Tuesday, October 23, 2007

Ο Φράνκο Τζεφιρέλι, η Κλαούντια Καρντινάλε, ο Παναγιώτης Κυριακού και ο Ιησούς Χριστός.

Σε μεγάλη αναστάτωση βρίσκεται το τελευταίο διάστημα η ελληνική blogόσφαιρα.

Ένα κύμα οργής την έχει πλημμυρίσει… Αφορμή, ένα video που μετέδωσε πρώτος ο Alpha, στο οποίο ένας Κύπριος φοιτητής για να διασκεδάσει (αν έχεις τον Θεό σου) ρίχνει καυτό λάδι σε έναν σκυλάκο τον οποίο έχει προσελκύσει με την υπόσχεση ενός λουκάνικου…

Το όνομα του Κύπριο φοιτητή γρήγορα γρήγορα αποκαλύφθηκε, κυκλοφόρησε στο σύμπαν των ελληνικών μπλόγκζ και οι απειλές εναντίον του είναι πολλές και ανατριχιαστικές.

Φρικτό video, φρικτή ιστορία, φρικτές και οι αντιδράσεις. Να λυπάσαι τον άνθρωπο είναι όλη αυτή η υπόθεση.

Εγώ πάλι... χμ χμ χμ...

εγώ πάλι θυμάμαι την γνωστή φράση του Ιησού… «ο αναμάρτητος ας πετάξει πρώτος την πέτρα…».

…ο αναμάρτητος, ας πετάξει πρώτος την πέτρα… τι κουβέντα. μια ζωή να την σκέφτεσαι ούτε στο ένα χιλιοστό της δεν θα την καταλάβεις...

Αναρωτιέμαι: τι έγινε ρε γαμώτο; Όλοι αυτοί που ζητούν το κεφάλι ενός κάφρου μαλακάκου στο πιάτο δεν έχουν ποτέ ποτέ ποτέ στην ζωή τους κάνει μία μαλακία, μια φρικαλεότητα; Ποτέ;

Τότε πως σηκώνουν έτσι εύκολα την πέτρα;

Σόρυ παιδιά, αλλά εγώ έχω κάνει φρικαλεότητες και μαλακίες... και για αυτό, εγώ ο ίδιος αφαιρώ από τον εαυτό μου το δικαίωμα να βγει από την ρουτίνα του για να αρχίσει να καταδικάζει. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ - ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ... αφήνω αυτή τη δουλειά στος θεσμούς!

Δεν λέω ασφαλώς ότι ο παπαράκος δεν πρέπει να τιμωρηθεί, ούτε λέω πως αξίζει συμπόνοιας (αν και σιγουρα χρειάζεται φροντίδας ιατρικής ).

Όμως το να βλέπω ανθρώπους που υποτίθεται πως είναι το πιο προχώ και προοδευτικό (;;;) τμήμα της ελληνικής κοινωνίας να ουρλιάζουν πετώντας σάλια από το στόμα ότι "πρέπει να κρεμαστεί ο μαλάκας, να καεί ζωντανός" με ανησυχεί ακόμα περισσότερο από την φρικαλεότητά που ο ανόητος διέπραξε.

"Μα καλά" αναρωτιέμαι… "Όλοι αυτοί δεν έχουν δει ποτέ την σκηνή από τον Ιησού από την Ναζαρέτ του Τζεφιρέλι;"

Ξέρεις ποια λέω: Eκείνη που ο όχλος ετοιμάζεται να λιθοβολήσει την Κλαούντια Καρντινάλε, την πουτάνα που όλοι συμπαθούμε και κατανοούμε και αντιμετωπίζουμε με συμπάθεια και συμπόνια… Ο Ιησούς βγαίνει και λέει στον εξαγριωμένο όχλο:

Μάγκες, χωλντ γιορ χώρσης! Ναι, να τιμωρηθεί η Κλαούντια! Αλλά κάντε μου μία χάρη… ας την ρίξει την πρώτη πέτρα εκείνος από μας που δεν έχει καμία ντροπή να τον κρατά ξάγρυπνο τις νύχτες...

Φυσικά, κανείς δεν τόλμησε να ρίξει. Γιατί κανείς δεν είναι τόσο ανόητος ώστε να νομίζει ότι είναι αναμάρτητος…

Φαίνεται όμως ότι την σοφία που είχαν οι μάρτυρες της σκηνής αυτής δεν την έχουν οι συνάδελφοι bloggers. Φαίνεται ότι δεν μπαίνουν στον κόπο να κάνουν το μικρό τεστάκι του να δουν αν έχουν κάνει οι ίδιοι φρικαλεότητες πριν αρχίσουν να σκίζουν τα desktops τους για τις φρικαλεότητες των άλλων...

