Thursday, January 26, 2006

Λευκές Νύχτες

Εχτές το βράδυ πήγα για φαγητό με ένα φίλο μου στη ράτκα. Φτάσαμε κατά τις 9 και 20, γύρω στις 11 και μισή είχαμε τελειώσει, 12 παρά 10 πες ήμουν σπίτι. Διάβασα για καμία ώρα και στη 1 και 10 έπεσα για ύπνο.

Στις 3 και 20 ξυπνάω... όλος ενέργεια, και μέσα στην υπερένταση. Πάω στο σαλόνι, (το ρεμάλι κοιμόταν δίπλα, δεν ήθελα να τον ξυπνήσω, έχει να πάει δουλειά το πρωί δεν είναι αχαίρευτος σαν και εμένα...) διαβάζω καμία ώρα, ξαναπέφτω στο κρεβάτι.

Ξανασηκώνομαι μισή ώρα μετά. Το ίδιο βιολί: διαβάζω για μία ώρα (στο σαλόνι) και μετά κάνω ακόμη μία απόπειρα να κοιμηθώ. Τζίφος. Να μην στα πολυλογώ, πέρασα έτσι όλο το βράδυ.

Κατάφερα να κοιμηθώ στις 8 και 25 το πρωί - στις εννιά και μισή είχα να κάνω μία δουλειά την οποία φυσικά δεν έκανα. Ξύπνησα στις 2, αισθανόμουν λες και είχα πιει το προηγούμενο βράδυ ένα μπουκάλι ουίσκι και το είχα μετά ξεπλύνει με καναδυό μπουκάλια χάπια.

είμαι όλη μέρα σα σαλιγκάρι που το έχουν αποξηράνει. Δεν μπορώ ούτε να συρθώ - κομμάτια. Η ψυχολογία μου είναι στο ναδίρ, κάνω απαισιόδοξες σκέψεις για τα πάντα, δεν έχω όρεξη και διάθεση για τίποτα.

Δεν το κάνω θέμα, θα μου περάσει. Είναι η έλλειψη καλού ύπνου που τα προκαλεί όλα αυτά τα συναισθήματα.

Λευκές νύχτες του Τζετ Λάνγκ - (εμ, αυτό είναι το δύσκολο - τις πρώτες μέρες μετά το ταξίδι μία χαρά κοιμόμουν όπως ήμουν κουρασμένος από την πτήση. Όταν ξεκουραστείς και αρχίσει ο οργανισμός να αντιδρά που τον βάζεις να κοιμηθεί 7 ώρες νωρίτερα από ότι είχ συνηθίσει ένα μήνα στην Αμερική είναι που αρχίζουν τα δύσκολα...)

Σε φιλώ, να προσέχεις

μπε μπεεε

6 comments:

Anonymous said...

πάρε μελατονίνη, θα σε φέρει στα ίσα σου.
καλή ξεκούραση

Λαμπρούκος said...

Κοιμήσου κι άσε τους άλλους να ξυπνάνε!!!

amvro said...

Tα jet-lag apo αμερική τα βρίσκω πολύ ανώδυνα. Τα χειρότερα είναι όταν πηγαίνεις προς Ασία.

Ότι καλύτερο για την επιστροφή σου λοιπόν!

Xilaren said...

Ante vre, kalws ir8es!

An se pianei aypnia, you can always blog away, tosi isixia sto blog sou autes tis meres, psiloanisixisa...

take care

Provato said...

Έλλην, μάλλον θα μπορούσα... δεν βλέπω κάποιο λόγο να μην... Βέβαια όποιος είναι έξω απ' το χορό...

μπε μπεεε


χάπι θενκς! που μπορεί να την βρει κανείς; σε τι μορφή υπάρχει

Λαμπρούκο , μπε μπεεεε

Αμβρόσιε, ακόμα δεν είχα την τύχηνα φτάσει η προβατομουτσουνάρα μου μέχρι Ασία, οπότε... ευχαριστώ πολύ... μπε μπεεε!

xilatren, μην ανησυχείς, εδώ είμαι, δεν χάνομαι... φιλιά πολλά!


μπε μπεεε

Anonymous said...

που μπορει κανεις ναβρεί να αγοράσει ΜΕΛΑΤΟΝΙΝΗ στην Αθηνα