Wednesday, October 03, 2007

Δεν μασάω καθόλου με την νέα "διαφήμιση" του Dove

την θυμάσαι την προηγούμενη, είναι αυτή που έδειχνε σε fast forward το πως "πειράζουν" με μακιγιάζ και photoshop μία μοντέλα ώστε να δείχνει τελικά κουκλάρα στην αφίσα... εκείνη ήταν καλή, νομίζω είχε μία έμφαση στην στιγμή που την έκανε πολύ δυνατή... και ήταν και πολύ ανατρεπτική

η καινούργια όμως του Dove νομίζω το παρατραβάει σε κουλωσύνη. δες την εδώ:



θεωρώ ότι το παρατραβάει γιατί είναι υποκριτική - στο κάτω κάτω της γραφής το dove είναι μία μάρκα η οποία ανήκει στην Unilever, μία εταιρία που εμπορεύεται πολλά προϊόντα που εκμεταλλεύονται τις ανασφάλειες αντρών τε και γυναικών. ενδεικτικά αναφέρω το αποσμητικό AXE ("βάλε πιο πολύ για να γαμήσεις περισσότερο"), τα σαπούνια LUX (το χρησιμοποιεί η Τζοίνα Αλειμώνου, πηχη, άρα αν το χρησιμοποιήσεις και εσύ θα γίνεις σαν και αυτή..) και το Sunsilk.

επίσης την βρίσκω λίγο κομμουνιστική σαν τοποθέτηση. πολύ ρε παιδί μου τρομακτική είναι, στην ταινία, η απεικόνιση των "κακών" της βιομηχανίας ομορφιάς. εντάξει, δεν είναι πια και τόσο χάλια τα πράγματα. εξάλλο όπως λένε όλοι οι γνωρίζοντες, η βιομηχανία ομορφιάς δεν αρκεί να προκαλέσει από μόνη της φαινόμενα όπως "νευρική ανορεξία". Κατά κανόνα προϋπάρχει κάποιο μεγάλο πρόβλημα που απλά κάνει manifestation με αυτόν τον τρόπο.

Ακόμα μου λείπει από την ταινία η αίσθηση "κλέβω μία στιγμή από μία διαδικασία, γίνομαι κοινωνός ενός μυστικού" που είχε η προηγούμενη.

Το μεγαλύτερό της λάθος όμως είναι αυτή η pedantic αίσθηση που έχει - ξέρεις, το υψωμένο δάχτυλο, το ανασηκωμένο φρύδι, το χέρι στάμνα στη μέση. αυτό το διδακτικό από μόνο του θα ήταν αρκετό (είναι, για την ακρίβεια, αρκετό) να βάλει ένα τεράστιο φράγμα ανάμεσα στο μήνυμα της ταινίας και το κοινό στόχο. Κοντολογίς, πεταμένα λεφτά.

Neeeeeext!!! και πολύ ασχοληθήκαμε.

Το μόνο καλό της ταινίας; η μουσική της. μου αρέσει πάρα πολύ: Simian - La Breeze, μπορεί να μου το βρει κανείς να μου το στείλει;

...καλά, μην γίνομαι και κερβερίδης κερβερόπουλος έχει και μερικά ακόμα καλά... η σκηνοθεσία είναι υπέροχη και μου αρέσει τρελά που στα πρώτα δεύτερα και σε συνδυασμό με το here it comes που ακούγεται βλέπουμε την φάτσα του κοριτσακίου. ΑΥΤΟ είναι δυνατό σημείο.

αλλά συνολικά δε μου δίνει ούτε το 10% της αίσθησης που μου είχε δώσει η προηγούμενη όταν την είχα πρωτοδεί...

11 comments:

Alpha said...

άλλη μπράντα το λούξ άλλη το αξ άλλη το ντάβ

οι δυστυχισμένες τεράστιες σούπερ κερρδοφόρες πολυεθνικές είναι υποχρεωμένες να αντιφάσκουν στα μυνήματα τους κάνοντας διαφορετικό ποζίσιονινγκ κάθε φορά ανάλογα με το στόχο.

να αντιφάσκουν βέβαια για μας, τοους ανθρώπους της αγοράς που ξέρουν τι παίζει πίσω από την κουρτίνα.

η κυρία που χρησιμοποιεί το λουξ δεν ξέρει καθόλου ότι ο ίδιος πωλητής πουλάει και το νταβ.

κατα τ άλλα συμφωνλω ότι τα χουν τελείως χαμένα πιά.πάνε να πουλήσουν ένα προιόν ομορφιάς ανάγοντας την ομορφιά σε κάτι φέικ και προσπαθώντας να προωθήσουν το τελείως χύμα λούκ ως αυθεντικό και άρα με συναισθημτική αξία μεγίστη μπλα μπλα μπλα....

όχι ότι έχουν άδικο αν το δούμε φιλοσοφικά, αλλά το πρόβλημα είναι ότι όσον αφορά τα προιόντα ομορφιάς οι γυναίκες "τη θέλουν τη παραμύθα τους".μπορεί και συνειδητά αλλά τη θέλουν.

εγώ πολύ θα θέλα να πετύχει(πα να πει να γίνει ηγέτης σε πωλήσεις στο νταβ) η λέβερ σ αυτό που θέλει να πει:"ρε χαζές η ομορφιά είναι μέσα σας, όχι στα φτιασιδώματα".αλλά πολύ φοβάμαι ότι οι μόνοι που θα κονομήσουν(πάλι) είναι οι διαφημιστές.