Γιατί, γιατί, γιατί; προβληματίζομαι και αναρωτιέμαι… σκεψ σκεψ εντατίκ προβληματ προβληματ εντατίκ...

Και μετά συνειδητοποιώ… Ο Παναγιώτης Κυριακού, ο Κύπριος φοιτητής, δεν είναι συμπαθητικός σαν την Κλαούντια… Η ζωή δεν είναι φροντισμένο από τον Φράνκο Τζεφιρέλι σήριαλ, ΕΚΕΙ στην τηλεόραση.

Η ζωή, η πραγματικότητα, είναι ΕΔΩ, είναι ΤΩΡΑ, αφρόντιστη, άσχημη, ρεαλιστική, με κακό ήχο, με εικόνα με κόκκο, όπως στο φρικτό video…

Και η πραγματικότητα είναι εύκολο να σε κάνει να ξεχάσεις τη συμπάθεια που έχεις μέσα σου και χαρίζεις στην πουτάνα Κλαούντια Καρντινάλε…

Να σου πω όμως κάτι αγαπημένε και σοφέ αναγνώστη μου;

Ακριβώς ΕΠΕΙΔΗ η πραγματικότητα είναι σκληρή, αναπάντεχη, μαρτυρική, απάνθρωπη… ΓΙΑ ΑΥΤΟ ακριβώς πρέπει εμείς οι άνθρωποι να θυμόμαστε φράσεις όπως «ο αναμάρτητος ας πετάξει πρώτος την πέτρα…». «μην κρίνεις για να μην κριθείς…».

Και να προσπαθούμε όσο είναι εφικτό να ζούμε με βάση αυτές...

(αλλά μήπως πειρμένω πολλά και εγώ ο ανόητος από ανθρώπους που χάρηκαν για τον καρκίνο ενός άλλου ανθρώπου απλά και μόνο επειδή δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες του σε μία θέση που είχε αναλάβει...).

30 comments:

BLUEPRINTS said...

ώπα, μην τα μπερδεύουμε τώρα τα πράγματα: ουδείς αναμάρτητος, αυτό είναι σίγουρο, αλλά απ' αυτό μέχρι την πλήρη συγχώρεση του κάθε ψυχοπαθούς υπάρχει μεγάλη διαφορά, συμφωνώ, ας κλειστεί σε ίδρυμα για να ελεγχθεί η συμπεριφορά του και τι τον οδήγησε σε τέτοια αποτρόπαια πράξη, αλλά και να τον συγχωρήσω για αυτό που έκανε; γιατί; είμαι ο ίδιος θεός που συγχωρεί; σόρρυ αλλά απέχω πολύ από αυτό

Lina said...

κατα βάση συμφωνώ προβατούκο, αλλά συνήθως εγκλήματα κατα πραγματικά αδυναμων πλασματων συνήθως εξοργίοζυν τους άλλους.

Όπως εκγλήματα απέναντι σε άκακα ζώα ή μικρά παιδιά.

bill g. said...

βρε πρόβατε, σαφώς και κανείς δε είναι αναμάρτητος, αλλά αυτό σημαίνει ότι όσοι αδιαμφισβήτηα αμάρτησαν δεν πρέπει να τιμωρηθούν;Δε ξέρω, σε κάποιες περιπτώσεις η πέτρα πρέπει να πεταχτεί χωρίς αμφιβολία. Και αυτός που θα την πετάξει θα έχει τις δικές του αμαρτίες. Υπερβολές σαφώς και είναι κατακριτέες, και μέρος του προγράμματος, αλλά την πέτρα δε θα την πετάξει απαραίτητα κάποιος υπερβολικός. Υπάρχουν τόσοι λογικοί αμαρτωλοί.

Δε ξέρω, δε βλέπω εναλλακτική στη συγκεκριμένη διαδικασία, που είναι έτσι από την εποχή που υπάρχουν κοινωνίες....

Καμια σημασια said...

Φυσικά η πραγματικότητα είναι σκληρή και απάνθρωπη ..
Ο σκύλος το ξέρει καλύτερα !!

Φρικαλεότητες δεν έχω κάνει ,
μαλακίες μπόλικες όμως .Και κάθε φορά μετάνιωνα σαν .. σκυλί

Οι αντιδράσεις είναι υπερβολικές , σύμφωνοι κουμπάρε ,
μα μην αναιρείς την σκληρότητα της ίδιας της πράξης ..

