πρόβατο.τζηαρ μπεεεε και ξαναμπέεεε! :-)

marvin τα ελληνικά clips δεν έχουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ εκτός από κλισέ! :-))

never βαχ... xxx

apsoy η πίστα από φώσφορο είναι απίστευτα απίστευτο τραγούδι. από τα καλύτερα και του Μικρούτσικου και της Νικολακοπούλου και της Χαρούλας... πολύ χαίρομαι που σου αρέσει γιατί σημαίνει πως έχουμε κοινά. Καλή βδομάδα φίλε μου καλέ. :-)

g for george είναι τέλειο τραγούδι το "πούστικο". χεχεχε! :-)

χάρη αυτός ο στίχος είναι ο αγαπημένος μου από το τραγούδι. φιλιά ρε! :-)

Anonymous said...

προβατάκο, άσχετο με το post αυτό που σου γράφω (πολύ άσχετο θα έλεγα), αλλά μήπως κατά τύχη άκουσες το Candy Shop της Madonna? Ως αξιοσέβαστος Μαντονολόγος που είσαι (και εγώ επίσης) θέλω να μου πεις την βαρύνουσα γνώμη σου. Είναι ΥΠΕΡΟΧΟ ή ΤΕΡΑΣ? ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΑΚΟΜΗ. HELP!!! Αν δεν το έχεις, το έχω κανει ήδη dowonload, πες να στο στείλω. Με προβατίσιους χαιρετισμούς.....

Provato said...

στείλτοοοοοοοοοοοοο! όχι, δεν το έχω ακούσει, στείλτοοοοοοοοοοοοο!

άμεσαααααααα!

:-))

πολλά μπεεε φιλιά, provias@gmail.com το μέηλ μου.

άντε στείλτοοοοο να το συζητήσουμε.

(επίσης να σου πω ότι δεν είμαι μαντονολόγος και σίγουρα δεν είμαι αξιοσέβαστος μαντονολόγος, απλά πότε πότε μ' αρέσει να την σχολιάζω. εγώ είμαι της σχολής μπρήτνη!).

Anonymous said...

στο έστειλα ήδη...μπεεεεε...

Provato said...

θεγκζ μέητ! :-)

alienlover said...

giati na mi sou aresei re to tragoudi? einai kommatara...