Thursday, February 26, 2009

Καταραμένη κιου-ρίση ρε πούστη μου αστωδγιάλω

Πολύ γλέντι σου λέω, πολύ.

Είμαστε μία μεγάλη χαρωπή παρέα, γεμάτη δημιουργικότητα και φαντασία... τι να πω... ΤΙ ΝΑ ΠΩΩΩΩ.... γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ γκρ!

ας πάρω όμως τα πράγματα από την αρχή. αφού ηρεμήσω λίγο (οοοομ οοοοομ οοοοομ οοοοοομ οοοοομ οοοοομ οοοοομ οοοοομ φιου φιου φιου φιου φιου φιου φιου φιου)

μία από τις συνέπειες της οικονομικής κιου-ρίσης είναι ότι όλες οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα υπηρεσίες ζουν με έναν απίστευτο πανικό ότι θα χάσουν κάποιον πελάτη, κάποιο μπάτζετ...

Οι διαφημιστικές, δε, ζουν αυτόν τον εφιάλτη επί χίλιες φορές, πράγμα λογικό, γιατί από που θα κόψει ο Μπάρμπα Μήτσουος έξοδα όταν βλέπει ότι το ψιλικατζίδικο δεν τραβά; μα φυσικά από το μπάτζετ της διαφήμισης πρώτα από οτιδήποτε άλλο.

Προκειμένου λοιπόν να καταφέρουν οι διαφημιστικές να εγγυηθούν, όσο περισσότερο είναι δυνατό, ότι δεν θα χαλάσουν οι σχέσεις με τον πελάτη που του ήδη έχει περάσει από το μυαλό να κάνει οικονομία, του κάνουν όλα τα χατήρια του Μπάρμπα Μήτσουοου, δηλαδή αφήνουν την κοπέλα στην ρεσεψιόν να κάτσει στα πόδια του, του δίνουν κώλο, αν τον φάει το αρχίδι του την ώρα της παρουσίασης του το ξύνουν...

και φυσικά... ντα νταν!!!!

φροντίζουν να μην διανοηθούν να προτείνουν κάποια ιδέα που ίσως να ξενίσει λίγο, ίσως να φανεί, έστω και ελάχιστα, προχωρημένη.

ΕΛΑ ΟΜΩΣ που στην διαφήμιση οι ιδέες που έχουν ελπίδα να προσεχτούν, άρα και να έχουν αποτέλεσμα είναι αυτές που ξεχωρίζουν από τον συρμό.

Έλα που η κοινότυπη ιδέα, η ασφαλής, που είναι σαν να πετάς τα λεφτά σου από το παραθύρι είναι αυτή που δεν σε εκπλήσσει...

Πράγμα που σημαίνει ότι ελάχιστες πια εταιρίες κάνουν τον κόπο να προτείνουν ιδέες προχωρημένες, οι οποίες μπορούν να φέρουν αποτέλεσμα, διότι το λίγο "άβολο" που θα προκαλέσουν στον μάρκετιγκ νταηρέκτορ, πιχι, ακριβώς επειδή είναι προχωρημένες βάζει σε κίνδυνο την ήδη εύθραυστη σχέση με την εταιρία.

Και έτσι.... αχ, και έτσι αγαπημένε αναγνώστη, σέξυ βγιούερ, τον τελευταίο καιρό όλες οι παρουσιάσεις που γίνονται σε διαφημιστικές είναι η αποθέωση του κλισέ, μία υπέροχη συμφωνία του φλάτ και του συνηθισμένου, μία φρικτή επανάληψη βαρετών και χιλιοπαιγμένων ιδεών.

Στο τέλος αυτών των παρουσιάσεων, ο πελάτης αισθάνεται ασφαλής, η διαφημιστική αισθάνεται ασφαλής, η γραμματέας που κάθεται στα γόνατα του Μπάρμπα Μήτσουο αισθάνεται εκνευρισμένη και θέλει να κάνει μπάνιο ΤΩΡΑ, και το πιτσιρίκι που του έξυσε το αρχίδι του που τον έτρωγε απειλεί ότι θα παραιτηθεί αν δεν αρχίσουν τουλάχιστον να το πληρώνουν για να ξύνει αρχίδια πελατών.

