Thursday, November 22, 2007

Τι κάνει ένας δικηγόρος στο γραφείο του πρόβατου; ...προσπαθεί να μην χεστεί! (αλλά μάταια)

αγαπημένε αναγνώστη, όπως ίσως θα ξέρεις με την μεγάλη αγάπη της ζωής μου τον Sikia εδώ και κάμποσο καιρό έχουμε μπει σε μία φοβερή δικαστική διαμάχη.

Η δίκη έχει κανονιστεί να γίνει κοντά στα Φώτα. Η ήττα του Sikia είναι δεδομένη γιατί υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι όσο ζούσαμε στον Ασπρόπυργο είχε πάρει όλη την Ελευσίνα, ενώ όταν τελικά μετακομίσαμε στην Ελευσίνα για να μην ταλαιπωριέται όταν πάει να πηδηχτεί, πήρε όλη την Δραπετσώνα (δεν θα το καταλάβω ποτέ αυτό το αγόρι).

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά διαπιστώνω ότι το τελευταίο διάστημα ο Sikia έχει καταφέρει να βάλει στο βρακί του και τον Pavlo - αυτός ο επονείδιστος κανονίζει κρυφό πάρτυ για όταν ο Sikia έρθει στην Ελλάδα. Το πάρτυ θα είναι με πρόστυχο sex, θα καπνίζουν άνηθο και μαϊντανό για να την βρουν και θα κάνουν διάφορα. ξεφτύλα - που είναι το κράτος να προστατέυσει τα παιδιά μας από τους ομοφυλόφιλους;

Μετά από όλα αυτά καταλαβαίνεις ότι είμαι απόλυτα δικαιολογημένος να είμαι ανελέητος, να εκμηδενίσω τον Sikia και τους συμμάχους του, να τον κάνω με τα κρεμμυδάκια στην δίκη.

Παρόλα αυτά, επειδή είμαστε στα χριστούγεννα (και για να μην ξεχνιόμαστε πάρε και έναν Σάντα Μπέημποι):επειδή λοιπόν είμαστε στα χριστούγεννα αποφάσισα να δώσω μία ευκαιρία στον Sikia να πέσει στα πόδια μου να μου τον γλύψει να τον συγχωρήσω. Ο ανόητος αυτός έκανε το σφάλμα να στείλει το δικηγόρο του να με δει και καλά ως επίδειξη ισχύος. τα αποτελέσματα; θα τα δεις στην σειρά φωτογραφιών που έβγαλα από την συνάντηση που έλαβε χώρα σήμερα:

ο δικηγόρος του Sikia χεσμένος γιατί ξέρει ότι η υπόθεσή του είναι χαμένη από χέρι, την ώρα που έρχεται να μου τον γλύψει για να τους συγχωρέσω!


ο δικηγόρος του Sikia μετά την πρώτη μας συνομιλία, και αφού είδε ότι ΟΝΤΩΣ έχω πουλί 41 πόντους, έχει πειστεί πόσο με πλήγωσε ο σιχαμένος και είναι έτοιμος να μου προσφέρει γη και ύδωρ για να ξεπληγωθώ... ακόμα όμως δεν θέλει να βγάλει την πάνα του γιατί κατά βάθος με φοβάται.


εδώ κάνω επίδειξη στο δικηγόρου του σιχαμένου πως θα κάνω σπάνκ σε αυτόν και τους συμμάχους του στην μεγάλη δίκη.



στις τελευταίες δυό φωτογραφίες βλέπουμε πόσο άξιος εμπιστοσύνης είμαι. ο δικηγόρος του μεγάλου εχθρού μου με ένοιωσε τόσο κοντά του που κοιμήθηκε στο γραφείο μου γεμάτος εμπιστοσύνη. Έτσι είναι, όταν έχεις άφατη καλωσύνη, μεγαλωσύνη, πουλί 41 πόντους και λεβεντιά όλους του κερδίζεις.

μπορούμε τώρα να τελειώνουμε με αυτήν την υπόθεση; δεν υπάρχει ελπίδα για τους εχθρούς μου και για όσους με μισούν. πάντα θα κερδίζω γιατί έχω το δίκιο, την αλήθεια και το 41ποντο με τον μέρος μου.

8 comments:

xipasmenos said...

AX τώρα εμείς πρέπει να πάρουμε το μέρος κάποιου;

sikia said...

Αίσχος και ντροπή! Αυτό που δεν ήξερες όμως είναι ότι ο δικηγόρος μου, ο κύριος Πατσόλας, είχε μικροκάμερα στη πάνα βρακάκι και σε φωτογράφισε να τον χτυπάς με τη ξύλινη κουτάλα, και μάζεψε και άλλο υλικό από το γραφείο σου το οποίο μετέφερε μέσα στη φουσκωμένη πάνα. Η δίκη του αιώνα θα αποδείξει το δίκιο μου, θα σου πάρω και τα σώβρακα. Σου δίνω μια τελευταία ευκαιρία να ζητήσεις συγγνώμη για να μη τρέχουμε στα δικαστήρια.

Lina said...

axaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxax τι ελεϊνές φωτό είναι αυτές ρε συ;

γελ γελ ξεκαρδίκ!

revqueer said...

Μονιάστε βρε παιδιά! Μονιάστε!

Anonymous said...

Τώρα με τις γιορτές όλα συγχωριούνται εύκολα.Κάντε κάτι να τα βρήτε για να μην βάζετε σε
δίλημμα τους κοινούς σας φίλους!
Ο τρόπος που συμπεριφέρεστε δείχνει
ακόμα αχ βαχ μεγάλο ακόρεστο έρωτα..!

Υπερμίκης

ΗarryTsopanos said...

Αχ αυτο το ζευγαρι αγαπιετε κατα βαθος αλλα εχει και εγωισμο

ΠΑΥΛΟΣ said...

SAVE TANILA

Kαι όπως σου είπα και κατά την διάρκεια της τηλεφωνικής μας συνομιλίας, εσύ δεν θα είσαι καλεσμένος

SAVE TANILA

BLUEPRINTS said...

εγώ δεν έχω πειστεί ακόμα, τα στοιχεία μια με κάνουν να γέρνω προς το ένα μέρος και μια στο άλλο, θα περιμένω μέχρι τελευταίας στιγμής για να δω ποιόν θα υποστηρίξω στο δικαστήριο (πάντως από δικηγόρο πας καλύτερα μου φαίνεται προβατούκο, Sikia βάλε τα δυνατά σου κι άλλαξε δικηγόρο ή τις πάνες του)