Monday, August 29, 2005

Παράκληση προς φίλους πραγματικούς και φίλους δυνητικούς...

... ας μην ερμηνεύουν τα πράγματα που γράφω με τον τρόπο που θα τα εννοούσαν εκείνοι αν τα έγραφαν... Αν δεν μπορούν να το κάνουν αυτό (εγώ, ας πούμε που είμαι σκυλί της υποκειμενικότητας δεν θα μπορούσα) θα προτιμούσα να μην αναφέρονται σε αυτά (που γράφω).

Έκανα ένα σχόλιο, επώνυμο, ανοιχτό, όσο μπορούσα ευγενικό και, ας μου επιτραπεί η έκφραση, τρυφερό (πάντα αγαπούσα τους trouble makers - κατά κανόνα είναι τα πιο ευαίσθητα παιδιά και γίνονται οι πιο πιστοί φίλοι) στον Fart Attack... Εγώ ξέρω πως το έγραψα, το έγραψα έτσι γιατί ήθελα να το "βγάλω από το στομάχι μου" και αν παρεξηγήθηκε από τον άμεσα ενδιαφερόμενο, στον πούτσο μου... αλλά βαριέμαι η παρεξήγηση να γίνεται τρένο-τραίνο και να πολλαπλασιάζεται... βαριέμαι... αλήθεια!

Αυτά, πάντα με σεβασμό και αγάπη!

No comments: