Thursday, September 25, 2008

και τώρα, το βραβείο ΩΣΚΑΡ πιο ενοχλητικής παρουσίας στο SODADE

δη νόμηνηζ άα:

  1. Οι γκόμενες που μπαίνουμε με ύφος "ρησπέκτ μη γιατί εγώ έχω αληθινό μουνί και μέριασε να περάσω παλιοαδερφή και φέρε μου ποτό και κάνε μου χώρο για να χορέψω και διασκέδασέ με γραφική πούστρα γιατί ΕΓΩ έχω αληθινό μουνί και εσύ όχι"
  2. Η Αντωνυμία (η αδελφή του Αντώνη του DJ δηλαδή) που παίζει.... το i shot the sheriff σε techno εκδοχή!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wtf! WTF!!!!
  3. Οι αδελφουλίνες που θίγονται επειδή για να περάσεις να πας στον καμπινέ τις ζμπρώχνεις και σε κοιτούν σοκαρισμένες που ΤΟΛΜΗΣΕΣ να τις ακουμπήσεις σε ένα χώρο που έχει τον τριπλάσιο κόσμο από όσο χωρά
  4. Οι κάγκουρες που σε έχουν κοιτάξει για καμάκι 3-4 φορές και δεν καταλαβαίνουν ότι δεν γουστάρεις και επιμένουν να σε κοιτούν με παθιασμένο α λα Καλέση σε βιντεοταινία του 89 ύφος. έλεος παλουκάρι, δεν είσαι ο τύπος μου, πάνε αλλού.
  5. Οι σούπερ γκόμενοι που δεν καταλαβαίνουν ότι τους ποθείς κολασμένα και δεν έρχονται να σου χαρίσουν το φορεμένο βρακί τους, να σου δώσουν το τηλέφωνό τους, να σου υποσχθούν αιώνια μονογαμική σχέση - αντίθετα συνεχίζουν να σε αγνοούν αν και εσύ τους έχεις κοιτάξει με νόημα τουλάχιστον 24924755662439131309139103824746 φορές και με υπέροχο ύφος ερωτικό α λα Ισμήνη Καλέση σε βιντεοταινία του 89 (δες προηγούμενο, αλλά από την ανάποδη... χεχεχε).

και το βραβείο ΠΙΟ ΕΝΟΧΛΗΤΙΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ SODADE απονέμεται στον...


το φάκελο παρακαλώ....


ευχαριστώ....

πιάσιμο φακέλου



άνοιγμα φακέλου



με αργές κινήσεις


άνοιγμα φακέλου ακόμα γιατί οι κινήσεις είναι πραγματικά αργές...


τράβηγμα χαρτιού με το όνομα του νικητή...


επιπλέον τράβηγμα του χαρτιού με το όνομα του νικητή γιατί οι κινήσεις είναι πραγματικά αργές.


μην κλέβεις σε βλέπω κατέβα με υπομονή


κατέβα


έλα φτάνουμε


εδώ είσαι:



το ωσκαρ πιο ενοχλητικής παρουσία στο sodade απομένεται.... Στις γκόμενες που μπαίνουμε με ύφος "ρησπέκτ μη γιατί εγώ έχω αληθινό μουνί και μέριασε να περάσω παλιοαδερφή και φέρε μου ποτό και κάνε μου χώρο για να χορέψω και διασκέδασέ με γραφική πούστρα γιατί ΕΓΩ έχω αληθινό μουνί και εσύ όχι"


και καλά αυτές, είναι ανόητες. οι αδελφές που τις σέρνουν μαζί τους και μας τις φορτώνουν δεν ενοχλούνται από το attitude;...ουστ ξερνάω

41 comments:

uberbastard said...

και αναπληρωματικη μις γιανγκ η αδερφη που τις κουβαλα μαζι και ξερει οτι θα μεινει απαρτη αλλη μια βραδια και θα βρεχει με δακρυα το μαξιλαρι. sad and pathetic

Provato said...

αχ έπρεπε να την είχα βάλει και αυτή υποψήφια. δεν πειράζει, better luck next year! θα μπει του χρόνου.

sikia said...

με βλέπεις που σε βλέπω?

Anonymous said...

Τελετή απονομής:
Της βάζεις τρικλοποδιά (της "ρησπέκτ μη" γκόμενας), και την ώρα που τσακίζεται,της κοπανας και το αγαλματάκι στο κεφάλι!!!

Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ

Hfaistiwnas said...

Τα συγχαρητήρια και από μένα στις κυρίες!!!!!
Καλημέρα!

Tanila said...

:-(
Εγώ δεν έχω φίλους γκέηδες να με πάνε στο Σονταντ.
Γιατί;
Αφού έχω αληθινό μουνί εγώ!

tsok said...

Το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι καλά κάνω που έχω να πάω χρόνια σοντάντ, εφόσον μαζέυει τόσο ξινές γκόμενες (και αναίσθητες αδερφές που δεν σκέφονται τον πλησίον). Και ξέρεις τί λένε ε; ξινό μουνί (αληθινό ή μη)... κακό γαμήσι

ProFyLaKtiKo said...

ΕΞΩ ΟΙ ΜΟΥΤΖΕΣ, ΑΠ ΤΟ ΣΟΝΤΑΝΤ!

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΜΥΚΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΓΑΛΑΤΗ!

mahler76 said...

έτσι και γίνει καμιά μαλακία και κλείσει το Sodade να δώ πιο θα είναι το θέμα συζήτησής μας...χαχαχαχα.

Μαρή Tanila πόσες φορές σου έχουμε πεί να έρθεις μαζί μας και μας έχεις κλάσει. Μόνο που εμείς έχουμε επίπεδο δεν πάμε Sodade αλλά S-Cape XAXAXAXAXAXA

Tanila said...

MIA
MONO MIA
και έτυχε να έχω κανονίσει....

Tanila said...
This comment has been removed by the author.
mahler76 said...

Tanila η πρόταση είναι διαρκής και ανοιχτή κάθε Σαββάτο βρισκόμαστε οπότε όποτε θές έρχεσαι να έχουμε και καμια γκόμενα μαζί μας γιατί θα μας περάσουν για αδερφές κάποια στιγμή...

Provato said...

Μάλερ και τανήλα μπορείτε να λύσετε τα προσωπικά σας στο κομμωτήριο και έχω στα σχόλια μου;



:-P

menelik said...

Καταπληκτικό!!!
Τρου ρισπέκτ για τις υποψηφιότητες και την τελετή απονομής!!!
(Στάντινγκ οουβέιτιον)

Tanila said...

Ma υπάρχει τεράστια συνάφεια με το θέμα σου.
Δεν είμαι ξινό μουνί εγώ;

Anonymous said...

Sorry gays kai geys kai geisses kai oti allo afto-ratsistiko eiste, alla eimai koritsaki 28 eton kai exo filithei 2-3 fores me panemorfa baysexoual plasmata apo gallia- agglia - sexualliki symmaxia poustikana.
exo erthie So-dada kai me streight kai me gay kai pare to metro-sexula filoys , eimai eygenestati ,melirity kai sas agapo olous kai oles, oso xina kai an einai ta sxolia sas kamia fora

apo ton pleon genius blogger of the world de perimena tetoio emminopaysiako post it mou . . .

Provato said...

ανώνυμη τι έγινε; έπαθες κρίση λειτουργικού αναλφαβητισμού; δεν με ενοχλούν οι γκόμενες περ σε, με ενοχλεί το attitude...

άντε, ξεκόλλα. :-)

και σταμάτα να φιλάς τα αγόρια που είναι για μας λολ


thanx for the genius think, I don't deserve it though.

Anonymous said...

kai epeidi eimai kai enoxiko atomo se eyxaristo gia tis apeires stigmes dianoitikis kaylas pou mas exeis xarisei.

fuckin charismatik provaticious kai de se gleifo ta kratao gia typous daniel craig ta ygrolikta siropia santigi mou.

Anonymous said...

ennoeitai oti tha filao ola ta agoria sas, giatia exo TA pathitika sarkodi xeili . . .

o kalos theos ton ey-glotton filion me eYlogise.

Aporo pos mou exeis xefygei . . .
KAI NAI! moy aresoun mono oi gay giati aftoi pou exo gnorisei einia pio andres kai apo ton Kyrio Moudiafeygeitora.


SAS glossofilo alla maniere de madame Justine de companie

Provato said...

don't you dare kissing our boys! χεχε


(yes kavla is my middle name lol)

filia :-)

Anonymous said...

prin syntesoume to erotiko epos tis Provatiadas kai oi kallikolmoi vostryxotoi erastes sou xapostasoun sta tsalakomena sedonia moy taizontas merenta kai talenda saraigly ta politika gioysoufakia .. .
uf! i sine-xeia diki sou

sagapao koita

Anonymous said...

http://en.wikipedia.org/wiki/Multiple_personality_disorder ?

