Monday, May 16, 2011

Σcoop - αποκάλυψη - Η Sikia είχε βιάσει τον Στρως Καν

Όπως είναι γνωστό η Sikia είναι ίσως ό,τι πιο ανήθικο υπάρχει σε άνθρωπο. Για του λόγου το αληθές δεν έχεις πάρά να διαβάσεις το blog της όπου ένα στο ένα ποστ αναφέρεται στις σεξουαλικές της hard core περιπέτειες με άγνωστους.

Σήμερα θα αποκαλύψω κάτι που δεν έχω πει ποτέ για λόγους ηθικής τάξης. Μετά όμως τα τελευταία γεγονότα σε σχέση με τον Στρως Καν, το συμβάν που θα διηγηθώ αποκτά άλλη βαρύτητα επί εδάφους τραυματικής ηδονικής εμπειρίας του κατηγορουμένου. Να το πω; Θα τον αθωώσει; Να το κρύψω σκεφτόμενος το κακό που έκανε στο γάμο αλλά και στην χώρα μου; Αρονό. Α ρήλη ρονό!

Το 1999, λοιπόν, είχαμε πάει με την Sikia ταξίδι στην Γαλλία. Φυσικά με δικά μου έξοδα, είμαι γαλαντόμος γαρ και όπου αγαπώ, δίνω! Την είχα στα ώπα ώπα, άσχετο που το κέρατο που μου έριχνε από την πρώτη ακόμα μέρα του γάμου μας, ήταν μυθικό - με την αρνητική έννοια.

Σο, είμαστε στο Παρίσι και μένουμε σε πολυτελές ξενοδοχείο, αυτό που έμενε και η Νταηάνα, όπου τις ίδιες μέρες τυχαίνει να καταλύει και ο Στρως Καν. Η Sikia που αρέσκεται ιδιαίτερα στους άντρες εξουσίας (όπως και σε όλους τους άλλους άντρες, όπως είναι γνωστό σε όλα τα fora sex και γνωριμιών), ένα βράδυ τον πέτυχε στο ασανσέρ και αφού πάτησε το κουμπί του στοπ για να σταματήσει ο θάλαμος, έκανε με τον αθώο άνθρωπο αδυσώπητο σεξ. Μάλιστα φώναζε "στρως κάτ' στρως κάτ΄! μου αρέσει να το κάνουμε κάτ΄ στρως κάτ΄ στο πάτωμα!".

Ξύπνησα από τον θόρυβο μέχρι και εγώ, που κοιμόμουν στην ηχομονωμένη προεδρική σουίτα 7 ορόφους πιο πάνω, ήσυχος γιατί η κυρία μου είχε πει ότι πήγαινε να πάρει ένα φάρμακο για τον προστάτη που υπήρχε μόνο σε μία κλινική στα περίχωρα του Παρισιού. Θα το έδινε στον πατέρα της που υπέφερε, τάχα μου. Δεν μπορείς να φανταστείς τι ψέμα έχω ακούσει από τα καυτά της χείλη - ας μην τα θυμάμαι περισσότερο και συγχίζομαι.

Για να μην μακρυγορώ, οι κραυγές της στο ασανσέρ ήταν να σου παγώνουν το αίμα.

Τρέξαμε όλοι να δούμε τι γίνεται. Έγώ κατάλαβα αμέσως βέβαια ότι ήταν πήδουκλας της Sikias στην μέση, αλλά έκαμα τον ανήξερα άθρωπα στο τρομαγμένο προσωπικό του ξενοδοχείου για να προστατεύσω τον γάμο μου, ο ηλίθιος, ο κερατάς που ακόμα της είχα εμπιστοσύνη! Κάποια στιγμή που "ξεμπλόκαρε το ασανσέρ" και άνοιξαν οι πόρτες, το παράνομο ζευγάρι είχε προλάβει να ντυθεί.

Όμως εγώ πρόλαβα να δω την ηδονή στο βλέμμα της Sikias καθώς και την στολή καμαριέρας, που πάντα κουβαλά μαζί της σε περίπτωση που της έρθει να κάνει κίνκι σέξ (ανά 20 λεπτά δηλαδή), ξεδιπλωμένη και με τσαλάκα σαν να είχε πολύ πολύ πολύ πρόσφατα φορεθεί.

επίσης ο Στρως είχε το φημισμένο ροζ στρινγκάκι της σφηνωμένο στα δόντια του, ανάμεσα στον Κυνόδοντα και το Μετέωρο Βήμα του Πελαργού του.

Δεν είναι τυχαία λοιπόν η στοργή που δείχνει ο Στρως σε καμαριέρες ξενοδοχείων μετά από αυτήν την εμπειρία. Ήδη έχω ενημερώσει τον δικηγόρο μου και το πολυπληθές επιτελείο του ώστε να δούμε αν θα κινηθούμε σε ένδικα μέσα εναντίον της Sikias και αν θα ενημερώσουμε τα διεθνή μέσα ώστε να έχουν φουλ πήξουρ.