Και εκεί είναι και το δικό μου δράμα. Υπάρχουν κάμποσες εταιρίες με τις οποίες συνεργάζομαι ως εξωτερικός συνεργάτος και φυσικά το τι φρίκη τραβάω όταν πηγαίνω με αρχικές ιδέες είναι πέρα κάθε περιγραφής...

Ε ΑΣΤΑΔΓΙΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ πρέπει κάπου να τα πω να ξεσπάσω!

πάω λοιπόν με προτάσεις για διαφήμιση αυτοκινήτου. και λέω ας πούμε "βλέπουμε το αυτοκίνητο να τρέχει σε ένα πραγματικά άγριο τοπίό.... το οδηγεί μία πανέμορφη κοπέλα, με υπόσχεση"... δηλαδή πόσο πιο κλισέ να γίνεις από αυτό???????

απάντηση διαφημιστικής "αααα! αυτό θα το βρει ακραίο ο πελάτης, είναι πολύ προχώ...".

γκάσπ! ΓΚΑΣΠ!

ή πιχί

δείχνω το σενάριο για ένα ραδιοφωνικό που ή αναφορά στο προϊόν πιάνει το μισό διαθέσιμο χρόνο... (ήδη αυτό είναι πολύ, σε ένα ραδιοφωνικό το 85% είναι ή ιστορία, ενώ το υπόλοιπο 15% είναι το καθαρά διαφημιστικό κομμάτι όπου αναφέρεται το προϊόν...) και ακούς τον αγκάου πίου νταηρέκτορ να σου λέει "αααααα, όχι όχι, δεν ακούγεται καθόλου το προϊόν, καθόλου, πρέπει να το βάλεις από την αρχή να ακούγεται" που μωρή από την αρχή, που να το βάλω;

και επειδή έχω πολλά νεύρα με την όλη φάση θα σε πήξω και με ακόμα ένα παράδειγμα

δείχνω πρόταση για τηλεοπτική διαφήμιση παγωτού, όπου αποφασίζω να ξεκινήσω με την πιο "ασφαλή" από τις τρεις ιδεές. Όπου ως πιο ασφαλής ξεκινά με πιτσιρίκι που γλύφει με μανία ένα παγωτό, δηλαδή έλεος αυτή η εικόνα είναι η μάνα του κλισέ!

Ε, προτού τελειώσω την περιγραφή του σεναρίου, προτού, ξαναλέω ΠΡΟΤΟΥ, πετάγεται κατώτερη μορφή ζωής, χαζομούνα υπάλληλος της διαφημιστικής η οποία μου λέει με ύφος απόλυτου πανικού... "μην τρομάξει ο πελάτης με την εικόνα του παιδιού που τρώει με μανία ένα παγωτό... πως θα του το δείξουμεεεεεεεεεε;!!!".

Πως θα του το δείξεις μαρή, με το μπιζέλι που έχεις για εγκέφαλο, έτσι θα του το δείξει αστοδγιάλο! και να φανταστείς, ότι αυτή ήταν η πιο σέηφ από τις τρεις προτάσεις... δεν μπαίνω καν στον κόπο να σου πω τι παίχτηκε ότι περιέγραψα τις λίγο πιο ακραίες....

αχ, που είσαι ρε Μέριλ Πράντα να την τσαταλιάσεις και αυτήν και όλες τις παρόμοιες, που είσαι.

(αυτό που αναφέρω ανά δύο ποστ την Μέριλ μήπως να με αρχίσει να με ανησυχεί λίγο;)

Μπάρμπα Μήτσουο έκκληση σου κάνω, σταμάτα να υπάρχεις και να κάνεις τον κόσμο να αισθάνεται ότι θα πας αλλού το μπάτζετ σου γιατί μα την παναγία δεν θα το αντέξω να συνεχιστεί αυτό το πράγμα

αυτή η κιου-ρίση πολύ μου έχει στοιχίσει.... αααααχ!