Anonymous said...

Ήξερα μια κυρία την Α.Φ., η οποία είχε κάνει ένα σύλλογο που περιέθαλπε κακοποιημένα σκυλάκια. Το τι είχανε δει τα μάτια μου από φωτογραφίες. Τώρα το ανακαλύψαμε ότι στην Ελλάδα η κακοποίηση των ζώων είναι κοινή πρακτική; Όντως, πολλοί έχουμε βασανίσει ζωάκια - ως παιδιά όμως. Αν το κάνει όμως αυτό ενήλικας τότε το άτομο, συμφωνώ, είναι προβληματικό και για λύπηση.

Απολλώνια said...

αμετροέπεια darling...

;)

Φιλιά καλό μου πρόβατο!

Anonymous said...

Υπάρχει έλλειψη παιδίας σε μεγάλο βαθμό στην Ελλάδα.Νομίζω πάνω σ'αυτό πρέπει κάποια στιγμή να γίνει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κάτι.
Δεν θα'πρεπε να κάνουμε φρικαλεότητες έτσι για πλάκα ή για να περνάει η ώρα.Ο Κύπριος φοιτητής
θα'πρεπε να μπει ακριβώς στη θέση του σκύλου.Θα του άρεζε να διέπρατε
κάποιος άλλος την ίδια αποτρόπαιη
πράξη στην αφεντιά του;Η ενέργεια του μου'φερε στην μνήμη κάτι ξεθωριασμένες εικόνες της δεκαετίας του πενήντα.Σκληρές και τελείως αδικαιολόγητες.Κάτι αλητάκια βασάνιζαν ανελέητα γάτες
μέχρι εσχάτων,νομίζοντας ότι κάνουν κάτι το σπουδαίο!Αλλά και μια ταινία του Κούνδουρου που είχε θέμα τον Εμφύλιο.Και κει καυτό λάδι.Και μάλιστα ολόκληρο καζάνι!
Ανατριχιάζω κάθε φορά που το σκέφτομαι.Είναι δυνατόν ο άνθρωπος να φτάνει τόσο χαμηλά;
Δεν λέω και η διασκέδαση χρειάζεται.Αλλά να μην το παρατραβάμε.Υπάρχουν όρια!Να κάνουμε μαλακίες αλλά να δείχνουμε
γαμώτο και λίγο σεβασμό τόσο στα έμψυχα όσο και στα άψυχα.(ΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ!!! )
Προσωπικά συμπαθώ περισσότερο κάθε
είδους πουτάνα από άτομα που προβαίνουν σε τέτοιες πράξεις.Car,
c'est gratuit et malsain.
Όσο για την πέτρα ,ας κρίνουν οι ειδικοί.Εξ'άλλου υπάρχει και μετάνοια...

Υπερμίκης

Anonymous said...

Sorry Thomas darling,

δεν φταίω εγώ που μισώ τα παιδάκια. μεγάλωσα σε επαρχία, όπου τα μικρά παιδάκια κρεμούσαν γατες για να γελάσουν. αυτά τα παιδάκια όταν μεγάλωσαν έγιναν λούμπεν στοιχεία, βγήκαν στην Αννίτα Πάνια (no kidding)- από τέτοιο παιδάκι βρήκα μικρή το σκύλο μου ξεκοιλιασμένο.'Όντως, πολλοί έχουμε βασανίσει ζωάκια - ως παιδιά όμως'- αυτή σου η φράση δεν μπορώ να καταλάβω πώς βγήκε τόσο φυσικά, προβατάκο μου έχεις δίκιο-οι αναμάρτητοι ας τιμωρήσουν, και δεν το παίζω αναμάρτητη. δε ζητώ να τιμωρήσω- απλώς μισώ. τους μισώ ακόμη κι αν έχουν πλέον μετανοήσει. έστω κι αν αυτό φανερώνει απλώς την αδυναμία μου να συγχωρήσω. Βίνα

Anonymous said...

Sorry πρόβατό μας, αλλά αυτή τη φορά είσαι φάουλ. Ξανασκέψου την πράξη που έγινε, εις βάρος ποιού έγινε και ξανασκέψου και την διαφορά φρίκης και απλής απερισκεψίας. Με αυτή τη λογική που ανέπτυξες, ο κάθε εγκληματίας μπορεί να δικαιολογήσει τις πράξεις του. Μπά;

Anonymous said...

