Tuesday, October 30, 2007

Αλήθεια, πως λέγεται ο μαλάκας στα Ρώσικα;

Την προηγούμενη βδομάδα, μεσημεράκι, βρέθηκα επιστρέφοντας από μία δουλειά στην πλατεία Κουμουνδούρου να ανεβαίνω την οδό Αγίου Κωνσταντίνου προς την Ομόνοια.

Δεν ήμουν πολύ βιαστικός, πήγαινα με το πάσο μου χαζεύοντας γύρω και έτσι πρόσεξα ένα μαγαζί που δεν είχα ξαναδεί, ήταν ψιλοχωμένο βλέπεις σε μία σκοτεινή γωνία, ένα ρώσικο κουλτουρομάγαζο.

Είναι από αυτά τα μαγαζιά που απευθύνονται στους οικονομικούς μετανάστες και πουλάνε ρώσικα βιβλία, περιοδικά, dvd, cd και άλλα τέτοια.

Δεν ξέρω αγαπημένε sexy viewer αν το θυμάσαι (μπορεί καν να μην στο έχω πει) αλλά μιλάω Ρώσικα. Από το 1995 μέχρι το 1997 έκανα εντατικά μαθήματα, μάλιστα πέρασα και ενάμιση μήνα πρακτικής εξάσκησης στην Μόσχα αδελφές μου στην Μόσχα, το καλοκαίρι του 96 (εκεί με βρήκε το νέο του θανάτου της Αλίκης… άσχετο, i know αλλά whatever).

Μέσα σε αυτό το διάστημα των δύο παρά κάτι χρόνων πήρα το αντίστοιχο του Lower και μάλιστα με άριστα (κλαπ κλαπ κλαπ χειροκροτ ενθουσιαζμ χειροκροτ ενθουσιάζμ). Οι ξένες γλώσσες είναι το μεγάλο μου τάλαντο – μάλλον είναι πολύ ανεπτυγμένο το αντίστοιχο τμήμα στον εγκέφαλό μου, (όπως επίσης σούπερ ανεπτυγμένο είναι και το τμήμα που ελέγχει την τέχνη και την τεχνική του sex, να σημειωθεί στα πρακτικά παρακαλώ).

Ας γυρίσουμε όμως στο θέμα μας.

Τα ρώσικα είναι μία γλώσσα που σε αντίθεση με τα Αγγλικά είναι πρακτικά αδύνατον να την εξασκήσεις. Αν τα Αγγλικά είναι παντού γύρω μας, τα Ρώσικα δεν είναι πουθενά. Μάλιστα στα τέλη των 90s που ακόμα δεν είχε σκάσει στην Ελλάδα το κύμα των μεταναστών και που το Internet νομίζαμε ότι ήταν το όνομα του πρώτου ξαδέλφου του R2d2, ήταν πάρα πολύ δύσκολο να χρησιμοποιήσω την γλώσσα οπουδήποτε αλλού πέρα από τα μαθήματα.

Αυτό είναι πολύ σπαστικό για έναν άνθρωπο που λατρεύει να βιώνει άλλες λέξεις, άλλους τονισμούς, άλλες συντάξεις στο λόγο – όλα αυτά δηλαδή που σου προσφέρει η εκμάθηση μίας ξένης γλώσσας.

Σήμερα βέβαια έχουμε 2007. Τα ρώσικα είναι η τρίτη νομίζω πιο διαδεδομένη γλώσσα στο γουγουγου (μέχρι και τις ρώσικες σελίδες του BBC έχω την δυνατότητα να δω από το κινητό μου!), στα περίπτερα της Αθήνας βρίσκεις τα μεγαλύτερα Ρώσικα περιοδικά… άσε που στο δεύτερο ταξίδι στην αγαπημένη μου χώρα το 2005 αγόρασα τόνους DVD και βιβλίων και cd. Για να μην σου πω για το πόσο εύκολο είναι να κατεβάσω όλη την Ρώσικη μουσική του κόσμου.