Anonymous said...

kapsoura eisai mwro mou k den sou kathomai h aharhsth?filia kouklitsa mou...mary

Dr_MAD said...

Πάλι το μουνί μας έφαγε :-(

Jimmy Rose said...

Ας είχα και εγώ και ας το είχα και στο γόνατο...
Από τη ζήλια σου τα γράφεις επειδή οι "γκόμενες που μπαίνουν...(κλπ)" πάνε μπροστά.

mahler76 said...

Αυτοί που το έχετε δοκιμάσει δεν δικαιούστε να μιλάτε. Ξέρεις εσύ ποιος είσαι.

Μπέμπης ||| said...

χε χε χε χε δεν εχω ρίξει πότε πιο τρελό γέλιο όσο σ'αυτα εδώ τα σχόλια! ΛΟΛ αχαχαχα προβατάκο μουυυ είσαι οργασμός!!!

Μπέμπης ||| said...

πάντως μάλερ μου είσαι μεγάλη φαρμακομούνα! εχεχεχεχε

Dr_MAD said...

@ mahler

θα φας τρελό σκατό λέμε. είπαμε να βρίζουμε με τακτ! [τινάζει μαλλί από θυμό και ξεφυσά]

mahler76 said...

@MAD
eeeee, μήπως το σχόλιο έπρεπε να το γράψεις για τον Μπέμπη που με αποκάλεσε φαρμακο...???? χαχαχαχα
Καλά να δείς τι φήμες θα βγάλω αν δεν σε δώ στη Μαντόνα ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ProFyLaKtiKo said...

@MAD, mahler : σας παρακαλώ.. μη χαλάτε το νήμα...

θα τα πούμε όλοι μετά τη συναυλία για αχαλίνωτο drinkin... εφόσον δεν έχουμε γίνει παπιά (από τη βροχή καλέ)

Dr_MAD said...

Εγώ έχω συνοδό. Ask HIM. Δε μπορώ να εγγυηθώ τπτ (chat room το κάναμε)

ProFyLaKtiKo said...

μμμμ. "δε μπορώ να εγγυηθώ τπτ" μη μου το παίζεις αλογοσκούφης όταν ερωτάται για το αν θα λιμοκτονήσουμε....

εσύ θα χάσεις πάντως ;-)

mahler76 said...

εγώ έχω διάβασμα δεν υπόσχομαι για μετά.

Anonymous said...

LOIPON AGORIA MOU OLON TON SEXUALIKON PROTIMHSEON, EGO ME THN DYSLEITOURGIA MULTIPLE CHOICE ME AND THEN DINE ME-WINE ME - 69 ME,
SAS PLIROFORO OTI O PROVATICIOUS- BOOTYLICIOUS EINAI TO PLASMA POLLON CINEMASCOP INTSON POU KANEI TA PLHTH NA PARALHROUN SE TROXAIKO TETRAMETRO KAI DITHYRAMVIKO PIDHMETRO KAI NA LENE " EXEI PANTA MIA JAGGUAR SRO GARAZ TOU KAI ENA TIGRH STO KORMI TOU"

Anonymous said...

oh dear...

Anonymous said...

To mouni sernei karavi kai o kwlos to vuthizei

Anonymous said...

καλά υπάρχει ακόμη το Σοντάτε; από την εποχή του Μούλτι κούλτι έχω να πάω.

χαρά στο κουράγιο σας που τραβιέστε στη μουράτη αθηναική νύχτα...τραβάτε κατά βαρκελώνη ή μαρόκο, πλιζ...μη σας πω ότι καρδίτσα ή σέρρες έχει ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ...

Είδωλο said...

Καλα δε το συζητω, εχουνε βαρεσει μπιελα τα οιστρογονα.

Κατσε κατσε να ψηφιστει ο νομος για την απαγορευση συγκεντρωσης μεγαλων ποσοστων οιστρογονων σε κλειστους χωρους και θα σου πω εγω μετα.

Μπέμπης ||| said...

xa xa xa, siga th mourath athinaikh nyxta anwnyme mou! ekane to gazi kwlo +exes* ton kosmo olo! ame, +varkelwnh tha pame +maroco!

Anonymous said...

εγω το βραβειο 8α το δινα μισο σε αυτους που σπρωχουν και μισο σ αυτους που επιμενουν να ΣΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ενω εχεις δειξει οτι δε σ ενδιαφερουν.αλλα αυτο το sodade μια φορα πηγα πολυ στριμωγμα ρε παιδι μου!!