Friday, November 23, 2007

Σήμερα κάποιος αναγνώστης του www.provato.gr με σταμάτησε στο δρόμο για να μου πει ότι, λέει....

...έχω εμμονή με το sex! και αυτό είναι κάτι που φαίνεται πάρα πολύ στο blog μου.

έμεινα μαλάκας. πήγε να μου πέσει ένα μπούτι κοτόπουλο που έτρωγα εκείνη την ώρα.

έλεος! τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα. άκου "εμμονή με το sex" εγώ!!!!
ΕΓΩ! ΕΜΜΟΝΗ! ΜΕ! ΤΟ! SEX!?????

εδώ ταιριάζει αυτό που λένε or soooo not...

φυσικά, πήγα να ταραχτώ στην αρχή, αλλά μετά είδα ότι ήταν τόσο παράλογο αυτό που μου είπε ο πολυαγαπημένος μεν, μισότρελος δε, αναγνώστης που δεν έχει νόημα να το θυμάμαι.

(μα, εγώ εμμονή με το sex και τους πούτσους και τα τσιμπούκια... δηλαδή πόσο έξω μπορεί να πέσει κάποιος για ένα blog...).

χαχαχαχα! μπα σε καλό του. γελάσαμε (ο θεός να το κάνει γέλιο αυτό...) και σήμερα.

on another note και για να αποδείξω ότι το πολυαγαπημένο σου provato.gr είναι ένα blog που στηρίζει όλες τις τέχνες... σήμερα έπεσα σε μία φοβερή φωτογραφία που μου θύμισε ένα από τα αγαπημένα μου καρτούνς... θα μου επιτρέψεις να στην παρουσιάσω...

όχι τίποτε άλλο άλλα θέλω να δείξω ότι έχω μία παιδικότητα ως blogger, μια αθωότητα, μία νιότη και μία αγνότητα στο βλέμμα... και τέλος πάντων δεν έχω καθόλου εμμονή με το sex το ακούς ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΣΚΟΥΦΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΓΑΜΗΣΕΣ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ; (εντάξει, ηρέμησα τώρα, πάμε να δούμε την φωτό από το αγαπημένο μου καρτούν που νομίζω κι εσένα θα σου άρεζε):

κατέβα




κατέβα


σκρωλ ντάουν


ντάουν


ντοντ στηλ


ντοντ ΣΤΗΛ ΕΙΠΑ αλήτη


κατέβα


το έχεις


το έχεις



έλα, πλησιάζεις


όλμωστ


όλωμστ


σχεδόν



είσαι κοντά



πιο κοντά


έφτασες



κατέβα


να


να να


να:



33 comments:

Provato said...

έλεος δηλαδή. άκου ΕΓΩ εμμονή με το sex... δηλαδή πραγματικά θα με τρελάνει...

Provato said...

μην σου πω κιόλας ότι είμαι και asexual, μην κοιτάς που δεν θέλω να μιλώ για μένανε.

Provato said...

τισκ τισκ τισκ.... πόσο κακό κριτήριο μπορεί να έχει ένας άθρωπας πια. ασταδγιάλα, πληγώθηκα!

Provato said...

κομμάτια έχω γίνει, αλήθεια. πες μου αγαπημένε viewer δεν έλεγε μαλακίες αυτός ο αρχίδας ότι έχω εμμονή με το sex? εεε; μπεεε;

Provato said...

κλαψ λυγμ

Provato said...

...να πεις ότι είμαι παθέτηκ και λέημ, ναι, αυτό μάλιστα το δέχομαι... I mean είμαι λέημ αφού αφήνω σχόλια στον εαυτό μου και παθέτηκ!

Provato said...

αλλά ότι έχω εμμονή με το sex... sorry αλλά αντικειμενικά δεν το δέχομαι... και όποιος το ξαναπεί θα τον βάλω να μου το γλύψει και μετά θα τονε πηδήξω. σταράτα πράγματα... άκου ΕΓΩ εμμονή με το sex!


κλαψ λυγμ!

Provato said...

και όχι τίποτε άλλο αλλά είμαστε και μεσούντων των Χριστουγέννων και μου χάλασε το κέφι ο μαλάκας.
κλαψ λυγμ.

Jirashimosu said...

Το πιο τρομακτικό στο καρτούν σου δεν είναι ο γυμνός Fred Flinstone!

Αλλά ότι η παρτενέρ του ειναι Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ, η Pebbles!!!

Ντροπή σου πρόβατε!
Από πόσες πλευρές βάλλεις την παιδική μας αθωότητα;;;

Καλά σου έκανε ο αναγνώστης σου!

Provato said...

καλά, δεν ντρέπεσαι χριστουγεννιάτικα να με καταδικάζεις αντί να με στηρίξεις; ΤΙΣΚ ΤΙΣΚ ΤΙΣΚ. μαχαιρία στην καρδιά η προδοσία. τι να πω.

Marvin said...

καλα εσυ στο δρομο προχωρας και μασουλας μπουτακια?

Anonymous said...

Ειν' αυτό που λέει η κοκκίνου 'έχεις μεγάλο ταλέντο στα χείλη'. (Μα εσύ εμμονή με το σεξ!?)

Sound Of Freedom said...

τώρα μπορεί να μην έχεις εμμονή με το σεξ..όταν με γνωρίσεις όμως θα αλλάξεις γνώμη!χε χε χε χε χε! υ.γ: καί γω τρώω μπουτάκια στο δρόμο!απ'τα kfc!

Anonymous said...