Παρόλα αυτά, έχοντας το κατοχικό σύνδρομο του στερημένου από ρώσικη κουλτούρα για κάμποσα χρόνια, δεν κατάφερα να αντισταθώ στην τάση να μπω και να εξερευνήσω το Ρώσικο κουλτουρομάγαζο που ανακάλυψα ξαφνικά στην Αγίου Κωνσταντίνου.

Δεν είχε ιδιαίτερα ενδιαφέροντα πράγματα… μέχρι που πίσω από μία γωνία… ΑΧΑ! ανακαλύπτω τρελό κελεπούρι: Παλιά τεύχη, 3 -4 μήνες πριν, της Ρώσικης έκδοσης πολύ γνωστών περιοδικών, που επειδή είχαν ξεμείνει τα πουλούσαν αντί για 9-10 ευρώ που είναι η κανονική τους τιμή, μόνο 2,95!

Super, σκέφτηκα και άρχισα να ψάχνω τι θα πάρω. Το να διαβάζεις lifestyle περιοδικά είναι από τους καλύτερους τρόπους εξάσκησης μιας ξένης γλώσσας γιατί η γλώσσα τους είναι πολύ τωρινός και λαϊκός, είναι αυτή που μιλιέται ΤΩΡΑ!. Super!

Διαλέγω δύο περιοδικά και πηγαίνω προς το ταμείο… όπου φτάνω μέσα στον ενθουσιασμό και ακουμπάω τα περιοδικά με όρεξη και χαρωπά στον πάγκο λέγοντας, σε τέλεια γραμματικά αλλά χάλια σε προφορά ρώσικα, στην νέα κυρία που βρισκόταν εκεί:

Υπέροχα! …με αυτά, θα κάνω ΠΟΛΥ εξάσκηση!!!

Περιμένω λοιπόν η κυρία στο ταμείο να σκεφτεί από μέσα της: «τι παλληκάρι, τι λεβέντης δίμετρος, στιβαρός που πιάνει την πέτρα και την κάνει τυρί φιλαδέλφεια, μπράβο του που είναι Έλληνας και μαθαίνει την γλώσσα μου και μούμπλε μούμπλε και επενδύει στην γνώση και ξανά μούμπλε μούμπλε γιατί όλοι οι λαοί στη γης αν επικοινωνούμε μπορούμε να ζήσουμε με ειρήνη σε οικολογικά σπίτια και να ακούμε παλιά κομμάτια του Τουρνά και να φοράμε φλοράλ κοστούμια και μπράβο του και κλαπ κλαπ»…

…περιμένω το λοιπόν, εγώ η μανιπιουλέητηβ ψωνάρα, να πάρω το όλο έγκριση και επικρότηση χαμόγελο της αξαιγάπητης Ρωσίδας...

και παίρνω ένα αρχίδι!

Την βλέπω να κοκκινίζει, μετά να γίνεται μωβ, μετά να γουρλώνει το μάτι, μετά να πνίγει ένα βογκητό, μετά να ταρακουνάει και λίγο σπασμωδικά το κεφάλι.

και πριν προλάβω να απορήσω ολοκληρωτικά, διαπιστώνω...

...ότι το πάνω πάνω από τα δύο περιοδικά που έχω ακουμπήσει στον πάγκο της, αυτό που βλέπει πρώτη μούρη στο καβούρι καθώς της δηλώνω χαρωπά ότι μαζί του θα κάνω ΠΟΛΥ, επαναλαμβάνω ΠΟΛΥ εξάσκηση, είναι…


…είναι….



…είναι….

ΌΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΟΧΙ ΔΕΝ είναι δυνατόν να συμβαίνουν σε μένα όλα αυτά….

ΟΟΟΟΟΟΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙ



…είναι η ρώσικη έκδοση του Playboy.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Όλεθρος.