(τεράστια παρένθεση - και μην βιαστείς να πεις ότι αυτά που προτείνουμε είναι ακραία και άσχετα με το προϊόν, μία χαρά είναι στην στρατηγική τους και την σύνδεση με το προϊόν, τόσα χρόνια πια στο κουρμπέτι, τόσα βιβλία, την έχουμε μάθει πια την γαμωδουλειά μας, γαμώ την κιου-ρίση μου γαμώ)

21 comments:

ΗarryTsopanos said...

Την κριση την εχουμε χρονια σε αυτη την χωρα,τωρα που το ειπε η τηλεοραση το πιστεψαμε κιολας.

Anonymous said...

ηρέμησε προβατάκο, και πες κανενα σκηνικό , απο αυτά που παίχτηκαν με τις πιο ακραίες προτάσεις σου,
τουλάχιστον να γελάσουμε.
μια μεσαία μορφή ζωής=γυναίκα

Anonymous said...

XAXXAXAXAXAX!
EΊΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΗΜΕΝΟ-ΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΠΧ: "ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ". ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΧΘΕΣ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΥΛ"
ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ. ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΣΟΥ ΔΕΝΤΡΟ" ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ.ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΤΙ ΤΟΥ ΣΤΥΛ - ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ ΜΠΕΛΑ- ΤΑΚΟΥ ΑΧΟΥ- ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΜΗ, ΜΗ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΠΑΕΙ ΠΑΡΑΠΑΙΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ ΤΕΣΤ DNA ΠΑΣΧΑΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑΣ. ΟΥ ΡΟΥ ΡΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΣΚΙΑΧΤΚΑΜΕ!!!!!! ΔΩΣΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΟΥΤΣΟΥΛΟ-ΜΠΡΙΦ ΜΑΣ!!!!!

Anonymous said...

Αχ στα ΄πα και ξέσκασα, βέβαια όπως φαντάζεσαι στη δυσφημιστική μου κομπανία που δουλέω-οεο- όλες οι σακαφιορέτες έχουν μια συμπεριφορά που έχω βαφτίσει ΣΥΝ.θΛ.Ε.ΛΑ.= Σύνρομο Θλιμενογλυκούλη Ευνουχισμένου Λάμπραντορ.
Που εστί το παιζω θλι-μουνογλυκούλι για να είμαι συμπαθής κλάιν μαιντ μπουρδεκτόρισσα, αλλά κάνω παντού τις πνευματικέσ ακαθαρσιούλες μου και βάζω το δημιουργικούλη να τις μαζέψει, να τις μαγέψει, να τις μαγειρέψει και να φέρει και λεφτουλάκια στον κορβανά του Αρχι-Δια- Διευθυντούλη.
Ωχ με κούρασα . . .Μαντάμ Κιουρία

Hfaistiwnas said...

Προβατούλη μου! Μην μου στενοχωριέσαι, εγώ σκεφτόμουν ότι αφού ο κόσμος έχει σταματήσει να αγοράζει, η διαφήμιση θα τονωθεί για να ανέβουν οι αγορές...

apparos said...

παραδέξου το ότι γκρινιάζεις γιατί θες να σε πληρώνουν για να τα ξύνεις (τα δικά σου ή των άλλων!) :P

ηρεμιστικά και γιόγκα πριν κάθε παρουσίαση.

επίσης πρόταση να παρουσιάζεις εδώ πιο προχώ ιδέες! Να το 'φχαριστιέσαι!

Anonymous said...

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑΙΖΕΙ ΤΑ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΑ ΑΤΑΛΑΝΤΑΚΙΑ ΤΗΣ.

ΝΟΜΟΣ.
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΤΣΟΥΛΙΑΣ ΖΩΗΣ ΠΑΡΑ 8 ΩΡΙΤΣΕΣ ΨΕΥΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ

jg said...

gmt..malakia...
egw lew na pas all the way akraios.
pagwto mesa se profylaktiko me lezanta 'vriskei to g-spot sou'.

SK said...

