Wednesday, June 09, 2010

Το ειδικά φτιαγμένο για την Αμερική trailer του Κυνόδοντα - Dogtooth

Ο Κυνόδοντας ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του στην Μεγάλη Μαμά του κινηματογράφου, την Αμερική! Καλή επιτυχία.

Φυσικά για την αμερικάνικη αγορά φτιάχτηκε ειδικό trailer. εδώ είναι.



κ εδώ είναι το post του /film, του καλίτερου κινηματογραφικού blog στον κόσμο (κατά τον γιόρζ τρούλη) για το έργο. Πολύ, ΠΟΛΥ, πολύ καλά λόγια.

Πολύ πολύ πολύ χαίρομαι με τέτοια νέα. [χεχε, άντε κ στα δικά μας, σύντομα]

12 comments:

Flonsavardu said...

φανταστική ταινία. δεν μου αρέσει που στο τρέιλερ επικεντρώθηκαν τόσο πολύ στη βία που προβλήθηκε στην ταινία. νομίζω πως έδειξε όλες τις σκηνές σωματικής βίας. αλλιώς δεν συγκινούνται οι αμερίκάνοι;

Hfaistiwnas said...

Ενδιαφέρουσα από το τρέιλερ, αλλά δεν με ενθουσίασε κιόλας..
Καλή επιτυχία να έχει!!

Αιθεροβάμων said...

Ρε παιδί μου σαν να παρα-δείχνει πολλά το τρέιλερ... Αυτό με τη γάτα ας πούμε ήταν ψιλο-έκπληξη όταν έβλεπες την ταινία, όπως και η σκηνή με τις κοπέλες, όπως και οι σκηνές σωματικής βίας που έρχονταν από εκεί που, εγώ τουλάχιστον, δεν τις περίμενα (τουλάχιστον την πρώτη φορά ας πούμε...) και πραγματικά με σόκαραν όταν τις έβλεπα. Πάντως δε μπορώ να πω, την ατμόσφαιρα της ταινίας την έπιασε.

Περιττό να πω, ο Κυνόδοντας είναι μια από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες που έχω δει. Πολύ καλό νέο το ότι βρήκε διανομή και το ότι, προς το παρόν, έχει εισπράξει και τόσο καλές κριτικές.

blah said...

Συμφωνώ απόλυτα με τους παραπάνω, το trailer είναι "αμερικάνικο". Λάτρεψα την ταινία - το έχω καταΦχαριστηθεί που έχει πάει τόσο καλά και έχουν λυσσάξει οι κομπλεξικοί Ελληνάρες που δεν αντέχουν συμπατριώτες να, pardon my french, γαμούν στο εξωτερικό.

P.S. Φυσικά, δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση ότι σε όποιον δεν άρεσε η ταινία είναι κομπλεξικός Ελληνάρας που δεν αντέχει συμπατριώτες να, pardon my french, γαμούν στο εξωτερικό.

Σουσουράδα said...

Καλημέρα παιδιά!

Ωραία ξεκινάει το τρέιλερ (και έλεγα να τη δω κι εγώ την ταινια) αλλά είδα κάτι σφαλιάρες που έπεφταν και χολόσκασα, οπότε την αφήνω για εσάς!

Καλή επιτυχία στο αγόρι, μακάρι να διαπρέψει στα ξένα!

Jirashimosu said...

Είναι τόσο ενδιαφέρον πόσο μια διαφορετική αγορά υπαγορεύει ένα τελείως διαφορετικό promotion. Και φυσικά αυτό που κάνει ένα προϊόν σπουδαίο είναι η δυνατότητα να μπορεί να προωθηθεί με τον οποιοδήποτε τρόπο χωρίς να αλλοιώνει το περιεχόμενο του και χωρίς να απογοητεύει τον πιθανό αγοραστή.

Dorian_Gray said...

Δεν την έχω δεί την ταινία, αλλά μου φαίνεται σούπερ!! Θα τη δώ οπωσδήποτε!

tsok said...

Φάση να το δω το ταινιάκι, ναι; Είχα τις αμφιβολίες μου, αλλά αφού έχει σφραγίδα υποστήριξης προβάτου...

Κι επειδή ξέρω ότι ήθελες να τη δεις, πάρε και δωράκι (όχι τύπου χαχανούλη με βόμβα, δωράκι κανονικό):
http://www.letmewatchthis.com/watch-350208-Get-Him-to-the-Greek

Anonymous said...

συγνωμη ειναι μια ταινια που σκοτωνουν με ψαλιδα εναν ταλαιπωρο ψιψινο? φριιιιιικηηηηη

ProFyLaKtiKo said...

Ας ελπίσουμε να πάει καλά, γιατί έχω τις αμφιβολίες μου σχετικά με το αν το αμερικάνικο κοινο θα καταλάβει.

whateva

Provato said...

flo εντάξει, δεν ξέρω, να σου πω την αλήθεια δεν την έχω δει την ταινία (how γελείο ηζ δατ;) αλλά εντάξει η Αμερικάνικη αγορά θέλει ειδικό, πιο πιασιάρικο χειρισμό!

Hfaistiwnako ναι, ναι, καλή επιτυχία της κ αέρα στα πανιά της!

Αιθεροβάμων, νομίζω πάντως ότι γενικά τα trailer που απευθύνονται στην Αμερικάνικη Αγορά είναι λίγο υπερβολικά αποκαλυπτικά, όχι; Θυμήσου πόσες φορές από το trailer κ μόνο μαθαίνουμε όλη την υπόθεση κάποιου έργου, ειδικά αν είναι blockbaster κ θέλουν να το πουσάρουν πολύ....

blah λολ με μπέρδεψες, η αλήθεια πάντως είναι ότι με εξάιρεση ένα φίλο που είναι κομπλεξικός Ελληνάρας άρα δεν πήρα πολύ σοβαρά την άποψή του, αρκετοί άλλοι μου είπα πως το έργο ήταν υπερκτιμημένο... αρονό, αρήλη ρονό, εγώ πάντως ακόμα δεν το έχω δει.... xxxx

Σουσουράδα καλή επιτυχία στο αγόρι Indeed :-)

Provato said...

Jirashimosu έχεις απόλυτο ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο, το promotion του έργου το υπαγορεύει η αγορά που θα γίνει το promotion όχι το έργο κ το όραμα του καλλιτέχνη... πολύ σωστός είσαι!

Dorian θα μου πεις πως σου φάνηκε; πληηηηηηζ;

tsok θέγκ γιου θέγκ γιου θέγκιου ζετέμ, αλλά δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ του να βλέπω ταινίες εκτός σινεμά. Πάντως το get Him to the greek το περιμένω πως κ τι, αν κ μάλλον είναι λίγο μούφα αλλά ok. να την δεις τη ταινία κ να με πεις πως σε φάνηκε, ναι; (τον κυνόδοντα εννοώ)!

Anonymous δεν ξέρω αν τον σκοτώνουν αμάν, μην κάνεις έτσι!

Prof πάντως οι κριτικές που είναι καλλίτερες από τις κριτικές στην ελλάδα δείχνουν ότι καταλαβαίνει κάτι ένα κομμάτι έστω του κοινού! xxxxx