Tuesday, September 16, 2008

Adραλήρημα

Πολύ συζήτηση γίνεται για αυτήν την διαφήμιση στην Αγγλία. Είναι για τον Κατσαίλοι Βρετανίας, το ψωμί Hovis, το οποίο δεν έχω δοκιμάσει αλλά κάτι μου λέει ότι θα είναι σαξ. (...όπως όλα τα Βρετανικά φαγώσιμα, εκτός από κάτι, ελάχιστα, ωραία γκομενάκια).

Σκοπός της διαφήμισης είναι να συνδέσει την "βρετανικότητα" με το Hovis. ερμ... ερμ.... γουανταφάκ αρ γιου τόκιν αμπάουτ??? Έλεος ρε φίλε, χαλάρωσε λίγο, μιλάμε για ψωμί, γιου νόου; Ψ Ω Μ Ι! μήπως είσαι λίγο υπερβολικός; Το ταινιάκι διαρκεί 122 δευτερόλεπτα - το hovis υπάρχει 122 χρόνια γαρ. Αυτό το βρίσκω έξυπνο. αλλά μόνο αυτό.

αρονό, ας μην σε επηρεάζω δες και μόνος σου.



εδώ πάλι, σε αυτήν την γεμάτη βία και αίματα διαφήμιση της Olympus για μία μηχανή εκεί πέρα μούμπλε μούμπλε βλέπεις τι γίνεται αν αφήσεις το νιάνιαρο χωρίς επίβλεψη. Μανάδες όλου του κόσμου beware:


και επειδή πολύ γκρίνια γκρίνια επιτέλους δες και μία διαφήμιση που ναι, μου αρέσει, γιατί μου άξίζει. Ειναι για την καλύτερη μάρκα αυτοκινήτων όλων των εποχών (αν ποτέ αγοράσω voiture τέτοιο θα πάρω, τα λατρεύω) την Subaru και είναι sexy, με πχιότητα παραγωγής, ωραία μουσική και τέλειο slogan, και ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ρεαλιστική από-την-ζωή-βγαλμένη... άσε που επιπλεόν αφήνει χώρο στην φαντασία. Τρελό ρησπέκτ (αν από τις 3 διαφημίσεις του ποστ προλαβαίνεις να δεις μόνο μία γιατί σε περιμένουν στο κομμωτήριο, να δεις αυτή, τράστ μη):

19 comments:

Anonymous said...

Εξαιρετική η διαφήμιση της Hovis που κατά τα άλλα φτιάχνει ξερατά και τα πουλάει για ψωμί όπως όλοι στο UK.

Φ.

Provato said...

εξαιρετική; ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ; ...ναι, υποθετώ είναι, για το εγώ του δημιουργικού που την έφτιαξε. αλλά για το ψωμί, όχι! :-)

PN said...

Λοιπόν, παραθέτω τα σχόλια του έμπειρου ματιού μου!!!! Λέμε και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα...!!!

Για το Hovis, πολύ καλογυρισμένη, αλλά όπως και εσύ είπες πρόβατε...ΕΛΕΟΣ ψωμί διαφημίζεται!!!!!

Η δεύτερη της Olympus προσωπικά την βρήκα αρκετά πετυχημένη. Θέλω πολύ μια τέτοια μηχανή!!!!

Η τρίτη sorry, αλλά απλά δεν μου άρεσε. Άσε που νομίζω ότι έχω ξαναδεί παρόμοι concept κάπου αλλού. Μπορεί σε φωτογράφιση!!!

Anorgymous said...