Φυσικά, η κυρία δεν είπε στον μαλάκα που όχι μόνο την παίζει με τις ώρες αλλά υπερηφανεύεται κιόλας γι αυτό (εμένα that is...) ούτε κουβέντα! Πόσο μάλλον να με επικροτήσει.

Και είμαι σίγουρος ότι είχε το αμόνι των Looney Tunes εύκαιρο κάτω από τον πάγκο να μου το πετάξει στην κεφάλα αν τόλμαγα να της χαμογελάσω, εγώ ο ανώμαλος.

Που φυσικά δεν είχα καμία πρόσθεση αλλά λέμε τώρα…

Ντάξει, μόνο εγώ θα μπορούσα να βρεθώ σε κατάσταση όπου αν και gay να υπάρχει σε αυτόν τον κόσμο Ρωσίδα που να πιστεύει για μένα ότι είμαι τρελό ανωμάλι που όλη μέρα την παίζει με τσόντες! μόνο εγώ! ΜΟΝΟ ΕΓΩ ακόμα και όταν νομίζουν ότι είμαι στρεητόνη το νομίζουν με ξεφτυλισμένο τρόπο. ΑΣΤΑΔΓΙΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

σου είπα ότι όλη η ευρύτερη περιοχή ομονοίας είναι απαγορευμένη ζώνη πια για μένα; ότι δεν θα ξαναπεράσω ποτέ;

(ο μαλάκας στα ρώσικα είναι Дрочила, ντροτσήλα!)

34 comments:

APSOY said...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα...
:D
κορυφαίοοοοοοοοο!!! :D

Στο επόμενο ποστ θέλω να μου πεις πως είναι στα Ρωσικά:
"Η Σβετλάνα είναι μοντέλο, 19 ετών και της αρέσει η ιππασία, ο χορός και να κοιμάαι γυμνή..."
(όχι τίποτ' άλλο, αλλά είναι η τωρινή, λαϊκή γλώσσα - αυτή που μιλιέται τώρα!) Super ;)

Provato said...

να φας σκατά! βλαμένο! αντί να μου σταθείς... ασταδγιάλα!

;-)

Anonymous said...

:-)))))

αφού δεν είχες πάνω-πάνω "το παιδί μου κι εγώ", να σε τρέχουνε στις αστυνομίες, πάλι καλά!!!!


irrelevant

One Big DJ said...

Strehtoni? Ni ne pani magiou gaspanti provatous.

- super to briskw to epeisodion!!!

gsus said...

mouaxxaxaxaxaxaxaxxaxaa
mouaxaxaxxaaa

Anonymous said...

egrapses pali. Auto k to peristatiko sto super market apistefta!!!

alienlover said...

entaksei eho pethanei sto gelio. eho liosei.
kala ekanes kai ntreposouna na mou to peis live giati tha akougan ta gelia mou apo ta eksarheia mehri to pagkrati.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxaxaxaaxaxaxaxaxa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxaxaxaxaxaxaxaxaxa

snikolas said...

Να σαι καλά βρε προβατάκο, γέλασα πάρα πολύ! Αλλά να το δεις από την θετική του πλευρά, θα μπορούσε η κυρία στο ταμείο να φωνάξει τον Ντιμιτροφ που είναι 2.10μ με κάτι μπράτσα που θυμίζουν παραφουσκωμένες σακούλες σκουπιδιών και να σε τουλουμιάσει στο ξύλο που είσαι ξεδιάντροπος και λες τέτοια την κυρία!!! :)

Marvin said...

Αστα αυτα, κρυφοστρεητ!Ο προβατος και να θελει να κρυφτει, η χαρα δεν τον αφηνει! (που λεει και ο λαος μας)

xipasmenos said...

Να χαθει να χάνεται η ανωμαλη.

I dig your new thumb mpeboy.....

Anonymous said...

