Tuesday, September 16, 2008

άκρα ταπείνωση.


πριν από 20 λεπτά είπα σε μία κοπέλα στην δουλειά και καλά για να της κάνω εξυπηρέτηση, (και επαναλαμβάνω με απόλυτη ακρίβεια τα λόγια μου) «έχεις ένα τεράστιο μαρούλι στο δόντι σου…».

Μόνο που η κοπέλα δεν είχε μαρούλι, είχε ένα σπάσιμο που με τον φωτισμό που είχε φαινόταν πράσινο… και εγώ της είπα ότι είναι τεράστιο. Όλο χαρά, κιόλας.

Γιατί ο μαλάκας έπρεπα να κάνω τον καλό; γιατί;

Γιατί έπρεπα να χρησιμοποιήσω την λέξη τεράστιο; ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙ;

Ακολουθεί multiple choise:

Ερώτηση:

Τι πρέπει να γίνει από εδώ και μπρος;

Να μου δώσουν το μεγάλο βραβείο του ΠΣΑΚ (Παγκόσμιου Συλλόγου Ανελέητου Κάγκουρα)
Να κάνει ο Αλμοντοβάρ την ζωή μου ταινία. Πορνό.
Να πάω να πέσω από το εμπέηαρ στέητ μπήλντην, σαν βέρος μανχατανιώτης.
Να αρχίσω να χτυπάω την γαμωκεφάλα μου ρε πούστη μου στον τοίχο.
Όλ οβ δη αμπάβ.

Φυσικά ζήτησα συγγνώμη, φυσικά και καλά με στιλάκι "έλα μωρέ τώρα, δεν έγινε τίποτε για καλό το είπα, το καταλαβαίνεις" αλλά άμα πάω στις τουαλέτες και την βρω κρεμασμένη δεν θα εκπλαγώ. ή αν δεν μου ξαναμιλήσει. ή αν εισηγηθεί να απολυθώ. ή αν έρθει αύριο με πολυβόλο, όπως Αμερική, και μας θερίσει όλους εδώ μέσα.

Χριστέ μου... ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ

(τραγικό πη ες: όσο συζητάγαμε την φρικτή γκάφα μου, εκείνη μου έλεγε δεν πειράζει, και εγώ προσπαθούσα να της το παίξω άνετος, της είπα και την ατάκα "δεν είναι ακριβό να το διορθώσεις..."... απλά δεν στο είπα πιο νωρίς, γιατί φοβόμουν).

exit

37 comments:

PN said...

Είσαι ένας ελεεινός κάγκουρας!!! Δεν σε πιστεύω. Σε είχα για πιο διπλωμάτη. Και καλά νομίζεις ότι μαθαίνεις κάπως τους ανθρώπους από τα Blogs. Χαχαχαχα!!!!

All of the above for sure!!!! Δεν το συζητώ καν!!!

Provato said...

γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ!

PN said...

Μπεεεεεε κάνουν τα πρόβατα....όχι γκρ γκρ!!!! Χαχαχαχαχα!!!!!

Anilikos said...

Συγνώμη, μετά από όλο αυτό το σκηνικό, πήγες και της είπες "δεν είναι ακριβό να το διορθώσεις;"

Αδιόρθωτοοοοοοοοοοοοοος!

Provato said...

εγώ φταίω που ήθελα να ακούσω "δεν πειράζει" "συμβαίνουν αυτά" και ζητούσα παρηγόρια. γκρ γκρ γκρ γκρ.


τζήζους ντρέπουμαι.

sikia said...

Ladies and gentlemen, this is a brief introduction into what Provatos is all about!

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ. Σκέψου μόνο την κοπελίτσα πως θα σφίχτηκε η καρδιά της με την ταπεινωτική και προσβλητική και απαξιωτική σου στάση.....

Anonymous said...

