Thursday, January 04, 2007

Αντρικά κωλαράκια γυμνά και κοινωνικό μήνυμα

μετά και από την σημερινή σούπερ κουραστική παρουσίαση, αυτά τα δύο στοιχεία θα χαρακτηρίζουν κάθε διαφήμιση - πρόταση που θα κάνω...

...τι άλλο θέλει πια ο πελάτης για να είναι ευτυχισμένος;


...[πλάκα πλάκα πολύ ωραία ιδέα και εξαιρετικά πρωτότυπα δοσμένη, αν και η στρατηγική είναι χιλιοειπωμένη]!

Μου αρέσει



είναι διαφήμιση για μία κουφή αεροπορική εταιρία που έχει "προσφορά" δωρεάν εισιτήριο στους ενήλικες που ταξιδεύουν συνοδεύοντας παιδιά.

και μία και είμαστε στο θέμα αεροπορία σε ενημερώνω για το εξής:

H British Airways, "γιορτάζει" τα 10α γενέθλια της ιστοσελίδας της www.ba.com και έτσι στις 10η Ιανουαρίου 2007, όσοι μπουν στην ιστοσελίδα www.ba.com μπορούν αγοράσουν το εισιτήριό τους για το Λονδίνο, στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ για απλή μετάβαση. Εντάξει σίγουρα το όλο θέμα θα έχει ψηλά γράμματα, αλλά παρόλα αυτά αξίζει μάλλον τον κόπο. ...εγώ πάντως στο είπα, αν θες ψάξτο!

μπεεεε

Wednesday, January 03, 2007

Γιατί



επειδή με στηρίζεις να κάνω τρέλες

επειδή με γυμνάζεις στο να συνυπάρχω με άλλους

επειδή μου δίνεις μπουνιές αγάπης που με διαλύουν, αλλά και με αναζωογωνούν

επειδή όταν μαλώνουμε αισθάνομαι την ίδια αγάπη, μέσα σου, για μένα που αισθάνομαι και όταν είμαστε τρυφεροί ο ένας με τον άλλο

επειδή είμαστε, με έναν μαγικό τρόπο, πάντα ισοπαλία.

για αυτό σε αγαπάω.

Whitney Houston Update

τι είπες; ...Κρέμασαν τον Σαντάμ; ...Η μέση θερμοκρασία της Γης ανεβαίνει κάθε χρόνο όλο και περισσότερο;

ΑΑΑΑΑ! Άσε με χριστιανέ μου εδώ υπάρχουν εξελίξεις στην ζωή της Whitney Houston, μην με απασχολείς με ασήμαντα...

Λοιπόν, έχουμε και λέμε: Το Γουιτνάκι ετοιμάζει σιγά σιγά την επιστροφή του, μετά από το διαζύγιο από τον σκατοαράπη που παραλίγο να την καταστρέψει.

Αυτές τις ημέρες διέρρευσε στο Internet το πρώτο τραγούδι που ηχογράφησε μετά την ιστορία με τα ναρκωτικά. Το τραγουδά μαζί με την Dionne Warwick, την θείτσα της, και την μαμά της την Cissy Houston. Εδώ μπορείς να το ακούσεις... μελοκορπόρι είναι, κάτι σαν το Toy Soldier της Martika (μπα σε καλό μου, που την θυμήθηκα...) αλλά επειδή είναι αποτοξινωμένη Whitney αγαπώ (τι να λέμε τώρα - εδώ έχω 12ιντσο Bros και New Kids On the Block στην δισκοθήκη μου, εδώ θα κολλούσα...).

Βέβαια, μην φανταστείς ότι έχουν τελειώσει τα προβλήματα για το κορίτσι μας (αχ, πότενες ήταν που ονειρευόμουν, εφηβάκι ακόμα, ότι κάποια μέρα θα μου έκανε support στις συναυλίες μου στην Αμερική... σαν χτες μου φαίνεται...).

Σε λίγες μέρες γίνεται στο New Jersey δημοπρασία διαφόρων προσωπικών αντικειμένων του (του κοριτσιού μας that is...) . Όλα αυτά τα βγάζει στο σφυρί η εταιρία αποθήκευσης που τα φύλαγε στις αποθήκες της διότι το Γουτνάκι μας έχει να τους πληρώσει πάρα πολύ καιρό και τους χρωστά καμία 200αριά χιλιάρικα.

Μέσα στα αντικείμενα περιλαμάνονται πράγματα που χρησιμοποιούσε ή φορούσε σε συναυλίες such as φορέματα, ένα minimal σχεδιασμένο πιάνο, χρυσό διάφανο με ροζ μπορντούρα, εσώρουχα,κοστούμια κ.λπ. κ.λπ.