Aπλά «ντουράκ», αγαπημένε. Απλά ντουράκ. Κι αυτό, διότι φαντάζομαι ότι είχες τόσο χαρεί από την επερχόμενη πράκτικα που ξεχάστηκες. 'Ασε που νομίζω ότι η κυρία κοκκίνισε επειδή οι Ρώσοι λόγο βότκας ούτε τέτοιου είδους πράκτικα δεν κάνουν (έχω ασφαλείς πληροφορίες...) Ασε που θαύμασε και την απενοχοποίηση. Τη φαντάζομαι, αμέσως μόλις έφυγες από το μαγαζί να πήρε τηλ. τις φίλες της να αρχίσουν να συχνάζουν εκεί για να σε δελεάσουν (όρα παλαιότερη επίσκεψη καθαρίστριας με ανηψιά). Μαλαντέτς λιουμπίμοϊ, μαλαντέτς.

Anonymous said...

Tο ποστ σου μου θύμισε τις 4 ρωσικές λέξεις που στραβοξέρω και που τις έμαθα στα μέσα της δεκαετίας του 50.Από Ποντίους τις
γειτονιάς που καμμιά φορά μιλούσαν
στα κρυφά Ρωσικά(ήταν η Ελλάδα του σκότους.Αν σ'άκουγαν να προφέρεις
έστω και μια λέξη θα μπορούσαν να σε χαρακτηρίσουν κομμουνιστή δηλαδή εχθρό της χώρας)
Λοιπόν ας χάσω για μια φορά την σοβαροφάνεια μου κι ας στις πω.
Η πρώτη είναι η πασίγνωστη Σπασίμπα,η δεύτερη χελπ ου χελμπα δεν είμαι σίγουρος παντως ήταν το ψωμί.Η τρίτη σχετίζεται με ένα όργανο για το οποίο πολλοί μπλόγκερς όταν αναφέρονται σε σένα,
άλλοτε μιλάνε με θαυμασμό άλλοτε με
ζήλια και καμμιά φορά με καταφρόνηση (όσα δεν έχει η αλεπού....)χούι το άκουγα με τα παιδικά μου αυτιά.Την τέταρτη έχω την εντύπωση ότι δεν την ξέρεις.Ή
κάνω λάθος;Είναι η ζουμερή λέξη
Μανταβόσκα.
Α ρε προβατάκο μας διασκεδάζεις πολύ μ'αυτά που γράφεις.Και μας
καλλιεργείς.Μην πάει το μυαλό σου στο πονηρό...

Υπερμίκης

Φαίη said...

αχαχαχαχαχαχαχαχαχααααααααα!

Έλιωσα,έλιωσα όμως!

BLUEPRINTS said...

είσαι απίστευτος, μα αυτό δεν είναι ο Νόμος του Μπεεερφυ είναι αλά ανεκδιήγητο, μπα σε καλό σου, κατάπια το τσιγάρο μου από τα γέλια

Legally Blonde said...

Δεν ειναι αμαρτια τωρα να χαλαρωνω μπροστα στο πισακι και να χτυπιεμαι σαν σπαστικο ενω μπαινει μεσα η γιαγια?


Νομιζουν οτι ειμαι δαιμονισμενη!!!!


Σπασιμπα μπειμπυ


:))))

yiaNNis said...

ego EPITELOUS, φαϊναλι, γες , γες, γες, efiga apo tin Athina kai glitosa apo aftes tis katastasis!!!
ZITO I ELLINIKI EPARXIA, kale moy provate!

Anonymous said...

Νταραγκόι,
επιμένω παρ' όλα αυτά ότι το πρόβλημα βρισκόταν μάλλον στην απρόσεκτη προφορά σου (σου θυμίζω ότι κάποτε ο Στραβίνσκυ πέταξε το ραδιόφωνο, και δικαίως, από το παράθυρο, ενώ άκουγε τον Χρουστσώφ, διότι δεν ανεχόταν κοτζάμ ηγέτης της Μαμάς Πατρίδας να μιλά τόσο κακά ρωσικά).
Το αντίθετο σενάριο θα σήμαινε ότι η τελευταία ελπίδα του μέσου στρέιτ για λίγη... εξάσκηση είναι σε όοολη την Αθήνα, μια "τρύπα" στην Αγίου Κωνσταντίνου. Όπερ άτοπον...