Αγαπημένε,
"δεν πειράζει" "συμβαίνουν αυτά". Επίσης, μαζί με τον (γνωστό) διπλανό μου ουρλιάζουμε από τα γέλια και μας κοιτάνε όλοι στο γραφείο. Μετά το σούπερ-μάρκετ, τους τύπους με το μηχανάκι και την κοπέλα στο δρόμο, το ρώσικο βιβλιοπωλείο και τώρα αυτό καταλήξαμε ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο και πως αυτός ίσως είναι ο πραγματικός σου δρόμος.
Δεν πειράζει, συμβαίνουν αυτά, σου είπα;
Αν τα γράψεις σε σήριαλ θα σκίσεις, είναι προφανές. Βγαλμένα από τη ζωή. Δεν πειράζει, συμβαίνουν αυτά.
Το uber alles βέβαια είναι όταν πας να τα διορθώσεις που τα απογειώνεις. Ευτυχώς δεν έχει χάσεις το touch σου.
Keep up the good work....
και βέβαια, δεν πειράζει, συμβαίνουν αυτά.
Φιλιά και απο τους δυό μας :-)

Soraya said...

ο Χριστός η Παναγία και οι Άγιοι Ανάργυροι μαζί!
Αυτό δεν ήθελε κόπο, ήθελε τρόπο! Αλλά μεταξύ μας, όλοι έχουμε βρεθεί σε ανάλογη θέση, γι αυτό μην σκάς!Κάποιος θα βρεθεί να σου πεί κι εσένα για τις μικρές σου ατέλειες και θα επάνερθει το κάρμα σου στη θέση του!

Είδωλο said...

Α συγνωμη αλλα καλα επραξες, αν ειχε βγει δηλαδη ενα κορδονακι δεν θα την φωναζες για το ταμπον?

"εϊ κοπελια, καρπουζι σου γινε... (σ.σ. το ταμπον)"

Εγω θα σου δωσω το βραβειο Think green παντως γιατι παντα σκεφτεσαι και κατι πρασσινο, απο μουχλιασμενο μεχρι τζατζικι με μπολικο αγγουρι.

Provato said...

ΑΧ! γαμπρούλης ήταν να ντυθώ κι εγώ θα μαραθώ!!! αχ τι έκανα ο κακούργος....

sikia ντροπή σου και αίσχος που βρίσκεις έναν γέρο άθρωπα σε αδυναμία και τον τσακίζεις... αντί να με βοηθήσεις. αλλά έτσι ήσουν και στο sex, έτσι μου φερόσουν και εμένα και των χιλιάδες που είχες κοιμηθεί μαζί όταν με ΚΕΡΑΤΩΝΕΣ!

αχ ν. μου ν. μου γελάτε εσείς και μου λέτε λόγια ειρωνικής παρηγοριάς αλλά αυτήν την φορά το παράκανα ρε μαλάκα μου ρε πούστη μου... και είναι και στην δουλειά γμτ. φιλιά γκρ γκρ γκρ γκρ και σε σένα και στον άλλο τον ανελέητο! :-)

vivi αυτό το κάρμα για να επανέλθει πρέπει να γίνει κοσμογονία, χεχε (μακριά από μας... φτου σκόρδα):-)

Provato said...

x-oyranoy Μη μου βάζεις ιδέες λέμε! :-)

Anonymous said...

Νομίζω πραγματικά πως η ατάκα "δεν είναι ακριβό να το διορθώσεις" ήταν το χειρότερο απ' όλα!!!!!!!!!
Μόνο σε στιγμή αμηχανίας θα το απέδιδα κι αυτό πολύ επιεικώς!!!
Αλλά εντάξει, δεν πειράζει, στην πραγματικότητα δεν θα καταλάβεις καν πόσο γρήγορα θα ξεχαστεί....

Provato said...

...εμμανουέλα νομίζω ότι έχεις δίκιο... δυστυχώς. αλλά και ευτυχώς.

πάντως τώρα στεναχωριέμαι για την κοπέλα ρε γμτ... πρέπει να την στεναχώρησα, θα νομίζει ότι όντως φαίνεται πολύ αυτό το μικρό ελλατωματάκι... :-( λυγμ.

Hfaistiwnas said...

Πραγματική γκάφα! Ηταν να μην γίνει τώρα που έγινε οκ, αλλά και εσύ έπρεπε να της κάνεις υπόδειξει για να το φτιάξει;; Ελπίζω τα λόγια σου να έγιναν αφορμή για να κάνει κάτι που έπρεπε από καιρό και δεν έβρισκε το κουράγιο (μπορεί να φοβάται η κοπέλα) και έτσι να τις έκανες μόνο καλό! :)

Provato said...

άσε ηφαιστωνάκο, δεν σώζεται με τίποτα η μαλακία... πολύ γκαφατζής είμαι ρε γαμώτο, πολύ! :-)

Anonymous said...

Λοιπόν Goofy τί άλλα νέα;
Είσαι θεός και καλός άνθρωπας και θα σε συγχωρέσει. Μην ανησυχείς

ProFyLaKtiKo said...

ε συγνώμη, και αυτή που πάει με σπασμένα δόντια... εμείς γιατί τρέχουμε σε οδοντιάτρους και ορθοδοντικούς να φτιάξουμε την τέλεια οδοντοστοιχία???

αυτή έφταιγε.

sikia said...

Το "δεν είναι ακριβό να το διορθώσεις" σημαίνει ότι εκτός από τέρας της φύσης με σπασμένο δόντι, τη λες και φτωχιά και τσιγκούνα, που χρειάζεται την υπόδειξη ότι ακόμα και εκείνη θα μπορούσε οικονομικά να διορθώσει το αδιόρθωτο....
Τι να πω... θλίβομαι....
Πες στην κοπελίτσα να επικοινωνήσει με το σύλλογο που έχω ιδρύσει και προεδρεύω, το ΣΥΘΥΠΑ (Σύλλογος Θυμάτων Προβατίσιας Ασέλγειας) για την κατάλληλη ψυχολογική υποστήριξη....

Anonymous said...

Εχω προβλέψει με ποιό τρόπο θα σε εκδικηθεί σε σχόλιο προηγούμενου ποστ αλλά δεν έδωσες σημασία.

Ετσι:
http://www.protothema.gr/content-videowall.php?id=13851

Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ

Cookie Basher said...

Lol ρε πρόβατε!

Έχω κάνει κι εγώ τέτοιες γκάφες :Ρ
Είχα πει σε μια συμφοιτήτρια ότι είχε ένα μαύρο σκουπιδάκι στο μάτι της, για να πάρω την απάντηση ότι έχει ένα πρόβλημα εκ γενετής :Ρ

Και μια άλλη φορά σε μια άλλη, την πείραζα για κάτι στο λαιμό που έμοιαζε με πιπιλιές, αλλά μου είπε ότι ήταν και αυτό εκ γενετής χοχοχο

Anonymous said...

αχαχαχα να σαι καλα γελασαμε και σημερα...
παντως πραγματικα λυπαμαι την κοπελιτσα..μα να της πεις να παει να το φτιαξει?αυτο ηταν το αποκορυφωμα..
αχαχα λολ και παλι λολ

Anonymous said...

Υπήρξες άθελά σου αστόχαστος στη συμπεριφορά σου με τη συνάδελφό σου και τώρα γίνεσαι ηθελημένα ανελέητος με τον εαυτό σου.
START2

Lina said...

στη θεση της θα σε συγχωρούσα αν για μια ολοκληρη μέρα κυκλοφρουσες με κατι προφανώς γελοίο πάνω σου για εξιλέωση...

επισης καλό είναι να της λες και καμια καλή κουβεντα αν δεις κ΄τι καλό πάνω της, μην το παρακανεις και φανει σαν ελεημοσυνη όμως...

αχ εσύ! προβατογαϊδούρι!

δόΧτωρ απαράδεΧτος said...

