Monday, April 21, 2008

Εκρεμμότητες

φτάνει πια να κρύβομαι

για να μην νομίζεις ότι είμαι κανένας αλήτης και ρεμάλης δηλώνω υπεύθυνα ότι έχω τις εξής εκρεμμότητες:

α - κλήρωση μεγάλου διαγωνισμού με έπαθλο 4 υπογεγραμένα από την συγγραφέα "Πως να Γράψεις" της Μανίνας Ζουμπουλάκη. (ακόμα προλαβαίνεις να παίξεις κι εσύ, με βλέπω δευτέρα βραδάκι να κάνω την κλήρωση).

βου - να παίξω στα γαμωμπλογκοπαίχνιδα που με "κάλεσαν" μάη άσ ο Marvin the Martian, η Ιφιμέδεια και η Aphrofite. (you are sooooooo gonna pay for that μπήτσης εν χανκ, λολ λολ λολ)

γου - να απαντήσω στα άπειρα των απείρων των μυρίων σχόλια στα τελευταία 13375657229101023846665858499596969698132333251364 πόστ.
Νομίζουν οι άθρωπες ότι είμα κανένα γουρούνι, δεν είμαι, δεν είμαι.

δου - να σου γράψω τα γέλια που έριξα που έκανα απουστρίχωση στην πλάτη για δεύτερη φορά (....καλά, για τρίτη ήταν αλλά την δεύτερη στην έκρυψα λολ). δεν το έκανα από αυταρέσκεια προς θεού (γκούχ γκούχ, ωραία πάει το χτύπημα του πεσίματος της φωτιάς στο σαλόνι τελικά, στο έλεγα ότι θα μου αρέσει) για να κολουμπάω πιο γρήγορα στο τζειμ ελεύθερο, ύπτιο, πρόσθιο το έκανα. Ητ γουάζ ή αυτό ή να αρχίσω την ντόπα. Ε, λογικό, επέλεξα την εν μέρη απουστρίχωση πλάτης λολ.

πολλές δουλειές, πολλές δουλειές όπως βλέπεις. και πολλές εκρεμμότητες! αλλά τουλάχιστον ξέρω ποιες είναι. οργανωμένο χάος το λες αυτό και έχεις και δίκιο λολ. πάντως όλα θα γίνουν.

α, και μία και μπήκαμε στα διαδικαστικά... άλλαζω και τα ληγκζ. χέστηκες θα μου πεις και θα έχεις και δίκιο, εγώ θα σου έλεγα πολύ χειρότερα, απλά ήθελα να ξέρεις ότι ήταν ώρα να κάνω μία ανανέωση στα ληγκζ επειδή είχα πολλά και είχα φτάσει ούτε εγώ πια να τα τσεκάρω. οπότε τα έκανα λιγότερα, μην το πάρεις προσωπικά αν πια δεν είσαι ή αν βγεις στις επόμενες μέρες, εντάξει; λολ. το ίδιο σε αγαπώ και σε διαβάζω στον reader απλά έπρεπε να αλαφρύνει λίγο η λίστα λολ. σ' αγαπώ ακόμα. Σ ΑΓΑΠΩΩΩΩΩ! :-)

8 comments:

Anonymous said...

Αίστιριαμετηχαμούρα(αναπνοή και συνεχίζουμε)Τοκέρατομουμέσατησκατόγρια.
Α καλημέρα μπε μου!Αποτρίχωση?Δεν είσαι δηλάδη ενα πυκνόμαλο πρόβατο?Έίσαι Πρόβατο "Ντρέντυ"?
Ι λοβ γιου ντιαρ σιπ!

blue piccadilly said...

After my post "Tριχες" I see that you had back wax.Face it, luv.
It's fate. We should be together

tovenito said...

πεταλούδα δεν κάνεις δηλαδή; και είναι το αγαπημένο μου στυλ...

Anonymous said...

Δηλαδή τώρα αυτή η φιλενάδα σου που έδωσε τα βιβλία, γράφει;

Και το κάνει τόσο καλά που θα μας μάθει κι εμάς;

Ας είναι καλά το κορίτσι

Neverlandean said...

Ουφ είμαι ακόμα στα "μου" και αν βγω να ξες ότι είμαι διατεθειμένος να κάνω πολλά για να ξαναμπώ. ;)

Φιλί :*

Provato said...

aunt το μαλλί μου είναι πυκνό αλλά εκεί που είναι ωραίο να είναι πυκνό: στήθος, σέξυ κοιλάκι, μπουτάκια. αή λαβ γιου του ντηαρ ωντ. :-)

blue tell me about it. as if i didn't know or couldn't tell. αχ βαχ εντατίκ.

tovene592 είναι πολύ δύσκοηλ ρε συ η πεταλούδα και δεν την έχω μάθει καλά. αν είναι όμως να σε χαροποιήσω θα βάλω τα δυνατά μου, θα επενδύσω χρόνο και χρήμα και σε λίγο καιρό θα είμαι έτοιμος.

ανώνυμε μην ζηλεύεις. είμαι σίγουρος ότι έχεις κι εσύ κάποιο νταλέντο. λολ

neverάκο μου εσύ δεν φεύγεις από τα μου με τίποτε. στερούμαι εγώ τις μουνίτσες, είναι δυνατάν; όχι βέβαια. φιλί χιούτζ

Dr_MAD said...

Καλή Μεγάλη εβδομάδα ;-)

Και κοίτα να γεμίσεις μπαταρίες τώρα που όλος ο κόσμος κάθεται λιγάκι παραπάνω

Provato said...

mad γέμισα γέμισα! :-) φιλιά φίλε! :-)