Thursday, November 22, 2007

Πρωινό εγκεφαλικό

σήμερα το πρωί συνειδητοποίησα ότι το υπερατλαντικό μου στεφάνι,

ο άνθρωπος που είμαι ο άντρας των ονείρων του,

ο γκόμενος που όπου σταθεί και όπου βρεθεί μιλά μόνο για μένα και πόσο του λείπω που ζω ελλάδα,

το παλικάρι που έχει καϋμό για μένανε, ο Patrick Dempsey:σκέψ σκεψ εντατίκ Πάτρικ: θέ μου γιατί έπρεπε ο άντρας των ονείρων μου, το πρόβατο, το καλλίτερο sex που έχω κάνει ποτέ να ζει Ελλάδα, να ζει τόσο μακριά, γιατί, φέρτε μου να πιω απ' το πιοτό το ακριβό να ξεχαστώ...

σκεψ σκεψ εντατίκ Πάτρικ: αυτό είναι... δεν αντέχω άλλο μακριά του - θα τα παρατήσω όλα και θα πάω να τονε βρω στα εξάρχεια, τέτοια αγάπη τέτοιο sex δεν το πετάς από το παράθυρο αυτή είναι σχέση ζωής, η σχέση με το πρόβατο είναι σχεση ζωής σου λέω - μην με σταματάτε μη... μηηηηηηηηηηηηηη!

σκεψ σκεψ Πάτρικ: ...πως αντέχεις να ζεις μακριά μου πρόβατο, πως;

σκεψ σκεψ εντατίκ: αχ Θέ μου από τότε που έφυγες πρόβατο δεν μπορώ να σηκωθώ από το κρεβάτι.... κομμάτια είμαι, χάλια, μη, μη, μη με σηκώνετε μη... δεν αντέχω να είμαι functional χωρίς το πρόβατο στο πλάι μου, δεν θέλω να ζω αν είμαι μακριά από το πρόβατο.

σκεψ σκεψ εντατίκ Πάτρικ: παραπονεμένα λόγια έχουν τα τραγούδια μας, πρόβατο γύρνα σε παρακαλώ, oh no no no, γύρνα σε παρακαλώ oh no no no...

σήμερα λοιπόν το πρωί έμαθα ότι αυτός ο κούκλος που με θέλει αλλά εγώ δεν αφήνω τον μπε με τίποτε όμως, είναι η μετεξέλιξη του φρικτού uber lame πιτσιρικά που βλέπεις εδώ, στην αφίσα μίας teen ταινίας των 80s η οποία έσκισε στην Αμερική και μερικά απόνερα της επιτυχίας της έφτασαν μέχρι και εδώ:ποιος θα το πίστευε!!!!! ίουκ, τρελό ίουκ. μετά σου λέει απορεί γιατί δεν του κάθομαι με τέτοιο εργασιακό παρελθόν.

να και το trailer της επόμενης του ταινίας που θα βγει το καλοκαίρι. του εύχομαι να πάει καλά, εμ ενδιαφέρει οι άνθρωποι με τους οποίους έχω κάνει κήνκοι σεκσάκοι να είναι πετυχημένοι, είμαι ανώτερος άνθρωπος:

12 comments:

Marvin said...

Φαινεται ομως η μελαγχολια στο βλεμμα τυου παλλικαρίου. Αχ βρε προβατε εχεις κανει ζημια στο Χολυγουντ...

Anonymous said...

an aporriptame/mas aporriptane logw amartwlou parelthontos, tha to eixame kanei ena megalo monasthri pro pollou...relax..mh koita to kako mou parelthon, kytta to yperoxo mou mellon!

Αθήναιος said...

Πω πω... πολύ ωραίος γκόμενος. Μήπως όμως θέλει εμένα; Είσαι σίγουρος ότι καίγεται για σένα;

alienlover said...

το ότι έμαθες τη λέξη lame δε σημαίνει ότι πρέπει να μου κάνεις τη μέρα κομμάτια, ΕΝΤΑΞΕΙ;

είμαι πολύ στεναχωρημένη που δεν βγήκε καινουριο grey's anatomy εχθές. και ναι, το παραδέχομαι, είναι ο λόγος που βλέπω τη σειρά.
επιστρέφω στην πλερέζα μου.

ΠΑΥΛΟΣ said...

Από την μια ο Σικιά, από την άλλη το παληκαράκι, αχ ένα κορμί είναι αυτό, τι να πρωτοπρολάβεις!!!

Patrick said...

Άραγε,όταν τον κορόιδευαν στο σχολείο και δεν έβρισκε γκόμενα(λέμε τώρα),έλεγε από μέσα του "να δείτε που μια μέρα,θα γίνω τρελό γκομενάκι και θα σας σκίσω όλους..."
Πως τα φέρνει η ζωή...
Λέτε στα 40 να σφάζεται ο προβατάκος του μέλλοντος για μένα?Χμμ...

Anonymous said...

καλλιο αργά παρά ποτέ...women get old, men get distinguished

cobden said...

Το θυμάμαι αυτό το παρτσακλό από τα '80s teen movies!Έτσι έγινε, ε?Κοίτα να δεις...

nikisot said...

sygnwmh!
I m shocked h gata!!!!!!!!!!!
de 8umasai thn tainia me ton pitsadoro pou epairnes pitsa me antzougies gia na pareis mia pitsa apo th Bilgaria apo ton agaphmeno sou"????
ts ts ts
provatoulini s epiasa adiabasto

xipasmenos said...

Εγω θυμάμε την ταινία, αλλα τωρα συνεδεσα τα προσωπα, απίστευτο πόσο μπορεί να ομορφύνει ενας αντρας....

Anonymous said...

Δεν το ήξερες μωρέ ότι ήταν αυτός; Μεγάλος teen star (τότε που ήμασταν teens!!).
Αλλά .. μεγάλωσε ΠΟΛΥ όμορφα. Οπότε, του συγχωρείτε! Μην είσαι σκληρός βρε παιδί μου.

Cinestef said...

Καλημπέεεεεεεερααααα!
Θυμάμαι κι εγώ τον Μπεεεεεεετρικ την δεκαετία του '80, αμυδρά γιατί ήμουν νεογέννητο. Δες την ταινία Some Girls [1988] στην οποία τον δείχνει τον δικό σου να τρέχει τσίτσιδος σε μια παλιά καναδική έπαυλη και σε μια άλλη σκηνή που μιλάει με το πουλί του. Πολλή πλάκα.
Μπέεεεε μου, χαθήκαμπεεεεε!
Ελπίζω να είσαι καλά!
CineΜπεεε