Βίνα μου το μόνο που είχα κάνει ήταν να κολλήσω μια φορά με σελοτέιπ τις φτερούγες του Κοκούλη μου, του παπαγαλάκου μου. Μόνο αυτό. Και μου τις έβρεξε και η μανούλα μου. Λυπάμαι που σε στενοχώρησα - αυτή είναι όμως η αλήθεια.

Anonymous said...

Να μισείς την "αμαρτία" αλλά να αγαπάς τον αμαρτωλό...
Τιμωρούμαστε από τις αμαρτίες όχι για αυτές...
Η πιο μεγάλη αμαρτία -και αναμφισβήτητα καταδικαστέα- είναι η ανοησία... (όπως αυτή του φοιτητή)
Toymaker

Σμέμνιος Ναΐτης said...

Όλοι έχουμε κάνει αστοχείες στην ζωή μας σαν μη τέλεια πλάσματα που είμαστε. Το θέμα είναι ποίος έχει το θάρρος να αντικρίσει τον εαυτό του με ειλικρίνεια. Αυτή η αυστηρότητα έχει την λογική της. Μου θυμίζει τους κρυφογκέι που είναι οι πρώτοι που κατηγορούνε τους άλλους για ομοφυλόφιλους όταν προσέξουνε κάτι. Μου θυμίζει την κυρά Κατίνα που όταν βλέπει κάτι περίεργο στο διπλανό σπίτι κατηγορεί την όλη κατάσταση λες και αυτινής το σπίτι είναι εκτός πραγματικότητας. Είναι η αυτοάμυνα του οργανισμού ώστε να αποδείξει στον εαυτό του ότι είναι καλύτερος από τους άλλους ή έστω ότι δεν είναι σαν τους άλλους. Είναι η τύψεις που εξωτερικεύονται με την μορφή κακίας. Από την μία μετριάζουμε τις τύψεις (διότι δεν εξαλείφονται) από την άλλη η όλη κατάσταση μας προσφέρει μία καλή ψυχολογική κάλυψη αυταπατούμενοι για την δική μας ηθική τελειότητα.

Anonymous said...

Thomas dear,
χαίρομαι πολύ, η φυσικότητα εκείνης της φράσης με οδήγησε να πιστέψω ότι κι εσύ είχες επιδοθεί σε τέτοιου είδους πράξεις. Παιδιά, δεν ξέρω, πραγματικά δεν ξέρω, εαν γνωρίζετε τι σημαίνει φρικαλεότητα κατά ζώων. έχετε δεί το ζώο σας ξεκοιλιασμένο? έχετε δει τον σκύλο σας που ταϊζετε με αγάπη, με τον οποίο παίζετε,που τον χαϊδευετε, που ειστε μοναχοπαιδι και τον εχετε σαν αδελφακι σας, να ψοφάει απο φόλα μπροστά στα μάτια σας και τον γείτονά σας να γελάει? έχετε δεί τη γάτα σας με κομμένη ουρά ή βγαλμένο μάτι και τα παιδάκια της γειτονιάς να διασκεδάζουν? πιστεύετε ότι η καταδίκη αυτών των πράξεων, η ανάμνησή τους με κάνει να νιώθω καλύτερη από αυτούς? Σμέμνιε, αλήθεια το πιστεύετε? Βίνα

ΠΑΥΛΟΣ said...

Να ξεκινήσουμε με το ότι σ'αγαπάω και το ξέρεις.
Να συνεχίσουμε με το ότι σε θεωρώ ένα απίστευτο μυαλό και ότι γενικά συμφωνώ μαζί σου.
Να τελειώσουμε με το ότι θεωρώ ότι εδώ έκανες φάουλ, ως προς το τρόπο χειρισμού.
Αλλά άλλωστε γιαυτό και σ'αγαπάω.
Και μην χάνεσαι, σήμερα φτιάχνω την συνταγή σου με παραλλαγή.

Είδωλο said...

Σκατοκυπριοι

Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια said...

Το περιστατικό είναι ένα από τα πολλά που συμβαίνουν καθημερινά σε αδέσποτα ζώα.
Κάνετε αυτό που κάνουν όλοι. Ουρλιάζουν δλδ. και διαμαρτύρονται μόνο όταν τους φέρουν το περιστατικό στο πιάτο.
Βλέπετε το δέντρο και όχι το δάσος.
δλδ. ένα αδέσποτο σκυλάκι που βασανίζεται.
εμ... εκεί είναι όλο το πρόβλημα ή στο οτι υπάρχουν άπειρα αδέσποτα?
Κάποιος μίλησε (ορθώς) για παιδεία.
Βουαλα η παιδεία που έχουμε.
ευχαριστώ.

xipasmenos said...