Ο προβατάκος σου, λαγωνικό της ουσιαστικής ενημέρωσης κατάφερε να σου βρει υπέροχη ιστοσελίδα της εταιρίας δημοπρασιών που χειρίζεται το όλο θέμα και η οποία περιλαμβάνει υπέροχες τεράστιες και πελώριες φωτογραφίες με τα αντικείμενα που δημοπρατούνται.

το μήνυμα σε όλο αυτό το story; απλό, ξεκάθαρο, μονοσήμαντο:

η ζωή είναι γεμάτη στροφιλίκια. Ποτέ δεν ξέρεις ΤΙ θα σου έρθει, ΑΠΌ που θα σου έρθει και ΠΩΣ θα σου έρθει.

(δευτερεύνον μήνυμα για τους πιο upgrade και καλλιεργημένους από τους, ήδη τρελά μορφωμένους και εστέτ αναγνώστες του www.provato.gr: πρόσεξε τι φοράς όταν δίνεις συναυλίες. Ποτέ δεν ξέρεις που και πως θα γίνεις ρεζίλι.)

Απλό, έξυπνο, δεν φωνάζει

αχ πάλι αυτοί οι Καναδοί!
αυτή η διαφήμιση εναντίον της οδήγησης υπό την επήρρεια αλκοόλ πολύ μου αρέσει...
Μπράβο μου, μπράβο μου.

Tuesday, January 02, 2007

Ζήτω Η Ρωσία

οι φίλοι μας οι Ρώσοι κάνουν ειρωνία στους Αμερικάνους και τους τηλευαγγελιστές τους

διαφήμιση είναι για το Ikea. δες έχει πλάκα.

γουστάρω.

(επίσης, έχω και κατάθλιψη... άσχετο - άλλα σχετικό...)

Μαθαίνω

...ότι σε μία uber συντηρητική Αμερικάνικη πόλη σε κάποια ξεχασμένη μεσοδυτική πολιτεία, φέτος την Πρωτοχρονιά αντί να κόψουν Βασιλόπιτα κόψαν έναν Βασιλόπουστα.


σκατοφασίστες αμερικάνοι.

Σούπερ Μίνι Πρωτοχρονιάτικη ιστορία

Ο Μιχάλης κέρδισε το φλουρί.

Μόνο που δεν έζησε για να το χαρεί.

Έτσι λαίμαργα που έφαγε το κομμάτι της βασιλόπιτάς του, το φλουρί του έκατσε στο λαιμό και πνίγηκε.

Μας χάλασε και το πάρτυ ο παλιοχοντρέλας λαίμαργος.

Ασταδγιάλα

(πραγματικά) κάλαντα

είναι παραμονή Χριστουγέννων. Καθόμαστε με το ρεμάλι στο δωμάτιο του ξενοδοχείου και τρώμε πρωϊνό.

Δεν πολυμιλάμε. Μασουλάμε.

τσούινγκ τσούινγκ τσούινγκ... χρουτς χρουτς...

τσούινγκ τσούινγκ

Ξαφνικά δεν θυμάμαι ποιός από τους δύο, λέει: "σήμερα λένε τα κάλαντα!"

...συνεχίζουμε το μασούλημα...

περνάνε μερικά λεπτά και τότε σαν συννενοημένοι σηκώνουμε το κεφάλι και αρχίζουμε να τραγουδάμε ο ένας στον άλλον:

Καλήν ημέραν άρχοντες κι αν εί... κι αν είναι ορισμός σας
Χριστού την θεία γέννηση να πω, να πω στο αρχοντικό σας...

Αφού λέμε όλα τα κάλαντα, σηκώνομαι παίρνω 5 ευρώ από το πανταλόνη μου και του το δίνω!

Τι είναι αυτό; μου λέει.

Τι "τι είναι"; Δεν μου είπες τα κάλαντα; Να μη σου δώσω κάτι;

Σωστά, λέει...
σηκώνεται κι εκείνος από την καρέκλα του, πάει στα ρούχα του και μου δίνει 5 ευρώ (...υπερβολικά χουβαρτνάδες μας βρίσκω - αυτό το ευρώ μας έχει κάνει να χάσουμε την αίσθηση των χρημάτων...)

Φιλιόμαστε στο μάγουλο, λέμε "χρόνια πολλά και του χρόνου" και επιστρέφουμε στο μασούλημα του πρωϊνού μας.

τσούινγκ τσούινγκ τσούινγκ!

...άλλος ένας λόγος για τον οποίο πρέπει να έχεις γκομενιλίκια στην ζωή. για να μπορείς να κρατάς τα έθιμα των γιορτών! (μόνος σου να λες τα κάλαντα στον εαυτό σου, δεν λέει!).

Καλός Προβατάκος!


Αχ με γεμάτη καρδιά εύχομαι σε όλους η χρονιά που μόλις ξεκίνησε να είναι γεμάτη χαρές, ομορφιά, καλή υγεία, έρωτα, sex και χρήματα...

Καλή χρονιά!

Καλή καρδιά!!!

Μπεεεεε!