H πρωτη ηταν βαρετη,εκαναν το παιδακι Βεγγο,του εδωσαν και αναβολικα αν κρινουμε απο την φωνη και δεν ειδαμε το προιον(μονο στο τελος που και χαλια να ηταν το παιδι θα το ετρωγε-τοσο δρομο εκανε).Δεν μου αρεσε
Η δευτερη μου αρεσε,το μονο προβλημα ειναι οτι φαινεται σαν να μας λεει οτι η μηχανη δεν βγαζει καλες φωτογραφιες και μπορεις ειτε να την αφηνεις πανω στο τραπεζι ως στοιχειο διακοσμισης ειτε να την πετας ως μπαλα.Δηλαδη απο φωτογραφιες ειναι για κλωτσιες.Σε κανει να υποψιαζεσαι γιατι την εφτιαξαν να μην παθαινει τιποτα?.Όμως μου αρεσε
Η τριτη τι να πω?Μας λεει οτι θα αγανακτουμε καθε φορα που θα το πλενουμε?Το μονο υπερ που βλεπουμε ειναι,σε περιπτωση που δεν ανηκει στους παππουδογιαγια,το αυτοκινητο θα πηγαινει μονο του για πλησιμο μιας και στην αρχη νομιζουμε οτι καποιος το οδηγει αλλα μετα βλεπομαι οτι μεσα εχει μονο κατι βαλιτσες.+οτι σε εποχες που θελει το προβατο να χασει το σεξυ κοιλακι τετοιες εικονες ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.Δεν μου αρεσε

Jimmy Rose said...

Μόνο την πρώτη προλαβαίνω να δω τώρα (τις άλλες αργότερα).
Έχω να πω ότι σαν δουλειά και σύλληψη είναι εξαιρετική. Αλλά για το συγκεκριμένο προϊόν too much...

Lina said...

προβατομωράκλα στειλε μου το μέηλ σου πληζ =) θελω να σου στειλω κάτι =)

Soraya said...

Καλή η πρώτη και με καλή σκηνοθεσία αν και το να κάνεις τόσο κόπο για ένα ριμαδοψωμί που μάλλον είναι μάπα, μου φαίνεται λίγο του ματς.
Η δεύτερη ψιλοβαρετή και ψιλοπροβλέψιμη.
Η τρίτη μ' αυτά τα μπαμπάτσικα σεκσι αγόρια ήτανε λίγο σκέρι...=)

Anonymous said...

σόρι φίλοι, αλλά το εύρημα "μέχρι να τελειώσει ο ποδαρόδρομος έχει περάσει δεκαετία και βάλε, με τις παρελάσεις και λοιπούς πολιτικούς υπαινιγμούς" την πρωτολάνσαρε ο Αγγελόπουλος. (Τζίζ, που να ήμουν και σινεφίλ δηλαδή, Ντίλαν και Μπράντον βλέπω στο rec της on κάθε βράδυ). Θίασος, anyone?

Marvin said...

gia to pswmi tha milhsw egw pou to katexw to thema kai zw mes stoys agglosaxwnes. H koultoyra toy pswmiou kai toy sandwich einai entelws diaforetikh edw, kathws to sandwich to meshmeri einai to pio dhmofiles geyma. Den mou kanei entypwsh oyte to megethos poy dinetai oyte h syndesh me to britishness. Eksallou, h Agglia einai h xwra toy sandwich. Sygrkinete to me tis palies diafhmiseis toy loumidh h ths sokolatas ygeias paylidh pou htan paromoies. Se tetoia themata den prepei na krinoume me bash th dikh mas logikh alla me bash to plaisio sto opoio parousiazetai h diafhmish (px k enas Agglos den tha katalabaine th syndesh ths istorias ths neoterhs Elladas me ton kafe!)

Oson afora th diafhmish, th briskw eksairetikh. 120 xronia agglikhs istorias kare-kare me to pswmi ws monadikh stathera.

K telos, den exw akousei h diabasei kamia idiaiterh syzhthsh

YG: To Hovis de leei k tipota idiatero san pswmi

Hfaistiwnas said...

Η πρώτη είναι έξυπνη αλλά όντως υπερβολική για ψωμί! Η δεύτερη χμμ από τι είναι φτιαγμένη;;;
Η τρίτη αν και δεν θα έπαιρνα ποτέ τέτοιο αμάξι, ήταν ωραία, είχε γέλιο!

jg said...

ouf...kai tis 3 prolava na dw kai na paw kommotirio!!!
maresan oles akoma k i teleutaia!

jg said...
This comment has been removed by the author.
Jimmy Rose said...