Αναμαρτητο xipaki πετάει μια πετρα στο κεφαλι προβατου.

g for george said...

Είχαμε ως τώρα δύο σκυλάκια εδώ που μένω στην επαρχία. Και τα δύο τα δηλητηρίασαν δ ί χ ω ς λόγο.

Ένα από αυτά, μια φορά το είχα δείρει γιατί είχε βγάλει επανειλημμένα τα λουλούδια από τις γλάστρες και τα είχε αφήσει μπρος στην πόρτα.

Προσπαθώ να καταλάβω, παρόλα αυτά, γιατί ενώ κι εγώ μάλλον κάθαρμα θεωρούμαι στην προκειμένη περίπτωση, θα πρέπει να λυπηθώ αυτόν που του έριξε φόλα και το έβλεπε να σπαρταράει.

Μα ο άλλος... καυτό λάδι; και πήρε ευχαρίστηση από αυτό;

Με την ίδια λογική, Προβατούκο, και οι δικαστές δεν είναι αναμάρτητοι. Πρέπει όμως να επιβάλουν νόμιμες ποινές. Ελπίζω να καταλαβαίνεις πώς το λέω...

Κατανοώ τι προσπαθείς να πεις... απλώς δεν μπορώ να κατανοήσω αυτόν.

Anonymous said...

όλοι πιθανότατα έχουμε κάνει φρικαλεότητες και εγώ πρώτος απ'όλους. Ωστόσο υπάρχει μια διαφορά. Ήμουν 5 χρονών και όχι 19. Ο τύπος γελάει με ευχαρίστηση για τον πόνο που προξένησε στο κακόμοιρο το ζώο. Για μένα είναι ασυγχώρητος

etalon said...

πολυ ενδιαφεροντα ολα αυτα.
κυριως η δικη σου μπε προσεγγιση.
οσο για μενα
το πιο φρικαλεο
το πλεον αρρωστο κι ανησυχητικο
ειναι:
οτι αυτο το νεο παιδι-περιπου αντρας-περα απο το λάδι, το σκυλι κτλ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕ για να το ανεβάσει στο YOUTUBE ως φιγούρα.

Αυτο λοιπον το γεγονος δηλώνει ΚΥΡΙΩΣ μια προβληματικη προσωπικότητα που εχει μπερδεψει την βούρτσα με την ...λούτσα.

Ειναι σαν τους εξαρτημένους σε ουσίες. Χρειάζεται αμεσα θεραπεία, φροντίδα, υποστήριξη. Είναι κλινικη περίπτωση του ΥΠΑΡΧΩ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΚΤΕΘΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ασχετα για ποιο λόγο.
Είναι πέρα απο τα φιλοζωικα μας αισθήματα.
Πέρα απο την ανθρώπινη εαισθησία.
Ειναι οι ιντερνετικοι ανθρωποι του ΑΥΡΙΟ που καταφτάνουν κιεδω.
Κι αυτο εμενα με κανει πολυ σκεπτικιστη για το που ακριβως οδηγούμαστε ΟΛΟΙ!
Ειναι σαν τη φωτια το καλοκαίρι.
Τέλειωσε. Δεν το συζητάμε πιά.
Είναι σα γκομενικη ιστορία που δεν υπάρχει.
Ομως ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ απλα δεν θελουμε να τα βλέπουμε. Δεν αντεχουμε την απελπισία. Και ψαχνουμε θύματα...

Coco said...

Eδώ που είμαι διασκεδάζουν ενίοτε πετώντας γάτες στην θάλασσα - δεν έχει γίνει μπροστά μου αλλά μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι με κάτι τέτοια. Χαστούκια και πέταμα στη θάλασσα για αντίποινα, κι έχει αχινούς και πονάει...

Anonymous said...

An ontws o spoudastis videoskopise to zoo epitides, prokeitai gia poly arrwstimeno atomo. Kai dikaiologeitai etsi kai i fasaria.

Anonymous said...

An ontws o spoudastis videoskopise to zoo epitides, prokeitai gia poly arrwstimeno atomo. Kai dikaiologeitai etsi kai i fasaria.