Equilibrium said...

Дрочила εμμ σόρρυ πρόβατο, ήθελα να πω :)

χαχαχαχα

τι ειναι αυτο το πραγμα με σενα, τι αρχαιες ρησεις, τι ξένες γλώσσες, τι ζώδια... πολυσυλλεκτικό αναγνωσμα είσαι...

στη Μόσχα αδελφές μου στη Μόσχα, με το playboys παραμάσχαλα..!

φλκ

YO!Reeka's said...

ντροτσίλα ή ιντροτσίλα;;
α καλό ε

Anonymous said...

Xaxaxaxaxaxa. Poli kalo!!!

Ta prosexoume afta gt etsi ke diarefsei paraeksw i fimi oti ise str8.... Trexa gireve!!!

alienlover said...

zeis i autoktonises apo tin ntropi??

Tanila said...

Tώωωρα.. πάει... διέρευσε. Θ'αρχίσω να τον κυνηγάω για γάμο.
Ανώμαλε!Ανώμαλε!Ανώμαλε!Ανώμαλε!Ανώμαλε!Ανώμαλε!Ανώμαλε!Ανώμαλε!
Ανώμαλε!Ανώμαλε!Ανώμαλε!Ανώμαλε!

Aphrodite said...

Καρα-LOLOLOLOLOLOLOLLLL!!!!

:))))))))))))

Δε μου λες όμως ρε... δροτσίλα (με την καλή έννοια, όπως εκείνα τα τόσο χαριτωμένα ροζουλιά σπυθουράκια που βγάζουν τα ποπάκια των μωρών όταν ιδρώνουν), τι γύρευε το στρ-8 Playboy πάνω στα μαγκαζίνα σου?

Ε?

ΕΕΕ??

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ??????

Διότι το είπες και μόνος σου, "... ...ότι το πάνω πάνω από τα δύο περιοδικά που έχω ακουμπήσει στον πάγκο της, αυτό που βλέπει πρώτη μούρη στο καβούρι..."

Life-style περιοδικό φορ γιου είναι μανάρι μου αυτό?!

Η έχεις αποκωδικοποιητή στρ-8 ατακών για μετατροπή τους από κει μέσα, το άντρο της μαστουρμπίδικης καμπουρομπυροτριχογαμοσαυρο-στρεητίλας, σε κίλλερ gay-ατάκες (να μην σταυρώνουμε μετά εμείς γκόμενο, να τους παίρνεις -κυριολεκτικά- όλους εσύ!)

Αχ ρε μικρό ξανθόμπουκλο C3PO μου!

:))))))

Χαζοχηνα said...

Αχ μπραβο! το καταευχαριστηθηκα. Και γιατι αποφασισες να μαθεις Ρωσσικα?

Anonymous said...

Χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχααχα

Απίστευτο περιστατικό!!

Audrey said...

1)teleio!kataplhktiko!exw pesei katw apo ta gelia!
2)h8ela kai gw na ma8w rwsika,omws telika, to tmhma tou egkefalou mou pou xrhsimopoiousa ws ta 18 gia thn ekma8hsh ksenwn glwsswn, to xei katalavei to pararthma "extra apo8hkeush+epeksergasia texnikwn tou sex". :(

Unknown said...

Τι ηθελα να τρώω καθώς το διάβαζα αυτό? Κόντεψε να μου βγει το νουντλ απ' τη μύτη απ' τα γέλια!!! (όχι, άμα είναι να σου συμβεί αυτό, τουλάχιστον να είναι με τρέντυ φαγητό).