φυσικά, δεν χρειάζεται να πω ότι αυτό το σκάνδαλο είναι ένας ακόμα λόγος που η Sikia έτρεξε κατατρεγμένη στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Και κάτι που αποκαλύπτω πρώτη φορά, υπάρχει φωτογραφία από την στιγμή που ανοίγουν οι πόρτες του ασανσέρ - την οποία σκέφτομαι να πουλήσω στο Paris Match τώρα που τα πράγματα έγινα όπως έγιναν.

18 comments:

the elf at bay said...

Στο επόμενο ταξίδι σου, με παίρνεις μαζί σου. Στανταράκι.

Provato said...

ναι, αλλά όλες τις προστυχιές θα τις κάνεις μαζί μου, όχι με ξένους και μάλιστα αξιωματούχους! πρόμης!

Ιφιμέδεια said...

Καταλαβαίνω σε τί δύσκολη θέση πρέπει να έχεις βρεθεί, μεταξύ σφύρας και άκμονος, διχασμένος ανάμεσα στην πίστη και τον έρωτα και στην δικαστική σου υποχρέωση να αθωώσεις αυτόν τον καραμπινάτο πορνόγερο.

Λυπάμαι που αναγκάζομαι να μιλήσω έτσι σκληρά στον ίδιο τον αδελφό μου αλλά νομίζω είναι σαφές κατόπιν των τελευταίων γεγονότων ότι ο Στρως ήταν αυτός που πάτησε το κουμπί του στοπ και επιτέθηκε στην άδολη παιδούλα.

Provato said...

αχ αδελφούλα μακάρι να ήταν έτσι, μακάρι, και να σου πω και κάτι; χαίρομαι που ακόμα υποστηρίζεις την πρώην νύφη σου...

αλλά η πράγματικότητα είναι πολύ πιο σκληρή για μένα - δυστυχώς η sikia επετέθη του Στρως, πράγμα που φυσικά δεν με εκπλήσει καθόλου γνωρίζοντας και έχοντας ζήσει με την ηδονική και αμαρτωλή της φύση τόσα χρόνια

sikia said...

Καλά δε ντρέπεσαι? Τι ασύστολα ψεύδη είναι πάλι αυτά? Ο Στρως ο Καν με βίασε ένα βράδυ που έβρεχε, στο ανσασέρ του φτηνού μοτέλ που με είχες πάει, όταν έσκυψα να πιάσω το σαπούνι που μου γλίστρησε από τα χέρια και αντί να μου συμπαρασταθείς αλλοιώνεις την ιστορία για να την πουλήσεις στα ειδησιογραφικά πρακτορεία?!? Αυτή είναι μια ιστορία πολύ επώδυνη για μένα που προσπαθούσα χρόνια τώρα να ξεχάσω. ΠΟΤΑΠΕ!!! Ειδοπειώ αυτή τη στιγμή το επιτελείο των δικηγόρων μου (κατά σύμπτωση έχω τον ίδιο δικηγόρο με τον Ντομινικούλη)...

Provato said...

πιστεύεις ότι υπάρχει άνθρωπος που θα πιστέψει ότι εγώ πήγα σε φτηνό μοτέλ; είσαι καταδικασμένη, αναίσχυντη συκιά!

επίσης, με την ευκαιρία, δέχομαι να σου συμπαρασταθώ, με σεξ. name the place

sikia said...

για μένα το Four Seasons στο Παρίσι είναι φτηνό μοτέλ, για να μην αναφερθώ στο εστιατόριο του που έχει σαφώς χάσει το competitive edge του. Τέλος πάντων, παρόλο που έχω σοκαριστεί με την επίθεση σου, δέχομαι την πρόταση σου για συμπαράσταση, σε περιμένω στην κρεβατοκάμαρα μου σε μία ώρα!

Provato said...

για να καταλάβει ο κόσμος πόσo καλομαθημένη σε είχα, θεωρείς το 4 σήζονς φτηνό.... τι να πω, α ρεστ μα κέησ!


(μπορούμε να το κάνουμε λίγο πιο σύντομα το ραντεβού; έχω ορέξεις)

Drmakspy said...

Τι να πω Προβατούκο μου.... Όλα του γάμου δύσκολα
και η συκιά κουνιέται...
κι όταν κουνιούνται τα κλαδιά
στο ασανσέρ κυλιέται...
Και σαν κυλούσε έπεσε
σε γέρο ξακουσμένο
κι όταν η πόρτα άνοιξε
τον είχε πια παρμένο....

Provato said...

αχαχαχαχαχαχαχα υπέροχο, ΥΠΕΡΟΧΟ και τόσο μα τόσο αληθινό!!!! χεχεχε

μπράβο Dr! γιου ροκ ηντήντ!