κύριε πρόβατε
μάλλον είμαι καταχραστής του ονόματος το οποίο δικαιωματικά σας ανήκει
όποτε θέλετε αλλάζουμε ονόματα

μετά τιμής
ex δρ απαράδεχτος

δόΧτωρ απαράδεΧτος said...

κύριε πρόβατε
μάλλον είμαι καταχραστής του ονόματος το οποίο δικαιωματικά σας ανήκει
όποτε θέλετε αλλάζουμε ονόματα

μετά τιμής
ex δρ απαράδεχτος

Unknown said...

"δεν είναι ακριβό να το διορθώσεις;" είχες πιει τον ορό της αλήθειας? άθλιο! να πέσεις παραυτα από το εμπαιρ στρειτ μπιλντιγκ

Parsifal said...

Sorry kiolas, dhladh 8a pas douleia kanonika aurio?? Ennow tha thn koitakseis sta matia?? Eeee? Sta 8limmena matakia ths pou exoun dextei tosh aporripsh??? K pou vrethike ena akoma omorfo trixwto agori me thespesio kormi na thn akyrwsei k na thn katavara8rwsei??? Eeeee????

Anonymous said...

Αμάν πια, τον σταυρώσατε τον Πρόβατο!START2

Dr_MAD said...

Multiple choice και από μένα:

1) αυτοκτόνα
2) παντρέψου την
3) σκότωσέ την
4) το 2 και το 3

Dr_MAD said...

Να προτείνω την κρεμάλα και για τον ανώνυμο που έβαλε το λινκ με τα φωτιστικά που γίνονται από στομαχι προβάτου. ΑΗΔΙΑΑ

e-Lawyer said...

Όχι*, μπράβο.



*Η χρήση ενός αρνητικού μορίου πριν από ένα θετικό επιφώνημα επιτείνει το αδιανόητα κακό του να είναι κανείς σοβαρός. Λ.χ. "όχι, είναι πάρα πολύ καλό το χαμάμ στο Holmes" κλπ.

jg said...

options:
1. dwstis aurio karta odontiatrou gia na to kaneis xeirotero kai na to grapseis kai na gelame.
2. deikse tis to peos sou. 8a ta ksexasei ola and everyone's happy again.

aura voluptas said...

Την είπες και φτωχιά δλδ ? Ωωωχ ... Και θα τη βλέπεις κάθε μέρα ή περαστική ήταν ?

Και καλά όλα αυτά . Την πράσινη απόχρωση δεν πολυκατάλαβα . Ήταν ΚΑΙ σπασμένο ΚΑΙ χαλασμένο ? Ο Μάϊ Γκοντ !!

Ξεπέρασέ το . Είμαι 100% σίγουρη ότι παρόμοια της συμβαίνουν συνέχεια . Ευκαιρία να καταλάβει, δα χαρντ γουέϊ, πόσο εμφανές είναι το πρόβλημα και να κάνει κάτι για αυτό . Θα σε ευγνωμονεί κάποτε (αν επιβιώσεις ).

Τέλος πάντων . Η έσχατη λύση επανόρθωσης και εξιλέωσης είναι να ξεκινήσεις από σήμερα κιόλας και να σχολιάσεις κάτι θετικό πάνω της, να της δώσεις και μια χαρά ( μην την περιλούσεις με κοπλιμέντα, θα το πάρει είδηση και μετά το δόντι της θα βρεί το ταίρι του, δλδ το δικό σου ! ).

Άντε, πάμε για άλλα ! Φιλιά

Tanila said...

Βλαχαδερό

Pastaflora said...

Νομίζω ότι ο Αλμοδόβαρ θα ξετρελαινόταν μαζί σου!

Anonymous said...

Προβατούλι η θεια αγαπάει.Πολυ.

Anorgymous said...

Pastaflora και ο Αλμοντουβαρ μη σου πω.
Έβαλε λίγο κρύο ή ιδέα μου είναι.....