Thursday, September 15, 2005

Με θλίψη...


Η πίκρα σήμερα δεν έχει σύνορα
κι εσύ δεν έπρεπε να μ’ αρνηθείς
Κάποτε αλίμονο, στο μεσοχείμωνο
τον ήλιο σου ’φερα να ζεσταθείς

Κοίτα πώς κλαίει ο ουρανός, δεν είναι πια γιορτή
Έγινε τ’ όνειρο καπνός, πες μου γιατί, γιατί
Κοίτα πώς κλαίει ο ουρανός, μα εσύ καρδιά μην κλαις
Κι όταν χτυπάει ο κεραυνός, τραγούδι εσύ να λες

Νύχτωσε, βράδιασε, ο κόσμος άδειασε
κρυφό το δάκρυ μου και καρτερώ
Μα εσύ δεν έρχεσαι, βρέχει και βρέχεσαι
Ποτήρι μου ’δωσες φαρμακερό

Κοίτα πώς κλαίει ο ουρανός...

(δεν έχει συμβεί κάτι κακό, μην ανησυχήσεις, απλά αισθάνομαι πολύ πιεσμένος τις τελευταίες μέρες... και έχω συνέχεια στο μυαλό μου αυτό το τραγούδι γιατί η μελωδία του με παρηγορεί... ανοησίες το ξέρω, υπάρχουν άνθρωποι με πραγματικά προβλήματα εκεί έξω, ... απλά θεώρησε ότι το λέω για να το βγάλω από το στομάχι μου...)

4 comments:

kaltsovrako said...

Sheep n' Blues

nanakos said...

Πήγαινε στα FRIDAY'S στη Κηφισίας και παρήγγειλε μια μερίδα POTATO TWISTERS! Αν και μετά από αυτό δεν ξαλαφρώσεις και χαρείς τότε θα πάμε σε Plan B!

Provato said...

... νανάκο.... YOU are my man - όποιος ξέρει τις αντικαταθλιπτικές ιδιότητες του φαγητού δεν μπορεί παρά να είναι κολλητός μου... πότε λες να βρεθούμε πάνω από κάτι πραγματικά παχυντικό για να το τσακίσουμε;

Kimberlyiaor said...

OITC although not publicly know is the largest International Institution of its kind and they are the largest single owner of gold and Platinum bullion in the World. performed their purifying symbolism.except, the old order no longer prevailed But beware - its beauty comes at a price! Within seconds, exposed to home air its magnetic charm begins to work. As often happens (see Tiffany and We all realize that most people are passionate about money.