Thursday, September 25, 2008

ΠΟΡΝΟ ΚΑΥΤΟ, ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΧΕΧΕΧΕ

η diesel γιορτάζει τα 30 χρόνια που μας βάζει να πουλήσουμε το σπίτι που μας άφησε η γιαγιά για να πάρουμε ένα τζην.... με πάρτι που θα γίνουν σε διάφορες πόλεις του κόσμου, μεταξύ αυτών και η Αθήνα για να το προμοτάρει το όλο πράγμα έκανε αυτό:

Diesel: SFW XXX


τρελό ρησπέκτ! και πολύ αστείο. αν μη τι άλλο η Diesel έχει ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ιδέες! σούπερ κουλ

Agency: The Viral Factory
Director: Keith Schofield

24 comments:

veloz said...

o xristos kai i panagia! san de ntrepeste! SARDANAPALOI!!!!!!!

(oi sygkekrimenes mousikes gnwseis mpainoun kai sto biografiko?)

:P

Hfaistiwnas said...

ΧΧΧΧΧ!!! Σχεδόν χυδαία!

Dr_MAD said...

Σεμνότυφο, δε βρίσκεις? αλλά πολύ δυνατό, θα συμφωνήσω! Το πάρτυ πού είναι???

JustAnotherGoneOff said...

"This video has been removed due to terms of use violation"

Κρίμα που δεν το πρόλαβα... μήπως ξέρετε να το βρείτε από αλλού;

Provato said...

JAGO μου το κατέβασε το γιουτγιούμπ και το ανέβασα πάλι στο μπλόγκερ. εντζόη!

jg said...

that was hawt

Anonymous said...

palioooo!!

George Tsitiridis said...

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!

7Demons said...

Η διαφήμηση εδώ και καιρό έχει εκνευριστικά μετατραπεί σε πορνική υπόθεση-εκτός από κακόγουστη.Κυκλοφορεί στο internet και μια ακόμη χειρότερη διαφήμηση της μπύρας Guinnes.
Λογικό το βρίσκουμε.
Πως αλλιώς θα πεισθεί το θύμα των 700 ευρώ/μήνα να αγοράσει (χάλια) παντελόνι με 220 ευρώ?

Provato said...

πάντως αυτή εγώ την βρίσκω πολύ αστεία... εντάξει, δεν είναι πχιότητα και κύρος, αλλά είναι αστεία πολύ.


τώρα επί της ουσίας, και οι καλόγουστες διαφημίσεις που δεν είναι πορνικές να στα πάρουν θέλουν... οπότε, μην την ψάχνεις καλλίτερα και κατανάλωνε γιατί θα χάσω το ψωμάκι μου. :-)

veloz εγώ αυτές τις γνώσεις θα τις έβαζα... λολ φιλιά! :-)

μαντάκο δεν ξέρω, δεν θα πάω, εδώ δεν έχω χρόνο να συναντήσω εσένα θα τρέχω σε διαφημιστικά πάρτηζ; χεχε

tovenito said...

τη βρήκα λίγο φτηνή. το πιο εύκολο είναι να βάλεις σεξ και η διαφήμιση θα τύχει προσοχής. για μένα πραγματικά έξυπνη είναι αυτή που δεν θα περιέχει κάτι το τόσο οφθαλμοφανέστατα χυδαίο!
υγ. επιτέλους διαφωνούμε!

Provato said...

ρε τοβενήτο μην το αναλύεις τόσο πολύ, ένα οπτικό εφεδάκι κάνει για να γελάσεις και να σε πείσει να πας σε ένα πάρτυ και να περάσεις καλά... (σε πρώτο επίπεδο - γιατί σε δεύτερο διαμορφώνει τόνο φωνής για την ντήζελ... αλλά ας μην το πιάσουμε αυτό γιατί θα πάει μακριά η λουή βουτόν). :-)

7Demons said...

Πρόβατε,

Καταναλώνουμε για χάρη σου!!!
(χεχεχε)

Πάντως 220 ευρώ = 2 βίζιτες -δε λέει για ένα κωλοτζίν...
:-ΡΡ

Provato said...

εγώ έχω μειώσει τις τιμές λόγο κρίσης στην Λήμαν, την έχω πάει 80 την επέισκεψη. να το κάνεις κι εσύ γιατί θα πέσει η κίνηση. λολ


και ναι, με τίποτα δεν δίνω 220 για ένα τζην. το έγραψα και στο ποστ. δεν έχω κανένα ρουχό της ντήζελ και δεν πρόκειται να πάρω κιόλας. :-)

Ιφιμέδεια said...

Α, εμένα μου φάνηκε πολύ έξυπνο. Οι πορνοσκηνές που είναι από 70's μου κάνουν πολύ αστείες.

Είναι αυτό που λέμε "σου τραβάει την προσοχή".

Giannis said...

πρωτον θα πρέπει να δείτε και το target group στο οποιο απευθύνεται η διαφημηση! γιατί νομίζω οτι τους πιτσιρικάδες δεν τους χαλάει αυτή η διαφήμηση!! ε?

τι τόσο πολύ κάνει ενα diesel παντελόνι? . Πάντως στο Treviso, 1 ώρα από το σπίτι μου!!! τα πουλάνε στα πανέρια, μαζί με τα Benetton!!!

(το κατάστημα άνοιξε και δέχεται παραγγελίες :):):)!!!)

cinderella said...

Πάμε πάρτυ...τώρα!!! :)))

Υ.Γ Αν για κάτι με καμαρώνω είναι το timing μου. Εγώ το είδα νύχτα, εγώ το είδα νύχτα. Κάνω και το δάχτυλο νια νια νια...τόσο κωλόπαιδο.
Καληνύχτες!!

Ερμής said...

Καλέ το πρόβατο που το κουρεύουν και βγάζει μια φωνίτσα εσύ είσαι;;;;

Dr_MAD said...

άσε τα σάπια προβατούκο, έκατσα μια νύχτα παραπάνω μόνο γιατί νόμιζα ότι θα σε δω. Κλείνω τώρα, γιατί με πιάσαν τα ζουμιά των παραπόνων

φάβα said...

χαχα, πολυ καλο!!! Μ' αρεσαν τα σμαρτις, so good to be true :P

Anonymous said...

Δε νομίζω οτι η ιδέα ανήκει στη Diesel. Τέτοιες φωτό κυκλοφορούν στο ιντερνέτι εδώ και καιρό.

Brainy and the pink.

Είδωλο said...

ΑΑΑ, καλε αυτο ειναι το βιντεο απο το παρτυ των 16ων γενεθλιων μου.

Parsifal said...

2 μέρες χωρίς πόστ? Απαράδεκτο τσ τσ τσ τσ τσ... Θα σε δω στο πάρτυ της Diesel τριχωτό αγόρι...

Dr_MAD said...

στο VOX το Σάββατο 11/10 στις 23.00

σι γιου δέα