Monday, August 23, 2010

Χωρίς πίστη

Οι προπαππούδες της dance, οι Faithless τώρα πια βγάζουν τα video clip τους με την χορηγία της Fiat UK.

Πως ας πούμε παλιά στα βίντηόοου της Γαρμπή εκεί που έτρεχε στην παραλιακή με ένα τόπλες παλλικάρι συνοδηγό, ξαφνικά έβλεπες να κρέμεται από το φανάρι στην Σαρωνίδα ένα μπουκάλι Γουήληαμ Λόσον κ καταλάβαινες ότι ο Γουήληαμ είχε πληρώσει το βήντηόου, ε αυτό. Όλο αυτό το product placement είναι λέει ένας ακόμα τρόπος στην προσπάθεια της μουσικής βιομηχανίας (της οποίας ΑΥΤΟ ακριβώς ήταν το λάθος, ότι αποφάσισε να την δει "ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ") να βρει έσοδα...

Βέβαια οι Faithless (κ η Fiat) το κάνουν καλλίτερα από ότι το κάνει η Καιτούλα, δεν το συζητώ. Κ μάλλον (αν κ δεν είμαι κ τόσο σίγουρος με το όλο τρικυμία στο κρανίο που ζω) τα τραγούδια τους μου αρέσουν περισσότερο από της Καιτούλας.

άκου εδώ ένα γμτ κομμάτι κ παρουσία του διαφημιζόμενου αυτοκινήτου


κ ένα λίγο ψυχεδελικό εδώ, χωρίς fiat:

(νομίζω ότι οι Faithless έχουν ξεπεραστεί λίγο ή μου φαίνεται;)

8 comments:

Dorian_Gray said...

Ωραίο το δεύτερο βίντεοου!!! Για τη μουσική τους δεν τρελαίνομαι(ναι, μου φαίνεται κι εμένα λίγο ξεπερασμένη) ούτε ποτέ τρελαινόμουν, άν και τους θεωρώ σπουδαία μπάντα στο είδος τους.

Υ.Γ ...Καιτούλα στη παραλιακή με τόπλες συνοδηγό... μπουχαχαχαχα!!!

Provato said...

συγγνώμη αλλά όλα τα βήντηόου τους έτσι ήταν - ή κάποια παραλαγή του (ξέρεις, αντί για παραλιακή, σε σκοτεινό δωμάτιο, αλλά πάντα με τόπλες παλλικάρι δίπλα)

Dorian_Gray said...

Ναι ναι! ο τόπλες καλλονός ήταν ο απόλυτος 90's θεσμός!

Provato said...

(που την είδες τώρα την καλλονίαση σε αυτά τα χαζά fit μαρκυμάλλικα, δεν μπορώ να καταλάβω)

Hfaistiwnas said...

Το πρώτο μου άρεσε πολύ!!!! Και το κόνσεπτ με τα ανθρωπάκια! λολολ!


ΥΓ. Δεν τα δω τα αραχνοβίντεο!!!

Provato said...

Κ μένα μου αρεσε πολύ η ιδέα αυτή, ΔΕΣ ΤΙΣ ΑΡΑΧΝΕΣ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ! χιχιχιχιχι

Αιθεροβάμων said...

Καλό το 2ο βιντεάκι. Το 1ο συμπαθητικό, αλλά ρε παιδί μου αυτό δεν είναι product placement στο video clip, αυτό είναι διαφήμιση του τουτού με λίγο videoclip μέσα.

Οι Faithless καλοί, όντως ολίγον τι ξεπερασμένοι αλλά μια χαρά μπάντα στο είδος τους, όμως όπως και να το κάνεις σαν την Καιτούλα δεν είναι.

(Τι γίνεται, από κει που ελλείψει εμπνεύσεως δεν το γνώριζες το σπλάχνο σου, ήρθε όλη η έμπνευση μαζεμένη;)

Provato said...

αιθεροβάμων, καλά τα λες για το 1ο αλλά όμως κ τι έξυπνος τρόπος να περάσεις το προϊόν, όχι;
κ εγώ προτιμώ καιτούλα, αρκεί να μιλάμε για την ίδια χεχεχε!

(είπα να κάνω λίγο make believe για να έλθει η όρεξη κ φαίνεται μου έρχεται!)