Και παρεπιπτόντως, να σε ρωτήσω μανάρι μου γλυκό: το Playboy τι το ήθελες??? Για τις συνταγές και τα ζώδια;-) Μήπως είσαι closeted streight και ψάχνεις να πειραματιστείς??? Εγώ θα σε υποστηρίξω πάντως σε κάθε περίπτωση - καμιά επιλογή δεν είναι ντροπή;))))

Anonymous said...

γλυκε μου προβατακο, λες να ηθελε κατι να σου πει το υποσυνειδητο σου σε σχεση με την σεξουαλικη σου ταυτοτητα, η απλα σε εκδικουνταν για την ταλαιπωρια που το υποβαλλεις προ της καταναλωσης 2 -πιτων-με-απ-ολα? Η μηπως ολο αυτο ειναι διαφημιστικο τεχνασμα -δημιουργουμε υποψιες στρ8, αρα πλακωνουν οι γκομενες αναγνωστριες που ευελπιστουν οτι αυτες θα ειναι ο καταλυτης κ εκτοξευεται στο απειρο η (ηδη υψηλοτατη)αναγνωσιμοτητα του τιμιου τουτου βλογ? ;-P

Neverlandean said...

Ρε χαζό, μπορεί κοκκίνισε, να έγινε μωβ και τα καθέκαστα επειδή της ήρθε νταμπλάς που ένας χανκ παίδαρος σαν εσένα χρειαζόταν το playboy για να περάσει καλά ενώ κανονικά θα έπρεπε να όλοι να στήνονται στο πέρασμά του.

(Είμαι αξιαγάπητος, το ξέρω.)

Anonymous said...

τα περιγραφεις τοσο ομορφα που νομιζω οτι δε θα γλυτωσεις απο τετοιες γκαφες ποτε, γιατι ολοι θα ευχομαστε να εχεις παντα τετοιου ειδους υλικο :))))

anorymous

Anonymous said...

Ενας θαιως του σαικς δεν μπενη σε σταιγανα.
Επισης η κουμουδουρου ειναι στην πειραιως.

Provato said...

αχ μην με δείτε ρε να ταπεινώνομαι και να ρεζιλεύομαι, αμέσως να κατακλύσετε τα σχόλια... τι φίλοι, μπράβο μπράβο να σας χαίρομαι!

nikola φαντάσου να μου συνέβαινε και αυτό να με έδερνε ρώσος μπράβος... γμτ δεν θα το άντεχα.

marvin άμα με ξαναπείς κρυφοstr8 θα γίνουμε από δύο blogs bloggers, να το ξέρεις... :-)

Νατάλια πούτιν, μπορείς να κανονίσεις να κάνω μία συνάντηση με τον αδελφό σου που θέλω να του ζητήσω ένα ρουσφετόφσκι; :-)

Υπερμίκη τα σχόλια σου είναι τέλεια ρε συ, χεχεχε!

yianni διάβασα τα νέα σου, καλή αρχή στο Ρόδο θα περάσω να στα πω και στο blog φίλε! μπεεε

Provato said...

ksereis_poios αυτό που με παρομοιάζεις με τον χρουτσόφ με ανησυχεί λίγο...

yo!reeka ντροτσίλα μπορεί, ιντροτσίλα με τίποτα!!! χεχε!

τανίλα δεν σε αντέχω γμτ.

aphrodite και manipenti το playboy είναι lifestyle περιοδικό κατά το 80%! αγνωώ το 20% με τα βυζιά και διαβάζω το υπόλοιπο. ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ! ;-)

audrey ποτέ δεν είναι αργά να μάθεις την αγαπημένη γλώσσα.

Provato said...

Donnabella τι να πω εσύ παιδί μου είσαι δαιμόνια, ραδιούργα και πανούργα ως εκεί που δεν παίρνει. τι να πω... μπεεε

neverάκο είσαι αξιαγάπητος. το ξέρεις. μπεεε :-))

ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ ευχαριστ εντατίκ ευχαριστ εντατίκ και όλους τους υπόλοιπους για τα καλά λόγια, ντρέπομαι ντρέπομαι. μπεεε!