το μύνημα πάει στο κενό.

Είδωλο said...

Ρε συ μην το βλεπεις απο την πλευρα μας επειδη εμεις παιρνουμε και καποιες στροφες παραπανω. Τα κοριτσακια γενικοτερα καταληγουν σε μεγαλες χαζομουνες, μεγαλο ποσοστο απο αυτο οφειλεται στην αντιμετωπιση που εχουνε λογω ασχημιας η μεχρι να φτασουνε στο σταδιο της εφηβειας και να πεσουν τα σαγονια των συμμαθητων τους.
Ολη αυτη η βιομηχανια που υπαρχει ξεκιναει με το να τους προτασει την Barbie στα το απολυτο προτυπο με το μακιγιαζ-τα ρουχα-τα φτερα- τα πουπουλα- το ΒITCHING Κ.Ο.Κ.
ε αμα ξεκινησει ετσι χανει την οποιαδηποτε αυτοεκτιμηση και αυτοπεποιθηση με αποτελεσμα να πιστευει στις μπουρδες που του σερβιρουν οτι με αυτο θα γινεται better-firmer-faster-stronger-sexxier και ο,τι μπορεις να φανταστεις το πιστευει και το αγοραζει.

APSOY said...

Γι'αυτό κι εγώ είμαι σαν τρελό αγόρι της Dove...
;)

Έρχεταιιιι-έρχεταιιιι-έρχεταιιιιι
(ή καλύτερα...)
here it cooomes, here it cooomes, here it cooomes...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ!

Χαζοχηνα said...

Αν το νταβ ηταν εταιρια αντι για μαρκα θα τους παραδεχομουν. Ας ιτ σταντς-βράστα. Παντως το οτι στοχευουν τις μαμαδες και οχι τα κοριτσακια ειναι φρεσκο-και ισως να ειναι και το twist που σωζει ολη την καμπανια τους. Πριν απο μηνες το κατεβασα το πακετο self esteem και δεν ειναι κουλο. Οι εταιριες γνωριζουν το κοινο τους (και γνωριζουν πολυ καλυτερα απο εμας τα παρασκηνιακα δρωμενα στην νομοθεσια) και αντιδρουν, ταχαμου και καλα proactively, πριν τους προλαβουν οι εξελιξεις. Το ολο μου θυμιζει λιγο τα μακντοναλτς που σου λενε να κανεις γυμναστικη.

P.S εντελως up my street ποστακι

Anonymous said...

Εδώ μπορείς ν' ακούσεις το Simian - La Breeze:
http://www.frenetica.net/sirocco/archives/music/

Επίσης σχεδόν τα πάντα, μπορείς να τα βρεις και να τ'ακούσεις εδώ:
http://www.projectplaylist.com

Την καλησπέρα μου

Lina said...

ωραίο βίντεο, λάθος εταιρία.

g for george said...

Συμφωνώ, ωραίο βίντεο. Καλό που κάπου, κάποιος, θέλει να περάσει ένα μήνυμα. Το θέμα όμως είναι τα υπόλοιπα που λες κι εσύ, Πρόβατέ μου..

Διότι για να τα λες αυτά (αγαπητή εταιρεία) πρέπει να δείχνεις (ή να δείξεις) την ίδια σταθερή στάση σε όλα. Την δείχνεις;

Anonymous said...

το βίντεο κάτι προσπαθεί να πει, αλλά κάπου το παρακάνει νομίζω. Πάντως η διαφήμιση μια χαρα θα πιάσει τα λεφτά της......

*C* said...

Dn exei simasia i etairia, to minima pernietai kai einai Para Poli Simantiko, giati an eisai paidaki afta einai ta minimata pou dexesai apo to perivallon sou..

Provato said...

mosaic χριστέ μου εκατό εκατομμύρια θέματα βάζεις πάλι και πρέπει τα χριστούγεννα να πάω ταξίδι, δεν προλαβαίνω να απαντήσω... δεν ξέρω, ακούω αυτά που λες και σε κάποια συμφωνώ, σε κάποια όχι... πάντως το ρεζουμή είναι ότι έχει πολλές αδυναμίες το concept αλλά και η διαφήμιση. μπεεε φίλε μου καλέ (ΞΑΝΑΓΡΑΨΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ...)

X-oyranoy τι να πω, μπορεί σε κάποια κοριτσάκια να λειτουργήσει, να μην το δουν κυνικά όπως το βλέπω εγώ... μακάρι δηλαδή κιόλας.

apsoy χίλια μπεεευχαριστώ. όποτε θες μπορώ να σε ευγνωμονήσω έμπρακτα. μπεεε φίλε.

χαζοχήνα και εγώ το βρήκα wise που στοχεύουν μαμάδες. αυτό το δικαιώνει και το σώζει. να σου πω, τι θα πει το κολοκέησον up my street; για πες....

vulaki τρελό ρησπέκτ. μπεεευχαριστώ πάρα πολύ. μπεεεεεε

Provato said...

lina yes indeed. :-)

g for george, όχι. σίγουρα δεν την δείχνεις. μπεεε φίλε.

ethan αυτό σίγουρα. τα λεφτά θα τα πιάσει... αλλά από κει και πέρα, τι;

cristalin συμφωνώ από μία πλευρά, αλλά και διαφωνώ πολύ κιόλας.... δεν ξέρω, χμ χμ χμ.... :-)