Την κρίση δεν την έχετε δει ακόμα στην Ελλάδα. Ναι, γίνεται θόρυβος γι αυτήν κτλ κτλ, άντε και κάμποσος κόσμος της λεγόμενης εργατικής τάξης να την έχει νιώσει. Αλλά η μέση τάξη δεν την έχει δει ακόμα στην ουσία.

dsquared said...

Am gi ayto exei piksei h ellhni t.v. sthn malakia-bareth-opis8odromiki diafimisi teleytaios.

@SK
Kala ta les, kai mh xeirotera, exei na pesei pina kai apliroth yperoria pou 8a paei synefo...

Rodia said...

Κύριου, κύριου! Ηρθι ου πισκέφτης μι του λυκόφτιρου! :)))

Tanila said...

Ξύνεις και αρχίδια αλλωνών;
Θα μου ξύσεις και μένα τίοπτα;

So_Far said...

Θα έρθουν καλύτερες μέρες πού θα πάει;
Διαφήμιση με παγωτό; Κακό παιδί, ελπίζω κάποτε να δω την πραγματική διαφήμιση για την πραγματική χρήση του παγωτού και να είναι made by provatos
Κατά τ' άλλα η διαφλήμιση που με αφορά άμεσα ειναι η ραδιοφωνική : Ηλεκτρολογικά, το Φως το αληθινό
Take care και μη συγχίζεσαι . Η στενομυαλιά και ο συντηρητισμός σε αυτή τη χώρα... αυτοκρατορία

Anonymous said...

Na ypo8esw oti taytizesai apolyta kai me ton Darin apo th Maggisa...ton diafhmistoulh pou panta kati proteinei, panta kovetai apo to zwon ton D/nth tou, alla olo paradoxws panta pernaei h dikh tou grammh?

Dr_MAD said...

Τανιλάκι συμμαζέψου, γιατί ένα κλικ είμαι από το να δημοσιεύσω φωτό που δείχνουν tanila και mad αγκαλίτσα!

Anonymous said...

Δεν το γνώριζα πως περνάνε κιουρ-ισεις και τα πρόβατα!!! Μα κανένα πλάσμα τελικώς δεν μπορεί να ηρεμήσει σ αυτόν τον σκατοπλανήτη;;;Είναι να τρελαίνεσαι!

Sophey-Franny said...

γιου αρ ε γκοντ λεμε

Provato said...

χαρούλη αποφεύγω την τηλεόραση. μικραίνει το μυαλό!

ανώνυμη μην ανησυχείς και θα πω! μπεεε φιλιά!

Μαντάμ ΚΙουρία λολ αχαχαχαχαχα τι τραβάς κι εσύ, τέλειο το ΣΥΝ.θΛ.Ε.ΛΑ.

Ηφαιστιωνάκο αχ αυτό λέει η κοινή λογική... αλλά δυστυχώς η κοινή λογική λείπει από την εποχή μας.

Provato said...

αππαρε άμα το κάνω αυτό δεν θα έχω λεφτάκια και μετά πως θα πληρώνω την σύνδεση ίντερνετ για να μπλογκάρω να εκτονόνωμαι?

ανώνυμε άστα βράστα...

ποβ είσαι πολύ μυαλό... xxxx Λολ.

sk yes i know... god forbid!

dsquared εμ γιαυτό γιαυτό....

Provato said...

ροδιά λολ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ xxxxxxx

τανίλα αυτά που κρέμονται στο ύψος των γονάτων σου δεν είναι αρχίδια, είναι τα βυζιά σου. οπότε...

so_far αχ θέ μου, μακάρι να έρθουν οι καλλύτερες μέρες, μακάρι! μπεε φιλιά.

Provato said...

ανώνυμη τι εστί ντάριν??? για πες.

μαντ τι να μαζευτεί, εδώ από την αγαμισιά νομίζει ότι έχει βγάλει αρχίδια... νομίζεις θα τη συνεφέρουν μερικές φωτό????

alice τα πρόβατα περνάνε ακόμα περισσότερο κρίσεις, λόγο ευαισθησίας! λολ

Maria με την κακή έννοια γκοντ. λολ μπε φιλιά