Anonymous said...

oxi re file egw tetoia frikaleothta den exw kanei pote

opote an exoun kanei oi alloi kai den kanei na petaksoun petres, fere ton pipi mprosta mou kai olo kai kana kilo kauto ladi tha brethei

kai an mou les oti kai esy exeis - etsi gia thn plaka sou - petaksei kauto ladi se ena athoo plasma tote isws tha prepei na exw kai me sena kana dyo koubentes

Anonymous said...

Geia sou provato...eimai kainoyrgia sti parea sas ...me vriskeis apolyta synfoni...den pisteyo oti ayti i praxi tha eprepe na meinei atimoriti alla oti kai na grapsoyme oti kai na poyme panta tha yparxoyn aytoi oi poly mikroi sti psyxi poy den mporeis na kaneis kati allo apo to na eyxitheis na katalavoyne prin ponesoyne....giati tote tha exoyne krithei idi...

George Le Nonce said...

Προβατάκι μου, θὰ διαφωνήσω ἐντόνως: μακάρι νὰ καεῖ καὶ νὰ βασανιστεῖ ὥσπου νὰ πεθάνει ὁ ἔνοχος - τὰ ἀδέσποτα δὲν εἶναι χριστιανά.

If...ιγένεια said...

Διαφωνώ και εγώ, για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.. Τι μας έφταιξε το ζωντανό ρε παιδιά..

Anonymous said...

Egw kserw oti....autos den aksizei oute na ton brizoun....

oso gia olla ta alla anamartitos klp. kai genika 8reiskies kai tetoia nomizw pws autoi pou pisteuoun se auta kanoun mia amartia...amartia einai na min exeis dikia sou dinami diko sou eauto kai na pisteueis se oti sou dinoun amartia.....

Anonymous said...

Πολύ Χριστιανικό αυτό. Δεν ξέρω αν εσύ έχεις διαπράξει φρικαλεότητες, αλλά εγώ όχι. Και διαφωνώ κάθετα με την αντίληψη ότι πρέπει να δείξω ανοχή σε φρικαλεότητες. Η θέση του τύπου είναι στο ψυχιατρείο. Δεν μπορούμε να εξισώσουμε την πορνεία ή την κλοπή και το ψέμα ή έστω το φόνο εξ αμελείας ή εν βρασμό ψυχής με τον προμελετημένο βασανισμό ενός αδύναμου πλάσματος. Όλα τα άλλα είναι σοφιστείες δήθεν ανώτερων πνευμάτων που μπερδεύουν τη βούρτσα με την #$%&^!@. Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για όλα τα αδύναμα πλάσματα (άνθρωπους και ζώα) που βασανίστηκαν και συνεχίζουν να υπομένουν μαρτύρια ασύλληπτα είναι να καταδικάζουμε έστω και με υπερβολικές εκφράσεις κάθε τέτοια πράξη. Ελπίζω πως δεν είναι ανάγκη να πρέπει να πούμε στους ευαίσθητους συνηγόρους των φρικαλεοτήτων, πώς θα ένιωθαν αν τα θύματα ήταν οι ίδιοι ή αγαπημένα τους πρόσωπα. Ελπίζω πως μπορούμε να συμπάσχουμε χωρίς ίδιον συμφέρον και να αντιδρούμε ακόμη αηδιασμένοι από την απαξίωση της ζωής και την αρρωστημένη έλξη προς την φρικαλεότητα.

Διαγόρας ο Μήλιος said...

Εγώ πάλι νομίζω πως δεν τίθεται καν ακόμα ζήτημα συγχώρεσης ή όχι, καθώς κατά τη γνώμη μου οι πάντες έχουν βιαστεί υπερβολικά να καταδείξουν (και μάλιστα ονομαστικά) το δράστη.

Απ'οτι καταλαβαίνω το μόνο που ενοχοποιεί τον Κύπριο φοιτητή είναι «μαρτυρίες φοιτητών» από τις οποίες η τοπική εφημερίδα «κατέληξε να ταυτοποιήσει το σπίτι» στο οποίο έγινε η βιντεοσκόπηση, «το οποίο νοικιάζει Κύπριος φοιτητής». Με άλλα λόγια, βρέθηκε κάποιος άνθρωπος που κατοικεί σε κάποιο σημείο της Μεσογείου, έχει κυπριακή προφορά, και το παράθυρο της κουζίνας του έχει θέα περιβόλι με δέντρα, και αμέσως ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΕΝΟΧΟΣ.

Ε λοιπόν, εδώ θα βρείτε κάποιο αντίλογο:
Εικονικός όχλος, πραγματικό λιντσάρισμα