σκέφτομαι τώρα ποιος να το μελοποιήσει... χμφ χμφ χμφ

BLUEPRINTS said...

α όχι, να τα βρείτε πάραυτα, δεν μπορώ να τρέχω πάλι μάρτυρας υπεράσπισης της αγαπητής συκιάς (αν και στην τελευταία δίκη μάλλον την έκαψα απ' ότι θυμάμαι), επίσης θέλω να μας αποκαλύψει αν έχει πάρει και Τζέφρι, χοντρό κλπ πολιτικές προσωπικότητες, πες τώρα πριν ξεσπάσουν κι άλλα ροζ σκάνδαλα

Provato said...

μα τι να βρούμε αφού είναι χυδαία ΧΥΔΑΙΑ μέχρι και σε σένα την έπεσε για φτηνό πρόστυχο σεξ, μην το αρνηθείς έχω δει φωτό αποκαλυπτικές.

Όσο για τα ποιους έχει πάρε, ε και εσύ το θέμα τίθεται αντίστροφα, ποιος ΔΕΝ έχει πάρει η Sikia επιτέλους

Hfaistiwnas said...

"ανάμεσα στον Κυνόδοντα και το Μετέωρο Βήμα του Πελαργού του" Θεϊκό!!
Θέλουμε τη φωτό!!!!
Λέει η καμαριέρα "να στρώσω το κρεβάτι;"
Λέει ο Ντομινίκ "Μη στρως καν"!

nefelokokkugia said...

Eγώ κακιά δε γίνομαι, αλλά η sikia είναι τσούλααααααααα. Τέλος.
Καημένο Πρόβατο...σου τάζει σεξ ξανά.
Αχ..αθώο προβατάκι. Πότε θα μάθεις?

doppelganger said...

Ο ελληνικός λαος συμπονά τον συντροφο Στρος Καν μόνο μετά απο τα σεξουαλικά του σκάνδαλα?Μπερλουσκονι για πρωθυπουργο σε ιταλια και ελλαδα εδω και τωρα!Μπιλ κλιντον γιουροβιζιον του χρόνου, και αρχηγο της αποστολης της εθνικης ελλαδος στους ολυμπιακους του Λονδινου εναν Tiger woods και όλοι θα ειμαστε καλα!
Μα τι σεξουαλικος λαος που ειμαστε...Νιαου...

the elf at bay said...

I promise!

Anonymous said...

Βρε δε πας να την πουλήσεις και στους FT, γεγονός παραμένει: κάτω από αυτή την μάτσο αστρο-σκαφανδρο-στολή φοράς... ΑΑΑΑΥΤΟ!!!

:)))

Sykia Rulzzz και το ξέρεις! (φοράει και τα λατρεμένα lucky rocketship underpants μπας και δεν βρέξεις καμμιά μέρα στην παρέλασή του... λίγη αγάπη ζητά κι αυτός/ή/τα μυστήρια!!! :))))

Aphrodite Agence Provocatrisse

YΓ- Δε χρειάζεται Συκιά μου να λες ψέμματα για χάρη του βίσιους μπεμπελίσιους, ότι στον σφύριξε ο Στρως-Μαστουρμπίδης, όταν εσύ ήσουν ο εγκέφαλος πίσω από αυτό το διεθνές ξεβράκωμα! Κούνησες κώλο, του έζμπρωξες μια καμαριέρα να του βρίσκεται εκεί μπροστά του, και τσουπ! Οι κάμερες!!!

Δεν είσαι Συκιά, είσαι Σατανία!!!

Θα έπρεπε να φοβάται και ο προβατίδης το δικό του μπλογκικό ξεβράκωμα... και το διεθνές ρεζίλεμα με κάνα γκαρσόνι σε κάνα μπουφέ... αλλά κατά βάθος και πλάτος τον αγαπάς και δε θα του το κάνεις, ε? :))) Να έχουμε κι εμείς να διαβάζΟμεν διότι τα έχΟμεν παίξει... χχχχ

Provato said...

ηφαιστίωνα την φωτό θα την πληρώσω πάρα πολύ ακριβά χεχεχεχε xxxx

nefelokokkugia αχ να ήξερες πόσο σε λατρεύω, μα πόσο μα πόσο που αγαπάς τόσο πολύ την αλήθεια χεχεχε

doppelganger μας έχει όλους σημαδέψει η κίνηση του Ανδρέα όταν έκανε νόημα στην Δήμητρα να κατέβει από το αεροπλάνο επιστρέφοντας από το Herfield

the elf ετοιμάσου να φύγουμε τότε, και ζήτω το σεξ

που είσαι ρε Αφρο που; και που τα βρίσκεις αυτά το ωραία Link! τι κάνεις ρε λάβ;