Εγώ άλλο θέλω να ρωτήσω. Καλά, μένεις Εξάρχεια και πας Σκουφά ρε φίλε; Και όχι για καφέ αλλά για μπουτάκι; Εμ πώς να μη σε περάσει για... άρρωστο ο τύπος; Με το μπουτάκι στο χέρι, δε θέλει και πολύ. Είναι και η περιοχή που εκπέμπει κάτι το ερωτικό. Άστα. Πάντως, ο αυτοσαρκασμός σου είναι όλα τα λεφτά, οπότε σε παραδέχομαι. Φιλιά μπουτάκι!
Αν μπεις πάντως στην blogosfaira μου θα διαβάσεις κάτι τελείως γυναικείο. Κολλημένο κι αυτό με το sex, αλλά από την άλλη. lol

BLUEPRINTS said...

μα πως διέκρινε κάτι τέτοιο, εσύ μόνο ποστ παρά ποστ άντε να αναφέρεις για σαικσ, εμμονή; που την είδε;

revqueer said...

Αχ, σε στεναχώρησε το παλιόπαιδο! Εσύ, ένα παιδάκι αγνό όσο λίγα, να διασύρεσαι έτσι. Τς, τς ,τς...

Lina said...

πολύ μπρουτάλ ο φρέντ....

Χαζοχηνα said...

να χαθει, δεν χανεται ο αχρηστος...να σε πει εσενα, το προβατο (!) οτι εχεις εμμονη? Ενα υγειες ενδιαφερον εχεις :-)

ΗarryTsopanos said...

Εγω ημουν μεταμφιεσμενος που σου ειπα μπεουλη οι εχεις εμμονη με το σεξ.
Συγνωμη μπουτακι ηταν αυτο που ετρωγες?
Χμ χμ χμ ΜΠΟΥΤΑΚΙ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ

Anonymous said...

Κατ' αρχήν είμαστε σίγουροι ότι το μπουτάκι ήταν κοτόπουλου και όχι κάποιου σκληρά εργαζόμενου διανοούμενου-οικοδόμου της περιοχής;

Anonymous said...

υπάρχει κάποιος που δεν έχει εμμονή με το σεξ? υπάρχει κάποια άλλη αντιμετώπιση εκτός από την εμμονή για το θέμα? υπάρχει κάτι που δεν είναι σεξ? υπάρχει μετά-σεξ ζωή? υπάρχουν άνθρωποι που το λένε αυτό ως κριτική? κάτι τέτοιοι ευθύνονται που στις αμερικάνικες ταινίες δεν πέφτει όύτε μπουτί τελευταία. που είναι τα ειτις που ΌΛΕΣ οι ταινίες ήταν σοφτ πορνό? που?

Anonymous said...

Πιάσε το μπούτι πάλι κι άσε τις μαλακίες.

Το σεξ είναι υγεία αγάπη μου - όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο.

Άσε τους γιαχνί σοφούς να ασχολούνται με τα δήθεν μεγάλα.

xipasmenos said...

Kαι τωρα θες να με πείσεις οτι εσυ ετρωγες ενα μπουτάκι κοτόπουλο,
με 2 μετρα μποϊ και 41 πόντους το άλλο μποϊ.....
Που σε εχουν θεο στον καβουρα.....

Φαε παλικάρι μου να καρδαμώσεις...μη μου λιποθυμήσεις και τι θα κάνω εγω ο άμοιρος μετά;

Anonymous said...

Χαχαχαχαχαχαχα.. Μην ανυσηχείς αγαπητό πρόβατο.. Κακοήθειες.. :P

Anonymous said...

esy, emmonh? jamais! (ase mh mas patheis kamia krish ki erxontai k xristougenna k ti tha poume ston Ah Vasilh..)

Anonymous said...

ναι, ναι, "έλεγε μαλακίες ο αρχίδας"!! αντε μη τα γαμήσω ολα εδω μέσα ανήμερα χριστουγέννων.

Anonymous said...

Η εμμονή στο σεξ μάλλον δεν βλάπτει
εν αντιθέσει με το κάπνισμα, το πιοτό,τα σκληρά ναρκωτικά κλπ
Συνέχισε να το διασκεδάζεις προβατάκο και ας τους άλλους -στην χειρότερη περίπτωση- να ζηλεύουν!
Δεν έχουν παρά να σε μιμηθούν...

Υπερμίκης

Anonymous said...

the following movie is SOOOO you!
http://www.apple.com/trailers/independent/mrmagoriumswonderemporium/medium.html

:D

Wrong Guy said...

μα για αυτό το λόγο σε διαβάζω εγώ!

θες να μου αναθεωρήσεις τον κόσμο μου τώρα;

Alpha said...

όλοι εμείς που διαβάζουμε μόνο μπλογκς που έχουν εμμονή με το σεξ...εεεε....ναι...ΖΗΤΩ ΤΟ WWW.PROVATO.GR
(ΓΑΜΩ ΤΗΝ HELLAS ON LINE-ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ-ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΓΡΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΡΜΠΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΡΟΣΤΥΧΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ)

kanataki said...

όχι αγάπη μου

το σεξ έχει εμμονή μαζί σου


υγ και δεν θέλει και να ξεκολλήσει...

Legally Blonde said...

Μαλλον ο αναγνωστης δεν ηταν σουπερσεξυ και δεν την εχει 40 εκατοστα....

Σε ζηλευουν αγαπη μου...


Κοβεται το σεξ?

Anonymous said...

Xaxxaxa, τωρα το ειδα αυτο!!!