Friday, August 20, 2010

Χριστέ μου, δεν αναγνωρίζω το παιδί μου, το σπλάχνο μου!

Όπου είμαι κ κλαίω εδώ κ μισή ώρα πάνω από το κομπγιούτερ με μαύρο δάκρυ (που αν μη τι άλλο ως τρέντη δάκρυ ασορτάρει με το χαβάηαν τρόπηκ μαύρισμα στο κορμί) γιατί... γιατί.... γιατί πολύ απλά δεν αναγνωρίζω το blog μου.

ε ναι, δεν υπερβάλλω. καθόλου. Δεν το αναγνωρίζω ούτε στο ελάχιστο. Ούτε αυτό αλλά ούτε κ την διαδικασία που το δημιούργησε... το κοιτάζω από την οθόνη του computer κ αναρωτιέμαι... "ΕΓΩ, με τα ίδια μου τα χέρια, εγώ προσωπικά ο ίδιος τα έχω γράψει όλα αυτά παρακάτω; είναι σίγουρο; πότε; γιατί; πως;"

κ ακόμα "μήπως ήμουν ποζέσντ, μήπως τα είχα χαμένα, που ακόμα πιστεύω θα γυρίσω σε μένα";

μα τίποτε όμως να μην αναγνωρίζω; τίποτε; δηλαδή μιλάμε για το αδιανόητο κ άφατο μούδιασμα.

το οποίο βέβαια ξεγελιέμαι χιουτζ τάημ αν το αποδίδω μόνο στις διακοπές (που δεν ήταν πια κ τόσο μακρουλές, μία βδομάδα ο κακομοίρης, μέχρι κ τα κατώτατα μέλη του Κομουνιστικού Κόμματος Βορείου Κορέας κάνουν πιο πολύ).

τέλος πάντων ας μην μακρυγορώ, ήθελα ένα στίγμα να δώκω, να ζεσταθώ λιγάκι, να πω ότι υπάρχω ακόμα... [δηλαδή ειλικρινά, τόσο λίγο διάθεση για γράψιμο δεν έχει ούτε ένας νυσταγμένος σεναριογράφος πορνοταινίας, α πα πα πα πα πα]

ας συνέλθω με μία Σοφία Αρβανίτη, Σοφία βγαίνεις:


ο γιόρζ τρούλη

19 comments:

stassa said...

Παίζει η Σοφία Αρβανίτη σε προνοταινίες;;;; ο.Ο

amalthia said...

λοιπό..εαν ήθελες να δώσεις στίγμα ας απαντούσες σε όλα τα κόμεντς βρε γιόρζ τρούλη-τρούλη-τρούλη-χοντρούλη και όχι να κάνεις καινούρια ανάρτηση!

και το παιδί σου δεν είναι δικό σου..ανήκει σε όλο τον κόσμο γιατί "τα παιδιά είναι το μέλλον μας και ανήκουν σε όλους".

Hfaistiwnas said...

Δικά σου είναι όλααααααααα!!!
χαχαχαχχαχαχα!
Έδωσες το στίγμα σου !!!!

Καλύτερο τραγουδάκι δεν είχαμε;;

Ωραία Ελένη said...

ήρθες πίσω γερός δυνατός! Μας έλειψες! Τι τέλεια μαλλιά η Σοφία...

Lefteris said...

να το αναγνωρίσεις και να το θυμηθείς γιατί κάποιοι περίμεναν να σε διαβάσουν.

καλωσήρθες στο blog σου!

Είναι αρκετά λευκό για να κάνει κοντράστ με το τροπικό σου μαύρισμα

Dorian_Gray said...

Το γουστάρω πολύ αυτό το κομματάκι,μου θυμίζει καλοκαιρινές διακοπές των νεανικών μου χρόνων...Γλυκιά και όμορφη φατσούλα η Σοφία, που να βρίσκεται άραγε?

ΠΑγιαυλάς ΝΙΚΟΣ said...

Υπομονή θα σου περάσει.

homo anisorropus said...

Γουέλκαμ μπακ!!!!!!!!! Θέλουμε λεπτομερειες για το πώς πέρασες.

Nikos Lioliopoulos said...

Ax poso μ αρεσε το τραγουδακι! Αχ χρονια...

man about town said...

http://www.youtube.com/watch?v=RjI_tEqo9xo
afieromeno manari mou lolol

Anonymous said...

K panw pou hmouna etoimos na steilw mhnuma karapelth, ti glutwses sto tsak!!!!!!!tha paei makria ayth valitsa????mas eleipses ligaki!!!!!Love K.

τσούτσουρος said...

oxi re gamwto!! zeis?? lolol

Glayki said...

σε βάρεσε ο ήλιος μάλλον....να προσέχεις άλλη φορά!

STELIOS PENTARVANIS said...

μόλις πιάσει το δροσάτο δε θα κρατιέσαι από χειρολαβές,δε θα σε προλαβαίνουμε.Η ζέστη φέρνει την αμνησία να με άκους εμένα, νεότερος μέν σοφότερος δεν :-?

Provato said...

stassa λες; δεν νομίζω, δεν νομίζω, αλλά αν μάθω κάτι θα πω! xx

amalthia σταμάτα να είσαι μπόση σε αδυνατίζει κ δεν σου πάει!

Ηφαιστίωνα λυγμ, δεν σου άρεσε το τραγουδίδιον.... κλαψ

Ωραία Ελένη μουουουουουουουουυο κ εσύ μου έλειψες, έρχομαι για επίσκεψη xxxxx

Λεφτέρη, αχαχαχαχαχαχα το σχόλιο του art director έκανε ακόμα μία σύνδεση λευκό-μαύρο! xxxxxx

Provato said...

Dorian κ εγώ το γουστάρω, είναι χαρούμενα θλιμμένο κ τ αγαπώ! (η Σοφία τραγουδά σε μικρά μαγαζιά της Αθήνας νομίζω, δύσκολα τα πράγματα με την κρίση) xxxx

ΠΑ.ΝΙΚΟ σαν να έχεις δίκιο μου φαίνεται, σιγά σιγά συνέρχομαι....

Homo οκ, οκ α λλ τράη! α πρόμης! xxxx

Νίκο κ εμένα μου άρεσε πολύ - όντως ωραία χρόνια xxxxx

Provato said...

man είσαι τρελόοοοοοοοοοοος σγπ σγπ σγπο σγπ! xxxxxxx

Love K. ήρθα ήρθα, αλλά παρόλα αυτά στείλτον τον καταπέλτη, αγαπώ καταπέλτες χεχεχεχε xxxx

τσούτσουρέεεεεεεεεε γιατί "όχι ρε γαμώτο";;;;; γκρ γκρ γκρ γκρ

glayki όχι απλά με βάρεσε - με τσάκισε. Μέχρι κ κλωτσές μου έριξε

the wrong έχεις δίκιο, α νό, α νό, καλώς επεστρέψαμε χεχεχε

Yiannis/Pefki said...

Actor's Studio Graduate to Sofaki. An deis to videaki xwris fwnh, mono me tis ekfraseis ths ermhneftrias (!!!) kai to skiniko-kontra-plake apo pisw 8a peseis katw apo ta gelia.
Pantws ki egw kamia fora skeftomai ti exw kanei mexri twra kai me 8avmazw, kati san to "ston ka8refth mou koitieme, kai apo monh mou agapieme...." pou elege mia allh aeid(i)os, den 8ymamai pia..

Provato said...

Yianni αγαπάμε Σοφάκι, μεγάλη καλλιτέχνιδα! :-)