Tuesday, May 17, 2011

Πόπερα

Ο Χριστός! θα μας τρελάνουν αυτοί οι Εγγλέζοι, δεν υπάρχει περίπτωση.

Στις αρχές του 2010 έβγαλαν ένα καινούργιο καλλιτεχνοreality, το οποίο δεν το λες και κακή ιδέα. From Pop Star to Opera Star, ο τίτλος του.

Όπου μαζέψαν 8 ποπ-ροκ τραγουδιστές και κάθε βδομάδα τους έβαζαν να τραγουδήσουν ένα πολύ γνωστό opera theme. ε και μετά τα ξέρεις τα βασικά της τηλεόρασης, οι κριτές τους έλεγαν αν ήταν καλοί ή όχι, το κοινό ψήφιζε, κάποιος έφευγε και την άλλη βδομάδα, ξανά μανά τα ίδια!

Ο πρώτος κύκλος της σειράς πήγε κάπως καλά και τώρα σε λίγο καιρό αρχίζει ο δεύτερος (στην Αγγλία όλα αυτά) όπου ανάμεσα στους συμμετέχοντος θα είναι η Jocelyn Brown, η I 've got the power των Snap, αν θυμάσαι αλλά και ο Midge Ure των Visage και των Ultravox ο οποίος έχει γράψει και αυτό, που το λατρεύω πόλύ ρομαντικό τραγουδίδιον:


Όμως το πιο News, για μένα τώρα, εσύ χέστηκες το καταλαβαίνω, είναι ότι στο reality θα πάρει μέρος, αν έχεις το Θεό σου, ο Andy Bell των Erasure.

τι να πω, πρέπει κάπως να στηρίξω τον έτερο ήμιση του έτερου αγαπημένου μου ηλεκτροπόπ ντουέτο. Εσείς οι σέξυ αναγνώστες που μένετε Αγγλία όταν αρχίσει το reality θα μου ψηφίζετε Andy Bell ότι είναι τέλειος; και εγώ θα σας δίνω τα χρήματα που ξοδεύετε για κάθε ψήφο! α πρόμης. σμουτς *φιλά σταυρό με πάθος και πειστικότητα*
επίσης, πόσο μα πόσο λατρεύω αυτό το τραγουδίδιον; φοβερό αριστουργηματομπλιμπλίκι:

9 comments:

the elf at bay said...

Ο Andy Bell????????????? Καλά ζει ακόμα αυτός; Τα ύστερα του κόσμου!!!!!!

Provato said...

όχι μόνο ζει, αλλά βγάζει και σιντιά, solo αλλά και με τους erasure! go figure

the elf at bay said...

Ζουν κι οι Erasure; Α καλά θα καραφλιάσω.

nefelokokkugia said...

Εμένα μου τη σπάει που τους ξέρω.
Που ζούσα τον καιρό που έκαναν μεγάλες επιτυχίες. Γμτ...

Provato said...

ε όχι! εσύ, εσύ να στην σπάει! εγώ χαίρομαι, λέω "ποπο κοίτα που φτάσαμε μέχρις εδώ..."

καλό είναι βέβαια να είσαι νιούδη για πάντα αλλά... :-)

Hfaistiwnas said...

Καλησπέρα!!!
Μυσικό το ποστάκι!!!
Να ψηφίσουν!!!

zoi said...

Αν ήταν να έχω τόσο όμορφη παρέα, πήγαινα κι εγώ στο ριάλιτι να τραγουδήσω όπερα...
Όμορφο τραγουδάκι, αυτό το πραγματάκι με τις καρφίτσες που πρωταγωνιστεί στο κλιπ το 'χα κι εγώ κάποτε...

Και στέλνω κι εγώ το κλιπ που αγαπώ σήμερα, για να το παίξουμε επικοινωνία...
http://www.youtube.com/watch?v=NDOk6nu9udo&feature=related

stassa said...

Τι είναι αυτή η "τηλεόραση" που συζητάτε όλοι;

>XPpPp

Provato said...

hfaistiwna Ναι να τους το πεις και εσύ, να ψηφίσουν!

zoi μου τι ωραίο τραγούδι μου χάρισες!να είσαι καλά! :-)

stassa είναι ένα πράγμα που το χρησιμοποιούμε για να απλώνουμε πάνω όμορφα κεντητά υφαντά χοχοχοχοχο