Επανέρχομαι για τις άλλες δύο διαφημίσεις.
Η δεύτερη προβλέψιμη (αν και δεν την πιστεύω απόλυτα).
Η τρίτη έξυπνη, αν και θα ήθελα στο τέλος οι τύποι να γίνονται κορμάρες γυναικείες (ότι και καλά μπροστά στο sexy αυτοκίνητο όλοι και όλα μοιάζουν άσχημα...). Γούστα είναι βέβαια αυτά...

tsok said...

Ως ιστορικός έχω να δηλώσω ότι η πρώτη είναι πανέξυπνη. Περνάει από όλες τις εποχές της βρετανικής περηφάνειας (και αποκρύπτει τις ντροπιαστικές στιγμές βεβαίως βεβαίως) συνδέοντάς τις με το κατεξοχήν φαγητό του δυτικού κόσμου - το ψωμί. Brilliant!
H δεύτερη με άφησε ψιλοαδιάφορη και όσο για την τρίτη τι γαμάτο είναι ότι αντιστρέφει τελείως τα πρότυπα ομορφιάς και σέξινες και για αυτό δεν έχει νόημα να δείχνει δίμετερες θεές να πλατσανίζουν όπως αντίστοιχη ελληνική διαφήμιση - για το ματίζ νομίζω, αλλά θα σας γελάσω κιόλα. Προφανώς το σουμπαρού είναι διαφορετικό από τα άλλα τουτού (στο l word υποτίθεται ότι κάνει gay oriented καμπάνια με το σύνθημα "get out and stay out"), με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Είναι δε τόσο ξεχωριστό που αναλαμβάνουν τη φροντίδα του αθλητές του σούμου (λατρεύονται σχεδόν ως ημίθεοι στην Ιαπωνία). Κορυφαία, γιατί γαμάει τα πρότυπα!

ds said...

"το ψωμί Hovis, το οποίο δεν έχω δοκιμάσει αλλά κάτι μου λέει ότι θα είναι σαξ."

Πληροφοριακά, το ψωμί Hovis, και γενικά όλα τα ψωμιά για τοστ στην Αγγλία είναι πολύ ανώτερης ποιότητας από τα ελληνικά. Δεν ξέρω τι χρησιμοποιούν, αλλά είναι πολύ μαλακά, τρυφερά και πιο γευστικά. Είχα την συζήτηση αυτή μια νύχτα με άλλους Έλληνες φίλους στην Αγγλία, και την Γαλλίδα συγκάτοικό μου, και όλοι συμφωνούσαμε πως στις χώρες μας δεν υπάρχει τόσο καλό ψωμί για τοστ που να λιώνει στο στόμα.

ΥΓ. Και όχι, δεν παίρνω ποσοστά από την Hovis! Αλλά ένα σύνδρομο στέρησης γευστικού ψωμιού τοστ το έχω πάθει από τότε που ήρθα Ελλάδα. Άσε που εδώ είναι και 3πλάσιες οι τιμές!

gsus said...

Η 2η δείχνει αυτό που πουλάει, μια μηχανή που δεν σπάει, δεν βρίσκω κάτι δημιουργικό σε αυτή, μόνο το ότι είναι χαριτωμένο το παιδάκι. Θα μπορούσε να τη δείχνει να την κατουράει το σκυλί και να ήταν χαριτωμένο το σκυλάκι.
Ο αθλητής σούμο να επιδίδεται σε πράξεις που δεν ταιριάζουν στην διαπλασή του δεν είναι σχεδόν παλαιολιθικό γκανγκ για γιαπωνέζικα προϊόντα; Στην Ελλάδα δεν ήταν η διαφήμιση με τον σουμά να κάνει επί κοντώ και διαφήμιζε κλιματιστικά; Άφηνε χώρο στη φαντασία.

Anonymous said...

εμενα η δευτερη μου αρεσε!

Unknown said...

anonymous, μήπως τα μπέρδεψες? μήπως η ταινία του Αγγελόπουλου ΔΙΗΡΚΗΣΕ μια δεκαετία?
(εμένα μου άρεσε η μουσική στην πρώτη -πως αλλάζει με τις εποχές)

Dr_MAD said...

εμένα η μόνη που δε μυ άρεσε ήταν η 3 πάλι... και σαν καλύτερη θα βάλω τη 2η χμφ

γενικά είμαι παράξενος στα γούστα, οκ